[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser78878

Guest
Jammer dat RD bengel was, waardevol speciaaltje verloren.

Opnieuw een slechte lunch en ik kijk toch meer naar de meelopers en degene die begonnen zijn op RD te stemmen. Natuurlijk ook oog houden voor degene die dan ook weer niet op RD gestemd hebben...
 

DeletedUser78825

Guest
Jammer dat RD bengel was, waardevol speciaaltje verloren.

Opnieuw een slechte lunch en ik kijk toch meer naar de meelopers en degene die begonnen zijn op RD te stemmen. Natuurlijk ook oog houden voor degene die dan ook weer niet op RD gestemd hebben...

Ik ben degene die als eerste op RD is gegaan, gisteren al.
 

DeletedUser65921

Guest
Jammer dat RD bengel was, waardevol speciaaltje verloren.

Opnieuw een slechte lunch en ik kijk toch meer naar de meelopers en degene die begonnen zijn op RD te stemmen. Natuurlijk ook oog houden voor degene die dan ook weer niet op RD gestemd hebben...

Dus eigenlijk kijk je naar iedereen?
 

DeletedUser77141

Guest
ja jammer dat RD er zelf weinig van laat horen. desnoods speciaaltje claimt.. Want ja dit is erg zonde....
de welp is wel een mooie actie, al kunnen de woffen dat nooit weten dus wil niks zeggen over ze...
 

DeletedUser78878

Guest
Je vraagt het te snel na de lynch uitslag om daar rekening mee te houden:p Maar wat ik net dacht, kwam jij uit
Rekening met wat houden? En had de uitslag nog niet gezien omdat die posts die snel volgen soms nog niet zichtbaar zijn voor me of in een andere volgorde. Daarnaast wist ik wat de uitslag was adhv m'n lijstje.
Dus eigenlijk kijk je naar iedereen?
Ja idd :( Maar zoals ik eerder zei werkt dit toch tegen op PlanB.
Cryptic heeft gelijk dat hij ook vroeg is begonnen op RD, maar spreekt me niet echt aan als wolf.
 
Reactiescore
93
Rekening met wat houden? En had de uitslag nog niet gezien omdat die posts die snel volgen soms nog niet zichtbaar zijn voor me of in een andere volgorde. Daarnaast wist ik wat de uitslag was adhv m'n lijstje.

Ja idd :( Maar zoals ik eerder zei werkt dit toch tegen op PlanB.
Cryptic heeft gelijk dat hij ook vroeg is begonnen op RD, maar spreekt me niet echt aan als wolf.
Rekening houden met de uitslag :p En ik bedoelde ook incl rol van RD, niet enkel dat hij de lynch was. Je vroeg het, terwijl de post die jij quotte was als reactie was op mijn lynch stem. Je vraagt wat ik denk, nadat ik dat al gezegd had. Ja, het was een magere verdenking, maar om eerlijk te zijn maak je hem niet bepaald beter.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ben degene die als eerste op RD is gegaan, gisteren al.

Waarom zou je dit benadrukken? Ofwel ben je heel dom, ofwel hoop je dat mensen hierdoor gaan denken dat je geen wolf bent. Wat moeten we kiezen?
 

DeletedUser69459

Guest
Rekening met wat houden? En had de uitslag nog niet gezien omdat die posts die snel volgen soms nog niet zichtbaar zijn voor me of in een andere volgorde. Daarnaast wist ik wat de uitslag was adhv m'n lijstje.

Ja idd :( Maar zoals ik eerder zei werkt dit toch tegen op PlanB.
Cryptic heeft gelijk dat hij ook vroeg is begonnen op RD, maar spreekt me niet echt aan als wolf.

Vreemd dat je niet kritisch bent over die post van cryptic. Seffes eens kijken naar conversaties tussen jullie 2.
 

DeletedUser78878

Guest
Waarom zou je dit benadrukken? Ofwel ben je heel dom, ofwel hoop je dat mensen hierdoor gaan denken dat je geen wolf bent. Wat moeten we kiezen?

Akkoord met als derde optie dat mensen hem niet onmiddellijk bestempelen als wolf omdat hij die informatie zou lijken achter te houden nadat iemand anders hierop zou wijzen.
 

DeletedUser78825

Guest
Waarom zou je dit benadrukken? Ofwel ben je heel dom, ofwel hoop je dat mensen hierdoor gaan denken dat je geen wolf bent. Wat moeten we kiezen?

Hoezo zou het heel dom zijn om dat te doen?

Vreemd dat je niet kritisch bent over die post van cryptic. Seffes eens kijken naar conversaties tussen jullie 2.

Denk niet dat ik op Eenhoorn specifiek gereageerd heb gedurende dit potje.
 

DeletedUser77898

Guest
Je voelt het of je weet het? Ik hoop dat je het weet en niet enkel voelt en dus je theorie nu al hebt.
nee want ik ben net terug van training. Dus morgen ga ik uitgebreid naar de stemming kijken en weet zeker hier iets uit te kunnen halen :)
 

DeletedUser78878

Guest
upload_2018-1-23_22-29-49.png
Even minder on topic, het is nu 2x op nog geen halfuur dat er posts vlak na elkaar volgen waardoor ik negatief kan overkomen :p Die post hierboven bijvoorbeeld had ik nog niet gezien voor ik reageerde.
 
Reactiescore
2.193
En dit is negatief voor me hoe. Dat ik castiel nog een dag wilde geven en daarom degene gepakt heb die meeste stemmen had?
 
Bovenaan