[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Overbodig te zeggen maar deadline
 

DeletedUser40402

Guest
Hope heeft dat geërfd met de jaren. Verstand verloren en trolverstand gekregen.
Gewoon je gevoel volgen, je niet laten leiden door andere. Ook voor jezelf gewoon conclusies trekken. En met de tijd ondervind je wel hoe mensen spelen.
Nog niet veel gebeurt vind ik zelf.
Ik moet nu nog even aan het werk, maar ben er straks weer.
Ik zou daar niet zeker van zijn! Je weet tegenwoordig nooit hoe een potje kan draaien etc.
Dus soms betee goed over nagedacht dan een random stem
Ik geloof dat dit enkel kan door naar de persoon zijn profiel te gaan en te tellen. Maar met deze layout weet ik het niet zeker.
Ik vind het ook onzin, je kan ook gaan roepen ik ben wolf,
Niemand gaat je echt geloven hoor. Net zomin als iedereen gaat roepen ik ben goedje of dit of dat.

Dus miss kappen met dat te zeggen bewezen ben je pas met een actie of dood. ☺

En gewoon met argumenten gaan lynchen.
Wat bedoel je met beginnersfout,?
Een echte beginner ben je niet en ik ook niet....

Drie op tlf en drie op jou
Of we hebben het al jaren mis :p
Als de ervaren nu ook extra moeite doen dan weten de nieuwere spelers hoe het moet en niet moet.
Of je laat de ervaren spelers gewoon roepen dat het zo nie moet en niks laten zien?

1 van de personen met de meeste posts dit potje. Zegt evenwel zo goed als niets. Verwijder deze posts en je bent 0 inhoud kwijt.

Om hier even op in te komen over Rens en laila,
Beide hebben weinig gepost. Laila heeft nog niks inhoudelijks verteld enkel haar stem staat.

Rens heeft wel een aantal post maar, maar 2 met inhoud:



Ik ben niet echt overtuigd van rens maar vul bij aan van Johan nier perse omdat hij reageert op laila,
Maar puur omdat hij de inactievelingen er uit wil.

Lijkt me gewoon handiger dat je geen lijstje gaat schrappen maar gzwoon op basis van argumenten. Ik vind dit redelijk wolfs omdat je easy lynchtarget zoekt en daarnaast nog sportief kunt lunchen dus kan een potje zo snel voorbij zijn.

TLF

Makkelijke meeloopstem. Een theorie er uit zoeken die redelijk plausibel lijkt, zelf nog wat proberen toe te voegen en ondertussen iemand eruit. Zo zou ik het ook doen als wolf.

Of we lynchen gewoon alle stefan volgers

Even proberen wat je aan beginners mee kan krijgen met zo'n post? Iemand die jouw post leest, op basis daarvan gaat beginnen stemmen en zo is er een makkelijk target uit. Niemand die nog niet weet dat jij zo'n dingen gepost hebt.

Als het degelijk een claim is dan mag je het niet negeren, dan gaat het sws ook geen burger zijn. Ook al heb je de claim zelf niet gezien. Hij is niet bewezen, maar de tijd zal uit wijzen of hij een goedje is of niet.

Ik zou hem hier nu ook niet voor viseren, en even kijken wat er nog verdacht is.

En wat maakt dat je niet aan hun posts uit kunt?
Geef ze tijd, wie weet posten ze zodadelijk nog even.

Zo vroeg in het potje al 3 mensen verdedigd. Als wolf is het makkelijker iemand te verdedigen als je weet wie je wel of niet mag verdedigen...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Een ding: niet claimen nu. Er kan van alles gebeuren ‘s nachts waardoor een lynch opeens anders is.

@hope begrijp je nu wat ik bedoel dat je nooit met zekerheid kan zeggen hoe een deadline uitdraait?

Ja, maar ik bedoelde meer dat Laila waarschijnlijk niet zoveel impact zou hebben.

lig eruit sukkels laatste keer dat ik dit op het af speel

Hoort erbij. Je kunt er ook van leren; met deze negatieve attitude mag je van mij wegblijven.
 
Reactiescore
2.386
lig eruit sukkels laatste keer dat ik dit op het af speel
Maybe hand in eigen boezem steken. Er waren blijkbaar genoeg mensen die jouw gedrag verdacht vonden.
 
Reactiescore
768
? Waarom op time?

En je niet mengen tussen de stemming (greengang, lyonn, tlf?)

Ik werk de eerste dag sws met niemand samen. Je kunt op dag 1 nog niemand vertrouwen. Ik ben dan zwaar op tegen om met de meute mee te gaan. Ik heb veel gelezen vandaag en tot het laatst gewacht om te kijken of er rare manoeuvres werden uitgevoerd en toen Greengang wat stemmen kreeg vlak voor tijd vond ik het verdacht dat Timeforplanb om een zwakke verdediging te stemmen en snel weg te halen. Een wolf zou ook vlak voor tijd stemmen op een lynch die ruim voorstond.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Stemmen worden geteld/verhaaltje in de maak tot zo
 

DeletedUser76681

Guest
1
1 van de personen met de meeste posts dit potje. Zegt evenwel zo goed als niets. Verwijder deze posts en je bent 0 inhoud kwijt.



2
Makkelijke meeloopstem. Een theorie er uit zoeken die redelijk plausibel lijkt, zelf nog wat proberen toe te voegen en ondertussen iemand eruit. Zo zou ik het ook doen als wolf.


3
Even proberen wat je aan beginners mee kan krijgen met zo'n post? Iemand die jouw post leest, op basis daarvan gaat beginnen stemmen en zo is er een makkelijk target uit. Niemand die nog niet weet dat jij zo'n dingen gepost hebt.





4
Zo vroeg in het potje al 3 mensen verdedigd. Als wolf is het makkelijker iemand te verdedigen als je weet wie je wel of niet mag verdedigen...

1 ik wil ze gerust verwijderen als jij daar blij van word. Maar ik denk dat ik niet de enige ben die post heeft zonder inhoud? Klopt ze voegen niks inhoudelijks toe, maar wil dat dan zeggen dat ik ze niet mag posten? Of niet mag praten, ik denk dat je zo ook gespreksonderwerpen kunt aanknopen of stof krijgt tot nadenken.

2 ik ontken het niet dat dit een meeloopstem is, maar denk beter zo een stem met een beetje aanvulling dan stemmen zonder argument of waar je je niet in vind.

3.
Dit was niet de bedoeling om beginners mee te krijgen of wat dan ook. Daarom ook stefan zijn naam en niet zijn spelersnaam. Dus redelijk over nagedacht omdat niet iedereen een RL naam kan koppelen aan een spelersnaam. Dit was meer een trolpost dan een post met een reden.

4.
Ik geef de voorkeur aan meer posts dan enkele posts en daarop afgerekend te worden. Lijkt me niks mis mee en echt verdedigen doe ik niet, want mij lijkt dat je dan beter als wolf andere spelers probeert verdacht te maken en de aandacht op iemand anders te schuiven of meer de focus probeert te zetten op iemand die al verdacht is en daarop nog gaat doorzetten. Wat ik dus niet gedaan heb.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik werk de eerste dag sws met niemand samen. Je kunt op dag 1 nog niemand vertrouwen. Ik ben dan zwaar op tegen om met de meute mee te gaan. Ik heb veel gelezen vandaag en tot het laatst gewacht om te kijken of er rare manoeuvres werden uitgevoerd en toen Greengang wat stemmen kreeg vlak voor tijd vond ik het verdacht dat Timeforplanb om een zwakke verdediging te stemmen en snel weg te halen. Een wolf zou ook vlak voor tijd stemmen op een lynch die ruim voorstond.

Ik heb het toch niet over samenwerken? En idd dag 1 is 'niemand' te vertrouwen, maar toch kies je een bm waar je enigszins vertrouwen in hebt toch?
Dus vertrouwen is er ergens wel.

Ik denk dat je nietgezien hebt waarom time zijn stem weghaalde.
Hij is van principe als er gehint word naar een rol, of naar een claim er niet op te stemmen. En zeker niet voor de dl. Dat maakt hel niet echt wolfs. Vind ik. Maar is meer uit principe.

Ik snap wel dat je tot laat wacht maar weet dat je met last minute stemmen soms heel rare dingen gaat krijgen en dan wil je gewoon alles uitpluizen waarom etc.. :) vandaar mijn vraag dus.
 
Reactiescore
768
Ik heb het toch niet over samenwerken? En idd dag 1 is 'niemand' te vertrouwen, maar toch kies je een bm waar je enigszins vertrouwen in hebt toch?
Dus vertrouwen is er ergens wel.

Ik denk dat je nietgezien hebt waarom time zijn stem weghaalde.
Hij is van principe als er gehint word naar een rol, of naar een claim er niet op te stemmen. En zeker niet voor de dl. Dat maakt hel niet echt wolfs. Vind ik. Maar is meer uit principe.

Ik snap wel dat je tot laat wacht maar weet dat je met last minute stemmen soms heel rare dingen gaat krijgen en dan wil je gewoon alles uitpluizen waarom etc.. :) vandaar mijn vraag dus.

Oke, thanks voor je reactie :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Sorry duurt wat langer er zijn wat complicaties.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb even mijn modmagie gebruikt: alle posts van Lyonn staan weer online.

Mocht ie ze nou nog eens verwijderen, dan heb ik ze ook hier op een rijtje:
Is jouw naam op dit forum timeforplanb omdat de B 21 (hint naar het jaar 2021 wat volgend jaar is??) letters na de W komt bij het alfabet hint dit toevallig naar wolf?!

Eerste wolf gespot NP
En het gras is groen
Mensen strooien met stemmen die ze vervolgens weer doorkrassen vooral de mensen die ze doorkrassen nadat mensen zeggen dat het wolfs is op inactieven tw stemmen @glenn485
Dat is vrij normaal wolven verstaan burgers over het algemeen niet
Kappen doe je in het bos
Ik tel er maar 1. Ik zal mijn best doen om de overwinning binnen te halen maar met al dit onkruid kan het nog weleens een lastig verhaal worden.
- Ik stemde op lars omdat ik weet dat Capri toch wel BM gaat worden. Als ik een slechtje was geweest had ik echt wel een meeloopstem op Capri gedaan om onder de radar te blijven, ik zei ook niet voor niets lijder ipv leider he ;).

- idd trollpost

- iemand zei ik ben geen slechtje in andere worden het gras is groen, het zal wel

- Bedoelde hiermee te zeggen dat het opvalt dat er met makkelijke stemmen wordt gestrooid. Vervolgens merken een aantal het op, waardoor iedereen ze weer doorstreept daarmee valt die van glenn extra op omdat die het sneaky op het einde doet =)

- idd trollpost aangezien glenn ook troll antwoorde

- troll post ja

- Facts :cool: just kidding

Ik probeerde idd de aandacht met mijn posts te pakken om te kijken wie als eerste zou happen en dat ben jij eindelijk hopeful
- Lijder
1) Harder 2) Iemand die ziek is 3) Iemand die zo ziek is 4) Krucherd 5) Martelaar 6) Patiënt 7) Stumper 8) Zieke
Iets anders dan een leider he!

- Wat ik herinner van WvW was dat de eerste dag de slechtjes juist probeerde te kijken wie kan ik verdacht maken, omdat die weinig nuttigs post. Om zo vervolgens een uitgebreide post te maken en dan meteen een 'goedje' te lijken en de rest van de echte 'goedjes' de verkeerde kant op te sturen. Dus mijn posts waren inderdaad met een gedachte gepost ja. Hierdoor krijg je meteen gespreksstof en kom je verder
- Antwoord je ook nog op mijn response tegen hopeful dan :)

- Vanzelfsprekend is het niet ik vind het goed dat planB dit zegt aangezien een hoop nieuwe spelers zijn en die snappen misschien niet wat voor nadeel het claimen kan hebben bijvoorbeeld welpenactie etc.
Ik weet mijn rol dus ik weet wat voor risico's ik kan nemen met deze tactiek probeer ik inderdaad mensen uit hun zone te halen om vervolgens een 'makkelijke' stem neer te zetten op mij.



Met deze tactiek weet ik juist dat ik de aandacht trek maar oké. Ik doe nu juist waar ik op zou happen als wolfzijnde, die manier stuur je de mensen de 1e paar dagen makkelijk


Als ik slechtje was geweest had ik gewoon de meeloopstemmen allemaal verdacht kunnen maken, waarom zou ik als slechtje zijnde zo de aandacht op mij leggen?


Meeloper 1 makkelijke stem greengang

Ben vaak genoeg als goedje dag 1 gelyncht omdat ik de slechtjes uit hun comfort zone probeer te halen, lijkt erop dat het vandaag ook weer gaat gebeuren.
Sterker nog als slechtje ben ik nog nooit op dag 1 gelyncht aangezien ik als slechtje niet zo opvallend speel. Zou het jammer vinden als jullie hierdoor allemaal op mij zouden gaan verheugde me namelijk wel erg op een potje WvW. Daarnaast verdedigt niemand me
Ik vind dit erg verdacht jij probeert met deze stem de stemming duidelijk op gang te brengen naar 1 richting, wolven doen dit vaak zat hierdoor is er ook bijna nooit een wolf uit bij de 1e dag
Jij hoort beter te weten als ik een wolf was geweest had allang 1 iemand voor mij opgenomen niemand zegt letterlijk wat ik ben de enige die typt en ontvang rode stemmen van links rechts en rechtdoor. Slaat helemaal nergens op dankjewel he zo mijn 1e potje in 3 jaar te verpesten ik zal wel voortaan niks zeggen en alleen maar meelopen als ik een goedje ben, val je niet op ga je niet dood door inactiviteit wat wil je nog meer.
Die woffen gaan gewoon meestemmen aangezien ik geen wolf ben en niet in hun skypechat zit dus makkelijker 1e lynch kunnen ze niet krijgen.
Ik zit op 3 stemmen een aantal op 1. Aangezien ik geen tot amper activiteit zie, zie ik het niet erg zitten en verwacht ik dat ik eruit ga
Heb alle posts van greengang teruggelezen. Ik weet nog wel dat wanneer greengang een goedje was altijd vrij stil is. Nu valt mij op dat hij veel onnozele berichten heeft getypt en met een smiley net wilt doen of het goed is. Daarboven de stem op mij vond ik erg makkelijk als je de tijd ziet tussen zijn 1 na laatste post en lynchstem



Vindt capri geen goede bm beetje lacherig met een smiley


onnozel


Ging op capri (terwijl die haar geen goede bm vond) en omdat mensen commentaar leveren verandert hij van stem.

Weer een smiley en een nutteloze post normaal wanneer greengang goed is gaat hij hier niet op in

Vragen of iemand een nieuwe speler is terwijl je zo goed als de laatste 50 potten hebt gespeeld en dan weet je ongeveer wel wie toen speelde een post om je counter omhoog te doen en intelligent te lijken

Post counter uppen

Post counter uppen

Post counter uppen

En vervolgens deze stem om makkelijk hem weg te zetten zonder dat mensen naar je gaan kijken.

Ik vind greengang tot nu toe serieus proberen te posten maar zonder toevoegen wat IMO duidt op een wolf, daarnaast de stem op mij bevestigt dit gevoel hierbij Greengang
Er zijn meer waar je op kan stemmen er zijn nog 10 min. Nu ga ik eruit wat ik gewoon k*t vindt omdat ik zin had in een potje WvW na zoveel jaar voor niks.
Waar zijn mijn reddende mede wolven met nog 6 minuten te gaan bij een stand van 4 tegen 3 oh wacht die heb ik niet aangezien ik geen wolf ben,
rip mijn speciale rol dan
lig eruit sukkels laatste keer dat ik dit op het af speel
ik lig eruit green is wolf die speelt zo anders dan dat ie speelt als goedje heb niet voor niets al 30 potjes met hem gehad en hij speelt elke keer hetzelfde

Verwijderde berichten blijven zichtbaar namelijk als ze geciteerd worden voor ze verwijderd worden :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Burgemeester


Met 10 stemmen ging het BMschap overduidelijk naar Capricorno!
Timeforplanb was daarna het meest populair met maarliefst 5!

LYNCH

De lynch was zeer spannend!

Uiteindelijk waren er 4 stemmen op Lyonn en 4 stemmen op Greengang.
Onze zojuist verkozen BM ging op Lyonn en daarmee was het de beslissing, Lyonn wordt gelynched. (en mag vanaf nu niet meer posten in dit topic) Ook kom ik later terug op de lynch in het discussietopic. Ik ga nog een verhaal maken dus wil je zijn rol weten in verhalende vorm wacht dan nog even en anders

Lyonn was de welp

Lunch

De lunch is op Bev man ook hij komt terug in het verhaal

Hij was burger
 
Reactiescore
1.049
Hoppa hebben we er één te pakken!

Ik ga mij verontschuldigen voor mijn eerste dag. Slecht gespeeld vanuit mij en snap de terechte kritiek op mijn eerste opmerking
Vanaf hier schone lei en de woffendar gaat weer aam
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Als morgen Tigors account niet terug is, ik heb haar op discord dus zij stuurt daar haar stemmen door en die post ik tot die tijd.

Sorry heb het even druk en ga eten

Klaagmuur en verhaal volgt over een uur voor de wakkerblijvers en anders lees je het morgenochtend <3
 
Reactiescore
338
Ik heb helaas de deadline gemist. Er kwam iets belangrijks tussendoor waardoor ik niet meer online kon zijn. Excuus! Gelukkig lees ik positief nieuws dat de welp er al uit is!!

Ik ga mee op Greengang omdat ik denk dat Lyonn en TLF beiden goedjes zijn en ik geen goed gevoel heb bij hem.

Dit blijft een schot in het donker tho, kun je ooit goed zitten dag 1?

Ik vind dit een verdachte post, met name het onderste zinnetje. Maar ga er nu nog geen theorie aan vast knopen.

Als ik uit deze 2 moet kiezen Lyonn.

“Als ik uit deze twee moet kiezen?” Niks moet, je hebt een eigen keuze. Volg dat moeten niet zo. Als je er niet lekker bij voelt om op iemand te stemmen waarvan je niet weet of het wolf is, waarom zou je het dan doen? Of had je wel een gevoel?

Niet zo handig dat Tigor's account verwijderd is.

ik dacht dat het anthraxxol paracetamol die gedeleted wasss?? Nu raak ik in de war.
 
Bovenaan