Spelersniveau - Ridderwim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
216
Goeiemiddag,

Na een dorpje te clearen besloot de persoon 'eigenaar van het beruchte accountje Ridderwim' zijn dorpje in afbraak te zetten.
Hij ontkent dan ook dat dit zijn bedoeling was.
Wat vinden jullie? Zielig of Normaal?
Voor alle duidelijkheid, hij heeft geen edels van mij gesloopt zijn stamgenootje heeft wel een mooie Csnipe geplaatst.

Clear Bericht:
1606828431292.png

Conversatie:
1606828343439.png
 
Reactiescore
489
Naja, gebeurt bij ons in de buurt nu ook al om in de 20:1 regel te blijven. Het is vrij sneu maar als ik PP zou farmen zou'k die tacktiek waarschijnlijk ook wel toepassen :p
 
Reactiescore
216
Naja, gebeurt bij ons in de buurt nu ook al om in de 20:1 regel te blijven. Het is vrij sneu maar als ik PP zou farmen zou'k die tacktiek waarschijnlijk ook wel toepassen :p
Die is geen PP meer aan het farmen :p
 
Reactiescore
903
Goeiemiddag,

Na een dorpje te clearen besloot de persoon 'eigenaar van het beruchte accountje Ridderwim' zijn dorpje in afbraak te zetten.
Hij ontkent dan ook dat dit zijn bedoeling was.
Wat vinden jullie? Zielig of Normaal?
Voor alle duidelijkheid, hij heeft geen edels van mij gesloopt zijn stamgenootje heeft wel een mooie Csnipe geplaatst.

Clear Bericht:
Bekijk bijlage 25167

Conversatie:
Bekijk bijlage 25166
Moet je ook niet zo gemeen doen. Meeste zullen het inderdaad doen door de 20:1 verhouding. Ene kant een slimme move natuurlijk, maar de reden van ik bouw op en af is natuurlijk onzin.
 
Reactiescore
216
Ik vind het persoonlijk wel een slappe zet.
@Kitana jij bent 39k hij is 3k+. Wat moet hij dan, zich kansloos op laten edelen? :p
Zeker! :)
Gewoon je verlies kunnen toegeven & nog aan stam wat proberen te laten snipen lijkt mij de eerlijkste manier van verliezen :)
 
Reactiescore
767
dit is gwn de legende van tw :cata:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je dit legend vind drink je gewoon azijn voor fun neem ik aan. En ja ook wij hebben er last van :'), Ik kan altijd veel respect opbrengen voor mensen die gewoon uitplayed hun tegenstander gg's kunnen wensen.
 
Reactiescore
1.094
Outplayed, kom nou. Die gast wordt gecancrushed, niks outplayed.

Heb het zelf ook gedaan na pp verzamelen. Ga niet een gratis dorp afgeven, althans niet zomaar.
En je ziet het ook vaak aan het einde van werelden dat mensen gaan afbreken. Achja, zo is het leven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan