[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser78878

Guest
Zo kan je die redenering bij iedereen maken, dat wou ik al eerder aanhalen maar daarvoor ga ik mij niet inhouden. Zo zou ik op jou kunnen gaan stemmen omdat je me forceert om te claimen :p

Iedereen z'n stem op een goedje forceert iemand om potentieel te claimen. Ik vind zijn reactie niet geloofwaardig over het claimen, lijkt juist eerder dat hij niet wil gepakt worden op liegen rond zijn claim.

Een bijkomend ding is dat toen hij mijn mentor was en ik gelyncht werd hij me vertelde dat ik als laatste kans kon zeggen dat ze goed fout waren, dat ik morgen zou bewijzen en als allerlaatste redmiddel claimen.
Daarnaast, waarom zou ik me in zo'n gevaarlijke positie zetten als ik simpelweg kan meelopen met de RD stemming.
 

DeletedUser65921

Guest
Hmm ik heb het gevoel dat er erg mee gelopen werd op castiel laatste moment.
Iemand die weet wie meeste had?
 
Reactiescore
93
Daarnaast, waarom zou ik me in zo'n gevaarlijke positie zetten als ik simpelweg kan meelopen met de RD stemming.
De RD-stemming was op dat moment nog niet/nauwelijks bezig. Dus zo simpelweg meelopen had toen niet gekund.

Tevens is dit ook iets van mij om te proberen zelf te kijken naar gedrag en op wie te stemmen, ipv meelopen :p
 

DeletedUser77141

Guest
Euh waarom ben ik verdacht? Vanwege 'mijn posts'?
Dragonwoman

hmmm ik snap deels je stem, mar voor mij vind ik haar wel anders spelen dan vorige pot.
toen was ik samen wolf met der. zat ik er iets dichter op. kan wezen dat ik hier verkeerd in ben.
wil haar ook zeker niet beschermen dat is haar eigen pakkie an. maar wil dit wel gezegd hebben
 

DeletedUser70854

Guest
Vanwege het feit dat je direct opduikt als je naam genoemd wordt, er een vage uitleg over geeft en er anders niet bent.
Achtergrondwolfje imo

En dan nog een random stem erbij ook, ben benieuwd naar je reden morgen, want dragonwoman is ook één van mijn verdachten.
Ik lees alles en denk over alles het mijne. Maar ik kan niet direct over alles 1 2 3 een post gaan maken zoals velen hier doen. Overbodige spam. Waarom iets herhalen dat al 5 keer gezegd is?
Als iemand mijn naam dus zegt, is het een logische reactie dat ik in de verdediging schiet toch?
 

DeletedUser65921

Guest
Ik lees alles en denk over alles het mijne. Maar ik kan niet direct over alles 1 2 3 een post gaan maken zoals velen hier doen. Overbodige spam. Waarom iets herhalen dat al 5 keer gezegd is?
Als iemand mijn naam dus zegt, is het een logische reactie dat ik in de verdediging schiet toch?

Je mening delen zou ons nochtans erg helpen ;)
 
Reactiescore
93
Pieter vragen voor een reden :D
Vragen kan altijd:p En als hij weigert een reden te geven maakt het hem juist verdacht in mijn ogen... Want dan lijkt hij op zijn minst niet goed mee te zoeken
 

DeletedUser78878

Guest
upload_2018-1-23_22-7-48.png
Dit heb ik voor dag 2, maar heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Heeft RD niet gestemd of heb ik het mis op?
En ik dacht dat Draakje z'n stem veranderd had, maar vind het niet terug.

Daarnaast klopten m'n formules even niet waardoor m'n bestandje chaotisch werd :p
 

DeletedUser65921

Guest
Bekijk bijlage 12221
Dit heb ik voor dag 2, maar heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Heeft RD niet gestemd of heb ik het mis op?
En ik dacht dat Draakje z'n stem veranderd had, maar vind het niet terug.

Daarnaast klopten m'n formules even niet waardoor m'n bestandje chaotisch werd :p

Nee ik heb enkel pieter gestemd en daar bij gebleven.
 

DeletedUser76681

Guest
~ Lynch dag 2 ~

Een druilerige dag in wakkerdam, van een drukke dag naar een minder drukke dag naar een chaotische dag.

Maar op een moment was het tijd aangebroken om afscheid te nemen. Geen greintje berouw of geen enkele emotie was er af te lezen op de gezichten.

Nochtans zouden ze er absoluut spijt van krijgen, als ze wisten wat ze op hun kerfstok hadden. Tijd heelt misschien wel wonden, maar spijt komt altijd wel te laat.

1. .TimeForPlanB -> RD
2. RD507 -> /
3. Hopeful -> RD
4. Dragonwoman -> Roze Eenhoorn
5. thelightfighter/DZ -> Castiel
6. dragonfriend723 -> pierre
7. Castiel. -> RD
8. Cryptic -> RD
9. LoyalPsycho -> RD
10. TUTM -> Castiel
11. pierre the pieter -> Dragenwoman
12. RozeEenhoorn -> Castiel
13. DragonGoesOppai -> /
14. .Saphira -> RD
16. laila -> RD
17. Pietvanl -> RD
18. Jessica -> /

RD: 8 stemmen
Castiel: 3 stemmen
Pierre te Pieter: 1 stem
dragonwomen: 1stem
Roze eenhoorn : 1 stem

Rd507 was jullie Lynch hij was
BENGEL
 

DeletedUser78878

Guest
De RD-stemming was op dat moment nog niet/nauwelijks bezig. Dus zo simpelweg meelopen had toen niet gekund.
Ik zie dit nu pas, het viel niet op maar RD had echt al veel stemmen op zich zoals je kunt zien op m'n lijstje. Vandaar dat ik wel makkelijk zou kunnen meelopen als ik dat zou willen :p
Tevens is dit ook iets van mij om te proberen zelf te kijken naar gedrag en op wie te stemmen, ipv meelopen :p
Ok, en wat denk je nu?
 

DeletedUser77141

Guest
Bekijk bijlage 12221
Dit heb ik voor dag 2, maar heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Heeft RD niet gestemd of heb ik het mis op?
En ik dacht dat Draakje z'n stem veranderd had, maar vind het niet terug.

Daarnaast klopten m'n formules even niet waardoor m'n bestandje chaotisch werd :p

i kweet dat ik altijd de namen verkeerd heb(voornamelijk tutm) maar tis toch echt pietvanl en niet piet van nl
 

DeletedUser78769

Guest
~ Lunch Dag 2 ~

Het was stil in Wakkerdam. Het dorp had sinds kort een aantal nieuwe bewoners dus het was even elkaar leren kennen.

Tot nu toe waren de gemoederen redelijk goed geweest. Sinds de dood van een bewoner gisteren en een nieuwe vandaag werd het toch wat minder gemoedelijk.

En ook vannacht was het weer eens zover. Een 3e dode viel...

Laila was lunch. Zij was Welp!

Kennelijk wilden de wolven geen jonge teamleden hebben :s
 
Reactiescore
93
Ik zie dit nu pas, het viel niet op maar RD had echt al veel stemmen op zich zoals je kunt zien op m'n lijstje. Vandaar dat ik wel makkelijk zou kunnen meelopen als ik dat zou willen :p

Ok, en wat denk je nu?
Je vraagt het te snel na de lynch uitslag om daar rekening mee te houden:p Maar wat ik net dacht, kwam jij uit
 
Bovenaan