Eetstoornissen

DeletedUser

Guest
klopt.
Ik heb heet geluk/pech dat ik weet dat als ik 2 dagen niet eet ik zo 3 kilo kwijt ben.
Maakt het vaak erg aantrekkelijk om die 2 dagen ff eten te skippen.
Gelukkig ben ik ooit (per ongeluk was erg ziek kon toen amper eten) 13 kilo in 2 weken afgevallen.
En ik heb nog nooit zo staan walgen van mezelf.
Dus weet dat mager mij niet zou staan:)
Dun vind ik prima genoeg.

ik heb nie gezegd niet eten he!
niet snoepen ;)
dus geen extra koekjes of lollies of wat je ook neemt xD

Btw, als ik eerlijk ben vind ik qua meiden beetje vet wel mooi :)
 

DeletedUser

Guest
Damn, dat er serieus zoveel mensen daar mee bezig zijn. 2 dagen niet eten om eventjes 3 kilo kwijt te raken?:confused::confused:

Mijn vader moest van de dokter afvallen, kans op hart infarct, en heeft gewoon goed gelet op wat hij at. Niet te vet enzo, en is iets van 15 kilo kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Damn, dat er serieus zoveel mensen daar mee bezig zijn. 2 dagen niet eten om eventjes 3 kilo kwijt te raken?:confused::confused:

Mijn vader moest van de dokter afvallen, kans op hart infarct, en heeft gewoon goed gelet op wat hij at. Niet te vet enzo, en is iets van 15 kilo kwijt.

nee ik weet van mezelf dat ik zo snel zoveel af kan vallen,
zeg niet dat ik dat doe;)
behouw mijn vrouwelijke rondingen toch graag;)
 

DeletedUser

Guest
Wat sneu om onder een andere naam zo debiel te gaan lopen doen.
Om speciaal daarvoor een account te maken.
Jammer dat moderators niet vrij mogen geven wie zo stoer doen undercover.

Lijkt wel een actie van een andere gast die zich voor deed als een Jehova getuige..en zo probeerde te provoceren.
Way beyond sneu.
 

DeletedUser

Guest
Hey Elghanz, anorexia is niet enkel trachten zo slank mogelijk te zijn hoor.

Anorexia is iets veel breder dan dat alleen,hoewel het alom bekende type natuurlijk is dat mensen trachten zo slank mogelijk te zijn en uiteraard, mensen met anorexia worden uiteindelijk ook erg slank ;)

Ikzelf ben heel erg gevoelig om zowel anorexia te krijgen vanwege een minderwaardigheidscomplex / het jezelf niet gunnen, alsook in stress periodes krijg ik geen hap binnen, maar dan echt over dagen niet meer waardoor je dus ook anorexia krijgt, omdat je lichaam uiteindelijk gewend is aan niet eten en wel eten doet je dan kotsmisselijk zijn.
Overigens, als je een bepaalde periode niet gegeten hebt (wel ietsje langer als een paar uur, weliswaar enkele dagen), krijg je ook een bepaald soort rush, waardoor je ertegen kan en die rush wil je ookniet meer kwijt in die stress periodes...Als je dan eet, kalmeer je vanbinnen, maar als je bijvoorbeeld heel erg lange dagen moet werken, kan je het jezelf niet permitteren om te kalmeren, om in't slaap te vallen bijvoorbeeld.
Het is dan eenvicieuze cirkel die zichzelf in stand houden en je dringend moet doorbreken, weliswaar door wel te eten natuurlijk:p.

Bovendien gebruiken anorexia wel vaak laxeermiddelen (zelf nooit gedaan hoor:p), maar ik geloof niet dat ze het terug uitspuwen (was dat niet boulemia? Vraatzucht maar neit willen bijkomen? Daardoor doe je je ingewanden en tanden wel heel wat aan hoor...Ik geloof dat het bij boulemia patiënten nog langer duurt eer je wat in de mot hebt, omdat ze blijven eten en niet dadelijk gewicht verliezen...Maar uiteindelijk krijgen ze heel veel maagbloedingen en eten wordt pijn doen vanwege de vele ontstekingen en bloedingen inwendig...Tanden die gaan utivallen etc. Heb ooit met een vader van zulk een meisje gepraat...Ze was ten dode opgeschreven, maar dat kon je vanbuiten niet zien door bv graatmager zijn, enkel familie wist dat omdat ze bekend waren met haar medische toestand).
Arme mensen, je zal er maar verslaafd aan zijn...

Wat ik zo raar vindt, veel modellen proberen bijvoorbeeld zo slank mogelijk te zijn, maar heel vaak vind ik juist dat echt totaal niet mooi. Ik vind vaak een 'normaal' meisje er veel 'knapper' uit zien dan zo'n model :confused:

Edit: Ik bedoel vooral dat ik overdreven slank zijn niet mooi vind
 

DeletedUser

Guest
Arme mensen, je zal er maar verslaafd aan zijn...

Wat ik zo raar vindt, veel modellen proberen bijvoorbeeld zo slank mogelijk te zijn, maar heel vaak vind ik juist dat echt totaal niet mooi. Ik vind vaak een 'normaal' meisje er veel 'knapper' uit zien dan zo'n model :confused:

Edit: Ik bedoel vooral dat ik overdreven slank zijn niet mooi vind

klopt,
en het zijn precies die modellen waardoor meiden denken dat ze slank moeten zijn
 

DeletedUser

Guest
dus..
modellen in kampen gooien?
wat zou er moeten veranderne/hoe:confused:
 

DeletedUser

Guest
Maar die magere dames, tja, die komen niet aan een B-cupje hoor, als ze uberhaupt al wel een cup hebben.Welke man valt nu op een platte ribbenkast waarje nog net 2 tepels ziet?Dan heb je toch ook helemaal niet het gevoel met een vrouw in je bed te liggen?

Hehe
Mijn cup is 65E

Niet dat ik van die enorme joekels heb, maar dit is mijn confectie maat.

Maar ik ben dus wel botterig, jammergenoeg.
Zou wel meer willen aankomen maar ik weeg al jaren 55 kg.
 

DeletedUser

Guest
Hehe
Mijn cup is 65E

Niet dat ik van die enorme joekels heb, maar dit is mijn confectie maat.

Maar ik ben dus wel botterig, jammergenoeg.
Zou wel meer willen aankomen maar ik weeg al jaren 55 kg.

dat is vast een klote maat om bh's in te krijgen;)
ik hou het bij een kleine B veel meer zal het ook wel nooit worden
 

DeletedUser

Guest
Ja zeer klote.
Ik heb er dan ook maar een paar (fokking duur) en ze zijn net zo fokking lelijk.

:eek:
 

DeletedUser3750

Guest
Je denkt iets over eetstoornissen te lezen en je valt binnen in een discussie over borsten... ach ja^^
 

DeletedUser

Guest
Oh ja, sorry !

Ik heb nooit een eetstoornis gehad.
Ik ben enige tijd geleden wel ineens 4, 5 kilo afgevallen.
Dat was best schrikken! Ik kan niets missen.
Mijn bloed is onderzocht (schildklier) maar waarschijnlijk had het allemaal te maken
met een longontsteking, voorholte ontsteking en astma.
Het is er vanzelf weer bij gekomen in ieder geval.

Zo, beetje ontopic toch ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja,borsten hebben ook te lijden onder eetstoornissen :p:p
(geef ons vrouwen nu toch ook eens een uitlaatklep haha :D)
(en dan nog,alsof mannen er stieken niet van genieten om een gesprekje over borsten te lezen...)

/cought xD


maar niks "extreem" is mooi.
extreem dun niet extreem dik niet extreem gespierd niet noem maar op.
 

DeletedUser

Guest
Hehe
Mijn cup is 65E

Niet dat ik van die enorme joekels heb, maar dit is mijn confectie maat.

Maar ik ben dus wel botterig, jammergenoeg.
Zou wel meer willen aankomen maar ik weeg al jaren 55 kg.

Even terugkomen op de borstendiscussie xD. Is het niet zo dat je borsten groter worden als je weer weegt? Hoe komt het dan dat jij een 65E hebt al je zo slank bent Kahvi? Was je vroeger misschien iets dikker? Ik vind het nogal raar ^^.
 

DeletedUser

Guest
Even terugkomen op de borstendiscussie xD. Is het niet zo dat je borsten groter worden als je weer weegt? Hoe komt het dan dat jij een 65E hebt al je zo slank bent Kahvi? Was je vroeger misschien iets dikker? Ik vind het nogal raar ^^.

ligt er ook aan waar je vet gaat zitten,
de een krijgt een buikje,
ander dikke billen,
ander dikke benen
en kahvi krijgt grote borsten;)
 

DeletedUser

Guest
Even terugkomen op de borstendiscussie xD. Is het niet zo dat je borsten groter worden als je weer weegt? Hoe komt het dan dat jij een 65E hebt al je zo slank bent Kahvi? Was je vroeger misschien iets dikker? Ik vind het nogal raar ^^.

Ik heb een C75 cup, maar in combi met mijn taille is dat dus 65E
Ik heb er zelf eigenlijk helemaaaaal geen verstand van.
Zodra ik weer eens bh's ga passen zal ik het eens vragen.
(vreselijk vind ik dat overigens, omdat ik altijd geholpen moet worden en dus staat er altijd zo'n madame bij mij in het pashokje te trekken en te kijken)

*brrr*

Het hoogste wat ik ooit gewogen heb was 59kilo, dat was toen ik aan de pil ging.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een C75 cup, maar in combi met mijn taille is dat dus 65E
Ik heb er zelf eigenlijk helemaaaaal geen verstand van.
Zodra ik weer eens bh's ga passen zal ik het eens vragen.
(vreselijk vind ik dat overigens, omdat ik altijd geholpen moet worden en dus staat er altijd zo'n madame bij mij in het pashokje te trekken en te kijken)

*brrr*

Het hoogste wat ik ooit gewogen heb was 59kilo, dat was toen ik aan de pil ging.

en hoe lang ben je?
 
Bovenaan