Hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
786
Account Gezocht | Ervaren team

Beste spelers van w31,​
Wij zijn op zoek naar een mooi & degelijk account op deze wereld.
Om samen met onze toekomstige stamgenoten ons naar de top te knokken.
Uiteraard begrijpen we dat jullie niet zomaar iedereen op jullie accounts laten.
Aan de hand van deze post hopen we jullie te overtuigen om ons een aanbieding te sturen.

Wie zijn wij ?
Guido & Sam
22 & 17 jaar
Nederlander & Belg
Ervaren
Meerdere informatie volgt bij interesse

Wat hebben wij te bieden ?
- Ervaren spelers
- Actieve & gezellige spelers
- Volwassen houding
- Pa betalen
- Trouw aan stam
- Skype

Wat wij verwachten ?
- Goede indeling van account (deff/off)
- Front : niet tè groot
- Leuke & goede stam
- Geen andere speler op het account

Interesse ?
Als jullie interesse hebben,
kunnen jullie ons altijd bereiken via pm.
Melish
Rumicup
Met Beleefde Groet!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63648

Guest
Aanbiedingentopic bovenaan.
maar ik zal eens kijken, want er schijnt iemand te willen stoppen binnen onze stam als het overgedragen kan worden :)
 
Reactiescore
786
Aanbiedingentopic bovenaan.
maar ik zal eens kijken, want er schijnt iemand te willen stoppen binnen onze stam als het overgedragen kan worden :)

Ik zie de aanbieding wel verschijnen ;)
En inderdaad daar kwam ik achter nadat ik hem had geplaatst
 
Reactiescore
4
Denk dat ik ze ken van de korte Dei Periode:p
Ben benieuwd waar jullie komen ;)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat ik ze ken van de korte Dei Periode:p
Ben benieuwd waar jullie komen ;)

Niet "ze"..... ik heb een lichte antipathie jegens Dei ;) Afhankelijk van je bespeelde acc, zou je me misschien wel van de andere kant kunnen kennen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vond m ook bot :)
Je kan moeilijk een account voor je opeisen, als er ergens iets leeg staat wordt er meestal wel een oplossing gevonden hoor. Maar je mag best als hoofdspeler op een account spelen, maar dan speel je wel met een lieve co. Helaas houden jullie niet zo van trio's :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vond m ook bot :)
Je kan moeilijk een account voor je opeisen, als er ergens iets leeg staat wordt er meestal wel een oplossing gevonden hoor. Maar je mag best als hoofdspeler op een account spelen, maar dan speel je wel met een lieve co. Helaas houden jullie niet zo van trio's :(

Ben wel in voor trio's....:eek:... als ik/we hoofdspeler word(en), met een co van het acc, dan nog hebben we altijd een extra punt om rekening mee te houden. Mijn momentele "lieve co" en ik spelen hetzelfde. Van de "lieve co" die erbij zit, weten we dat niet, en hebben we dus besloten enkel samen op een acc te gaan.

Wij weten dat dit de kans op een acc verkleint, maar dat risico hebben we genomen. Dat is op de klippen gelopen, dus zal ik me weer afwenden van deze wereld ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan