[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Zodra Fam wolf is gaat ze idd veel minder posten ja, dat is wel een terugkerend thema bij haar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Overigens terzijde, simeco en nonkel jos kennende gaan ze geen randomizer gebruiken om hun rollen te verdelen. Misschien ook iets om in gedachte te houden.
 
Reactiescore
1.697
Overigens terzijde, simeco en nonkel jos kennende gaan ze geen randomizer gebruiken om hun rollen te verdelen. Misschien ook iets om in gedachte te houden.
dat is al eerder geroepen idd maar dat is absoluut niet waar volgens alle heldere lichten hier.
sule werd er bijna om gelyncht xD
 
Reactiescore
534
Overigens terzijde, simeco en nonkel jos kennende gaan ze geen randomizer gebruiken om hun rollen te verdelen. Misschien ook iets om in gedachte te houden.

Roep dat niet te hard, want dan krijg je direct 5 stemmen.
 
Reactiescore
976
Wat vind jij verdacht aan mij? Of wat is de reden dat je me in dit soort rijtjes zet?

Lijstjes opvragen is héél nuttig om spelers kleur te laten bekennen. Grote kans dat ze zich dan moeten uitspreken over medewolfjes én mogelijk kan het hen moeilijker maken om zich later in bochten te wringen (lees: wolfjes redden).

Wat jou betreft, volg ik de lynchargumentatie niet. Je verdedigt je bovendien duidelijk en met passie - zonder dat ik het gevoel heb gemanipuleerd te worden - waardoor ik bij jou geen slechtjesgevoel heb. Als ik me niet vergis was Altijd Bezig de eerste die startte met het plaatsen van een lynchstem op jou? Denk dat ik dat gisteren wel vernoemd had dat die stem héél geforceerd was. Nu @altijd bezig weer naar boven komt, waar is die kerel eigenlijk? Kreeg gisteren een paar lynchstemmen en is vandaag opeens verdwenen?

EDIT: @altijd bezig graag ook jouw bedenkingen over het spel liefst zo snel mogelijk. :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Roep dat niet te hard, want dan krijg je direct 5 stemmen.

Oh werd je daarom verdacht.

Welke noobs gingen daarom op je stemmen daar zitten sws wel wolven tussen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.286
@Speeder. je bent nu al weer een tijdje online en was ook online na mijn laatste post richting jou.
wat vind jij van mike, sule en lyonn?
 
Reactiescore
534
Lijstjes opvragen is héél nuttig om spelers kleur te laten bekennen. Grote kans dat ze zich dan moeten uitspreken over medewolfjes én mogelijk kan het hen moeilijker maken om zich later in bochten te wringen (lees: wolfjes redden).

Wat jou betreft, volg ik de lynchargumentatie niet. Je verdedigt je bovendien duidelijk en met passie - zonder dat ik het gevoel heb gemanipuleerd te worden - waardoor ik bij jou geen slechtjesgevoel heb. Als ik me niet vergis was Altijd Bezig de eerste die startte met het plaatsen van een lynchstem op jou? Denk dat ik dat gisteren wel vernoemd had dat die stem héél geforceerd was. Nu @altijd bezig weer naar boven komt, waar is die kerel eigenlijk? Kreeg gisteren een paar lynchstemmen en is vandaag opeens verdwenen?

EDIT: @altijd bezig graag ook jouw bedenkingen over het spel liefst zo snel mogelijk. :)

Ja ik heb al enkele vragen gesteld vandaag en gisteren aan Vvhaaren, die het clubje tegen mij begonnen waren, maar tot dusver van beide geen antwoorden ontvangen. AB is niet online geweest, vvhaaren wel.
 

Deleted User - 487920325

Guest
de tijd tussen het bericht van sule simbol en selfmademan is maximaal 2 minuut 59.

Afgelopen ronde heb ik natuurlijk mogen lijden en toen viel het me op dat de wolven vrij inactief waren aan het begin en moeite hadden om in het spel te komen. Dit is zo typerende post die voortkomt uit een medewolf die zijn inactieve wolf het topic inschopt om toch even te posten.

dit is tevens een post die in dat straatje past.

ik ben benieuwd hoe the self made man het verder gaat aanpakken, want hij lijkt nu al het spoor bijster te zijn,

overigens vergeet Snmegers niet. deze man had ik gister al gevangen en heeft zich vandaag nog niet getoond. Ook typisch iets voor minder ervaren wolven.
Oei ik word verdacht. laat ik maar snel ff de inactiviteit induiken in de hoop dat hij me vergeet?

Het spoor bijster? Het potje is net begonnen en mijn 1e stem pakte goed. Ik moet eerlijk toegeven ik nog wel wat moet inkomen.

@The Self-Made Men

Mag ik van jou vanavond een snelle post met bedenkingen verwachten, liefst ook met een tijdige lynchstem of ga je elke keer tot de deadline wachten? ;)

Dat kan zeker! Ik heb nog niet heel veel verdachten, weinig erg verdachte acties zien. Famdecibel vind ik wel verdacht spelen, weinig inbreng voor haar doen en onderstaande stem vind ik te makkelijk, imo wolfs gedrag. Famdecibel

Misschien tunnel ik wel, maar mijn stem blijft op AB

Ik vond zijn stem echt te makkelijk op sules. Mijn gevoel bij sules is goed, maar ik kan beiden niet uitleggen.

Ik heb wel heerlijk geslapen op dat veldbedje. Mijn slaaptracker zegt dat ik 9,3 uur heb gemaakt :)
 
Reactiescore
534
Evenals Famdecibel die een aantal keer online is geweest en dit topic volgt, maar nog steeds op de achtergrond blijft. Voor nu zijn Altijd Bezig, VVhaaren en Famdecibel mijn verdachten. Ook een aantal theorieën van andere hier kan ik me deels in vinden.
 
Reactiescore
976
Evenals Famdecibel die een aantal keer online is geweest en dit topic volgt, maar nog steeds op de achtergrond blijft. Voor nu zijn Altijd Bezig, VVhaaren en Famdecibel mijn verdachten. Ook een aantal theorieën van andere hier kan ik me deels in vinden.

In het lijstje: Altijd Bezig, vvhaaren, Fam en Mike, zet ik 50 euro in dat hier minstens twee wolfjes inzitten.
 
Reactiescore
1.532
speciaal voor speeder ga ik een theorie maken over cmegers!!



veel blabla en dan eindigen met een soort van: ondanks dat ik nutteloos ben ga ik doen alsof ik wel nutteloos kan zijn door stemmen te tellen ofzo.


waar deze post over gaat weet ik niet maar waarschijnlijk nergens?



we leven nu anderhalf uur later en hoop dat je buikje vol zit.
goede bedenkingen heb je wel gepost ik ben trots op je?


nu blij speeder. ?

nu vragen jullie je af, waarom stem je dan niet op cmegers,, daar gaat je theorie toch over? Ja dat klopt beste mensen maar smegers heeft pas 3 berichten gepost dus hem gun ik nog de kans om het tegendeel te bewijzen. speeder daarentegen komt met 'al' mijn posts in een printscreen, terwijl alle posts die ik vandaag inhoudelijk heb gemaakt voor het gemak even worden weggelaten.
Verder kwam hij met het verwijt dat ik vandaag niet door ben gegaan op sneger. Beetje een raar verwijt aangezien sneger helemaal geen posten durft te maken omdat ik hem ook al in het nauw heb gedreven.

dus op sneger stemmen heeft geen zin ik wacht gewoon tot hij morgen sterft aan inactiviteit?

overigens was speeder wel actief op discord. Maar niet hier. Dit zaakje stinkt naar wolvendrollen?
hahaha dit is echt heel zwak antraxx. je verdenkt mij omdat ik 'al' je posts printscreen, ik het voor schmeger op neem (juist niet? ik doe dat om jouw redenatie te achterhalen en mocht ik die juist vinden met je mee gaan?) en omdat ik actief ben op discord. als ik hier nu vertel waarom ik actief ben op discord wordt ik binnenkort om dezelfde reden als CI niet meer geaccepteerd op het vrije forum?
 
Reactiescore
1.014
Eerlijk gezegd niet nee, ga ik morgen nog eens goed doen. Vandaag heb ik te ver gewandeld en ik zal binnen nu en een uur op bed liggen. Vanaf morgen hoop ik actief te zijn, maar ik was vandaag om 6 uur op en nog geen uur later was ik aan de wandel. Tegen half 4 pas thuis.

AB

Gewoon omdat hij rare sprongen maakt op Sules. Dit is Sules zijn tweede potje en het eerste potje had hij al niet veel geluk. Het is ook een veilige stem denk ik omdat er nog niets op AB staat. Maar ik moet een stem uitbrengen voordat ik ga slapen. Dat zal niet lang meer duren.

je geeft zelf al aan dat het veilige stem is. En nu zijn jullie beiden afwezig vandaag.

Lees ik hier een afspraak tussen jou en AB. En nu vandaag druk on chat?
 

DeletedUser17472

Guest
Volgens mij neem je het op voor je medemot....
Nee, doe ik niet, hij neemt het ook niet op voor mij, terwijl hij ook wel ziet dat ik veel minder online zijn.
Wat leuk dat mensen me nog herinneren :smile:
Geen idee wie je bent. Ik vind je nu al irritant.
Waar zit onze Glenn eigenlijk
Dat vroeg ik me ook af.
en slotte is famdecibel ook heel erg inactief in het topic, terwijl ze vorig potje extreem actief was in het begin.
Klopt, gisteren was ik wandelen en lag ik om 20:00 uur op bed en vandaag was ik wel om half 7 op, maar heb ik gewerkt. Ik kijk tussendoor wel naar discord en support, maar echt wvw volgen zat er vandaag niet bij. Ik ben nog steeds herstellende van de wandeling van gisteren. Ben over mijn grenzen gegaan helaas.
ik geloof niet dat sule wolf is. ik kan hem te goed volgen deze ronde. Vorige ronde uiteraard ook van dichtbij meegemaakt en toen maakte hij er echt een potje van :D. Nu lijkt hij wel oprecht te spelen naar eer en geweten.
Zo komt hij bij mij ook over.
nee nee gewoon nee.
nooit reddingsactie op sule. hij is moderator. die laat je dan liever sterven om hem nadien uit te kunnen lachen en spotpeentjes over te kunnen maken.
Net als ze over mij afgelopen nacht ook spotprents hebben gemaakt......
Zoals meermaals aangegeven hier, Sule heeft momenteel niet de allerbeste reputatie op vlak van WvW dus ik schat de kans heel laag in dat hij als wolf direct dit soort ongein uithaalt.
Dit is het tweede potje van Sules, wat verwacht je nu van hem? Een ervaren wolvenzoeker? Ik vind dat hij het goed doet. (Ja @anthraxxol dit lijkt weer bescherming maar is het niet, zijn feiten)
vee
Je gaf zelf toe dat je daar trollde en niet serieus was.
Hij trollde vorig potje ook, niets bijzonders dus
@famdecibel blijf je bij je besluit/stem. Of zijn er gesprekken van vandaag die jou opvallen?
Ja, voorlopig wel. Ik heb AB niet meer gehoord. Nu weet ik dat hij ook moet werken, maar toch. Ik vertrouw het nooit als mensen pas tegen lunchtijd binnen komen vallen).
Beide nogal inactief. Volgens mij zijn jullie beide stukken actiever tijdens een potje, hoezo nu niet?
Zegt degene die stukken meer inactief is dan vorige potjes. Al heb je je redelijk hersteld vanavond.
beter kort en krachtige statements dan die kansloze ellendig lange posten die toch niemand leest?
Maar posten dat je weer een wolf gespot hebt zonder verder iets te zeggen is erg kort hoor Antraxx
Het is al eerder benoemd, maar ik wil het toch nog even benadrukken.

Posts @famdecibel vorig potje in 3 dagen: (4 pagina's!)
Bekijk bijlage 21762

Posts @famdecibel in de op dit moment lopende 3 dagen:
4 posts ipv 4 paginas
Jij weet best dat ik er minder ben. Zie je me in de teamchat?? Ook minder.
Famdecibel is ook wolf ja. Zit constant mee te lezen maar durft niet antwoorden. Bang om iets verkeerd te zeggen, bang om te moeten liegen. Duidelijk wolfje.
Mijn forum staat open, dat is iets anders dan meelezen.

Zodra Fam wolf is gaat ze idd veel minder posten ja, dat is wel een terugkerend thema bij haar.
Heb je een goed geheugen, want de keer dat ik voor het laatst wolf ben geweest kan ik me zelfs niet herinneren.


Verdachten voor mij op dit moment:
Yube omdat hij een hoop onzin uitkraamt.Het is dan wel een vervanger, maar zoveel is er deze ronde nog niet gezegd. Gezien de goede post van Sules vanmorgen, snap ik zijn stem dus echt niet.

Speeder: puur gevoel

Antraxxix: Omdat hij op discord mij uit de tent lokte, maar ik hapte niet :p
 
Bovenaan