Recente inhoud door jiggers

  1. Golden awards

    Tsjaa. Wij hebben helaas ook tegen een muur zitten praten als China zijnde. Zaten ze beetje met 50 premades propaganda zitten te maken voor kamp trump/maai. Zo wordt TW blijkbaar gespeeld.
  2. Top/flopstammen

    Als maai en premades natuurlijk stoppen dan hebben ze natuurlijk niks meer om zwart te maken. Maai Flop.
  3. Praathoek

    Dat is eenmaal hoe Maai speelt. Iedereen beschuldigen van allerlei praktijken en daarna met alle premades gelijk commentaar op los gooien, maar wanneer ze zelf op zulke acties worden gewezen doen ze alsof hun neus bloed. Rare wereld zeg :p
  4. Top/flopstammen

  5. Spotprenten

    Moet wel toegeven. Zeer leuk gedaan.
  6. Oorlogstopic Maai vs China

    Wordt een leuke eenzijdige oorlog. China zal helaas weinig weerstand kunnen bieden aan Maai + friends. Had gehoopt op een betere strijd, maar helaas wordt TW nu zo gespeeld. Al boostend en met verschillende premades de spel starten. GG WP.
  7. Top/flopstammen

    Natuurlijk ook een S.O naar de early premades. De echte accounts zijn eindelijk naar boven gekomen ;) W77 was al naar mijn mening gedoemd vanaf het begin.
  8. Wederom vies spel op w77, Panda6ever

    Fijne jaarwisseling jongetjes en meisjes, mag 2021 beter zijn dan 2020.
  9. Spelersniveau - Ridderwim

    Kan ik zeker ook waarderen. Wat een legend.
  10. De Schandpaal

    Als jij de discussie z'n een draai wilt geven en ons zwart wilt blijven maken. Dan is het inderdaad end of story en is het naar ons inziens ook klaar. Had je maar de moeite gestopt om de statement te lezen ;) Mag inderdaad een slotje erop. Zal verder niet meer reageren (Wellicht komen er nog...
  11. De Schandpaal

    Zal het maar nog een keer highlighten. Onze statement vanuit China over de situatie
  12. De Schandpaal

    Ik heb wel een idee over wie je het hebt. Binnen onze stam heeft hij ook een nieuwe titel gekregen "Propaganda Machine".
  13. De Schandpaal

    Er wordt zo nadrukkelijk gejanked om het kata gebruik. Terwijl in feite er maar 1x katas zijn gebruikt om alleen het PP abuse te voorkomen. De reden hiervoor is al meerdere malen behandeld en besproken. Mocht je berichten hebben waarin we wel kata's hebben abused graag sharen ;). Anders denk ik...
  14. De Schandpaal

    Het spijt ons dat wij geen drie universitaire diplomas hebben en zeven keer een wereldwinst hebben behaald. Wat zijn wij toch incompetent.
  15. Hoe rijk is Dagobert Duck

    7120
Bovenaan