Petitechou

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
hmm dan mag jij mij die berichten wel eens laten zien. want edels in 4 edels in 10 sec, kom op ik kan beter dat weet ik zelf ook wel.
en als het zo bar slecht getimed is kan ik me niet voorstellen dat ik behalve die 8 dorpen(toen er uiteraard niemand was:rolleyes:)
de rest van die dorpen heb kunnen nemen, gezien ik op nadat ik sommige dorpen aanviel en overnam direct counters kreeg:confused:

Ik heb geen idee wie er toen op zat aangezien ik er toen helemaal niet was. Ikzelf stond toen onder vv;).
Verder is je timing echt niet goed genoeg voor dit niveau. Het zal je breken, nu nog niet maar met een goed georganiseerde aanval duurt het niet lang voordat je weg bent.

Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou ,

Jé neemt hier het statistiekje "voor altijd".

nou, ik weet toevallig dat wss 140 van die dorpen die ViB daar veroverd heeft komen van 2 spelers die KNALmiddenin Biv gebied lagen van ons, dan vind ik het nog vrij logisch dat dit gebeurd niet waar?

Hou het even tot EMUK, en niet uitbreiden jij ;)

Je zegt zelf dat het een muur is waar we niet doorkomen, dit terwijl we meer dan 100 overnames meer hebben dan jullie. Ik bedoel dit geeft genoeg aan lijkt mijzelf. Ik breid verder zoveel uit als ik wil, je valt zelf ViB aan. Dan is het mij gegund alle middelen te gebruiken om het tegendeel te bewijzen.

Waarom altijd terug naar naar een andere stam (en dan meestal nog Fog ook)? We hadden het over Feniks en Vib dacht ik?
Je lokt nu de reactie van Careless uit...

Onderschatting :confused::rolleyes:

Onderschatting? Ik durf vast en zeker te zeggen dat ViB meer skills heeft dan Feniks en Fort. Dit is ook niet zo moeilijk, het niveau in beide stammen is niet echt hoog te noemen.

Inderdaad, waarom altijd vergelijken. Je staat zo denegrarend ten opzichte van, IEDEREEN. je voelt je wel wat bapposje

Denegrarend? Mmz weer een mooi verzinsel. Leer alsjeblieft je woorden spellen als je ze typt. Verder ben ik niet denigrerend naar iedereen, veel Lux spelers krijgen mijn respect, maar die verdienen het ook. Dat verdient momenteel geen enkele Fort/Feniks speler.

lol, jij timet ook niet altijd in 1 sec bappos, met 2 mag ik al content zijn van je...
en toch raar dat die verklaring bij ViB altijd inactiviteit is ed...
nooit es een wat minder moment van een speler, en al zeker niet dat er een speler zit in ViB met wat minder skills...
Tuurlijk, haal er weer FOG bij.
voor een stam et slechts 17 leden staan ze wel erg hoog niet?...

Nah laat ik bij het begin beginnen. Timen op 1 sec is geen probleem careless;). Dit kan elke goede speler, het extra's brengen is wat een goede speler onderscheid van een top speler. Of ik een topspeler ben hoor je niet over jezelf te zeggen, maar ik gok dat ik me genoeg bewezen heb om in ieder geval die classificatie te krijgen.
Verder over Fog, met zo'n recruteringsbeleid verdien je het niet om te overleven. Als je de stamveranderingen bekijkt zegt dat genoeg, teveel slechte recruits en te veel op punten bekeken. De leiding van Fog mag zich wel 10x voor de kop slaan, de sollicitatie van Djock is een indicatie van de problemen in Fog.

1, en dat is die van Djock...
naab
even vermelden dat ViB meer dan de helft van FOG niet eens waard is.
In Fog vechten ze voor het plezier, en velen blinken er ook vaak in uit.
onderhand zijn er in FOG al veel veranderingen doorgevoerd en is er een nieuwe verfrissende leiding aangestald.
ViB zal dit wel voelen...

ViB meer dan de helft niet wat Fog waard is? Nah ik ben benieuwd wat je gaat brengen careless. Voorlopig staat ViB nog steeds ver voor qua stabiliteit, kwantiteit en kwaliteit. Lux benaderd ViB in die 3 kwaliteiten die nodig zijn voor een stam, Fog zit er zeer ver vanaf.
 

DeletedUser

Guest
Onderschatting? Ik durf vast en zeker te zeggen dat ViB meer skills heeft dan Feniks en Fort. Dit is ook niet zo moeilijk, het niveau in beide stammen is niet echt hoog te noemen.



Denegrarend? Mmz weer een mooi verzinsel. Leer alsjeblieft je woorden spellen als je ze typt. Verder ben ik niet denigrerend naar iedereen, veel Lux spelers krijgen mijn respect, maar die verdienen het ook. Dat verdient momenteel geen enkele Fort/Feniks speler.

O Edele Heer Bappos, mag ik even informeren welke FORT/Feniks members U al belaagd heeft, en dusdoende als 'minderwaardig' kunt bestempelen?

En Respect moet je verdienen, daar ben ik het volkomen mee eens, maar zélfs U kan niet oordelen over mensen die je nog nooit tegengekomen bent in de strijd!




zoals een wijs man ooit zei:
Beoordeel nooit de dingen waarvan je alleen de echo of de schaduw kent.


én nog eentje speciaal voor U:

Men houdt zichzelf altijd voor gecompliceerder dan men is en de anderen voor eenvoudiger dan ze zijn. C.Buddingh



- Veekaa
 

DeletedUser15937

Guest
zoals een wijs man ooit zei:
Beoordeel nooit de dingen waarvan je alleen de echo of de schaduw kent.

én nog eentje speciaal voor U:
Men houdt zichzelf altijd voor gecompliceerder dan men is en de anderen voor eenvoudiger dan ze zijn. C.Buddingh

Waarom val je ons nu aan met deze wijze woorden? Is deze misschien voor jullie van toepassing?

Vaak kiest men voor de aanval en maakt men vijanden, om te verbergen dat je zelf zwak staat.
(Nietzsche)
 

DeletedUser16256

Guest
Waarom val je ons nu aan met deze wijze woorden? Is deze misschien voor jullie van toepassing?

Vaak kiest men voor de aanval en maakt men vijanden, om te verbergen dat je zelf zwak staat.
(Nietzsche)

Gaan we die weg op ...

Drink nooit teveel
Beurre

:p
 

DeletedUser16768

Guest
Ga niet met een bevroren bever over een bord heen krassen.
Maak niet van een speld een hooiberg.


Fred en Ria
 

DeletedUser

Guest
Waarom val je ons nu aan met deze wijze woorden? Is deze misschien voor jullie van toepassing?

Vaak kiest men voor de aanval en maakt men vijanden, om te verbergen dat je zelf zwak staat.
(Nietzsche)


Eerst en vooral bedankt voor de mooie reply!

en, ik moet toegeven, voor mij zijn het inderdaad enkel verre echo's die ik nog stilletjes hoor. Maar toch moet ik wel zeggen dat de houding van Bappos toch wel nét over the top is.

Ohja, en zwak staan voor jullie heb ik de eerste maanden zeker geen last van in K4 ;)




en Beurre, drinken doe je met maten, en je maten kies je nog altijd zelf;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Eerst en vooral edankt voor de mooie reply!

en, ik moet toegeven, voor mij zijn het inderdaad enkel verre echo's die ik nog stilletjes hoor. Maar toch moet ik wel zeggen dat de houding van Bappos toch wel nét over the top is.

Ohja, en zwak staan voor jullie heb ik de eerste maanden zeker geen last van in K4 ;)

K4? Ik dacht dat het K2 is nu Kathleen uit K3 is :O
 

DeletedUser

Guest
Eerst en vooral edankt voor de mooie reply!

en, ik moet toegeven, voor mij zijn het inderdaad enkel verre echo's die ik nog stilletjes hoor. Maar toch moet ik wel zeggen dat de houding van Bappos toch wel nét over the top is.

Ohja, en zwak staan voor jullie heb ik de eerste maanden zeker geen last van in K4 ;)

We hebben met hen gewoon geen affaire, dus ik weet niet waar ze het vandaan haken hé tommetje. dat is toch echt wel schandalig ;) we laten ze doen. we staan sterker dan ze denken. maar ja, No worries!
 

DeletedUser15937

Guest
We hebben met hen gewoon geen affaire, dus ik weet niet waar ze het vandaan haken hé tommetje. dat is toch echt wel schandalig ;) we laten ze doen. we staan sterker dan ze denken. maar ja, No worries!

We zullen wel zien wat de toekomst zal brengen. Op wat spam van ene Jappe na en een confesion dat je ook op jongens valt hebben we nog niets bijzonders gezien van jullie sterke ruggegraad. We zullen wel zien, maar voorals nog zijn jullie enkel personen die dorpen uitbouwen voor de betere stammen hier op w8 en dat zijn er atm maar 2 Lux en VIB ;)
 

DeletedUser

Guest
We zullen wel zien, maar voorals nog zijn jullie enkel personen die dorpen uitbouwen voor de betere stammen hier op w8 en dat zijn er atm maar 2 Lux en VIB ;)

Hoeveel puntjes hebben je dorpjes? dan maak ik ze alvast klaar ;)
 

DeletedUser

Guest
We zullen wel zien wat de toekomst zal brengen. Op wat spam van ene Jappe na en een confesion dat je ook op jongens valt hebben we nog niets bijzonders gezien van jullie sterke ruggegraad. We zullen wel zien, maar voorals nog zijn jullie enkel personen die dorpen uitbouwen voor de betere stammen hier op w8 en dat zijn er atm maar 2 Lux en VIB ;)

Thaha, daar lach ik mé nu krom méé
have fun.
Ken jé me dan echt? Ö best cool
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ViB meer dan de helft niet wat Fog waard is? Nah ik ben benieuwd wat je gaat brengen careless. Voorlopig staat ViB nog steeds ver voor qua stabiliteit, kwantiteit en kwaliteit. Lux benaderd ViB in die 3 kwaliteiten die nodig zijn voor een stam, Fog zit er zeer ver vanaf.

we zullen wel zien bapposje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan