Eetstoornissen

DeletedUser

Guest
Vreemd ^^. Maar een C75 vind ik nu nog niet overdreven groot eerlijk gezegd. Een paar meisjes van mijn leeftijd hebben ook zo'n borsten. Maar inderdaad, groter moeten ze niet worden.

Misschien een tip voor je Kahvi xD. Ga nooit alleen Bh's kopen. Dan heb je meteen iemand vertrouwelijk die je kan helpen :)

(Misschien zouden we een apart borsten-topic moeten openen. En ik voel me nogal raar... Praten als jongen over borsten met vrouwen is best een foute combinatie ^^)

@ Lonnetje : Keep going! We moeten alles over Kahvi te weten komen! xD
 

DeletedUser16501

Guest
Iemand die daar niet mee akkoord is, is zelf een beetje raar in zijn hoofd (maar dat is mijn mening, geen poging iemand tegen de schenen te trappen).
Zo slank,mager mag je het zelfs gerust noemen, is neit alleen lelijk, het oogt ook alsof de dame in kwestie ziek is.
Dat maakt hen zeker envast niet aantrekkelijk.

overigens is via verschillende onderzoeken (al dan niet wetenschappelijk, voorbeelden van zulke niet wetenschappelijke resultaten kan je ook vinden op sites als Flair en Libelle,gaat er heel vaak over!) aangetoond dat mannen mager echt niet mooi vinden enzelfs eerder naar een volslanke dame neigen.

mannen houden van rondingen, niet van een platte, slanke plank.
Een vrouw verliest haar vrouwelijkheid door te slank te zijn en de meeste mannen vallen toch nog steeds op die ronde poep, ook al pesten dames elkaar onderling voor 'dat dik gat'.

Net hetzelfde met borsten. Vrouwen denken dat mannen vallen op mega grote borsten, maar eens boven een C-cupje, jaag je de mannen gewoon weg.
Er zijn slechts heel weinig mannen die op echt heel erg grote of heel erg kleine borsten vallen.
Een mooi B tot C cupje blijktideaal te zijn.

Maar die magere dames, tja, die komen niet aan een B-cupje hoor, als ze uberhaupt al wel een cup hebben.Welke man valt nu op een platte ribbenkast waarje nog net 2 tepels ziet?Dan heb je toch ook helemaal niet het gevoel met een vrouw in je bed te liggen?

Nog een goed argument om helemaal neit té slank te zijn,is dat mannen zich niet willen pijnigen in bed.
Ik ben eigenlijk momenteel nog steeds te mager. En jawel, dan krijg je wel degelijkvan je partner ook te horen dat het niet fijn is, het knuffelen alleen al...je voelt de knoken en een man wil nou echt niet het gevoel hebben om met een levend lijk in bed te liggen:p.

Die ribben die de meeste vrouwen denken dat aantrekkelijk is, is eerder een rede voor mannen om niet voor die vrouw te kiezen... Om velerlei redenen.

onbewust zijn mannen overigens ook aangetrokken tot vruchtbare dames.
Van slanke tot magere vrouwen is geweten (zelfs medisch aangetoond) dat ze niet erg vruchtbaar zijn,zwangerschappen mislukken en karakter gezien dat ze vaak 'koeler' zijn en niet die warme moederkloeken.
Heel erg oertijds, maar de man zoekt nog steeds naar die warme moederschoot (en jawel, als vrouw van je lieve ventje moet je af en toe ook eens mama voro hem zijn..Boys will be boys, helaas soms:p Maar dat maakt wel dat jij er moet uitzien alsof je die warmte aan hem kan bieden,die warmt en die veiligheid).

Mannen willen zich voortplanten.Dat is (bij sommige gevallen wel heel erg extreem) bij mannen een hoofdzaak, daar kunnen ze niets aandoen...(daarom wellicht dat ze vrijwel constant aan sex denken als ze een lekker ding zien??:p).
Als je als vrouw er niet uitziet alsof je je kan voortplanten en een warme moederkloek kan zijn die de rots in de branding voor haar gezin kan zijn, dan zal de man ook niet snel geneigd zijn iets met die vrouw te beginnen...(jawel, mannen functioneren onbewust nu eenmaal zo:p).

(zo is zelfs aangetoond dat mannen ook steeds naar eigenschappen van hun eigen moeder in hun partner zoeken. moest ik het ooit terug vinden, zal ik wel eens linkje plaatsen. Zat een hele theorie achter,herkende het wel helemaal...)

Ik ben eigenlijk nog maar weinig mannen tegengekomen die op echt heel erg slank vielen, echt omdat ze ervan houden.
In het showbizz wereldje hoort dat er nu eenmaal bij...
Zouden die mannen doen alsof ze het mooi vinden of zouden ze het echt mooi vinden?
Lig maar met zulk een vrouw in bed...En lekker gaan dineren met zo'n mager ding tezamen met je vriendne, dat zit er ook niet meer in...

Dat schijnt dat schijnt dat schijnt allemaal.

Er zijn ook mensen die zo zijn, ook al vreten ze zich helemaal lam, zoals ik. Velen dachten van mij dat ik anorexia had, tot mijn ergenis. Maar gelukkig is alles in proportie, weegde altijd 54 met een lengte van 1.68. Nu zal ik wel wat aangekomen zijn, heb nu een buik gekregen. En heb A maar dat valt niet van af te lezen, ze zijn niet plat en groter moet ik niet en je zien mn ribben niet.

En ijzig ben ik ook niet, dus het is allemaal "het schijnt".

En natuurlijk had ik periodes gehad dat ik weinig at, maar dat was vanwege mn werk (Horeca) en mn darmen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn lengte: 1.69
Ik ga ook nooit alleen bh's kopen ;)
*chickeN*
 

DeletedUser22326

Guest
Zonet die foto (op de vorige pagina) van iemand die pro-ana doet maakt me niet misselijk, maar ik krijg toch een golf van walging door me heen. Nu de vraag/stelling. In de showbizz/mode top hebben vooral homo's het voor het zeggen en die vallen toch niet op dames en vandaar dat de rondingen "verwaarloosd" worden. Ik weet zelf niet of ik het hier mee eens ben of niet, daar heb ik te weinig kennis van op het gebied van showbizz. :p

Ik ben 16, 1,93 meter lang en weeg 80 en draag geen BH. xD
 

DeletedUser

Guest
E75, 65C, wtf :p

1.88 hier en 59 kilo.

Nee, ik heb geen ana :p Hoeveel ik ook eet, het komt er alleen maar in de lengte bij.

Ben dan ook pas 14.
 

DeletedUser

Guest
Ik weeg minder dan Kahvi. Nanananana.

Ik weeg er 55 en ben 1.73m lang ofzo. Ik heb geen anorexia. Heel onze familie is zeer mager, maar enkel mijn zus heeft de foute gedachten er bij gekregen. Daarom was het voor ons ook heel moeilijk om Ana bij haar te ontdekken =).
 

DeletedUser

Guest
Ik weeg minder dan Kahvi. Nanananana.

Ik weeg er 55 en ben 1.73m lang ofzo. Ik heb geen anorexia. Heel onze familie is zeer mager, maar enkel mijn zus heeft de foute gedachten er bij gekregen. Daarom was het voor ons ook heel moeilijk om Ana bij haar te ontdekken =).


dat is idd vrij dun;)
ik ben nu 1.77 en altijd ergens tussen 60 en 65 kilo:)
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, ik als "man in wording" ^^, zal is even mijn mening geven over magere vrouwen.

De wat "vollere" meisjes, vind ik zelf doorgaans knapper. Wij hebben iemand in de klas, die wilde eerst niet met school mee gaan zwemmen omdat ze zichzelf te dik vond. Dan denk ik ook echt van, waar the fuck maak je je druk om. Ik vind haar trouwens helemaal niet dik.

Ook een ander meisje zegt dat ze snel dik wordt, en zichzelf beetje dik vind. Ze let heel goed op wat ze eet en alles. Ik pakte een cola, zegt ze: Ja je kunt beter light pakken, daar zitten maar, weet ik 't hoeveel, calorieën in. Ik dacht echt van: Gast, wtf, boeiend!
Zelf vind ik haar trouwens de knaptste uit de klas :p Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg ook nergens dat ik ontevreden ben, maar een onsje hier en daar zou ik niet erg vinden

Ik heb het zelfde gevoel Kahvi. Als ik bijvoorbeeld iets wil doen aan mijn lichaam qua ik zeg maar spieren mag ik zoveel trainen als ik wil, 't maakt toch niets uit want ik ben simpelweg te mager. Ik kan ook gewoon blijven eten zonder bij te komen. Ik ben verslaafd aan chocola, maar aan m'n lichaam zie je het alvast niet. Het heeft zeker zijn voordelen, maar ook wel enkele nadelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog dat ik een normale lingerie zaak binnen stapte, en op zoek ging naar wat bij haar de kleinste taille maat was.
Alles ging tot 70 zoals verwacht, de mevrouw zei: "Je moet meer eten".
Ze bedoelde het goed, maar het was niet leuk om dat te horen.
Buiten moest ik dan ook wel een traantje weg pinken, die mijn lief wegkuste (aaaah)


Ik vind haar trouwens helemaal niet dik.
Zeg je haar dat ook? :)
 

DeletedUser

Guest
Jazeker :) De meeste van de jongens. Is ook gewoon echt niet waar.
 

DeletedUser

Guest
Trouwens, ik als "man in wording" ^^, zal is even mijn mening geven over magere vrouwen.

De wat "vollere" meisjes, vind ik zelf doorgaans knapper. Wij hebben iemand in de klas, die wilde eerst niet met school mee gaan zwemmen omdat ze zichzelf te dik vond. Dan denk ik ook echt van, waar the fuck maak je je druk om. Ik vind haar trouwens helemaal niet dik.

Ook een ander meisje zegt dat ze snel dik wordt, en zichzelf beetje dik vind. Ze let heel goed op wat ze eet en alles. Ik pakte een cola, zegt ze: Ja je kunt beter light pakken, daar zitten maar, weet ik 't hoeveel, calorieën in. Ik dacht echt van: Gast, wtf, boeiend!
Zelf vind ik haar trouwens de knaptste uit de klas :p Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Dat zie ik ook echt dagelijks...

Rare jongens, die meisjes :p
 

DeletedUser

Guest
Een vrouw die jarenlang mijn beste vriendin is geweest had stevig overgewicht.
Je wil niet weten wat voor "subtiele" reacties die kreeg, echt man, je broek zakt er regelrecht van af.
Is het koud buiten "ja jij kan het wel hebben dit weer met je extra jas he?" En is het mooi weer: "ja ik heb maar niet gevraagd of je mee gaat zwemmen want dat durf je toch niet in badpak"....

Ik heb toen geleerd (al wat jaartjes terug trouwens) dat je niet tegen iemand hoeft te zeggen dat die te dik (of te dun) is. Ten eerste weten ze dat zelf verdomde goed en ten tweede is het niet jouw eigen lijf dat je veroordeelt, maar dat van een ander.

Ik zal ook never nooit tegen iemand dingen zeggen als "jij bent te zwaar" of "ik vind jou dik"....... Ik oordeel daar niet over en vind dat ik dat ook niet mag....

Over het vallen op vrouwen die wat steviger zijn of juist niet:
Ik heb inmiddels ruime ervaring opgedaan, en ik weet van mijzelf dat het mij niet uitmaakt. Ik val niet op het figuur van een dame, maar op de persoon. Dan speelt knap of lelijk ook geen rol meer.
Een mooi mens in karakter is voor mij (!!!!) ook een mooi mens in uiterlijk, ongeacht wat de smaak van anderen is.
Ik val ook eerst op uitstraling :)
 

DeletedUser

Guest
Het klinkt voor iemand die niet met de problemen van onvoldoende zelfvertrouwen te maken heeft raar, maar zo raar is het echt niet.

alle meiden hebben wel iets wat ze aan zichzelf willen verbeteren.

De een alleen wat meer dan de ander.

al denk ik dat de meeste jongens dat ook wel hebben alleen er minder voor uit komen.
 

DeletedUser

Guest
Het klinkt voor iemand die niet met de problemen van onvoldoende zelfvertrouwen te maken heeft raar, maar zo raar is het echt niet.
alle meiden hebben wel iets wat ze aan zichzelf willen verbeteren.

De een alleen wat meer dan de ander.

al denk ik dat de meeste jongens dat ook wel hebben alleen er minder voor uit komen.
Ik heb daar zelf idd vrij weinig problemen mee... Wil overigens niet zeggen dat ik dat nooit gehad heb hoor. Maar ik heb door de jaren heen ontdekt dat 9 van de 10 mensen die zich zorgen maken over zijn/haar lichaam er in feite prima uitzien. Heel vaak is het eigenlijk onzin dat iemand zich zorgen maakt over zijn/haar lichaam.

Ik heb soms wel zo'n gevoel van 'hoor ik wel bij de club?', tuurlijk. Maar dat heeft (voor mij) niets met uiterlijk te maken.
 
Bovenaan