[Speeltopic] WvW 296 A new beginning

Reactiescore
768
vroeger was het aantal posten idd een dingetje en kon je per persoon alles heel makkelijk terugkijken. dat gaat nu wat lastiger maar opzich is dat niet erg want jullie hebben mij als pro wolvenvanger

als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)
Ik claim niet random. In s asmenwerking met glenn heb ik al 3 slechtjes gevangen. Gewoon dit rijtje aflynchen en EZ voor de goedjes

Meerdere trollreacties

Een counter verdediging. Niet heel erg sterk.
Slechte post op Sule

Kappen doe je in het bos
Trollreacties (meerdere)

Ik neig naar 1 van deze 3
 
Reactiescore
723
Ik heb de raad van @Capricorno opgevolgd om kritisch te zijn en daarom nog eens alles herlezen.

Ik ben wel voor op een inactieveling stemmen de eerste dag, het is bijna altijd een complete gok zonder valide argumenten waardoor je 9 vd 10 keer een hoedje eruit knikkert... Ik denk namelijk dat veel mensen zich op dag 1 verdacht proberen te maken zonder direct wof te zijn.

Daarnaast is het leuker om een actieve groep over te houden dan 3 man + 8 inactievelingen zegmaar
De wolven dienen idd een inactieceling te eten. Zo niet, zullen ze zich nooit een ware winnaar kunnen voelen mochten ze aan het eind van de rit winnen. Zal dan toch de boeken ingaan als lafbekwolven :)
Na deze 2 posts is er iets gaan kriebelen, één van de 2 lijkt mij een wolf, maar steeds als ik de ene als wolf bekijk, dan wordt de andere alsmaar verdachter in mijn ogen.
vroeger was het aantal posten idd een dingetje en kon je per persoon alles heel makkelijk terugkijken. dat gaat nu wat lastiger maar opzich is dat niet erg want jullie hebben mij als pro wolvenvanger

als ik wolf ben beloof ik trouwens nooit meer mee te spelen. iets wat die ene niet durfde te zeggen. purpletail geloof ik. remember the name ;)
Is echt geen goede reden, in principe liegt iedere wolf in dit spel dat hij een goedje is dus dat zou alle wolven leugenaars maken, jij hangt er echter een of andere rare belofte aan vast wat nergens voor nodig is.

Doet me een beetje denken aan die turkjes die zeggen "ik zweer op me moeder" en dan vervolgens gewoon blijken te liegen (verder niks tegen buitenlanders ofzo :engel:)
Bij dit stukje van anthraxxol heb ik ook twijfels gekregen, maar ook bij GreenGang.

Nu ik 3 verdachten heb, moet ik toch iemand kiezen. Ik ga voor anthraxxol omdat ik hem 2 keer heb geciteerd om kritische posts te schrijven.
 
Reactiescore
2.196
Heb alle posts van greengang teruggelezen. Ik weet nog wel dat wanneer greengang een goedje was altijd vrij stil is. Nu valt mij op dat hij veel onnozele berichten heeft getypt en met een smiley net wilt doen of het goed is. Daarboven de stem op mij vond ik erg makkelijk als je de tijd ziet tussen zijn 1 na laatste post en lynchstem



Vindt capri geen goede bm beetje lacherig met een smiley


onnozel


Ging op capri (terwijl die haar geen goede bm vond) en omdat mensen commentaar leveren verandert hij van stem.

Weer een smiley en een nutteloze post normaal wanneer greengang goed is gaat hij hier niet op in

Vragen of iemand een nieuwe speler is terwijl je zo goed als de laatste 50 potten hebt gespeeld en dan weet je ongeveer wel wie toen speelde een post om je counter omhoog te doen en intelligent te lijken

Post counter uppen

Post counter uppen

Post counter uppen

En vervolgens deze stem om makkelijk hem weg te zetten zonder dat mensen naar je gaan kijken.

Ik vind greengang tot nu toe serieus proberen te posten maar zonder toevoegen wat IMO duidt op een wolf, daarnaast de stem op mij bevestigt dit gevoel hierbij Greengang

U kidding right? Postcount zegt niks en dat is je enige argument.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik heb de raad van @Capricorno opgevolgd om kritisch te zijn en daarom nog eens alles herlezen.



Na deze 2 posts is er iets gaan kriebelen, één van de 2 lijkt mij een wolf, maar steeds als ik de ene als wolf bekijk, dan wordt de andere alsmaar verdachter in mijn ogen.


Bij dit stukje van anthraxxol heb ik ook twijfels gekregen, maar ook bij GreenGang.

Nu ik 3 verdachten heb, moet ik toch iemand kiezen. Ik ga voor anthraxxol omdat ik hem 2 keer heb geciteerd om kritische posts te schrijven.

Misschien ook een tip op even te benoemen wat je juist vind dat verdacht is. En wat doorslaggevend is?
 
Reactiescore
559
Vrij aparte stem gezien .sleepwell al wel actief is geweest hier toch? waarom kies je dan niet voor een inactieveling

was gewoon zoals ik al zei een random stem.
ik had gehoopt iets eerder terug te zijn maar er zijn teveel pagina's om ze voor de dl nog door te lezen :(
 
Reactiescore
1.049
Er zijn meer waar je op kan stemmen er zijn nog 10 min. Nu ga ik eruit wat ik gewoon k*t vindt omdat ik zin had in een potje WvW na zoveel jaar voor niks.
Met de huidige stand is het simpelweg jij of ik....

Tenzij iemand snel stemmen bij de hand heeft maar heb k geen tijd voor gehad na mn werk
 
Reactiescore
2.386
Ik ga mee op Greengang omdat ik denk dat Lyonn en TLF beiden goedjes zijn en ik geen goed gevoel heb bij hem.

Dit blijft een schot in het donker tho, kun je ooit goed zitten dag 1?
 
Reactiescore
167
Heb alle posts van greengang teruggelezen. Ik weet nog wel dat wanneer greengang een goedje was altijd vrij stil is. Nu valt mij op dat hij veel onnozele berichten heeft getypt en met een smiley net wilt doen of het goed is. Daarboven de stem op mij vond ik erg makkelijk als je de tijd ziet tussen zijn 1 na laatste post en lynchstem



Vindt capri geen goede bm beetje lacherig met een smiley


onnozel


Ging op capri (terwijl die haar geen goede bm vond) en omdat mensen commentaar leveren verandert hij van stem.

Weer een smiley en een nutteloze post normaal wanneer greengang goed is gaat hij hier niet op in

Vragen of iemand een nieuwe speler is terwijl je zo goed als de laatste 50 potten hebt gespeeld en dan weet je ongeveer wel wie toen speelde een post om je counter omhoog te doen en intelligent te lijken

Post counter uppen

Post counter uppen

Post counter uppen

En vervolgens deze stem om makkelijk hem weg te zetten zonder dat mensen naar je gaan kijken.

Ik vind greengang tot nu toe serieus proberen te posten maar zonder toevoegen wat IMO duidt op een wolf, daarnaast de stem op mij bevestigt dit gevoel hierbij Greengang


Ik heb inderdaad best een aantal posts die niet heel erg veel toevoegen, maar jij bent om exact dezelfde reden mijn hoofdverdachte dus de pot verwijt de ketel zou ik zeggen...

Verder zeg je dat ik op Capri wilde gaan als BM, terwijl dit niet waar is. Ik wilde juist NIET op capri stemmen gaf ik aan en kies gewoon voor mijn eerste naam die ik noem. Dit is dus woorden in mijn mond leggen die ik zelf niet gezegd heb.
 
Reactiescore
1.049
Lyonn - Greengang
Ik geef je een laatste kans Lyonn, mocht vannacht de lynch of lunch enig iets verraden wat tegen je wijst ben je morgen mn nummer 1 target
 
Reactiescore
167
Toch wel een reddingsactie bezig nu? wtf
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb de raad van @Capricorno opgevolgd om kritisch te zijn en daarom nog eens alles herlezen.



Na deze 2 posts is er iets gaan kriebelen, één van de 2 lijkt mij een wolf, maar steeds als ik de ene als wolf bekijk, dan wordt de andere alsmaar verdachter in mijn ogen.


Bij dit stukje van anthraxxol heb ik ook twijfels gekregen, maar ook bij GreenGang.

Nu ik 3 verdachten heb, moet ik toch iemand kiezen. Ik ga voor anthraxxol omdat ik hem 2 keer heb geciteerd om kritische posts te schrijven.

Goed bezig Mike! Enige aanvulling die ik heb is wat Tigor ook zei: probeer aan te wijzen wát in de posts je precies verdacht vindt.

rip mijn speciale rol dan

En een paar posts eerder claimde je nog burger te zijn? Wolfje in het nauw.
 

DeletedUser76681

Guest
@hope begrijp je nu wat ik bedoel dat je nooit met zekerheid kan zeggen hoe een deadline uitdraait?
 
Bovenaan