De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
12
Gelukkig is alles ontkracht door mijn eerste post en zijn jullie gewoon vieze stabbers. End of story
Als jij de discussie z'n een draai wilt geven en ons zwart wilt blijven maken. Dan is het inderdaad end of story en is het naar ons inziens ook klaar.
Had je maar de moeite gestopt om de statement te lezen ;)

Mag inderdaad een slotje erop.

Zal verder niet meer reageren (Wellicht komen er nog een paar posts van Too Hot bij. Hij blijft onze propaganda machine natuurlijk).
Voor verdere contact kan je altijd nog onze stamleiding contacteren.
 
Reactiescore
21
Dan som ik nu even de volgende punten op:
1. Rivendal vraagt een NAP aan van 2 weken zodat iedereen de tijd heeft om te laten zien hoe snel ze groeien. De meeste van onze stam hadden dus al een AH en edel in de eerste week van de NAP, maar zijn er alleen nog geen dorpen overgenomen. Als nou de 2 weken echt geheel doorlopen werd dan zouden de meeste van onze stam een 2de of zelfs een 3de dorp hebben. Maar de 2 weken was blijkbaar dus nooit de bedoeling geweest van Rivendal, aangezien ze al in de eerste week de NAP al beeindigen.
2.Supergirl is meteen verplaatst naar onze cluster wanneer de NAP was aangegaan. Dus hier is duidelijk dat er achterliggende gedachtes zijn en alles werd voorbedacht. Supergirl komt hierheen groeit snel in paar dagen en dan kan de NAP dus verbroken worden.
3. Beastmode ook meteen opnieuw begonnen in ons cluster met een mooie pp abuse (niks mis mee wat mij betreft) en heeft voordat zijn beginners bescherming eindigt dus al 3 dorpen en een dorp met een clear.
4. Vervolgens worden er beschuldigingen gedaan, waarna Rivendal heeft aangegeven dat het een fout is van hun kant en bied excuses aan. Thats it.
5. Als laatst wanneer zij dus totaal de upperhand hebben wordt de NAP dus beeindigd.

Ben ik de enige die nog steeds aan het zoeken is wat hier verkeerd aan is? De nap is van 2 kanten aangegaan met duidelijke afspraken, Supergirl mag edelen waar hij wil, geen afspraken over gemaakt en daarbij was dit de originele groeirichting die al voor de start van de wereld afgesproken waren. Ik kom daar te liggen, wordt aangevallen door een speler naast me en neem hem over. Wat PP gespendeerd om mijn verloren tijd in te halen. OOEEEEE wat een stab, die beschuldiging die later door Heer Huskey bevestigd werd dat ik er niet langs zat :)
1606737790336.png
De upperhand hebben is geen vals spel toch?
 
Reactiescore
55
Als jij de discussie z'n een draai wilt geven en ons zwart wilt blijven maken. Dan is het inderdaad end of story en is het naar ons inziens ook klaar.
Had je maar de moeite gestopt om de statement te lezen ;)

Mag inderdaad een slotje erop.

Zal verder niet meer reageren (Wellicht komen er nog een paar posts van Too Hot bij. Hij blijft onze propaganda machine natuurlijk).
Voor verdere contact kan je altijd nog onze stamleiding contacteren.

Ja een post die uitlegt waarom er stabs begaan zijn..
Met de denkwijze van jullie kan ik mijn edels naar mijn stamleider sturen als hij ligt te slapen "omdat ik een betere leider ben dus beter is voor de stam"
 
Reactiescore
1.363
Als jij de discussie z'n een draai wilt geven en ons zwart wilt blijven maken. Dan is het inderdaad end of story en is het naar ons inziens ook klaar.
Had je maar de moeite gestopt om de statement te lezen ;)

Mag inderdaad een slotje erop.

Zal verder niet meer reageren (Wellicht komen er nog een paar posts van Too Hot bij. Hij blijft onze propaganda machine natuurlijk).
Voor verdere contact kan je altijd nog onze stamleiding contacteren.
Er is geen zwart maken mn jongen. Het is gewoon met keiharde bewijzen gooien. En jullie kunnen eventuele excuses aanbieden of wtf. Jij hebt zelf die edels constant gestuurd hoor. En als ik jullie was, zou ik too hot niet laten praten, dat jochie verpest jullie geloofwaardigheid nogal. Compensaties moeten ook nog geregeld worden. Dit is nog lang niet afgehandeld. Heb van Simon privé al wel n excuus gehad, wat ik wel waardeer. Geen idee of het gemeend is ja of nee, maar het gebaar waardeer ik wel :). Dus werk aan de winkel!!
 
Reactiescore
73
Door jouw provocerende manier van communiceren en die van beastmode is dit alles gebeurd (omtrent de NAP) dat snap je zelf toch ook hoop ik? Dus in plaats van de schuld volledig op CHINA te schuiven die inderdaad niet het mooist morele spel hebben laten zien, zou je beter wat zelf reflectie toepassen.
Hoezo hypocriet? Meneer die zelf in vrijwel elke post hier mensen beledigd en/of provoceert. Die op vrijwel geen enkele post ook maar een klein beetje zelfreflectie toepast.

Propaganda machine is een goeie naam. Van propaganda klopt namelijk over het algemeen geen hol.
 
Reactiescore
349
Als jij de discussie z'n een draai wilt geven en ons zwart wilt blijven maken. Dan is het inderdaad end of story en is het naar ons inziens ook klaar.
Had je maar de moeite gestopt om de statement te lezen ;)

Mag inderdaad een slotje erop.

Zal verder niet meer reageren (Wellicht komen er nog een paar posts van Too Hot bij. Hij blijft onze propaganda machine natuurlijk).
Voor verdere contact kan je altijd nog onze stamleiding contacteren.

Ik zou de propaganda machine maar in bescherming nemen voor verdere uitspraken.
 
Reactiescore
1.363
En jullie verneuken het spel met 50 andere geheime geshared accounts. kortom vieze spelers die het spel ''verkrachten''. End of story.
Kerel, mag ik eens vragen hoe goed jij t spelletje snapt? :p
Je loopt maar een beetje dom te zwansen naar mijn idee..
 
Reactiescore
80
Ik zou de propaganda machine maar in bescherming nemen voor verdere uitspraken.

Ik zou maar het spel tribalwars minder serieus nemen en het spel gewoon spelen. In plaats van met andere massaal
samen te werken/ dorpen te verdelen.

Wie moet jij dan voorstellen...?

Gewoon een terugkerend speler en nu een stamlid van CHINA. Maar mij zul je binnenkort niet meer terugzien, maak je geen zorgen. Laatste wereld voor mij, dankzij jullie die het allemaal verpesten ;)
Veel plezier met het samenwerken en de populatie van het spel te verminderen om alleen een titeltje ''overwinning'' bij je profiel te hebben :')
 
Reactiescore
1.363
Gewoon een terugkerend speler en nu een stamlid van CHINA. Maar mij zul je binnenkort niet meer terugzien, maak je geen zorgen. Laatste wereld voor mij, dankzij jullie die het allemaal verpesten ;)
Veel plezier met het samenwerken en de populatie van het spel te verminderen om alleen een titeltje ''overwinning'' bij je profiel te hebben :')
Achjoh, ik merk dat veel mensen ''efficiëntie'' niet snappen volgens mij. Tw evolueert. Mensen blijven te vaak in t oude hangen. Ik speel liever ook gewoon een leuke wereld ipv dit stomme gejank, maar je gaat gewoon niet mensen lopen naaien, dat snap jij ook wel. Gewoon eerlijk spelen, eerlijk berichten blablablablabla...
 
Reactiescore
80
dus je bedoelt tribalwars evolueert, mensen spelen nu gewoon massaal samen, dat is nu normaal?

Ja ik ben van de oude Tribalwars en ik speel gewoon alles normaal en eerlijk. Maar met 50+ anderen het spel spelen is dus evolutie van het spel???, maar dat noem je wel eerlijk??:rolleyes:
 
Reactiescore
180
dus je bedoelt tribalwars evolueert, mensen spelen nu gewoon massaal samen, dat is nu normaal?

Ja ik ben van de oude Tribalwars en ik speel gewoon alles normaal en eerlijk. Maar met 50+ anderen het spel spelen is dus evolutie van het spel???, maar dat noem je wel eerlijk??:rolleyes:

Je zit in China en speelt alles eerlijk? ben je nu aan het lachen met jezelf? De stab/bedrog (lees niet eerlijk spel) is toegegeven remember?
 
Reactiescore
1.363
dus je bedoelt tribalwars evolueert, mensen spelen nu gewoon massaal samen, dat is nu normaal?

Ja ik ben van de oude Tribalwars en ik speel gewoon alles normaal en eerlijk. Maar met 50+ anderen het spel spelen is dus evolutie van het spel???, maar dat noem je wel eerlijk??:rolleyes:
Nou weetje ''boosten'' is legaal sinds een paar werelden (vraag me niet waarom :p).
Maar ik zit al 10x te vragen hoe jullie op die 50+ lui komen man, want ik heb daar echt nog 0 bewijs van gezien..
 
Reactiescore
80
Vroeger als in TIG jaren geleden? toen ik 15 jaar was? Waar ik toen gewoon het spel speelde zonder forums te lezen/posten en niet zat te zeiken als je een nederlaag heb gehad? Nee wist ik natuurlijk niks van.

Nu op ons afzeiken terwijl ik gewoon het spel wil spelen zonder de regels van de afgelopen 10 jaar terug te lezen.
Nee katas heb ik nog niet gebruikt, maar bedankt voor de uitleg.

Maar de populatie van het spel uit te moorden door samenzwering, dan weet ik inderdaad waar dit spel heen gaat.
Tenminste geniet ik nog van het spel in plaats van jullie, al je geld in het spel pompen om uiteindelijk een ''overwinning'' titel bij je profiel te hebben :')

@ b3astm0de beetje toevallig dat er een andere speler 'genaamd beast mode' dichtbij jou ligt ;)

Nu jij weer
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
292
als je echt het oude tw gewend bent, had je dit niet gezegd. Vroeger zaten er 40-50 accounts in een stam met elke minimaal 4 spelers. 160-200 spelers... nu jij weer

Ik weet niet waar jij het over hebt met het oude tw, maar dat is gewoon onzin hoor. In de dagen W1 tot zowat W18 was 1 à 2 spelers de standaard.
 
Reactiescore
80
negeer je nu bewust men vraag? Hoe kan je nu en in China spelen en eerlijk spelen? als stabs en vies spel toegegeven worden zonder dat ze hiervoor verantwoording willen afleggen? hypocriet?

Het beantwoorden van jouw vraag wat eerlijk is of niet eerlijk is heeft totaal geen nut.
Ik, als nieuw/terugkerende speler (die geen kans maakt in nieuwe werelden) zie jullie samenzweringen meer als oneerlijk. Dus de upperhand geven aan andere spelers in jouw cluster en jezelf doodlaten gaan was volgens jou de enige optie van eerlijk spelen.

Nu hebben wij de upperhand in onze cluster en lopen jullie te janken omdat het jullie samenspel vertraagd heeft. Vervolgens de rest van w77 te stoken en ons zwart te maken.

Hypocriet? denk het niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan