[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
1.659
Tja ik had greengang dag 1 al gevangen jmmr dat ik dood ging door bewezen leugenaar
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Vanavond maak ik een verhaaltje, ondertussen regel nog even zoveel mogelijk mensen voor crazysobeks potje

Bedankt allemaal voor het meespelen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Een volgende x had ik idd claimen uitgezet en 1 zienende rol minder gedaan, zieners waren natuurlijk wel generfed met maar 2x de optie tot iemand zien. Ik haat het zelf om burger te zijn dus daarom had ik er zo weinig mogelijk ingedaan maar incombi met claimen is dat ook lastig inderdaad.

Volgende x als ik weer mag leiden en wat tijd heb los ik dat wel anders op ( denkend aan een potje die @anthraxxol en ik ooit hebben geleid met veel extra instellingen waardoor het spelen interessant is voor iedereen :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Was dat het potje waarin je niet mocht claimen maar wel valsspelen?

De spelleiders mochten valsspelen, was met dompeter, wildeboertje, cruisers, buckers en vooral dat iemand niet mocht posten als robbe niet zijn pc uren had.
 
Reactiescore
1.702
Calamus. Heb jij een lijstje met alle spelers en de rollen die zij hadden? Want ik vind het nog steeds vaag doordat er wat verhuld was XD.
 

DeletedUser17472

Guest
Calamus bedankt voor je leiding dit potje.

De wolven gefeliciteerd.

En sorry voor mijn inactiviteit, maar ik heb dus echt griep. Het volgende potje heb ik me dan ook niet ingeschreven. Ik moet echt rust nemen en zorgen dat ik opknap.

Iedereen succes het volgende potje.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik als erkend wolvenvanger zat bij dag 1 zoals altijd op het juiste spoor meteen 2 wolfjes te pakken. Nog steeds erg jammer op de manier hoe ik er daardoor uit gelyncht was op dag 1, nog excuses voor mijn vervolgacties.

Tsja, jij probeerde de infectiewolf eruit te werken. Dat vonden wij niet zo heel erg leuk zeg maar.

Calamus. Heb jij een lijstje met alle spelers en de rollen die zij hadden? Want ik vind het nog steeds vaag doordat er wat verhuld was XD.

1. Keroauc - lunch dag 3 - jager
2. Thelightfighter jagerschot dag 3 - inbreker
3. Purpletail - beul
4. Hopeful - weerhamster
5. Sule Silmad Inactiviteit dag 3 - Burger
6. famdecibel - burger
7. Johan liefdesverdriet dag 3 - geïnfecteerde burger + cupido
8. mr beVman Lunch dag 1 - Burger
9. Tigor Lunch Ziener
10: MOHniels1- bengel
11: CrazySobek Priesteractie - Mythomaan
12: .Timeforplanb - verhullende wolf
13. glenn485 Lynch - Levensheks
14, Lyonn Lynch dag 1 - Welp
15, anthraxxol Beul dag 2 - Ziener
16: Greengang. - infectiewolf
17. .MortuaMemoria Inactiviteit dag 3 - burger
18. Dr. Hannibal Lecter - ijzeren hein
19. miketijger Lynch dag 2 - Dorpsoudste
20. Capricorno lynch dag 3 - ketter
21. Laila Lynch Mythomaan
22. The Self-Made Men - priester
23. .Sleepwell Inactiviteit dag 3 - Inbreker
24. Smoke Bomb - wijze burger
 
Reactiescore
1.659
Wow had de infectiewolf dus gevangen en capri. Glenn heb ik goedje genoemd. Verder dus alleen purpletail fout maar ach dat telt niet.
 
Reactiescore
167
Wow had de infectiewolf dus gevangen en capri. Glenn heb ik goedje genoemd. Verder dus alleen purpletail fout maar ach dat telt niet.

Jij moet gewoon je posts wat beter beargumenteren haha dan had ik er gewoon op dag 1 al uit kunnen liggen :D
 
Bovenaan