Nieuwe Wereldafspraken

Reactiescore
3.457
Omdat het ideaal is, zo hou je het hele front een lijntje BB's om te kunnen dodgen. Super toch!?
Daar kan ik nog wel een beetje inkomen,maar om neutrale spelers daar te laten liggen?
 
Reactiescore
805
Dan denk ik dat je toch even bij je eigen stam mag kijken @Shakedown8 want deze regels zijn in de leiders chat van w72 gegooid waar ook iemand van Fresh in zit.
 
Reactiescore
805
Okido, zeg dat dan ook even tegen de personen die daarin zitten dat jou gezag boven de toenmalig afgesproken deelnemer staat van Fresh!.

Hiermee wil ook niemand verdedigen of aanvallen, bedoel dit gewoon letterlijk, zorg dat de juiste persoon dan in die dode chat terecht komt.

Ik heb men lesje wel geleerd van mensen blind te verdedigen op het AF.
 
Reactiescore
376
Even een vraagje van een niet w72 speelster,wat is dit nu voor iets?
Waarom zou je niet tegen je vijand aan mogen edelen?
Is echt de eerste wereld dat ik zoiets lees, ben daarom heel benieuwd waarom dat niet zou mogen?

Deze afspraak stond al grotendeels bij de vorige afspraken die gemaakt waren op deze wereld. Is op zich niet nieuw behalve dat er naast barbaren ook neutrale spelers aan zijn toegevoegd. Zo voorkom je dat iemand die eigenlijk niet tegen je aanligt, plots een hele rij barbaren aan je front edeld of een of meerdere CF's legt terwijl ze zelf geen cluster hebben in dat gebied. Uiteraard moeten we wel ergens de grens trekken, want tegen je vijand aan edelen is natuurlijk normaal. Dus vandaar dat er voorheen gekozen is voor het aangrenzen aan iemands cluster, wat hier dus alleen maar opnieuw is opgenomen.
 
Reactiescore
376
Ik ga niet akkoord met Predec zijn verandering(en).
Deze regels en met name de bb verandering zijn aangebracht nadat .conor aan zijn front begon te bb adelen. gezien in de vorige wereldregels deze niet als illigaal bestempelt zijn. Is de oude post wereld afspraken in ene weg en mogen we de op zijn op het lijf geschreven nieuwe ondertekenen.

Denk je dat ik niet spoor.

Dit is vooraf overlegd en aangegeven dat er een post zou komen Shakedown, inclusief met jouw stam. Als je naar conner luistert kan die je ook vertellen dat ik geen aanspraak doe op die dorpen, maar dat er wel reden is om even de wereldafspraken goed te leggen. Zover mij bekend wil iedereen deze wereld normaal uitspelen zonder de uni dorpen, dan lijkt mij het slim dat we ook een dominantie percentage afspreken. Evenals vastleggen dat VVs draaien in bijvoorbeeld de rim van de vijand niet is toegestaan.
 
Reactiescore
215
Namens mij als speler shake, accepteer ik niets wat er uit globe komt zolang Ruvon in die stam zit.
Hopelijk is er een wereldpact te sluiten, dat globe niet erkent wordt als deelnemer en afspraken komen te vervallen met dit TW-tuig.
 
Reactiescore
376
Namens mij als speler shake, accepteer ik niets wat er uit globe komt zolang Ruvon in die stam zit.
Hopelijk is er een wereldpact te sluiten, dat globe niet erkent wordt als deelnemer en afspraken komen te vervallen met dit TW-tuig.

Kijk, met die volwassen houding komen we er! Mag ik je er op wijzen dat de wij allang hebben toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan en dat globe op het moment hard aan het werk is om die dingen recht te zetten? Je kunt moord en brand blijven schreeuwen, maar jij weet net zo goed dat deze wereld daar ook niet beter van wordt.

Bij goede afspraken heeft iedereen baat, dat wil ik nog even benadrukken. Wellicht dat we de update over de wereldafspraken op een later moment kunnen hervatten als we in een wat constructievere sfeer zijn.

Nog oprecht een fijne dag gewenst en geniet er van dat wij vandaag de vrijheid hebben om over deze "ongein" te mogen kibbelen :)
 
Reactiescore
301
Namens mij als speler shake, accepteer ik niets wat er uit globe komt zolang Ruvon in die stam zit.
Hopelijk is er een wereldpact te sluiten, dat globe niet erkent wordt als deelnemer en afspraken komen te vervallen met dit TW-tuig.

Succes in het echte leven met je tunnelvisie en iedereen over de zelfde kam scheren.
 
Reactiescore
225
Kijk, met die volwassen houding komen we er! Mag ik je er op wijzen dat de wij allang hebben toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan en dat globe op het moment hard aan het werk is om die dingen recht te zetten? Je kunt moord en brand blijven schreeuwen, maar jij weet net zo goed dat deze wereld daar ook niet beter van wordt.

Bij goede afspraken heeft iedereen baat, dat wil ik nog even benadrukken. Wellicht dat we de update over de wereldafspraken op een later moment kunnen hervatten als we in een wat constructievere sfeer zijn.

Nog oprecht een fijne dag gewenst en geniet er van dat wij vandaag de vrijheid hebben om over deze "ongein" te mogen kibbelen :)


Jaa ik zou het later gewoon hervatten als deze gebeurtenissen uitgewaaid zijn.

"Mag ik je er op wijzen dat de wij allang hebben toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan en dat globe op het moment hard aan het werk is om die dingen recht te zetten?"

Hard aan het werk.. volgens mij is die "ontslaan" knop met een paar seconden browsen wel ingedrukt :)
 
Reactiescore
215
@Thomas Shelby Jr.

Dit heeft niets met mijn privé leven te maken, Als iets niet klopt en mensen dus stamgenoten zich er niet van distantiëren wordt het geaccepteerd. en Zoals het lijkt op dit moment afgekocht met een 1-zijdige NAP wat een prima eerste stap is.

Desalniettemin wordt er een speler in jullie stam opgenomen die velen heeft benadeeld en in faam en aanzien gier heeft gespoten over jullie als stam. Ik kijk andere leden er niet persoonlijk op aan maar gezien hier nu gesproken wordt over stambeleid. Spreek ik de stam Globe hierop aan.

Predec val ik aan omdat er een discussie was en een dag later een aangepaste wereldpost waarin zijn punt met .conor nu vastgelegd moet worden in hoe hij het zag omtrent bb dorpen.

Op dit moment hangt er voor mij een dusdanig negatief imago over de stam Globe dat ik mij publiekelijk van wil distantiëren. Dit heeft niets met jou als persoon te maken dus verwijten over jou privé leven ga ik me niet aan wagen waarschijnlijk ben je een super toffe gast. Gelieve het daarom andersom ook op mij als account te houden dan mij als persoon.
 
Reactiescore
301
Jaa ik zou het later gewoon hervatten als deze gebeurtenissen uitgewaaid zijn.

"Mag ik je er op wijzen dat de wij allang hebben toegegeven dat er dingen fout zijn gegaan en dat globe op het moment hard aan het werk is om die dingen recht te zetten?"

Hard aan het werk.. volgens mij is die "ontslaan" knop met een paar seconden browsen wel ingedrukt :)

Ik denk niet dat het 'account' bestraft moet worden maar wel de spelers. Stel er komen totaal nieuwe spelers op, zijn de spelers gestraft. Anders kan je ook evengoed het account op delete zetten en de spelers ergens anders laten joinen. Er zijn in ieder geval op dit moment gesprekken met de spelers van Ruvon, als ik me niet vergis.
 
Reactiescore
3.457
Spelers geven hun account zomaar op?:p

9/10 keer spelen die gewoon anoniem verder.
 
Reactiescore
967
Dats echt bs, dan haal je als stam gewoon dik voordeel uit de stab van dat account, ookal zou je de spelers veranderen. Daarbovenop is het onmogelijk voor de buitenwereld om te weten of die spelers daadwerkelijk vertrokken zijn. Er is maar een oplosssing en dat is het account kicken.
 
Reactiescore
286
Ik denk niet dat het 'account' bestraft moet worden maar wel de spelers. Stel er komen totaal nieuwe spelers op, zijn de spelers gestraft. Anders kan je ook evengoed het account op delete zetten en de spelers ergens anders laten joinen. Er zijn in ieder geval op dit moment gesprekken met de spelers van Ruvon, als ik me niet vergis.

Volgens mij worden stabbers altijd bestraft met een kick, Ik verwacht niet dat de originele speler van Ruvon het account gaat leaven. In een ander bericht geeft hij zelfs aan dat hij aan de top wilt komen, want hij heeft er al zoveel geld in gestoken.
Dus ben benieuwd met wat voor oplossing jullie komen, want als jullie Ruvon in Globe houden is dit slecht voor jullie naam als Globe.

Daarnaast vind ik nogmaals dat @Predec Ook verantwoordelijk is. Jij wist zeker meer dan de grote hoeveelheid van Globe. Jou naam doet ook geen waarde meer aan.
 
Reactiescore
225
Ik denk niet dat het 'account' bestraft moet worden maar wel de spelers. Stel er komen totaal nieuwe spelers op, zijn de spelers gestraft. Anders kan je ook evengoed het account op delete zetten en de spelers ergens anders laten joinen. Er zijn in ieder geval op dit moment gesprekken met de spelers van Ruvon, als ik me niet vergis.

jammer maar dit is echt een trieste poging van je om Globe winst te laten halen uit deze rekrutering.

Die Jari (ofzoiets) van Ruvon account gaat gewoon lekker anoniem onder de naam Peter doorspelen en is er niks veranderd.

Dat account heeft zijn doodvonnis gegeven door deze stab imo.
"Eigenschuld dikke bult" als we het even op het niveau van de Stabber moeten omschrijven ;)
 
Reactiescore
967
Ook lachwekkend dat je zegt dat de spelers net zo goed een ander account kunnen joinen, als het account op del staat. Impliceer je nu dat globe deze stabbers zou opnemen in de stam?
 
Reactiescore
349
Ik denk niet dat het 'account' bestraft moet worden maar wel de spelers. Stel er komen totaal nieuwe spelers op, zijn de spelers gestraft. Anders kan je ook evengoed het account op delete zetten en de spelers ergens anders laten joinen. Er zijn in ieder geval op dit moment gesprekken met de spelers van Ruvon, als ik me niet vergis.

Dus wij mogen als stam zijnde rare streken uit halen? Om vervolgens nieuwe mensen erop te zetten en dan gaan we verder alsof er niks gebeurd is?
 
Bovenaan