Top & Flopspelers

Reactiescore
58
Sommige mensen gebruiken die barbaren liever om grondstoffen te farmen!

Als Kapitrein ben ik blij dat de volgende generatie het ultieme doel niet uit het oog zijn verloren:
'Als Kapitrein van ons trein netwerk is het bouwen van een betrouwbare connectie tussen alle dorpen, hoe klein dan ook, een vereiste!
We zijn het namelijk aan onze klanten verschuldigt om deze service zo optimaal mogelijk aan te leggen, te onderhouden en verder te ontwikkelen.'

Als het goed is speelt deze kapitrein niet meer op kapitrein.

Klopt al enige tijd niet meer.
 
Reactiescore
760
max flop
 
Reactiescore
2.062
Team TheWitch heeft de laatste tijd veel mooie complimentjes mogen ontvangen over onze speelstijl en kwaliteit, toch merk ik dat co's van mij worden ondergewaardeerd, aangezien TheWitch niet alleen uit Sharon en René bestaat.
Om jullie meer inzicht te geven in ons team, en om mijn medespelers even in het zonnetje te zetten:

Wesley: Wat ben jij een topper en ben ik blij met jou in dit team. Zelf dacht ik dat ik de motivator was, maar wat kan jij er wat van heerlijk hoe jij speelt!
Ezra: Ezra is voor mij echt een topper op tw.nl, hij kan erg goed deffen en springt bij wanneer nodig. Een van de betere spelers die ik ben tegen gekomen op tw.nl.
Luc: Speel al meerdere werelden met luc samen en deze man is ook een topper van het hoogste niveau. Zijn inzet is altijd hoog en blijft vechten tot het einde. Brengt veel kwaliteit mee naar het account.
Sherwin: Sherwin speelde op w68 ook al op team TheWitch en is echt een held. Heeft de afgelopen massa's weer lekker zitten nachten en maakt alles al OK. Wordt altijd echt vrolijk van Sherwin.
Raimo: De orginele speler van gele kanarie die sinds kort ook op TheWitch speelt. Wat is die toch heerlijk actief, hij runde gele kanarie ook solo en speelde er ook echt als een baas. Wat een heerlijke tw speler!
Chris: De grootste held op het AF in tijden. Maar naast het trollen op het algemeen forum, kan die ook serieus goed spelen wat mensen onderschatten. Chris heeft me al meerdere keren op w68 en 72 gered. Wanneer chris speelt baast die hem echt.
Sharon: Ik zeg het niet graag, maar deze is gewoon een betere TW speler dan dat ik ben. Ze wordt vaak zo onderschat maar mits actief echt een absoluut topspeler op TW.
 
Bovenaan