[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

Reactiescore
559
Mensen wat een klotelynch. We hadden zoveel verschillende lynches kunnen hebben die ons gigantisch veel informatie zouden geven en dan eindigen we met dit?

Hopeful als lynch had ons enorm veel info verschaft, net als een lynch van Laki omdat daar gewoon wel wat conclusies uit te halen zijn. En zo waren er nog wel een aantal andere spelers die ons meer informatie hadden kunnen geven als ze lynch zijn. En dan komen wij uit op ST ... Een speler waar vrijwel 0 verbanden mee te leggen zijn met andere spelers en dus een totale onzinlynch dag 3.

Ik ga me vandaag dus ook richten op de ST stemmers. Daarnaast ook een puntje van aandacht, laila heeft zich dus weer heel netjes van de lynchstemming afgehouden. Want die bleef gewoon op mij staan terwijl het overduidelijk tussen 2 anderen ging. Ik begin daar ook een patroon te zien!
wat voor patroon?
dat ik eens standvastig bij mn mening bleef en niet met de rest mee liep of wat?
enige patroon wat ik zie is dat jij weer op mij blijft hangen, wat je al paar x deed toen je slechtje was :rolleyes:
dus ik vind je nog steeds verdacht net zoals wolfhunter
 

Deleted User - 2075062

Guest
laila was niet meer online gekomen, gisteren, maar volgens haar vond zijn naast jou ook wolf en st verdacht. Ik zou je wel niet gaan blind staren op de ST stemmers, daarmee ga je volgens mij echt niet veel bereiken. Wolf is enkel op ST gegaan, omdat hij jouw verdediging niet had aangehoord, en jou de kans wou geven om je te verdedigen (die je nog moet geven). Tigor en Jessica zijn mijn gevolgd om mij te redden, niet omdat ze specifiek iets verdacht vonden aan ST (want de tijd daarvoor hadden die twee niet meer). Misschien kan je dit juist extra verdacht maken, maar het ging hen om mij te redden. Op Cryptic heb ik uiteindelijk zelf mijn stem gezet, maar dat neemt niet weg dat naast Cryptic ik jou nog het meest verdacht vind, gevolgd door Hope. Ik vind dat je je op de verkeerde spelers focust.

Dude lees het topic! Ik heb me uitgebreid verdedigt tegen zijn verdenking op mij.

Ik sprak ST nog vlak voor/na de DL en dit was het resultaat:

[8-2 21:59] Castiel.: Wat ben je?
[8-2 22:00] Sir Thrones WvW: Burger
[8-2 22:00] Castiel.: Trieste kutlynch
[8-2 22:00] Castiel.: Worden we niks wijzer van gvd
[8-2 22:01] Sir Thrones WvW: Van laki?
[8-2 22:01] Castiel.: Nee van jou
[8-2 22:01] Sir Thrones WvW: Als ik lynch wordt
[8-2 22:01] Sir Thrones WvW: En ik ga dood
[8-2 22:01] Sir Thrones WvW: Ga aub op laki
[8-2 22:01] Castiel.: Jij bent lynch toch?
[8-2 22:02] Sir Thrones WvW: Ik ben 100% goedje
[8-2 22:02] Sir Thrones WvW: Ja ben wss dood
[8-2 22:02] Sir Thrones WvW: Idk de tellinv

Ik ga dit ook niet 100% negeren......
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hier ben ik je even vergeten te poken. Nog iets gevonden? Je leek enkel wat oneliners te plaatsen in dit topic en niet echt te helpen, naast je jezelf proberen te redden :p

Ik was gister een beetje verward door alle plottwists en dergelijke dat ik het idd was vergeten.

Het geen ik gevonden had is uiteindelijk ook wel in het topic gekomen als ik het me goed herinner.

Ik zal het even samenvatten:

- Castiel wist op dag 0/1 al dat Donkergat een bewijsbare, niet wolfse claim had.
- Laki heeft met Donkergat over zijn rol gesproken, en ook gesuggereerd tegen maarten welke rol het zou kunnen zijn. Laki heeft er dus ook goed over nagedacht. Uit m’n hoofd was dit op dag 1.

Dat waren m’n belangrijkste vondsten.

Ik dacht persoonlijk dat donkergat met meer mensen ter sprake kwam, maar behalve kort bij tigor verder niks. (Misschien vergeet ik een gesprek, maarhet was dan in ieder geval niet belangrijk).
 

DeletedUser79189

Guest
wat voor patroon?
dat ik eens standvastig bij mn mening bleef en niet met de rest mee liep of wat?
enige patroon wat ik zie is dat jij weer op mij blijft hangen, wat je al paar x deed toen je slechtje was :rolleyes:
dus ik vind je nog steeds verdacht net zoals wolfhunter

Vermoed jij dat wij beiden wolf kunnen zijn?
 
Reactiescore
1.468
Hopeful

Hopeful wist niet dat tigor op ST zou stemmen. Hij had dus de lynch met die stem als BM compleet in eigen hand tot de stem van tigor.

Tussen die twee zat 10 seconden volgens iemand die heeft zitten f5'en. Probeer maar eens die stem te zetten en idk in het zwart te zetten in 10 seconden. Lukt je niet.
Niet per se verdacht maar wel een mogelijke aanwijzing.

Vervolgens vroeg ik aan Hopeful of hij wist dat tigor op ST had gestemd, Hopeful zei daarop ja. Volgens tigor heeft hij het niet aan haar gevraagd en kon hij het dus niet weten voordat tigor haar stem plaatste. 10 seconden is niet genoeg om er op in te spelen, dus liegt hij hier. Een goedje heeft totaal geen reden om te liegen hierover.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopeful

Hopeful wist niet dat tigor op ST zou stemmen. Hij had dus de lynch met die stem als BM compleet in eigen hand tot de stem van tigor.

Tussen die twee zat 10 seconden volgens iemand die heeft zitten f5'en. Probeer maar eens die stem te zetten en idk in het zwart te zetten in 10 seconden. Lukt je niet.
Niet per se verdacht maar wel een mogelijke aanwijzing.

Vervolgens vroeg ik aan Hopeful of hij wist dat tigor op ST had gestemd, Hopeful zei daarop ja. Volgens tigor heeft hij het niet aan haar gevraagd en kon hij het dus niet weten voordat tigor haar stem plaatste. 10 seconden is niet genoeg om er op in te spelen, dus liegt hij hier. Een goedje heeft totaal geen reden om te liegen hierover.

Wat is dit nou weer voor domme theorie.

Ik dacht dat Tigor eerder had gestemd dan 59. Ik onthoud echt niet wie op welke minuut stemt hoor, en daar wil je me op afrekenen? :rolleyes:
 

DeletedUser73016

Guest
Krijg je niet de melding als iemand je post heeft geplaatst vlak voor jij je post heeft geplaatst dat er juist voor jou iemand een nieuwe post heeft geplaatst, en dan moet je hem opnieuw posten of goedkeuren dat je die post hebt gezien?

Het was trouwens 59.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat is dit nou weer voor domme theorie.

Ik dacht dat Tigor eerder had gestemd dan 59. Ik onthoud echt niet wie op welke minuut stemt hoor, en daar wil je me op afrekenen? :rolleyes:

Kijk. Als jij zegt de stem te hebben gezien van Tigor, terwijl dit praktisch onmogelijk was, zie ik echt geen reden om hierover te gaan liegen tenzij je iets verbergt.

@Lakigigar Hope heeft jouw optie al ontkracht in zijn eigen post. Hij "dacht" namelijk dat het eerder was. Mocht het jouw optie zijn, had hij dit wel gezegd want daarmee ontkracht hij direct dit hele argument. Tis een feit dat ze 10 seconden van elkaar afzaten. Hoe kan je eerst zeggen die stem gezien te hebben en dan zeggen dat je dacht dat het eerder was.

Hopeful
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoe kan je eerst zeggen die stem gezien te hebben en dan zeggen dat je dacht dat het eerder was.

Dat is toch logisch?

Ik dacht dat ze eerder dan 59 gestemd had, waardoor ik het dus gezien zou hebben. Ik heb voor de deadline zitten refreshen en toen ik zag dat heel veel mensen op ST stemden besloten op Laki te gaan.

Dat ik dan ‘s ochtends om negen uur als ik net wakker ben niet meer weet dat Tigor later stemde dan ik dacht maakt me een slechtje? Doe even normaal zeg.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dus je wilt zeggen dat je die stem hebt gezien, vervolgens een reactie begonnen, je eigen stem in het rood gezet, dan weer zwart geselecteerd om daaronder "idk" te zetten en je reactie geplaatst. Binnen max 10 seconden.

Volgens mij lieg je dat je barst en had je die stem al klaar staan, maar wachtte je gewoon. Liegen over het zogenaamd zien van een stem is totaal overbodig en als goedje heeft dit geen meerwaarde. Je verspreekt je, kan gebeuren, maar het feit dat je het wilt goedpraten zit mij dwars, vandaar dat mijn stem blijft staan.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dus je wilt zeggen dat je die stem hebt gezien, vervolgens een reactie begonnen, je eigen stem in het rood gezet, dan weer zwart geselecteerd om daaronder "idk" te zetten en je reactie geplaatst. Binnen max 10 seconden.

Ik DACHT dat ik hem had gezien toen Johan het vroeg omdat ik DACHT dat hij eerder was gepost dan 21:59.

Toen ik stemde had ik hem niet gezien.
Want inderdaad, dat kan niet. En inderdaad, een goedje zou daar niet over liegen, dat zou ok heel dom zijn aangezien het zo gezien wordt als ik lieg.

Echter kreeg ik die vraag vanochtend toen ik net wakker was, en vergiste ik me. Kan gebeuren toch?

Ik heb tot de laatste minuut gewacht met stemmen. Vandaar dat ik jou nog skypete nadat jij gestemd had, omdat je opeens op Laki ging.

Maar goed, ik ga gewoon verder spelen, jullie doen maar. Lynch me alsjeblieft zodat ik me niet meer op die domme theorieën hoef te verdedigen, dan ga ik vandaag verder welpen zoeken
 

Deleted User - 487871837

Guest
wilde eigenlijk zwarte dood roepen zodat ik het fout zo hebben, dood zou gaan, jullie zouden zien dat ik burger was en niet nóg een lynch verpesten, maar dat kan niet omdat er in dorp 1 al wolven dood zijn
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lol wat? Je raakt kant noch wal met die opmerking. Hoezo kon het niet, omdat er wolven dood zijn in dorp 1? :p Als je je zo wilt opofferen kan dat alsnog haha, raad het je alleen niet aan, want is minst leuke
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lol wat? Je raakt kant noch wal met die opmerking. Hoezo kon het niet, omdat er wolven dood zijn in dorp 1? :p Als je je zo wilt opofferen kan dat alsnog haha, raad het je alleen niet aan, want is minst leuke

Omdat ik het aan gijs heb gevraagd.

“Het is een spel, niet twee”.

Ik vond het ook vreemd maar ja, ik maak de instellingen niet.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Alsnog begrijp ik het dan niet. Hoezo kan je, omdat er wolven dood zijn, geen zwarte dood roepen. Dat is het hele punt van zwarte dood lol. Tenzij jij meer weet over de overgebleven wolven dan wij :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb altijd te horen gekregen dat Zwarte Dood niet meer werkt wanneer er een of meerdere wolven dood zijn en daarom snap ik ook heel die zwarte dood niet.
 

DeletedUser73016

Guest
Dat is toch enkel een opmerking die je maakt als je niet tegen je verlies kan. Ik vind dat uiteindelijk een beetje zwak. En uiteindelijk heb je het niet gedaan. Ik vind dat je je zelf hier mee alleen maar meer mee verdacht maakt. De voorbije dagen zat je nog met goed gegronde tegenargumenten komen. Nu wordt dit gedegradeert tot: "ik had zwarte dood kunnen roepen om te bewijzen dat ik burger ben". Je weet best heel goed dat dit quatch is.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik graag Cryptic of Hope zou willen lynchen vandaag. Ik vind Castiel tot op zekere hoogte verdacht, maar ik geef hem voorlopig het voordeel v/d twijfel.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat is toch enkel een opmerking die je maakt als je niet tegen je verlies kan.

Dit is een opmerking die ik maak omdat ik moe word van achterlijke theorieën.

En uiteindelijk heb je het niet gedaan. Ik vind dat je je zelf hier mee alleen maar meer mee verdacht maakt.

Omdat het niet werkt.
Wat Gijs dus tegen me zei

De voorbije dagen zat je nog met goed gegronde tegenargumenten komen. Nu wordt dit gedegradeert tot: "ik had zwarte dood kunnen roepen om te bewijzen dat ik burger ben". Je weet best heel goed dat dit quatch is.

Ik heb ook de theorie van Johan keurig weerlegd, maar daar wordt niet naar omgekeken. Wat moet ik dan nog meer doen?

Ik weerleg alles wat er tegen me gebruikt wordt en toch blijven mensen op me stemmen?
 
Bovenaan