De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
489
Klopt, maar dan heb je nog steeds de stab die is gebeurd en dat praat je minder snel goed ;)
 
Reactiescore
157
Ongeschreven kata regels zijn er al van w1. Ik heb nooit oorlogen meegemaakt waarbij kata's op het achterland gedropt werden, zelfs niet toen ik nog in TBR zat en de werelden nog 100 continenten groot waren.

Echter vind ik wel dat je moet janken over een kata op de markt. Het is maar de markt.. who the fuck cares en het is nu ook niet dat heel die stam daarom kata noobs zijn. Ik had ook een keer een stamgenoot die per ongeluk kata's stuurde en plots was ik ook een katanoob geworden, terwijl ik het zelf altijd afkeur. Het is één speler, één individu die het stuurt. De andere stamleden hebben niet op die knop geduwd dus laat die er dan buiten. Intern moeten ze het dan maar bespreken en afkeuren.

Nou ik heb op w19 leuk mee kunnen draaien met de subtop en ben met circa 450 dorpen kapot gemaakt door kata's. En niet al te zuinig ook.

Dus dat de kata regel al vanaf w1 bestaat kan best maar spelers hebben er vaak schijt aan.
 
Reactiescore
997
Nou ik heb op w19 leuk mee kunnen draaien met de subtop en ben met circa 450 dorpen kapot gemaakt door kata's. En niet al te zuinig ook.

Dus dat de kata regel al vanaf w1 bestaat kan best maar spelers hebben er vaak schijt aan.

Ja klopt volledig. Ze maken dan ook onderdeel uit van het spel dus ja als mensen ze willen gebruiken is het hun keuze. Meestal komt dat toch als een boomerang in hun gezicht terug.
 
Reactiescore
1
kunnen we even heel eerlijk zijn.
maar is dit niet 'het spel'?

ik keer terug na 5-6 jaar niet te spelen en ik lees enkel maar 'stabben' hier, 'de TW community zal dit veroordelen' daar.
in het echte leven is het niet anders hoor dat er gestabbed wordt of dat er misleidende communicatie is.

geen wonder dat TribalWars van 25000 spelers per wereld naar 2000 gegaan is...

shame, emoties buiten het spel houden en probeer op de nieuwe wereld.

en als ik hiervoor geflamed wordt, dan is het toch een zeer vreemd gedrag..

Dat blijkt dat jij dat het spel vindt. Deze jongens zou ik als laatste vertrouwen voor de mensen in de core.
 
Reactiescore
180
Maar uh los van de kata's, was de main stab niet gewoon het negeren van overeengekomen afspraken met als gevolg dat ze nu hoog van de toren kunnen blazen over het wegspelen van hun enige bedreiging in de buurt?
 
Reactiescore
195
Maar uh los van de kata's, was de main stab niet gewoon het negeren van overeengekomen afspraken met als gevolg dat ze nu hoog van de toren kunnen blazen over het wegspelen van hun enige bedreiging in de buurt?
Had jij niet jezelf weggespeeld met een mislukte backtime te versturen die op zijn beurt gebacktimed werd en je troepen heeft gesloopt?:confused2::wink:

Zo hoog van de toren blazen terwijl je een slachtoffer van je eigen onbekwaamheid bent.:sad:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
180
Had jij niet jezelf weggespeeld met een mislukte backtime te versturen die op zijn beurt gebacktimed werd en je troepen heeft gesloopt?:confused2::wink:

Zo hoog van de toren blazen terwijl je een slachtoffer van je eigen onbekwaamheid bent.:sad:

Vriendschap, spring nu eens niet van de hak op de tak.
Gaje gaan ontkennen dat er gestabbed is vanwege China, met massaal medeweten van spelers (zijnde meer dan 2/3e meerderheid). Neen, kan je niet, smerige feiten zijn er, oplossing na de schuldbekentenis echter totaal niet, wel twintig pagina's geroep.

Kom hier eerst met een deftig voorstel omtrent compensatie voor de betrokken spelers Rivendal, Noo-Noo en B3east.

Wat er met mijn account gebeurd is is volledig toe te schrijven aan mij, maar heeft niets te maken met dit stabforum.

Ipv als een klein kindje met een constante neurotische drang om te lopen zeveren zou je beter eens overleggen om met een mooi voorstel te komen en heel deze hetze achter je te laten. Het enige wat je nu bereikt is een permanente haat vanwege iedereen die ooit met je in contact gekomen is of ooit in contact zal komen.

Kunnen we vervolgens zo snel mogelijk een slotje op dit topic plaatsen en zo weinig mogelijk van men tijd gebruiken om in contact te staan met jou.
 
Reactiescore
1.075
Ongeschreven kata regels zijn er al van w1. Ik heb nooit oorlogen meegemaakt waarbij kata's op het achterland gedropt werden, zelfs niet toen ik nog in TBR zat en de werelden nog 100 continenten groot waren.


Eurm TBR kataede mij en mn omliggende buren gewoon naar de tering hoor?
Smederijen, leem, HQ, er waren meestal de main targets ;).
W2 was uiteindelijk toch 1 van de grotere lata werelden.
Het is ook vrij logisch dat je niet gekataed werd in je safe als je safe 2 continenten verder lag :p.
 
Reactiescore
195
Vriendschap, spring nu eens niet van de hak op de tak.
Gaje gaan ontkennen dat er gestabbed is vanwege China, met massaal medeweten van spelers (zijnde meer dan 2/3e meerderheid). Neen, kan je niet, smerige feiten zijn er, oplossing na de schuldbekentenis echter totaal niet, wel twintig pagina's geroep.

Kom hier eerst met een deftig voorstel omtrent compensatie voor de betrokken spelers Rivendal, Noo-Noo en B3east.

Wat er met mijn account gebeurd is is volledig toe te schrijven aan mij, maar heeft niets te maken met dit stabforum.

Ipv als een klein kindje met een constante neurotische drang om te lopen zeveren zou je beter eens overleggen om met een mooi voorstel te komen en heel deze hetze achter je te laten. Het enige wat je nu bereikt is een permanente haat vanwege iedereen die ooit met je in contact gekomen is of ooit in contact zal komen.

Kunnen we vervolgens zo snel mogelijk een slotje op dit topic plaatsen en zo weinig mogelijk van men tijd gebruiken om in contact te staan met jou.
Volgens mij is er door mijn inbreng in dit verhaal al een ‘compensatie’ geweest tegenover Rivendal. Dat die de tijd kreeg om te jumpen en niet alles was verloren, zonder die inbreng kon die weer van 0 beginnen (ook voorgesteld om een 4k dorp voor hem te clearen). Geen fantastische compensatie, moest ik hier op voorhand meer van hebben geweten was dit waarschijnlijk niet gebeurd.
Maar toch al beter dan wat jouw inbreng heeft opgeleverd?

Door jouw provocerende manier van communiceren en die van beastmode is dit alles gebeurd (omtrent de NAP) dat snap je zelf toch ook hoop ik? Dus in plaats van de schuld volledig op CHINA te schuiven die inderdaad niet het mooist morele spel hebben laten zien, zou je beter wat zelf reflectie toepassen.

Spelers uitdagen en dan komen huilen met de consequenties. Trouwens ben maar sinds kort lid, compensaties omtrent Noob Noob de stofzuiger moet je met de stamleiding bespreken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
Vriendschap, spring nu eens niet van de hak op de tak.
Gaje gaan ontkennen dat er gestabbed is vanwege China, met massaal medeweten van spelers (zijnde meer dan 2/3e meerderheid). Neen, kan je niet, smerige feiten zijn er, oplossing na de schuldbekentenis echter totaal niet, wel twintig pagina's geroep.

Kom hier eerst met een deftig voorstel omtrent compensatie voor de betrokken spelers Rivendal, Noo-Noo en B3east.

Wat er met mijn account gebeurd is is volledig toe te schrijven aan mij, maar heeft niets te maken met dit stabforum.

Ipv als een klein kindje met een constante neurotische drang om te lopen zeveren zou je beter eens overleggen om met een mooi voorstel te komen en heel deze hetze achter je te laten. Het enige wat je nu bereikt is een permanente haat vanwege iedereen die ooit met je in contact gekomen is of ooit in contact zal komen.

Kunnen we vervolgens zo snel mogelijk een slotje op dit topic plaatsen en zo weinig mogelijk van men tijd gebruiken om in contact te staan met jou.

Negeer die man gewoon, je frustreert jezelf er alleen maar aan
 
Reactiescore
180
Door jouw provocerende manier van communiceren en die van beastmode is dit alles gebeurd (omtrent de NAP) dat snap je zelf toch ook hoop ik? Dus in plaats van de schuld volledig op CHINA te schuiven die inderdaad niet het mooist morele spel hebben laten zien, zou je beter wat zelf reflectie toepassen.

Spelers uitdagen en dan komen huilen met de consequenties. Trouwens ben maar sinds kort lid, compensaties omtrent Noob Noob de stofzuiger moet je met de stamleiding bespreken.

provocerende communicatie vanwege mezelf? ah bon, tell me more?
 
Reactiescore
80
Wie zijn jullie allemaal eigenlijk? waarom gebruiken de meeste van jullie geen ingame namen? beetje zitten flamen en dan nog verschuilen.
Zielige tw community dit hoor. Dat er accounts geshared worden is duidelijk en dat ze dan niet hun ''50 man'' plan gelijk kunnen uitvoeren? vervolgens huilen en op het forum posten?
Ja wij hebben acties ondernomen, om te overleven in het spel.
Maar leuk dat jullie met zoveel samen spelen ;) en daarna nog ons proberen zwart te maken .HAHAHHA dan zijn jullie met 50+ man en dat is nog niet genoeg? Moesten jullie nog echt proberen heel w77 over te halen om ons aan te vallen?

ik zal niet meer typen, want dan zullen sukkeltjes zoals the dash of wie dat mag zijn weer reageren met TL DR. :'''')))))))))
 
Reactiescore
1.365
Wie zijn jullie allemaal eigenlijk? waarom gebruiken de meeste van jullie geen ingame namen? beetje zitten flamen en dan nog verschuilen.
Zielige tw community dit hoor. Dat er accounts geshared worden is duidelijk en dat ze dan niet hun ''50 man'' plan gelijk kunnen uitvoeren? vervolgens huilen en op het forum posten?
Ja wij hebben acties ondernomen, om te overleven in het spel.
Maar leuk dat jullie met zoveel samen spelen ;) en daarna nog ons proberen zwart te maken .HAHAHHA dan zijn jullie met 50+ man en dat is nog niet genoeg? Moesten jullie nog echt proberen heel w77 over te halen om ons aan te vallen?

ik zal niet meer typen, want dan zullen sukkeltjes zoals the dash of wie dat mag zijn weer reageren met TL DR. :'''')))))))))
Wie moet jij dan voorstellen...?
 
Reactiescore
12
Aangezien het dezelfde mensen zijn die reageren en allemaal een vriendkliekje zijn, zal ik toch maar even reageren wat niet veel uit zal maken.

Dan begin ik even eerst met het verhaal met Rivendal, Supergirl en Beastmode.
Het begon dus met een neppe sollicitatie van Rivendal.
Bekijk bijlage 25048
Heb het vervolgens meteen overlegd met de andere en ze waren allemaal voor dat Rivendal en Lets Go in de stam kunnen. Omdat ik ze van w76 ken en samen met hun in de stam zaten. Vervolgens kwam de aap uit de mouw natuurlijk.
Bekijk bijlage 25049

In de stam komen was dus nooit de bedoeling geweest, maar wel om tijd te rekken.
Bekijk bijlage 25050
En dan is de NAP tot stand gekomen met veel achterliggende gedachtes vanuit Rivendal en supergirl.
Bekijk bijlage 25051
2 dagen na de NAP heeft supergirl al meteen een dorp naast ons gepakt en 2 dagen daarna is Beastmode naast ons gestart. Vanuit gaan dat wij 2 weken de tijd hebben, wat oorspronkelijk ook uitgangspunt was van de NAP. Werd de nap na 7 dagen al opgezegd, toen Rivendal al snel een dorp naast ons had gepakt en supergirl haar dorp had uitgebouwd met troepen erin en toen beastmode in 3 dagen zijn dorp had uitgebouwd. Toen alles in hun voordeel werkte, werd de NAP dus beeindigd.

Allereerst kwam beastmode dus rondslingeren met valse beschuldigingen dat wij een aanval op hem ging plannen. Zonder enig bewijs zit tie als een wilde hond rond te blaffen.
Bekijk bijlage 25052

Ik dus vervolgens een berichtje naar Rivendal om het eea op te helderen natuurlijk. Als antwoordt kreeg ik dus dat supergirl iets had MISBEGREPEN. Ik vraag vervolgens voor een oplossing en opheldering.
Bekijk bijlage 25054
Bekijk bijlage 25055

Dus dezelfde avond werd de NAP dus per direct beeindigt, zonder enig oplossing of uitleg van Beastmode of supergirl. Enige wat we krijgen is dus een sorry voor de beschuldigingen van beast en dat de NAP stopt na 7 dagen.
Bekijk bijlage 25056

Dan som ik nu even de volgende punten op:
1. Rivendal vraagt een NAP aan van 2 weken zodat iedereen de tijd heeft om te laten zien hoe snel ze groeien. De meeste van onze stam hadden dus al een AH en edel in de eerste week van de NAP, maar zijn er alleen nog geen dorpen overgenomen. Als nou de 2 weken echt geheel doorlopen werd dan zouden de meeste van onze stam een 2de of zelfs een 3de dorp hebben. Maar de 2 weken was blijkbaar dus nooit de bedoeling geweest van Rivendal, aangezien ze al in de eerste week de NAP al beeindigen.
2.Supergirl is meteen verplaatst naar onze cluster wanneer de NAP was aangegaan. Dus hier is duidelijk dat er achterliggende gedachtes zijn en alles werd voorbedacht. Supergirl komt hierheen groeit snel in paar dagen en dan kan de NAP dus verbroken worden.
3. Beastmode ook meteen opnieuw begonnen in ons cluster met een mooie pp abuse (niks mis mee wat mij betreft) en heeft voordat zijn beginners bescherming eindigt dus al 3 dorpen en een dorp met een clear.
4. Vervolgens worden er beschuldigingen gedaan, waarna Rivendal heeft aangegeven dat het een fout is van hun kant en bied excuses aan. Thats it.
5. Als laatst wanneer zij dus totaal de upperhand hebben wordt de NAP dus beeindigd.

Als jullie mij kunnen vertellen dat dit niet vanaf het begin was gepland, dan weet ik het ook niet meer. Na de beeindiging van de NAP hebben wij dus 3 dagen gekregen voordat ze ons zouden aanvallen. Wij konden dus 3 dagen wachten en opgegeten worden of we moesten per direct actie ondernemen. WIl niet zeggen dat het goed is wat wij hebben gedaan. Maar na alles wat gebeurd is en de voorbedachte rade van hun vind ik wel zo eerlijk om terug te slaan. NAP werd beeindigd wanneer zij ready waren om ons van de kaart te vegen. 2 weken NAP was een mooi schijn om ons zoet te houden. Dus we hadden maar 1 keus, opeten of opgegeten worden. En besluit was dus duidelijk, we hebben hun niet de kans gegevens om hun duistere plan uit te voeren en hebben als eerst toegeslagen. Wie goed of fout zit hier weet ik niet, maar ik weet dat er nooit alleen zwart of wit is. Er zijn dus ook grijze vlakken. Voor elke gevolg is er wel een oorzaak. Voor deze zgn STAB is er dus ook wel een oorzaak geweest.

Dan nu op naar het volgende No no stofzuiger.

Ik heb de sollicitatie binnengekregen en vervolgens op het forum gepost. De deadline was om 00.00 middernacht, dus de uitslag was nog niet bekend. Luvian was voor dat no no stofzuiger moest toetreden en had ook op voor gestemd. Hij ging er dus ook vanuit dat het zou gebeuren nadat wij een plek vrij hadden gemaakt in de stam. De uitslagen werden vervolgens als volgt gevallen en is er ook besloten om hem niet aan te nemen.
Bekijk bijlage 25057

Vanuitgaan dat luvian hem een bericht zou sturen na de uitslag en omgekeerd van luvian is er dus een miscommunicatie geweest en heeft niemand de afwijzing doorgegeven. Heel spijtig en ook een fout van onze kant natuurlijk. Hier valt dus ook niet onderuit te praten natuurlijk, hoewel de uitkomst niet zal veranderen. Hij zou dan dezelfde ochtend geedeld worden na de afwijzing. Maar dit neemt niet weg dat hij werd geedeld tijdens de afwachtproces. Allereerst onze excuses naar NO NO voor de miscommunicatie. Wij zijn bereidt wat voor je te betekenen indien dat nog nodig is. Stuur ons een bericht als je ons hulp nodig hebt en we zullen kijken wat we kunnen doen. Laten we zeggen een speler voor je clearen of iets dergelijks, moet natuurlijk wel realistisch blijven.

En dan het laatste punt over de Kata's op de marktplaats.

Tijdens de overname proces van een lid is er gewoon besloten om de marktplaats een paar levels omlaag te halen zodat de speler zijn grondstoffen niet kon wegsturen. Of dit nou goed of fout is weet ik niet. Maar kata's zitten in het spel en daar is een reden voor. Het is was ook nooit de bedoeling om dat dorp neer te katapulten. Maar om erover te janken dat je marktplaats 3 levels omlaag gaat door katapults is wel te veel? Dus kort gezegd mag er gewoon geen gebruik meer worden gemaakt van kata's aangezien er altijd wel gebouw levels omlaag gaat wanneer kata's gebruikt. Ook hier vind ik dat dit een grijze vlak is. Als wij als doel het dorp gingen kata'en met als doel neerhalen en niks mee doen, dan was ik het met iedereen eens. Maar om de marktplaats omlaag te halen om gs te bewaren, omdat je bezig bent met een overname proces is niet het ergste denk ik toch?

Maar zoals beast had aangegeven, hebben zij een team van meer dan 50 mensen. En de meeste kennen hier elkaar wss al en zijn het vriendjes van elkaar. Daarom zullen de meeste reactie ook van dezelfde mensen komen van dezelfde vrienden groepje. Dus mijn post zal niet veel in hebben. Verder kijk ik niet echt op het AF en kreeg ik dit te horen van iemand, dus hier even een bericht van iemand uit CHINA.
Zal het maar nog een keer highlighten. Onze statement vanuit China over de situatie
 
Reactiescore
1.365
Zal het maar nog een keer highlighten. Onze statement vanuit China over de situatie
Gelukkig is alles ontkracht door mijn eerste post en zijn jullie gewoon vieze stabbers. End of story
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan