De Schandpaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
21
dwingen of bedreigen? dit was een vriendelijk en welwillend gesprek, nou niet mij zwart proberen te maken. als dit dreigend of dwingend over komt, dan moet je een ander spelletje zoeken. enige wat ik illustreer is hoe de vork in de steel zit bij ons. dat 18+ om hem heen ligt, kon hij zelf ook wel zien toch?

B3astm0de 17.11.20 11:48
Lijkt t je wat om mb te worden? Wij hebben een grote premade met een account of 40/50 verdeeld over 6 stammen

Heer Huskey 17.11.20 15:32
Dat kan interessant zijn in mijn geval.

B3astm0de 17.11.20 15:34
Denk er maar eens over! 18+ behoort ook tot onze groep die overal om je heen liggen. Mocht je meer contact willen, ben ik te bereiken op discord. (discordlink)

B3astm0de 17.11.20 21:37
ik krijg je niet te pakken op discord :p

Heer Huskey 17.11.20 21:46
Ja, ik weet het. Ik heb daar ooit een account op aangemaakt, maar buiten voor dit spelletje gebruik ik het nooit. Het is dus iets waar ik moet aan denken om op in te loggen ;)

B3astm0de 17.11.20 22:06
ah zo, hoe denk je er van om MB te worden? uiteraard laat ik jou ook gewoon groeien tot een bepaalde hoogte, en blijf je vrijheid behouden tot bepaalde grenzen (edellijnen moeten aangehouden worden).

B3astm0de 17.11.20 22:06
whatsapp is voor mij ook prima hoor (telefoonnummer)

Heer Huskey 18.11.20 00:22
Ik zie een mb wel zitten. Persoonlijk vul ik dat in als iemand die zich kan verdedigen, maar regelmatig clears klaarhoud voor opdrachten. Maar we weten alletwee dat het nog vroeg dag is. Normaal zoek je mb'ers als je problemen krijgt met de moraal.
(telefoonnummer)
 
Reactiescore
292
Ik heb een bloedhekel aan de extreme PP abuse die nodig is om mee te draaien in de huidige werelden. De spelers die daar tot in de extremen aan meedoen zijn de hoofdreden voor het doodbloeden en leeglopen van Tribal Wars. Absoluut op hetzelfde niveau staat voor mij het idee van het spelen met secret premades en tig boostaccounts die deff/clears/farms/gs leveren. Ik heb in heel mijn tw-"carrière" zelfs nog nooit van een MB gebruik gemaakt omdat ik vind dat je het op eigen kracht moet doen. Als je al die zaken effectief moet gebruiken om vooruit te geraken en toch maar die voorsprong op de buurt te nemen dan ben je intrinsiek als speler niets waard.

En toch krijg ik van het lezen van deze discussie enkel en alleen maar zin om mij in het kamp anti-China te plaatsen. Dat heeft niets te maken met de andere stamgenoten, het gebruik van kata's of zelfs niet het schenden van de NAP-voorwaarden. Het heeft wel alles te maken met die clown die iemand van jullie als soort ironische grap de bijnaam "propaganda machine" heeft gegeven. Ik kan enkel aannemen dat jullie opereren vanuit het principe "negatieve reclame is ook reclame".

Dat gezegd zijnde zijn er hier imo ook wel veel aan het wenen over een paar kata's op de markt. Het is een optie in het spel en het klopt dat het een ongeschreven regel is om ze niet te gebruiken. De markt naar beneden halen is echter ook niet hetzelfde als een dorp naar 26 punten kata'en. Sowieso ben ik wel altijd fan geweest van de meest extreme PP abusers neer kata'en. Dat voelt voor mij toch ergens rechtvaardig aan :D

Wat de fout van China is geweest in mijn opzicht (buiten het vergeten zijn om Too hot for this planet van het forum te verbannen) is het aangaan van de NAP om dan de voorwaarden te verbreken. Ik begrijp de redenering en ben zeker geen fan van het type spelers aan de andere kant. Echter was dat een inschattingsfout van jullie en als je die maakt moet je maar op de blaren zitten.
 
Reactiescore
903
Ik heb een bloedhekel aan de extreme PP abuse die nodig is om mee te draaien in de huidige werelden. De spelers die daar tot in de extremen aan meedoen zijn de hoofdreden voor het doodbloeden en leeglopen van Tribal Wars. Absoluut op hetzelfde niveau staat voor mij het idee van het spelen met secret premades en tig boostaccounts die deff/clears/farms/gs leveren. Ik heb in heel mijn tw-"carrière" zelfs nog nooit van een MB gebruik gemaakt omdat ik vind dat je het op eigen kracht moet doen. Als je al die zaken effectief moet gebruiken om vooruit te geraken en toch maar die voorsprong op de buurt te nemen dan ben je intrinsiek als speler niets waard.

En toch krijg ik van het lezen van deze discussie enkel en alleen maar zin om mij in het kamp anti-China te plaatsen. Dat heeft niets te maken met de andere stamgenoten, het gebruik van kata's of zelfs niet het schenden van de NAP-voorwaarden. Het heeft wel alles te maken met die clown die iemand van jullie als soort ironische grap de bijnaam "propaganda machine" heeft gegeven. Ik kan enkel aannemen dat jullie opereren vanuit het principe "negatieve reclame is ook reclame".

Dat gezegd zijnde zijn er hier imo ook wel veel aan het wenen over een paar kata's op de markt. Het is een optie in het spel en het klopt dat het een ongeschreven regel is om ze niet te gebruiken. De markt naar beneden halen is echter ook niet hetzelfde als een dorp naar 26 punten kata'en. Sowieso ben ik wel altijd fan geweest van de meest extreme PP abusers neer kata'en. Dat voelt voor mij toch ergens rechtvaardig aan :D

Wat de fout van China is geweest in mijn opzicht (buiten het vergeten zijn om Too hot for this planet van het forum te verbannen) is het aangaan van de NAP om dan de voorwaarden te verbreken. Ik begrijp de redenering en ben zeker geen fan van het type spelers aan de andere kant. Echter was dat een inschattingsfout van jullie en als je die maakt moet je maar op de blaren zitten.
Hallelujah +10
:cool:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
349
Waarom negeren we Too Hot niet gewoon op het AF.

Gewoon een internetheldje die kickt op aandacht van mensen die wel relevant zijn.

Geef hem katas en laat dat het einde zijn.
Op het W72 AF hadden we dat ventje dat meerdere accounts maakte om andere te vervelen, misschien is dit het nieuwste account?
 
Reactiescore
903
Op het W72 AF hadden we dat ventje dat meerdere accounts maakte om andere te vervelen, misschien is dit het nieuwste account?

Jij bent echt een fantastische speler, kreeg toen straxs te horen dat jij mijn commandant bent dus zal me even voorstellen aan je! :cool2:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan