[Speeltopic] WvW #289 Dorp 2: Tempervale

DeletedUser73016

Guest
Vertel mij eens dan, wie heeft er allemaal goede mensen aangestreept? Ja, ik heb tot nu toe iedere keer fout gezeten. .

Als antwoord op je eerste post. Ik vind alles wat je hier zegt ofwel onzin, ofwel niet relevant, ofwel hetgeen al duidelijk was herhalen. Punt 2 heb ik bovenstaand (omtrent laila) even op ingegaan. Op het einde van post 1 verspreek je je trouwens.

Ja ik heb tot nu toe iedere keer fout gezeten. Op dag 1 stemde je niet. Op dag 2 stemde je op Wolfhunter. En op dag 3 zat je op Sir Thrones. Fijn dat jij al weet dat je fout zat met Wolfhunter.
 

DeletedUser78825

Guest
Als antwoord op je eerste post. Ik vind alles wat je hier zegt ofwel onzin, ofwel niet relevant, ofwel hetgeen al duidelijk was herhalen. Punt 2 heb ik bovenstaand (omtrent laila) even op ingegaan. Op het einde van post 1 verspreek je je trouwens.

Ja ik heb tot nu toe iedere keer fout gezeten. Op dag 1 stemde je niet. Op dag 2 stemde je op Wolfhunter. En op dag 3 zat je op Sir Thrones. Fijn dat jij al weet dat je fout zat met Wolfhunter.

Oh, wow. Ik ben anderhalf uur bezig geweest met alles uit te schrijven. Ik heb verder geen tijd gehad om opnieuw gehad om bij Wolfhunter te kijken hoe de vork in de steel zit daar, en op dit moment denk ik dat de kans groter is dat hij een goedje is, ja. Maar ook hier kan ik weer fout zitten.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik was gister een beetje verward door alle plottwists en dergelijke dat ik het idd was vergeten.

Het geen ik gevonden had is uiteindelijk ook wel in het topic gekomen als ik het me goed herinner.

Ik zal het even samenvatten:

- Castiel wist op dag 0/1 al dat Donkergat een bewijsbare, niet wolfse claim had.
- Laki heeft met Donkergat over zijn rol gesproken, en ook gesuggereerd tegen maarten welke rol het zou kunnen zijn. Laki heeft er dus ook goed over nagedacht. Uit m’n hoofd was dit op dag 1.

Dat waren m’n belangrijkste vondsten.

Ik dacht persoonlijk dat donkergat met meer mensen ter sprake kwam, maar behalve kort bij tigor verder niks. (Misschien vergeet ik een gesprek, maarhet was dan in ieder geval niet belangrijk).
Oke ik geloof dat je je twijfels bij castiel zet (ik niet )
Gister toen ik besloot castiel aan te roepen dat er op jou niet gestemd mocht worden ivm dat ik huidenwisselaar ben nam hij meteen actie .

als hij bij de slechte had gehoord was juist het erg belangrijk om mij snel kwijt te spelen en omdat dit nu gebeurt is kan ik wel zeggen dat ik m blindeling nu vertrouw (laki wis al dag 1 te raden wat ik was door aanleiding me speciaaltjes claim daarom zet ik ook hem redelijk als goed
Sm ook als goedje gezet mdat enige mogelijkheid zou zijn als ketter maar omdat hij ook meteen in het goedjes team betrokken werd en genoeg kans had om evt mij iets aan te doen ..geloof ik dat hij gewoon priester is .

Wie acht ik twijfel en wie acht ik slecht ..
Twijfel blijft
hope (hooguit kan die welp zijn ivm actie priester),
laila (net pas mee in contact en ze is best gefrustreerd omdat er vele haar niet geloven )
BI >> geen idee welke kant ik bij m op moet denken


Slecht gevoel bij Wolfhunter door soms hele rare uitingen hier op het forum en niet mee gesproken

Dit is dus beetje mijn lijstje
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hopeful Cryptic

Ik ga hope weeral het voordeel van de twijfel geven. Zijn post is dermate uitgebreid en direct dat ik onmogelijk nog kan claimen dat hij slechtje moet zijn. Gewoonweg teveel opties dat Hope Donkergat niet heeft gewelpt, maar dat dit is gebeurd door simpelweg gokken o.i.d.

Dan vind ik de theorie van Laki nog vrij sterk opgebouwd en ben ik bereid mijn stem daarop te plaatsen daar ik helaas niet meer online kan komen tot ongeveer een uurtje na de deadline.

Weer Hopeful voordeel van de twijfel? Op whapp zei je heel wat anders mate haha :p maar ik begrijp waar je vandaan komt

ja groeten terug lieverd :oops:
en ik mag dan wel op de achtergrond spelen maar dat doe jij ook ;-)
dus volgens jouw theorie zou jij dus welp zijn ^^
en stemming openen? daar werd ik vorige keer op afgerekend en gelijk gelyncht omdat dat wolfs was.
dus ja mss ben ik daar wel voorzichtiger mee geworden.
maar je kan me iig niet verwijten dat ik meeloop ;-)



waarom zou ik mee moeten gaan op st en laki als ik ze beide goed beschouw?
om mee te lopen?
ik stem niet voor niks op castiel
ik beschouw hem nog steeds als een slechtje
en verder heb ik cryptic ook nog op mijn lijstje.

twijfelgevallen johan en wolfhunter

en btw het netwerken met tigor en laki en time hoor ik anders geen problemen over :)

Nja mijn stem blijft gewoon op jou staan. Zeker na deze reactie.

En ik speel op de achtergrond? Ik reageer misschien niet gigantisch veel maar ik denk dat iedereen hier kan beamen dat ik een redelijk centrale rol heb in dit dorp. Ik netwerk continu met iedereen, kan alleen niet steeds blijven reageren hier.

Ik heb alles bijgelezen en ben vrij zeker van Laila als slechtje. Daarnaast vind ik Laki geen verdachte meer en staat hij bij de goedjes.

Ik zie Hope als twijfelgeval op dit moment die het voordeel van de twijfel krijgt. Dit gebeurt wel giga veel dit potje maar opnieuw is het voor mij logisch.

Wolfhunter, je mag wel met betere zaken komen want ik vind het niet denderend voor de ervaring die je claimt te hebben.

Cryptic dan, de man met de meeste stemmen, ik denk niet dat deze speler slecht is. Simpelweg door hoe hij zich profileert in dit potje en na mijn netwerken met hem.

Ik denk dat er in dit dorp 3 slechtjes zitten en in het andere dorp 4. Waarom? 7 slechtjes op 30 spelers is gewoob een mooie verdeling en in het andere dorp zijn er al 2 dood. Ik denk dat dat ook een reden is dat we zo aan het struggelen zijn hier.

Ik denk nog steeds dat Jo Han goedje is en nu ik Laki als goedje heb staan vertrouw ik Tigor ook. BI moet ik nog zien.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik zat volledig fout, ja. Met op ST te stemmen. Maar, ik was wel aan het zoeken.

Natuurlijk kun je aanhalen dat mijn gesprek met hem in mijn nadeel spreekt, maar dat vind ik fout. Laki haalde het zelfs trouwens aan dat mijn discussies met ST & Wolfhunter gewoon spam waren.

Welke succesvolle lynch heeft plaats gevonden? Er moet toch ergens iets van informatie te vinden zijn?

Plus, ik heb nooit met ST gesproken buiten dit topic. Misschien moet je dat ook eens meenemen in het geheel. Hij heeft gezegd dat hij mij toegevoegd zou hebben, maar ik heb geen request van hem gehad en ik heb hem zelf ook niet toegevoegd.
Maar, laten we nu ook even logjes van bij jou er bij nemen :)


Tigor-gisteren om 19:29
Wie zijn atm jou verdachte?

Cryptic-gisteren om 19:30
Ik denk wolfhunter, en ik kijk ook wel naar Laki en ST.

Tigor-gisteren om 19:32
Okee

Cryptic-gisteren om 19:32
De jouwe?

Tigor-gisteren om 19:33
Ik twijfel tussen Hopeful en Castiel, daarnaast weet ik niet wat ik van sir en wolf moet denken.


Hier zeg je zelf niet te weten wat je van ze moet denken, maar nu hij oh zo bewezen is door dood te gaan, moet het wel zijn dat ik dan maar verdacht ben? Ik heb trouwens de stemming op hem niet geopend. Dat was Laki. Laki had hem ook ergens op zijn lijstje staan. Ik zie hier wel een connectie tussen twee bepaalde mensen.

Ja, ik weet dat je gaat ontkennen dat Laki er iets mee te maken heeft. Ik verwacht ook helemaal niks anders.

Nu zullen we het ook eens even hebben over mij, om even een bepaalde zin van ST volledig te plaatsen.

Hij is niet de eerste die zot wordt door mijn speelstijl. Is vorig potje ook genoeg gebeurd en het potje daarvoor heeft zich nog al zo een discussie plaatsgevonden.

Dit potje denk ik zelfs dat het nog mee is gevallen.



Hieruit is eigenlijk vrij weinig uit te halen, buiten het feit dat omdat ik op lijstjes voorkom, ik voor jou ook meer verdacht ben.

Maar, je hebt totaal geen verbanden omtrent mij.

[17:19:36] #PatrickForPresident: Jij ziet geen verband tussen mij en castiel of mij en laki?
[17:20:28] Duncan | Hopeful: niet meteen uit mn hoofd
[17:20:34] Duncan | Hopeful: als ik je posts ga bekijken misschien wel
[17:20:40] Duncan | Hopeful: en gesprekken die ik met je heb gehad
[17:27:22] #PatrickForPresident: Oke.
[17:27:28] #PatrickForPresident: Snap ik wel
[17:31:26] Duncan | Hopeful: aangezien ik weinig met je gepraat hebt
[17:31:35] Duncan | Hopeful: en je in het topic niet heel erg in de gaten gehouden hebt

Toch is dit genoeg om mij hoger op de mogelijke slechtjes-lijst te zetten, boven Laki en Tigor bv. Ook komen er bij jou veel verbanden voor waar ik niet eens in vermeld ben.

Ik begrijp niet goed wat je hier wilt zeggen.

1) Spam waar jij aan hebt meegedragen. Posten die de aandacht van de essentie van de zaak gehaald hadden. En posten waarbij je een claim fabriceerde tegen anderen, zodat je een argument had om te gebruiken tegen anderen in een lynch later. En beiden heb je uiteindelijk later op gestemd.

2) Dat er een link tussen mij en Tigor is toch allang duidelijk? Tigor heeft verder iedere keer opnieuw onafhankelijk van alles en iedereen haar stem geplaatst, behalve gisterenavond laat omdat de tijd daar niet voor aanwezig was, en anders ik eruit ging. Je focust ook enorm op stemgedrag terwijl daar bitter weinig valt uit te halen.

3) Als wolf zijnde ga je er juist proberen op letten om zo weinig mogelijk zichtbare verbanden te creëren. Dit staaft voor mij des te meer dat je een slechtje bent.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Cryptic

Laila

Je post heeft me niet enorm overtuigd, maar ik wil je één dag extra geven. Als ik morgen niet van je overtuigd ben, krijg je alsnog m’n lynch.

 
Reactiescore
559
Weer Hopeful voordeel van de twijfel? Op whapp zei je heel wat anders mate haha :p maar ik begrijp waar je vandaan komt



Nja mijn stem blijft gewoon op jou staan. Zeker na deze reactie.

En ik speel op de achtergrond? Ik reageer misschien niet gigantisch veel maar ik denk dat iedereen hier kan beamen dat ik een redelijk centrale rol heb in dit dorp. Ik netwerk continu met iedereen, kan alleen niet steeds blijven reageren hier.

Ik heb alles bijgelezen en ben vrij zeker van Laila als slechtje. Daarnaast vind ik Laki geen verdachte meer en staat hij bij de goedjes.

Ik zie Hope als twijfelgeval op dit moment die het voordeel van de twijfel krijgt. Dit gebeurt wel giga veel dit potje maar opnieuw is het voor mij logisch.

Wolfhunter, je mag wel met betere zaken komen want ik vind het niet denderend voor de ervaring die je claimt te hebben.

Cryptic dan, de man met de meeste stemmen, ik denk niet dat deze speler slecht is. Simpelweg door hoe hij zich profileert in dit potje en na mijn netwerken met hem.

Ik denk dat er in dit dorp 3 slechtjes zitten en in het andere dorp 4. Waarom? 7 slechtjes op 30 spelers is gewoob een mooie verdeling en in het andere dorp zijn er al 2 dood. Ik denk dat dat ook een reden is dat we zo aan het struggelen zijn hier.

Ik denk nog steeds dat Jo Han goedje is en nu ik Laki als goedje heb staan vertrouw ik Tigor ook. BI moet ik nog zien.

top stem je er weer een goedje uit
lekker bezig
maar jullie doen maar hoef ik me niet meer druk te maken hier en kan ik gaan carnavallen
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb volgend gesprek gehad met SM.

Ja, ik wou dat ik er uitgespeeld werd. Ik heb dit gesprek verder alleen zelf met Castiel gedeeld.

[17:41:45] #PatrickForPresident: Wat jij lijkt jou de volgende logische stap indien ik gelynched word? En dan
A: Goedje blijk te zijn?
B: Slechtje blijk te zijn?
[17:42:48] Bonaya | Single Malt: A: Laki
B: geen idee
[17:43:15] Bonaya | Single Malt: wil niet per se zeggen dat ik dan per direct mn stem op laki ga zetten
[17:43:21] Bonaya | Single Malt: wel heb ik een hele hoop vragen die dan omhoog komen
[17:43:50] #PatrickForPresident: Oke
[17:44:06] #PatrickForPresident: Maar Laki had ook een bewijsbare claim gemaakt?
[17:44:12] #PatrickForPresident: Of heb ik verkeerd gelezen
[17:45:08] Bonaya | Single Malt: JA
[17:45:19] Bonaya | Single Malt: ho. die A moest niet in capslock (rofl)
[17:45:33] #PatrickForPresident: hahaha.
[17:45:38] #PatrickForPresident: En hij wilt hem niet bewijzen?
[17:46:02] Bonaya | Single Malt: Nja, geen reden om m te geloven
[17:46:06] Bonaya | Single Malt: kan een goede wolvenclaim zijn
[17:47:16] #PatrickForPresident: aha
[17:48:41] Bonaya | Single Malt: wrm dan?
[17:49:01] #PatrickForPresident: Ik schat de kans dat ik gelynched word, groot in
[17:49:04] Bonaya | Single Malt: vind het beetje verdacht tot nu toe dat ie veel de lynches stuurt en elke keer weer goedje pakken
[17:49:13] #PatrickForPresident: het enige wat ik nu nog kan doen is met allemaal kaarten naar buiten komen.
[17:49:38] Bonaya | Single Malt: uhm, ja lijkt me wel t beste
[17:49:43] #PatrickForPresident: Ik wil niet eens claimen.
[17:49:46] #PatrickForPresident: Is onnutig
[17:49:49] #PatrickForPresident: gaat niemand iets mee doen
[17:49:52] Bonaya | Single Malt: voor zover ik weet willen er een paar meegaan met laki
[17:49:52] #PatrickForPresident: en is pure tijdsverspilling.
[17:50:00] Bonaya | Single Malt: dus op jou
[17:50:05] #PatrickForPresident: Ja, dat ze maar doen
[17:50:16] Bonaya | Single Malt: Dus dan is beste om met alles op tafel te komen (rofl)
[17:50:20] Bonaya | Single Malt: en ze te overtuigen
[17:50:25] #PatrickForPresident: Maar, ik raad jou nu al aan
[17:50:40] #PatrickForPresident: om te zorgen dat degene die jij echt vertrouwt, ofwel op te roepen om op mij te stemmen omdat IK het wil.
[17:50:46] #PatrickForPresident: ofwel helemaal niet mee te stemmen op mij.
[17:50:56] #PatrickForPresident: Desnoods cross stemmen zodat er geen risico is dat 1 van hun doodvalt.
[17:51:21] #PatrickForPresident: De kans dat ze me gaan geloven is vrij klein.
[17:51:41] Bonaya | Single Malt: zal het doorgeven aan degene die ik echt vertrouw
[17:52:06] Bonaya | Single Malt: jij wilt dat er op je gestemd wordt? want dan change ik op jou nu. Moet om 7 uur weg
[17:52:11] #PatrickForPresident: Er zijn twee opties.
[17:52:21] #PatrickForPresident: Ofwel lynchen we mij, om zo een verband te leggen met iemand anders.
[17:52:37] #PatrickForPresident: Is dat optimaal? Nee.
[17:52:45] #PatrickForPresident: Is het een redelijke optie? Ja.
[17:53:21] #PatrickForPresident: Ofwel lynchen we iemand met de meeste verdenkingen nog. Zoals bv Laila, die op het lijstje staat van Castiel EN Laki
[17:54:01] Bonaya | Single Malt: Laki gaat niet op laila stemmen
[17:54:07] Bonaya | Single Malt: die is zo zwaar aan t tunnelen op jou
[17:54:11] #PatrickForPresident: Nee, hij gaat op Laki stemmen indien ik goedje blijk te zijn
[17:54:11] Bonaya | Single Malt: en is al mensen aan t vergaren op jou te stemmen
[17:54:20] #PatrickForPresident: Joke is on him, ik ben goedje.
[17:56:47] Bonaya | Single Malt: hmm. Door het lynchen van jou kunnen we wel echt verbanden gaan leggen aan Lakien Tigor bijvoorbeeld
[17:56:50] #PatrickForPresident: Maar, ik ga ook geen wanhoopspogingen op zetten of mensen oproepen om op 1 persoon alles te gooien. Maak ik mezelf nog alleen maar verdachter mee ook als dat fout zou gaan. Dus, ja, ik zou er akkoord mee zijn moesten er stemmen op mij komen en moest ik de lynch zijn. Zolang daar daarna maar goed mee omgegaan word.
[17:56:52] Bonaya | Single Malt: mocht je goedje zijn
[17:57:20] #PatrickForPresident: Ja, ik weet wat ik ben en ik heb voor zover ik weet nog geen bril nodig om dat te kunnen lezen
[17:57:30] #PatrickForPresident: Ik heb ook bij 1 persoon m'n claim staan
[17:57:32] Bonaya | Single Malt: Ik beloof je bij deze dat zodra jij goedje blijkt vanavond, ik tussen 22:00 en 23:00 nog mn stem op laki knal (rofl)
[17:57:51] #PatrickForPresident: Ja, mijn claim staat in m'n logjes met Time
[17:57:56] #PatrickForPresident: Hij geloofde mij ook niet
[17:58:03] #PatrickForPresident: want het is ook gewoon een kutclaim om als die rol te claimen
[17:58:18] #PatrickForPresident: Maar ik ben die rol wel;
[17:58:52] Bonaya | Single Malt: Hoef de rol niet te weten liever
[17:59:01] #PatrickForPresident: Kga m'n rol ook niet zeggen.
[17:59:04] #PatrickForPresident: Ik zeg alleen dat ik goedje ben.
[17:59:10] #PatrickForPresident: En dat ik gerust lynch wil zijn voor the greater good.
[18:05:02] Bonaya | Single Malt: misschien heel simpel van mij om zo snel te beslissen
[18:05:07] Bonaya | Single Malt: maar heb niet heel lang :p
[18:05:13] Bonaya | Single Malt: dus ik change mn stem op jou..
[18:05:50] #PatrickForPresident: Is fine.
[18:05:55] #PatrickForPresident: Heb het ook zelf gezegd dat ik dat oke vind
[18:13:44] #PatrickForPresident: Ik maak op de deadline een post waarin ik toon dat ik jou heb gezegd dat jij op mij mocht stemmen

[8/02/2018 20:02:30] #PatrickForPresident: Mijn claim gaat geen meerwaarde hebben voor jou, jammer genoeg.
[8/02/2018 20:02:48] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Je bent geen burger
[8/02/2018 20:03:20] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Try me
[8/02/2018 20:03:46] #PatrickForPresident: Ben ik toch wel.
[8/02/2018 20:03:54] #PatrickForPresident: Anders heb ik een bril nodig, een heel sterke.
[8/02/2018 20:03:57] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Nee niet liegen
[8/02/2018 20:04:12] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Als je burger was dan had je niet zo moeilijk gedaan
[8/02/2018 20:04:36] #PatrickForPresident: Dan ken je mij niet
[8/02/2018 20:05:21] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Zelfs nu moeilijk doen
[8/02/2018 20:05:40] #PatrickForPresident: Ik ben 100% zeker dat ik een burger ben.
[8/02/2018 20:06:06] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: En ik ben times zeker dat je dat niet bent
[8/02/2018 20:06:54] #PatrickForPresident: Ja, dan ben jij voor de verandering verkeerd aan het denken
[8/02/2018 20:07:34] Kenneth || Pinda || Kaneki ||: Nooit altijd gelijk:D
 

DeletedUser73016

Guest
Post 3, ik ga enkel reageren waar iets tegen wil zeggen. Rest is niets nieuws dat je aan het licht brengt, of niet relevant voor jouw verdediging.

Dus, omdat ik probeer verder te zoeken, is dat al verdacht? Ja, ik heb verder zitten zoeken dan wat nodig was en had die energie misschien ergens anders kunnen insteken. Maar heb ik jou ook niet op dat van die lieveling gewezen? Waar jij niet eens aan had gedacht. Juist ja, heb ik wel gedaan.

Ja, Castiel wijst jou op de rol van lieveling, en dat maakt hem goedje. En jij wijst mij op de rol van lieveling, en dat maakt jou ... . Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet.



Oh, ja, een sub-discussie is zo een vreemd fenomeen dat nooit plaats zou mogen vinden. Ja, dat is dus sarcasme trouwens.

Ik heb vrij veel spelers links laten liggen, klopt. Noem het tunnelvisie als je wilt, maakt me niet zoveel uit. Zo spelen is gewoon iets wat ik nogal vaak doe.

Dit is zo typisch iets waarvan ik niet vindt dat je iets nieuws toevoegt aan wat ik gezegd heb. Dat verandert niets aan wat ik gezegd heb. Jij zou het normaal moeten vinden, maar daarmee zit je echt niet als een goedje te spelen, maar zorg je alleen voor chaos. Die subdiscussies zijn naar mijn ervaring, niet echt discussies die tussen goedjes plaatsvindt.

[8/02/2018 19:21:07] Ash: ok
[8/02/2018 19:21:19] Ash: ik heb zelfde alleen vind ik Castiel ook twijfelgeval
[8/02/2018 19:21:26] Ash: maar zowel Castiel als Hope neig ik eerder naar goedje
[8/02/2018 19:21:32] Ash: al zijn het "wellicht" ook goede manipulators.
[8/02/2018 19:21:45] Ash: hoewel Hope claimt van niet en Castiel ook claimt een slecht slechtje te zijn
[8/02/2018 19:21:57] #PatrickForPresident: Dat is fout
[8/02/2018 19:22:08] #PatrickForPresident: Castiel is namelijk een van de sterkere slechtjes binnen ons AF
[8/02/2018 19:22:19] #PatrickForPresident: Dat is mij toch verteld geweest tijdens het vorige potje

-> Hier heb jij zelf toegegeven om volledig fout te zitten omdat je je 'vergist had', dat je dit aanhaalt zonder dat er bij te zeggen is gewoon flauw.

Ik doelde hier specifiek op je band naar Castiel, en dat jij Castiel verdedigt. Waar jij op doelt is dat ik beweerde dat Castiel claimt een slecht goedje te zijn, maar dat dat iemand was die hem als burgemeester had verkozen, en ik het daarmee had verward. Alleen gebruik ik dat argument hier niet. Ik gebruik deze logjes om aan jou jouw band / verband met Castiel aan te tonen.

[1:36:25] #PatrickForPresident: Dat van Laila doelt op dat jij zei dat Laila ST ook op haar lijstje had al.
[1:37:05] #PatrickForPresident: En ik had haar meteen toegevoegd nadat zij op Castiel stemt, aangezien ik niet denk dat Castiel een slechtje is.
[1:37:16] Ash: Maar ik denk niet dat ze gezegd heeft...
[1:37:21] Ash: Ik vind het niet in haar logjes

-> Oh, ja, dit is ook zo schandalig.

Toon misschien eens de volledige logjes. Ik heb dat in de vorige post al uitgelegd. Ik vond die logjes gewoon niet direct, maar ze had dat inderdaad beweerd.

[12:11:01] Ash: hmm
[12:11:15] Ash: heb het idee dat Hope en Castiel zich toch terug allebei verdachter aan het maken zijn
[12:21:48] #PatrickForPresident: Castiel met die op Laila gaat?
[12:22:10] Ash: vind ik ook raar
[12:22:53] #PatrickForPresident: Ik snap zijn reactie voor een deel.

-> Dus, omdat ik zijn reactie voor een deel snap, is dat meteen iets slechts?

Deze logjes zijn een verzameling van jouw verband met Castiel waar bij je hem consistent verdedigt.

Hier is eindelijk het bewijs dat je niet gewoon uit je nek aan het kletsen was.
Eerst zeg jij dat ik 1000 keer aan jou vraag wat jouw mening is over Hopeful. Hier heb jij het antwoord. En nu klets ik uit mijn nek, tja.



Lezen is moeilijk. Uiteindelijk is het foute woord, want de logjes met mij komen VOOR de logjes met Hopeful.

De vraag die ik stelde aan Hopeful, was geen vraag, maar een zin. Ik vroeg om bevestiging van Hopeful. Ik zei aan Hopeful dat ik jou uit je tent aan het lokken was. Ik vroeg niet om goedkeuring aan Hope

Ja, kan dat dan niet? Ik ga niet handelen voor ik denk dat iets een grotere kans op slagen heeft.

Twijfels zijn niet verdachtmakingen.
Heb jij dan volgens jouw definitie al eens iemand verdacht gevonden. Of heb jij steeds bij iedereen twijfels gehad?

En ja, moet ik dan om 1 uur weten op wie ik ga stemmen? Nee. En zeker niet voor jou.
Moeten we met zijn allen weer wachten tot 8 uur zodat ik niet op tijd om te reageren op jouw verdediging misschien? Zodat Sir Thrones geen verdediging kon voeren. Zodat Castiel tegen Wolfhunter geen verdediging kon plaatsen? We hebben de laatste tijd te veel te laat gestemd, en iedereen heeft zich daaraan gezondigd, maar dat is voor niemand goed uiteindelijk.

Dat jij wolfhunter niet gaat verdenken weten we ondertussen al.
I have my reasons. Volledig uitsluiten moet je uiteraard nooit doen.

Je moet ook de tijd en de situatie van die posts mee nemen in je 'verdenking'. Dat was na mijn inactiviteit. Je bent wel goed in informatie naar je hand te zetten, jammer genoeg weet ik wel de context van mijn posts en vergis ik mij niet zodat het mij goed uitkomt. Iets wat jij wel goed kunt.
Ja, je bent toch een tijdje "actief" naar eigen woorden, en nog steeds hoor ik van mensen dat ze je niet kunnen peilen omdat je niet actief met hen heb genetwerkt. Hope heeft dit uiteindelijk vanmiddag gepost.
 

DeletedUser73016

Guest
Als ik met iemand niet praat, leg ik net wel een zeer duidelijk verband. Dus dat is wel beetje raar wat je daar zegt. Ik heb niet met ST gepraat, bijvoorbeeld.
Dat begrijp ik niet. Wat probeer je hier mee te zeggen.

Want, beste mensen. Laki heeft toegegeven aan mensen te vragen om op ST te stemmen! Nu stemt hij op mij, want ik ben de link met ST, he.
Ik heb dat enkel aan Jess en Tigor gevraagd. Aan anderen misschien ook, maar die hebben hun keuze kunnen maken met meer tijd. En dan nog, die mensen zijn nog altijd vrij om te kiezen waarop ze stemmen. Die mensen kunnen daar misschien een goede reden voor hebben om mij ergens in te volgen.

Jo Han geeft aan dat Laki voor hem een goedje blijft, wat er ook gebeurd.
Het enige wat ik hieraan verdacht vind, is hoe makkelijk hij dit zegt, ja. Ik vind dat jo han met momenten misschien een beetje te opzichtig bij de goedjes"club" wilt aansluiten.

Volgende keer misschien proberen je verdediging iets sneller te posten. Ik kan niet op een halfuur tijd op zo een lange post reageren. Maar ik kan je wel zeggen dat ik na het lezen van dit alles mijn stem niet veranderd zou hebben, en dat je me alleen meer overtuigd had van mijn stem.

Het enige wat in jouw voordeel spreekt, is dat je moeite hebt gedaan om je te verdedigen. Ergens vind ik het een lange post waar in 50% v/d gevallen toch weinig valt uit te halen, of die niet relevant zijn voor je verdediging. Dat zijn delen die ik weggelaten heb, maar toch petje af dat je je hier nog voor hebt ingezet.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - Voortekenen
long-bridge-on-the-sea-53475-1920x1080.jpg

Het was alweer het einde van de dag toen goed nieuws hen bereikte; de wind nam toe en de geur van de lucht begon te veranderen. In het begin was het nauwelijks merkbaar en leuk het puur op een kleine verandering in de weersomstandigheden. Iets waar eigenlijk niemand vragen zou bij stellen, maar naarmate ze verder trokken, wisten ze het toch zeker; ze waren aangekomen bij de Swanland Sea. Ze waren er bijna!

Iedereen was door dit feit enorm enthousiast. Dit betekende namelijk dat ze met wat geluk binnen een dag in Mineender zouden aankomen en dat hun reis bijna ten einde was! Omdat iedereen zo gemotiveerd was, besloten ze om nog wat langer te reizen die dag, meer kilometers af te leggen. Ze zouden vandaag nog het water voor een deel het wat overbruggen.

Hoe ze de oversteek zouden maken? Blijkbaar hebben de streken aan de Swanland Sea niet stilgezeten de afgelopen jaren; er zijn in de afgelopen tientallen jaren drie gigantische bruggen gebouwd die de drie grote landen Brill, Errion en Runaria met elkaar verbonden. De bruggen waren gebouwd in opdracht van de heerser van de noordelijke streken van Runaria. Dit was de Graaf van Mineender. Nadat hij de volken in noordoostelijk Errion en Zuidoostelijk Brill had overmeesterd, heeft hij hen de opdracht gegeven om de bruggen te bouwen om zo de Drie Bruggen van Mineender te realiseren.

Inmiddels waren ze aan het begin van de brug gekomen en ze bewonderden het imponerende bouwwerk. Vanaf het begin van de brug zagen in ze in de verte kleine rookwolken; in het midden van het bruggenstelsel was duidelijk een kampvuur en dus mogelijk een kampement.

Ze trokken verder en aangezien ze niet wisten wie er zich daar zou bevinden, hielden ze hun wapens gereed. Ze naderden het kampement en hoe dichterbij ze kwamen, hoe meer de nieuwsgierigheid toenam; waren dit bondgenoten? Wie had daar hun kampement opgezet?

Ze waren nu heel dichtbij en ze waren bijna bij het begin van het kampement, wanneer ze geluiden hoorden van metaal op metaal en oorlogskreten hoorden.. Een ding was zeker, ze zouden hier niet doodleuk welkom geheten worden, ze moesten nog strijden om verder te komen.

Ze bestormden het kampement en ze keken waar het vandaan kwam; aan de zuidelijke kant van het gebied waren tientallen strijders met elkaar in gevecht. Een groep was duidelijk in de minderheid en aan hun vaandel te zien, was dat niet de vijand...

De troepen gingen ten strijde en met succes! Ze wisten de troepenmacht te overmeesteren. Elke overwinning kent slachtoffers die voor het goede doel gestorven zijn, zo ook deze.

De troepenmacht die zijn gesteund hadden, was overigens een van de dorpen die ook tot Het Verzet behoort. Het waren de strijders uit een ver gelegen bergdorp; Highland Home!

66e4be228c2d22c5a1359693baeeca27.png


Cryptic was de Lynch. Hij was Burger!


Nacht:

Laila sterft, zij was Gebroeder!
Lakigigar sterft, hij was Dwaze Heks!

Samensmelting:

Doordat we hiermee nog 16 spelers overhouden (als je allebei de dorpen samen telt), zal de samensmelting zo direct plaatsvinden! Enkele zaken te verduidelijking:

- De Instellingen van Dorp 1 zullen worden gehanteerd. Er zal dus vanaf nu wél een Lunch zijn en er is een Jury-systeem.
- Wat betreft het jury-systeem; de Jury zal op dag 5 bestaan uit 8 leden. Jullie hebben tot morgenmiddag 15:00 uur om jullie stemmen in te sturen voor de Jury. (dit zal straks nogmaals genoemd worden) Deze deadline is zo vroeg, omdat morgenavond ook gelijk de Lynch/Lunch e.d. is van Dag 5.
- De BM zal komen te vervallen. De Voorzitter van Dorp 1 zal blijven.
- Alle stemmen van dorp 1 zullen vervallen, er zal dus opnieuw gestemd moeten worden voor het Jury-Systeem.
 
Bovenaan