Recente inhoud door Predec

  1. Predec

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Irritant hé, onterecht bejegend worden. Maar het is niet alsof jij dat ooit gedaan hebt toch?
  2. Predec

    Global Stabbings

    Ik heb het AF grotendeels gelaten voor wat het is Corus, maar je blijft mij persoonlijk maar aanvallen en framen. Ik ga dit 1 keer zeggen: Ruvon heeft GEEN informatie naar mij specifiek of naar onze stam doorgespeeld; Ik ken Ruvon NIET irl; Ruvon is NOOIT ingezet geweest als spion dan wel...
  3. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Kijk, met die volwassen houding komen we er! Mag ik je er op wijzen dat de wij allang hebben toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan en dat globe op het moment hard aan het werk is om die dingen recht te zetten? Je kunt moord en brand blijven schreeuwen, maar jij weet net zo goed dat deze...
  4. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Dit is vooraf overlegd en aangegeven dat er een post zou komen Shakedown, inclusief met jouw stam. Als je naar conner luistert kan die je ook vertellen dat ik geen aanspraak doe op die dorpen, maar dat er wel reden is om even de wereldafspraken goed te leggen. Zover mij bekend wil iedereen deze...
  5. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Deze afspraak stond al grotendeels bij de vorige afspraken die gemaakt waren op deze wereld. Is op zich niet nieuw behalve dat er naast barbaren ook neutrale spelers aan zijn toegevoegd. Zo voorkom je dat iemand die eigenlijk niet tegen je aanligt, plots een hele rij barbaren aan je front edeld...
  6. Predec

    Spotprenten

    Zie je die link dan niet? Is toch overduidelijk?
  7. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Nog niks beslist. Dit topic bouwt puur verder op wat er al afgesproken is, en wil kijken of we samen (met alle stammen) naar een goede overeenkomst kunnen komen. Over die dorpen, daar doe ik geen aanspraak meer op, technisch gezien stond het niet letterlijk in de regels dus daar doe ik dan ook...
  8. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Houd het even on-topic? Dit is een serieuze poging om de afspraken goed te zetten en staat los van alles. Als je op globe of zelfs mij persoonlijk kritiek wil uiten doe dat via de juiste topics en/of PM naar mij. Ik denk dat iedereen baat heeft bij goede afspraken, waar het grijze gebied zo...
  9. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Omdat de regels een kleine update nodig hadden, heb ik deze aangepast. Ook is de oorspronkelijke poster verwijderd van het af, dus die kan zijn post niet meer aanpassen. Indien er nog andere afspraken gemaakt willen worden, laat het even weten, dan kunnen we dat zo goed mogelijk verwerken en...
  10. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Zal ik ook toevoegen. Denk dat iedereen het daar wel mee eens is?
  11. Predec

    Top & Flopspelers

    Ik ben niet helemaal mee?
  12. Predec

    Nieuwe Wereldafspraken

    Omdat de regels een kleine update nodig hadden, heb ik deze aangepast. Ook is de oorspronkelijke poster verwijderd van het af, dus die kan zijn post niet meer aanpassen. Indien er nog andere afspraken gemaakt willen worden, laat het even weten, dan kunnen we dat zo goed mogelijk verwerken en...
  13. Predec

    Top & Flopspelers

    Ruvon Flop! Predec Flop! Heel Globe Flop! Kapitrein Flop.
  14. Predec

    Spotprenten competitie 1 - W72

    Haha, true that. Al is er ook best een aardig deel gesniped hoor.
  15. Predec

    Spotprenten competitie 1 - W72

    Nice engels
Bovenaan