[Avatar] Avatar & Profielplaatje gezocht | 200PP

Reactiescore
786
Beste grafische designers

Ik heb al een hele lange tijd dezelfde avatar en ben haar ondertussen wat beu, v
andaar dus deze aanvraag om mijn algemeen forum account in een nieuw jasje te stoppen.
Naast een avatar had ik hierbij ook graag een profielplaatje gehad die hetzelfde thema bevat, voor als ik in de toekomst nog eens een wereldje start ik mijn AF en IG kan matchen.
Daarom dus een dubbele aanvraag voor een Avatar en een Profielplaatje.

1. De tekst:
- Avatar: S
- Profielplaatje: .AlfieSolomons
2. Kleurencombinatie(s)
- Avatar en profielplaatje: dit laat ik over aan jullie, gezien jullie hier meer verstand van hebben dan ik.
Maar liefst niet te vrolijke en felle kleuren en het zou leuk zijn mocht er wat rook en mysterie rondhangen en als de rook wat dynamisch kan zijn zou het helemaal vet zijn.
3. Thema:

- Avatar: Peaky Blinder, liefst Alfie Solomons
- Profielplaatje: Alfie Solomons uiteraard
4. Plaatje(s) om te gebruiken:

Voor mijn avatar liefst vooral zijn gezicht, als profielplaatje mag dit wat meer zijn.
298a624f6ee91a87b1eaeeba3357f99d--peaky-blinders-tv-series-tom-hardy-peaky-blinders.jpg


2359886.jpg


5c84d59d5dc0a6cbd3cb4145366f46b5--watch-movies-solomon.jpg
NINTCHDBPICT000126526383.jpg

5. Deadline:
Zo snel mogelijk, maar staat geen haast bij.
6. Prijs/gift:

200 voor allebei samen, omdat ik met de gedachte speel dat dit door één designer beide kan worden gemaakt.
Mocht er designers zijn die niet graag een avatar maken of omgekeerd dacht ik aan 50Pp voor de avatar en 150Pp voor het profielplaatje.
7. Favoriet tot nu toe:

/

Alvast bedankt voor jullie tijd en creatieve brein :)
 
Reactiescore
2.386
afrader indeed
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
534
Hoezo verwijder je mijn post wel maar die bovenstaande niet? Jezus Christus :biggrin: :biggrin:

Vooruit, speciaal voor jou zal ik dan deze laten staan. Dan wel nu klaar met het gespam (geld voor iedereen). Laat je grafische kunsten maar nogmaals spreken.
 
Reactiescore
786
Ik vraag me af hoe je zo iemand kunt beu zijn??
Damn, dat is lang geleden dat ik jou hier nog tegenkwam.
Ben je sindskort terug of ik heb je al die tijd gewoon niet opgemerkt. Huidige avatar is nog van jou gemaakt, dacht ik. :)
 
Reactiescore
786
Toch even een bumpje :)
 
Bovenaan