[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

DeletedUser40402

Guest
Ik heb helaas de deadline gemist. Er kwam iets belangrijks tussendoor waardoor ik niet meer online kon zijn. Excuus! Gelukkig lees ik positief nieuws dat de welp er al uit is!!



Ik vind dit een verdachte post, met name het onderste zinnetje. Maar ga er nu nog geen theorie aan vast knopen.



“Als ik uit deze twee moet kiezen?” Niks moet, je hebt een eigen keuze. Volg dat moeten niet zo. Als je er niet lekker bij voelt om op iemand te stemmen waarvan je niet weet of het wolf is, waarom zou je het dan doen? Of had je wel een gevoel?



ik dacht dat het anthraxxol paracetamol die gedeleted wasss?? Nu raak ik in de war.

Als er maar 2 mensen kans hebben om er uit te gaan, ga ik liever op de persoon waarvan ik het meest denk dat het een wolf is. Zoals je enkele posts verder kan zien had ik liever op tigor willen stemmen, maar dat haalt natuurlijk niets uit in deze stemming, dan heb ik liever een stem die iets meer er toe doet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
1*u8q2ja4BNsmGTSg1G5XgHw.png


De stad werd bijeengeroepen nog die volgende ochtend..... er moest een nieuwe burgemeester komen. Een burgemeester die geschikt was om met de nieuwe problemen van het dorp om te kunnen gaan. Dat maakte de vorige dag pijnlijk duidelijk...

FLASHBACK NAAR GISTERAVOND

NACHTWACHT!
Riep Hannibal, hou jullie ogen en oren goed open! We zijn bijna bij de boerderij waar die onschuldige schapen zo gruwelijk zijn gebeten..... Aangekomen bij de boerderij werd duidelijk wat voor slachting was aangericht. Een hele weide vol met dode schapen, het gras glinsterend rood van de beginnende ochtenddauw, maar vooral van het onschuldige bloed dat was ontsnapt uit de opengereten karkassen. Het werd CrazySobek teveel, zakte op zijn knieën en zijn maaginhoud stroomde eruit. De harde Kerouac pakte hem in zijn kraag en tilde hem op 'verman je! dit zijn geen tijden voor zwakte knul'

De oren van Tigor spitste zich plotseling, in de verte heel in de verte hoorde ze geritsel, ze legde haar wijsvinger op haar mond en vrijwel geluidsloos liets ze merken aan de anderen stil te zijn 'ssssssst'. Het werd muisstil op het bospad langs de boerderij waar de nachtwacht zich bevond..... Smoke bomb stond te trillen op zijn benen.... zijn knuisten steeds harder vastklampend om zijn grote jachtgeweer. Bij johan stond het angstzweet op zijn voorhoofd en langzaam sijpelde een druppel langs zijn neus en viel op de grond.... Enkele minuten bleven ze zo staan, met zijn allen in een cirkel zodat ze uitzicht hadden op elk mogelijke hoek.

videoblocks-steady-shot-walking-at-night-through-woods-running-thorough-misty-deep-forest-at-night-scared-running-away-from-monsters-and-death-lost-and-alone-in-the-dark-spooky-trees-and-fog-in-darkness_hfzjeeglqe_thumbnail-full01.png

(het uitzicht van hannibal)

TERUG NAAR DE BURGEMEESTERSTEMMING

Wat er gisteren gebeurde kan echt niet! Riep Greengang uit! We moeten een sterke burgemeester hebben.... hadden we nog maar iemand als CI of Senne die wisten wel raad met deze situatie. 'Die hebben we niet meer greengang' zei thelightfighter en dat heeft ook geen zin. We leven in het nu en moeten de beste kandidaat kiezen. Meerdere stoere mannen meldden zich, timeforplanb en miketijger zagen zich als kandidaat. Maar niemand werd enthousiast van deze namen.... Mortua merkte al meteen op, waar waren deze 2 mannen gisteravond toen wij daar in het bos waren?? Nee, nooit dat deze slappelingen onze burgemeester worden, nooit!
Misschien hadden jullie sukkels mij moeten meenemen?
Luidde een harde, stoere en vrouwelijke stem vanachter de groep, iedereen ging opzij en keek naar achter wie het was. De jongevrouw bleek capri, de bardame. Jong, maar hard en stoer, wist vooral ook greengang die meer dan eens door haar de straat werd opgegooid als hij zich liet gaan in de kroeg. Ook de andere mannen wisten dat je niet met haar moest sollen, maar een vrouw als burgemeester? Capri had door wat ze dachten.... Jullie denken zeker dat een vrouw geen burgemeester kan zijn he? Is er dan iemand met de ballen die denkt dat hij het beter zou doen, is er iemand die denkt dat diegene slimmer is dan ik, iemand? Niemand sprak een woord, nee sterker nog de andere vrouwen in het dorp gaven haar meteen bijval. Hannibal sloeg het tafereel gade en besloot, dorpswacht pak die vrouw op en........ draag haar op handen door het dorp heen, iedereen moet weten wie de nieuwe burgemeester is, Capricorno!
Zo geschiedde, weldra wist heel het dorp onder juid geluich en applaus dat Capricorno hun nieuwe burgemeester was en voor even, heel even leefde er weer hoop in de harten van de burgers van wakkerdam.

FLASHBACK NAAR GISTERAVOND

Na enkele minuten stil te hebben gestaan was Lyonn de eerste die zijn wapen liet zakken. De anderen volgde zijn voorbeeld. Er werd zelfs gelachen van opluchting in de groep, wat waren ze even bang geweest met zijn allen! Jongens, misschien is het wel helemaal geen weerwolf, we zitten elkaar gek te maken, laten we alsjeblieft kalm blij- niemand weet zelfs meer wie deze woorden sprak want vrijwel direct was in het bost naast ze weer geritsel te horen en niet even nee het was duidelijk van meerdere kanten kwam overal geritsel, harder, luider, gehuil! GEWEER IN AANSLAG WEES OP JE HOEDE ZE KOMEN bulderde hannibal. Iedereen sprong gelijk in de houding, de lopen van de geweren gericht op het donkere bos. Lyonn de lafaard bezweek onder de angst en rende weg, de andere kant van het bos in.

Daar ineens sprongen de wolven uit het bos, uit het niets leken ze uit de rand van de boskant te springen! Tegelijk gingen alle geweren af en een hel van kruitdampen, lawaai, wolventanden en een orgie van geweld ging door de groep heen. Iedereen probeerde zich te verzetten, in het wilde weg werd met de geweren geslagen.... en zo vlug als het kwam zo vlug was het weer weg, ineens waren de wolven verdwenen. Iedereen leek ongedeerd, de aanval was afgeslagen. Of..... een lang bloedspoor was ineens te zien richting het woud...... ze hadden Bevman meegenomen.... een simpele burger die eigenlijk niet mee had mogen gaan... hij zou nooit meer worden gezien noch vergeten. Langzaam dropen de mannen af richting huis, deze slag was verloren.

TERUG NAAR HET HEDEN

Capricorno wachte meteen een lastige taak.... de lafaard lyonn had gisteravond uit de nachtwacht gedeserteerd. En alhoewel ze niet nog meer mensen konden missen in het dorp en zeker niet in de nachtwacht restte haar geen keuze. De gebruiken van de nachtwacht en het dorp zijn heilig, desertie kent maar 1 straf: de galg.

En zo geschiedde, het was hannibal zelf die lyonn naar het schavot bracht. Nog enige laatste woorden lyonn?

'JULLIE GAAN ER ALLEMAAL AAN!'

Genoeg jij!
en hannibal propte een doek in zijn mond en legde zijn hoofd op het hakblok. Pakte het oeroude en reusachtige bijl en met 1 ferme zwiep rolde het hoofd van lyonn op de grond. Pas toen werden de lange oren duidelijk, de lichte beharing over zijn hele huid.... maar 1 conclusie was mogelijk. Een wolvenwelp was hier geëxecuteerd....

250px-Execution_of_Sir_Walter_Raleigh.jpg
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Klaagmuur:

Back to the future
 
Reactiescore
1.734
ik dacht dat het anthraxxol paracetamol die gedeleted wasss?? Nu raak ik in de war.

Ook, maar dat was al gebeurd voor dit potje begon. Nu tijdens dit potje is het account van een andere legende heen gegaan :(.

Daarnaast wel lekker dat we er meteen een welp uit hebben. Ik ga vanmiddag eens wat posten nader bekijken.
 
Reactiescore
1.704
Hm goed dat de welp eruit is maar speltechnisch schiet je er niks mee op want het pleit niemand vrij.

Ik ga als ik thuis ben even speuren naar verbanden tussen late stemmen op lyonn en wie zijn concurrent was met de lynch
 
Reactiescore
2.386
Ik vind dit een verdachte post, met name het onderste zinnetje. Maar ga er nu nog geen theorie aan vast knopen.
Maar is het niet zo? Ik had oprecht geen idee op wie ik moest stemmen en ze leken me allebei goedje. Bij Greengang had ik grotere twijfels, dus zet ik mijn stem op hem.
 
Reactiescore
723
Waar was je deze nacht? Toch niet weerwolvig aan het doen :p ;)
Kies je wel weer jouw profielfoto. Twas een mooi :p
 
Reactiescore
167
@Calamus Incendium Ik mis de lijst met wie op wie heeft gestemd, zouden we die kunnen krijgen? Maakt het makkelijker voor ons om te kijken wie wat gedaan heeft enzo
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
@Calamus Incendium Ik mis de lijst met wie op wie heeft gestemd, zouden we die kunnen krijgen? Maakt het makkelijker voor ons om te kijken wie wat gedaan heeft enzo

Mijn inziens hoort dat bij het goed in de gaten houden van het spel :)

Als jullie zelf lijstjes bij willen houden en deze willen posten en daaruit een theorie maken, be my guest
 
Reactiescore
338
Als er maar 2 mensen kans hebben om er uit te gaan, ga ik liever op de persoon waarvan ik het meest denk dat het een wolf is. Zoals je enkele posts verder kan zien had ik liever op tigor willen stemmen, maar dat haalt natuurlijk niets uit in deze stemming, dan heb ik liever een stem die iets meer er toe doet.

Begrijpelijk. Vanuit deze beredenering snap ik je keuze.

Maar is het niet zo? Ik had oprecht geen idee op wie ik moest stemmen en ze leken me allebei goedje. Bij Greengang had ik grotere twijfels, dus zet ik mijn stem op hem.

Het is vaak zo inderdaad. Ik vond het gewoon vaag om het nog even extra te benoemen. Viel mij in ieders geval even op, zeker omdat het een stem in de nabijheid van de deadline was. Maar goed, ik kan zelf op het weinig zeggen want heb de deadline gemist.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik verbaas mij vooral over @.TimeforplanB waarom je stem weghalen maar je wel volledig terugtrekken uit een stemming dus?
Kan een redenen zijn, maar hij had ook meteen een nieuwe kunnen zetten toch? Ik vind dit toch een rare opmerking. Ik zette ook meteen een nieuwe stem, zodat mijn stem niet verloren zou gaan en dat was een veilige stem.

Vandaag komt er hopelijk meer duidelijkheid.
 
Reactiescore
167
Ik heb net nog even de laatste paginas opnieuw gelezen en kwam dit bericht van @glenn485 tegen:

1 van de personen met de meeste posts dit potje. Zegt evenwel zo goed als niets. Verwijder deze posts en je bent 0 inhoud kwijt.



Makkelijke meeloopstem. Een theorie er uit zoeken die redelijk plausibel lijkt, zelf nog wat proberen toe te voegen en ondertussen iemand eruit. Zo zou ik het ook doen als wolf.



Even proberen wat je aan beginners mee kan krijgen met zo'n post? Iemand die jouw post leest, op basis daarvan gaat beginnen stemmen en zo is er een makkelijk target uit. Niemand die nog niet weet dat jij zo'n dingen gepost hebt.






Zo vroeg in het potje al 3 mensen verdedigd. Als wolf is het makkelijker iemand te verdedigen als je weet wie je wel of niet mag verdedigen...


Nu is het niet persé de inhoud die me doet twijfelen aan glenn, maar meer de timing van dit bericht. Dit bericht werd geplaatst net NA de deadline maar voordat de uitslag bekend was. Hier komen toch vaak berichten te staan die een beetje vergeten worden.

- Waarom plaatste je dit bericht niet 30 minuten eerder?
of
- Waarom niet 30 minuten later nadat de uitslag bekend is?

Nu valt het er allemaal net tussen en zal waarschijnlijk niemand jou argumenten in acht nemen, maar kun je straks wel mooi zeggen dat je probeerde om mee te helpen zoeken naar wolven door deze post aan te halen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
1 van de personen met de meeste posts dit potje. Zegt evenwel zo goed als niets. Verwijder deze posts en je bent 0 inhoud kwijt.



Makkelijke meeloopstem. Een theorie er uit zoeken die redelijk plausibel lijkt, zelf nog wat proberen toe te voegen en ondertussen iemand eruit. Zo zou ik het ook doen als wolf.



Even proberen wat je aan beginners mee kan krijgen met zo'n post? Iemand die jouw post leest, op basis daarvan gaat beginnen stemmen en zo is er een makkelijk target uit. Niemand die nog niet weet dat jij zo'n dingen gepost hebt.






Zo vroeg in het potje al 3 mensen verdedigd. Als wolf is het makkelijker iemand te verdedigen als je weet wie je wel of niet mag verdedigen...
1 ik wil ze gerust verwijderen als jij daar blij van word. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die post heeft zonder inhoud? Klopt ze voegen niks inhoudelijks toe, maar wil dat dan zeggen dat ik ze niet mag posten? Of niet mag praten, ik denk dat je zo ook gespreksonderwerpen kunt aanknopen of stof krijgt tot nadenken.

2 ik ontken het niet dat dit een meeloopstem is, maar denk beter zo een stem met een beetje aanvulling dan stemmen zonder argument of waar je je niet in vind.

3.
Dit was niet de bedoeling om beginners mee te krijgen of wat dan ook. Daarom ook stefan zijn naam en niet zijn spelersnaam. Dus redelijk over nagedacht omdat niet iedereen een RL naam kan koppelen aan een spelersnaam. Dit was meer een trolpost dan een post met een reden.

4.
Ik geef de voorkeur aan meer posts dan enkele posts en daarop afgerekend te worden. Lijkt me niks mis mee en echt verdedigen doe ik niet, want mij lijkt dat je dan beter als wolf andere spelers probeert verdacht te maken en de aandacht op iemand anders te schuiven of meer de focus probeert te zetten op iemand die al verdacht is en daarop nog gaat doorzetten. Wat ik dus niet gedaan heb.

Voor mij account werd verwijderd heb ik je nog wel antwoord gegeven.
Niet zo handig dat Tigor's account verwijderd is.
Het is idd niet handig, maar neemt niet weg dat alles verloren is qua posts. De enige deleted user, is voor het moment mijn vorig account. Die je nog perfect kan citeren.
Maw ik wacht nog op je antwoord
 
Bovenaan