De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
195
Kerel ga alsjeblieft iets anders doen met je kneusje pff onze internethero!
Respect en normen en waarden kun jij wel gebruiken zeg.
Je zou maar zo’n groot kneusje zijn dat je met normen en waarden afkomt op een online browsergame. Durf je in het echt ook iedereen hierop te wijzen? Denk het niet, dus zoals ik al zei hang hier niet de moraalridder uit.
 
Reactiescore
903
Het scheelt dat wij geen premade zijn en na bijna 30 werelden weer begonnen zijn. Over premades heb ik ook een mening. Maar het gaat er meer om dat jouw stamgenoot alleen maar kan blazen. Op Shakira reageer ik alleen dat het een ongeschreven regel is dat je geen kata gebruikt buiten muur en evt verzamelplaats om!
 
Reactiescore
903
Je zou maar zo’n groot kneusje zijn dat je met normen en waarden afkomt op een online browsergame. Durf je in het echt ook iedereen hierop te wijzen? Denk het niet, dus zoals ik al zei hang hier niet de moraalridder uit.

Ja zo te zien heb je het niet mee gekregen of iets. Anders sluit je niet elk argument af met kneusje. Maar maakt niet uit menneke als jij vindt dat ik een moraalriddertje ben dan is dat jouw mening dat is prima!
 
Reactiescore
195
Ja zo te zien heb je het niet mee gekregen of iets. Anders sluit je niet elk argument af met kneusje. Maar maakt niet uit menneke als jij vindt dat ik een moraalriddertje ben dan is dat jouw mening dat is prima!
Top dan kunnen we nu onze intensieve, bloedstollende discussie afsluiten, fijne avond verder.
 
Reactiescore
12
Het scheelt dat wij geen premade zijn en na bijna 30 werelden weer begonnen zijn. Over premades heb ik ook een mening. Maar het gaat er meer om dat jouw stamgenoot alleen maar kan blazen. Op Shakira reageer ik alleen dat het een ongeschreven regel is dat je geen kata gebruikt buiten muur en evt verzamelplaats om!
Ik heb wel een idee over wie je het hebt. Binnen onze stam heeft hij ook een nieuwe titel gekregen "Propaganda Machine".
 
Reactiescore
903
Reactiescore
195
Zoals eerder vermeld ga even aan je familie wat aandacht vragen, vraag even een compliment want anders ga je wellicht weer wenen snachts en nachtmerries krijgen dat je nergens aandacht krijgt.
Mag jij zo laat op de avond nog uit je dwangbuis?
 
Reactiescore
903
Lees alles nog eens goed, als het gelukt is hoor ik je wel weer. Kneusje, heb inderdaad niets met de stab te maken, zit wel in dezelfde stam, heb ook een hekel aan mensen die zich bemoeien in zaken waar zij niets mee te maken hebben.

Als je me niet graag ziet posten zet je me lekker op negeer ipv de moraalridder te spelen.
Aangezien je de post veranderd hebt, dit staat op een ALGEMEEN forum, waar een ieder op mag reageren dat houdt in ook mensen buiten de actie om. Maar als je er niet van houdt dat mensen er zich mee bemoeien dan kun je of zelf kiezen om van het AF af te gaan, of je bemoeit je d’r zelf ook niet mee aangezien het niet jouw actie is geweest toch? Fijne avond! :cool:
 
Reactiescore
1.363
Er wordt zo nadrukkelijk gejanked om het kata gebruik. Terwijl in feite er maar 1x katas zijn gebruikt om alleen het PP abuse te voorkomen. De reden hiervoor is al meerdere malen behandeld en besproken. Mocht je berichten hebben waarin we wel kata's hebben abused graag sharen ;). Anders denk ik dat deze discussie voorbij is.

Tijdens de overname proces van een lid is er gewoon besloten om de marktplaats een paar levels omlaag te halen zodat de speler zijn grondstoffen niet kon wegsturen. Of dit nou goed of fout is weet ik niet. Maar kata's zitten in het spel en daar is een reden voor. Het is was ook nooit de bedoeling om dat dorp neer te katapulten. Maar om erover te janken dat je marktplaats 3 levels omlaag gaat door katapults is wel te veel? Dus kort gezegd mag er gewoon geen gebruik meer worden gemaakt van kata's aangezien er altijd wel gebouw levels omlaag gaat wanneer kata's gebruikt. Ook hier vind ik dat dit een grijze vlak is. Als wij als doel het dorp gingen kata'en met als doel neerhalen en niks mee doen, dan was ik het met iedereen eens. Maar om de marktplaats omlaag te halen om gs te bewaren, omdat je bezig bent met een overname proces is niet het ergste denk ik toch?

Dat we worden zwart gemaakt door meerdere van de "50 accounts" blijkt. Als je het aan mij vraagt vind ik een wereld starten met meerdere premades nog meer "not done" dan het verlagen van ALLEEN de marktplaats.

Verder vind ik het selectief lezen van de statement van mijn stamgenoot ook wel beetje zielig. Denk dat niemand van jullie premades oprecht op het postje wilt reageren?
Selectief lezen van mijn eerste post is ook moeilijk hè. Katas zijn katas. Stab = stab. En waar haal je constant die "50 spelers" premade etc vandaan? Lees dat wel vaker terug namelijk.
 
Reactiescore
349
Zoals ik al zei, steek je tutje in je mond en blijf om alles huilen. Een drama maken over een marktplaats die een level gesloopt is, moest het een boerderij etc zijn geweest zou ik het nog snappen maar dit is muggenziften.

De enige die hier blaft op commando ben jij om je baasje @Anonymous Threat. blij te maken, kweek toch een eigen persoonlijkheid, lekker met de hele hele pp spendhondenbrigadegang samenspannen op het AF. kneusje:biggrin::biggrin::biggrin:

Zucht... Zo'n domme opmerking spreekt al weer boekdelen over jou gedrag hier, heb je geen real life vrienden die je kan vervelen met je domme opmerkingen?
 
Reactiescore
21
@Milow zou @Too Hot For This Planet een ban kunnen krijgen voor het veelvuldig op de persoon beledigen. Veel gaat over psychische aandoeningen of het uitschelden van vele spelers. Dit is niet gewenst op het forum, danwel ingame.

kunnen we anders een vote to ban doen? 25 leuks = tempban?
 
Reactiescore
21
Hoe voelt het om 35K pp te spenden en alsnog weggespeeld te worden?:biggrin::rolleyes2:

hoe voelt het om bekend te staan als de grootste stabbers op w77 die wisten dat ze weggespeeld werden als de nap afliep? Dan moet je wel heel bang geweest zijn en niet vertrouwen op je eigen skills om te kunnen deffen?

telkens zeg je dat je er niets mee te maken hebt, wel was je continu op de hoogte (ook al voor de stab) van het reilen en zeilen van de stam. Je hebt de grootste schreeuwmoel op t forum, maar inhoudelijk zeg je eigenlijk niks.
 
Reactiescore
195
hoe voelt het om bekend te staan als de grootste stabbers op w77 die wisten dat ze weggespeeld werden als de nap afliep? Dan moet je wel heel bang geweest zijn en niet vertrouwen op je eigen skills om te kunnen deffen?

telkens zeg je dat je er niets mee te maken hebt, wel was je continu op de hoogte (ook al voor de stab) van het reilen en zeilen van de stam. Je hebt de grootste schreeuwmoel op t forum, maar inhoudelijk zeg je eigenlijk niks.
Kom eens met feiten waar in bewezen wordt dat ik van alles op de hoogte was VOOR de "stabs", mensen bedreigen met je 50 spelers die zogenaamd aan je zeide stonden. Mensen dwingen om je MB te worden, wat voor triest figuurtje ben jij eigenlijk. Behalve pp & mensen misbruiken stel je wel niets voor, ben je soms familie van @Supergirl?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan