Spotprenten

Reactiescore
656
Damn, moet je nagaan.
Mijn originele post is aangepast door een mod zonder iets erbij te vermelden.
Als dit vaker gebeurt, hoe weet je dan wat te vertrouwen is en wat niet?
Vind t wel echt not done dat dit zonder enige melding wordt gedaan, want heb niet eens een PM gekregen fso.
76220ADA-7D0B-47EC-AE3A-14CAB8E8D35B.png
originele post
 
Reactiescore
319
Ik denk dat "kut" en "Mongolen" niet toegestaan is. Of je moet het hebben gehad over het vrouwelijke geslachtsorgaan en de bevolking van Mongolië maar dan is mij dat ontgaan. ;)
 
Reactiescore
376
Ik denk dat "kut" en "Mongolen" niet toegestaan is. Of je moet het hebben gehad over het vrouwelijke geslachtsorgaan en de bevolking van Mongolië maar dan is mij dat ontgaan. ;)

Zie je die link dan niet? Is toch overduidelijk?
 
Reactiescore
656
Ik denk dat "kut" en "Mongolen" niet toegestaan is. Of je moet het hebben gehad over het vrouwelijke geslachtsorgaan en de bevolking van Mongolië maar dan is mij dat ontgaan. ;)

Zal ook zo zijn, maar normaal wordt je post verwijdert of kun je zien dat de post is aangepast door een mod etc.
Daar gaat het mij meer om.
 
Reactiescore
767
Een statement maken is geen stab, idd.

Maar een stam benaderen om eventueel te joinen met de intentie er een NAP uit te halen zodat je veilig naar de vijand kan overstappen beschouw ik wel echt als een stab.
overstappen van stam is geen stab
 
Reactiescore
26
Blij dat ik niet meer op deze wereld speel.
Stel sukkels op een hoop die in dit stadium de vijand joinen goedpraten.
Het gaat hier niet alleen om een account, maar ook kei veel informatie.
Ik dacht dat Fresh R2W was, maar blijkbaar zijn het de zielige droeftoeters bij Globe.
Wat een bullshit wereld.

Dit gaat trouwens speciaal uit naar de spelers van Ruvon + de ‘leiding’ van Globe.
Trieste zooi!
Hopen dat t Fresh. vs MoTr vs 1C wordt fso.
@Chicago Blackhawks schaamt oe eige

Welkom op w72....

vgm heb je eerdere zeer interessante gebeurtenissen nog gemist.

sad shit
 
Bovenaan