[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
Heb je verder nog tijd om je verdachten op een rijtje te zetten? Je hebt nog niks bijgedragen hebt tweemaal materlotti en eenmaal combino gestemd en je stem op Blue was super laat. Tezamen met simeco en .Time.

Simeco gaat vanaf dat hij gisteren verdacht wordt ineens sneller lopen en zijn best doen. Ik blijf van mening dat Blue hem dag 3 opnieuw als verdachte ging benoemen omdat hij er toch uit vloog. Dag 1 was simeco verdachte nummer 1 van Blue (Speeder. verdacht hij niet meer maar hij stemde mee omdat hij zich met de stemming bezig wilde houden). Dag 2 wordt er met geen woord gerept over simeco en zijn de verdachten ineens CAD, Tigor en materlotti. Als blue dag 3 op lynch staat dan is Simeco ineens weer een verdachte vanaf dag 1.
 
Reactiescore
1.804
Ik wil gerust andere mensen ook eens een kans geven, maar zullen we nu mij nog maar eens volgen?
Kan je dit ook onderbouwen?

Enige reden die ik vooralsnog lees is dat blue mij opnam in zijn lijstje met verdachten op dag 1. Zijn lijstje dat voor de rest overigens uitsluitend uit actief postende goedjes bestond.
 
Reactiescore
1.804
Wat zijn jouw verdenkingen momenteel?
Ik vermoed dat als blue allemaal actief spelende goedjes al verdachte benoemde, de wolven wel eens bij de meer inactieve spelers zouden kunnen zitten. Ik denk dan aan een CI, dash, jan(?), Xena,… maar meer zijn zij natuurlijk niet te peilen omwille van beperkte bijdrage.

Wat denk jij maatje?
 
Reactiescore
408
Simeco hier bij mijn argumentatie
Je probeerde mensen verdacht te maken met argumenten en als er dan na gevraagd wordt dan geef je ze niet
Bijvoorbeeld dat je zei dat ik mezelf op dag 1 mezelf tegensprak maar toen daar na gevraagd werd gaf je geen reactie
Verwarring zaaien heb je ook geprobeerd te maken
Na de eerste dl het hebben over een reddingsactie die onwaar is
Vragen wie gebeult is terwijl je net op tijd gestemd heb en beulactie kwartiertje voor d was is vreemd
Dit zijn wat argumenten
 
Reactiescore
397
Ik vermoed dat als blue allemaal actief spelende goedjes al verdachte benoemde, de wolven wel eens bij de meer inactieve spelers zouden kunnen zitten. Ik denk dan aan een CI, dash, jan(?), Xena,… maar meer zijn zij natuurlijk niet te peilen omwille van beperkte bijdrage.

Wat denk jij maatje?
Floofy is niet perse actief.

Ik denk dat jij en Floofy slechtjes zijn. Daarnaast heb ik twijfels bij bijna iedereen behalve nonkel, Tigor en Bappos.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
kan de ledenlijst aangepast worden wie er nog leeft; dit ongemak zorgt ervoor dat ik geen motivatie vind te starten aan mijn in depth zoektocht naar de wolven
 
Reactiescore
1.804
Simeco hier bij mijn argumentatie
Je probeerde mensen verdacht te maken met argumenten en als er dan na gevraagd wordt dan geef je ze niet
Bijvoorbeeld dat je zei dat ik mezelf op dag 1 mezelf tegensprak maar toen daar na gevraagd werd gaf je geen reactie
Verwarring zaaien heb je ook geprobeerd te maken
Na de eerste dl het hebben over een reddingsactie die onwaar is
Vragen wie gebeult is terwijl je net op tijd gestemd heb en beulactie kwartiertje voor d was is vreemd
Dit zijn wat argumenten
Bedankt maat voor de verduidelijking. Maar wat je zegt klopt niet:
- men vroeg mij inderdaad waar jij jezelf tegensprak en ik heb daar gewoon op gereageerd. Ik kan zo wel even de post quoten
- ik heb nooit gesuggereerd dat er een reddingsactie plaatsvond. Ik zei enkel dat ik dacht dat er gered werd maar dat dat door de raaf heel onwaarschijnlijk was.
- de beulpost heb ik oprecht niet gezien. Ik was gisteren avond naar een optreden dus heb quasi niets gelezen tot ik thuis was. Bovendien zie ik niet in hoe dit voor verwarring zorgt.
 
Reactiescore
1.804
Floofy is niet perse actief.

Ik denk dat jij en Floofy slechtjes zijn. Daarnaast heb ik twijfels bij bijna iedereen behalve nonkel, Tigor en Bappos.
Floofy ook zeker valabele optie in het rijtje redelijk inactievelingen ja
 
Reactiescore
408
Bedankt maat voor de verduidelijking. Maar wat je zegt klopt niet:
- men vroeg mij inderdaad waar jij jezelf tegensprak en ik heb daar gewoon op gereageerd. Ik kan zo wel even de post quoten
- ik heb nooit gesuggereerd dat er een reddingsactie plaatsvond. Ik zei enkel dat ik dacht dat er gered werd maar dat dat door de raaf heel onwaarschijnlijk was.
- de beulpost heb ik oprecht niet gezien. Ik was gisteren avond naar een optreden dus heb quasi niets gelezen tot ik thuis was. Bovendien zie ik niet in hoe dit voor verwarring zorgt.

Dat van beul vragen vind ik raar maar niet per se verdacht maar wel dat je stemt zonder de laatste pagina terug te lezen
Het klopt zeker dat de raaf een reddingsactie door de war kan halen
Heb dan over jou reactie op dag 1 over heen gelezen ga die nu effe terug zoeken
 
Reactiescore
22
Mijn stem gaat naar Simeco. Ik ga mee met het inzicht van anderen, waaronder nonkel KS en Speeder. Dat die laatste geluncht is lijkt me dan ook geen toeval. Hij was volgens mij voor de meesten op z’n minst een twijfelgeval (en dus naar mijn idee geen logische lunch) en ik denk dat onderstaande post hem genekt heeft.
ik vertrouw simeco eigenlijk voor geen meter. hij is een goede vriend van me en ik doorzie dat hij zich dit potje duidelijk geen houding weet te geven. simeco is een zeer lief en vreedzaam persoon, de rol wolf past hem niet. hij heeft het moeilijk dit potje. simeco is wolf.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
tigor sws lieveling
vanwaar het idee dat iemand specifiek lieveling is?

ten eerste vind ik de gedachte vreemd dat iemand zen gedrag zichzelf bewijst als "lieveling" maar niet als "wolf", hebben ze niet hetzelfde doel --> winnen met slechtjes?

ten tweede vind ik het vreemd iemand zo te omschrijven ; wat moeten we hiermee? Een lieveling lynchen lijkt me in veel gevallen geen optie, de wolven blijven zo gespaard en we komen mogelijks geen stap dichter. Of is het de bedoeling iemand zo te omschrijven om dit net te verwezelijken; een kleine spotlight op iemand zetten met als doel een self fulfilling prophecy dat ze wel lieveling moet zijn en zodoende gespaard wordt van de lynch waar altijd iemand meer 'wolfs' zal uitkomen? Is het om ons te doen blindstaren op het gedrag van tigor en hieruit af te leiden wie mogelijks wolf is; terwijl hier niets van aan zou zijn en jij het met een voorkennis zegt die weet dat ze goedje is?

ik vind het verdacht dat iemand "lieveling" is en niet een "slechtje/wolfje"

@.TimeforplanB graag hoor ik deze redenatie
 
Reactiescore
1.707
ik lees nu pas de rollen maar de lieveling wordt dus gekozen. dit is dan wel een bewezenheidje dat het Tigor is. Iedereen zou haar kiezen denk ik?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
daar ik simeco ook prima lynchtarget vind, vind ik dit toch wel een bizarre uitspraak
Mijn stem gaat naar Simeco. Ik ga mee met het inzicht van anderen, waaronder nonkel KS en Speeder. Dat die laatste geluncht is lijkt me dan ook geen toeval. Hij was volgens mij voor de meesten op z’n minst een twijfelgeval (en dus naar mijn idee geen logische lunch) en ik denk dat onderstaande post hem genekt heeft.

dit is exact een soort lunch dat de wolven willen; eentje die de aandacht naar iemand fout zou leiden

en gelieve niet voor *de meesten* te spreken, je zegt het haast op een manier waar iemand die hier zich niet in kan vinden niet durft tegenin te gaan om niet wolfs te lijken en de stemming zo te beinvloeden op meeloopstemmen
 

Deleted User - 2265087

Guest
kan de ledenlijst aangepast worden wie er nog leeft; dit ongemak zorgt ervoor dat ik geen motivatie vind te starten aan mijn in depth zoektocht naar de wolven

Ik wilde eigenlijk al beledigd gaan doen omdat ik had kunnen zweren dat ik het al had bijgewerkt. Blijkbaar vergeten om op opslaan te drukken oid.

Anyway, spelerslijst en gebeurtenissen zijn nu bijgewerkt!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
22
daar ik simeco ook prima lynchtarget vind, vind ik dit toch wel een bizarre uitspraak


dit is exact een soort lunch dat de wolven willen; eentje die de aandacht naar iemand fout zou leiden

en gelieve niet voor *de meesten* te spreken, je zegt het haast op een manier waar iemand die hier zich niet in kan vinden niet durft tegenin te gaan om niet wolfs te lijken en de stemming zo te beinvloeden op meeloopstemmen
Ja, zou kunnen hoor. Maar ook op dat argument kunnen wolven inspelen door juist wel iemand te lunchen die een wolf verdenkt. En dan hopen ze juist op iemand die zegt: ‘wolven gaan toch niet iemand lunchen die hardop een wolf verdacht?’. Of ze zeggen dat zelf gewoon. Dus ik hou je in de gaten, Rob! :)

Excuus voor de verwoording. Laat ik het dan zo zeggen: Volgens mij was er niemand die heeft aangegeven dat hij Speeder volledig vertrouwde en is hij de afgelopen dagen nog een paar keer genoemd als verdachte. Op basis hiervan doe ik de aanname dat hij voor de meesten een twijfelgeval was. Maar voel je vooral vrij om te zeggen dat ik er daarmee naast zit.
 
Bovenaan