[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser78878

Guest
Ohja ik bedenk me nu net, nu kunnen mensen beginnen claimen (tenzij 2 welpen kunnen voorkomen)? Met dat welpje dood is kan op z'n minst gezegd worden dat ik niet aas op claims om ze te welpen ;p @Dragonwoman
En dit is negatief voor me hoe. Dat ik castiel nog een dag wilde geven en daarom degene gepakt heb die meeste stemmen had?
Het spijt me, inderdaad je hebt gelijk. Op één of andere manier zat ik in m'n hoofd dat je eerste stem al op RD stond.

Ik laat alles even voor wat het is en zal morgen proberen te kijken met een open blik en zien wat ieders bedenkingen zijn.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dit is een heerlijke lunch :D topwolven hebben we! Ook een sportieve trouwens, verwacht dus sowieso een wolventeam met een ervaren speler ertussen.
 
Reactiescore
93
Ohja ik bedenk me nu net, nu kunnen mensen beginnen claimen (tenzij 2 welpen kunnen voorkomen)? Met dat welpje dood is kan op z'n minst gezegd worden dat ik niet aas op claims om ze te welpen ;p @Dragonwoman

Het spijt me, inderdaad je hebt gelijk. Op één of andere manier zat ik in m'n hoofd dat je eerste stem al op RD stond.

Ik laat alles even voor wat het is en zal morgen proberen te kijken met een open blik en zien wat ieders bedenkingen zijn.
Afhankelijk van je rol ja. Maar met claimen is het ook voor de wolven makkelijker om te zien wie ze eens zullen lunchen.

Ik heb zelf nog geen potje met 2 welpen gezien. Zal vast wel mogelijk zijn, maar niet met een groep van 18 man denk ik
 
Reactiescore
93
Waarom Dragonfriend niet? En hoezo Duncan niet want die zou ook sowieso sportief lunchen.
Zelf ken ik Dragonfriend niet echt, heeft hij veel WvW ervaring dan?
 

DeletedUser76198

Guest
Ja jij of Gijs

Gijs speelt niet sinds het begin, Castiel/Hope/PlanB zal er een tussen zitten. Lijstje afwerken lijkt mij geen goed idee tho
Ik voel me best wel veilig en zeker nu dat de welp eruit ligt :)

Gijs gaf al aan dat er mogelijk een infectiewof inzit, confirmed goedje maken is dus nog niet verstandig denk ik. Hoewel als er veel speciaaltjes inzitten en we kunnen wegstrepen levert het misschien wel iets op.
 
Reactiescore
46
Sorry ik was een beetje te optimistich qua het meteen weer mee doen met WvW toen ik terug kwam midden in de toetsweek

Idee was dat ik vanaf vandaag weer veel vrije tijd enzo had aangezien mijn laatste toets morgen is maar ik had het leren een beetje onderschat en moest dus heel veel doen...
Krijg nu ook (20 min geleden) te horen dat er iets mis was gegaan met mn werkschema en dat ik komende donderdag en vrijdag zal moeten werken, dus ik zou eigenlijk alleen morgen actief kunnen spelen aangezien mn tijden 5pm-0:30am en 7pm-3am zijn
Heb nu net vervanging aangevraagd Dx
 

DeletedUser74005

Guest
~ Lunch Dag 2 ~

Het was stil in Wakkerdam. Het dorp had sinds kort een aantal nieuwe bewoners dus het was even elkaar leren kennen.

Tot nu toe waren de gemoederen redelijk goed geweest. Sinds de dood van een bewoner gisteren en een nieuwe vandaag werd het toch wat minder gemoedelijk.

En ook vannacht was het weer eens zover. Een 3e dode viel...

Laila was lunch. Zij was Welp!

Kennelijk wilden de wolven geen jonge teamleden hebben :s

Oki ik zit goed met mn wolfdar, morgen meer :cool2:
 

DeletedUser65921

Guest
Rekening met wat houden? En had de uitslag nog niet gezien omdat die posts die snel volgen soms nog niet zichtbaar zijn voor me of in een andere volgorde. Daarnaast wist ik wat de uitslag was adhv m'n lijstje.

Ja idd :( Maar zoals ik eerder zei werkt dit toch tegen op PlanB.
Cryptic heeft gelijk dat hij ook vroeg is begonnen op RD, maar spreekt me niet echt aan als wolf.

Hoezo tegen planB?
Waarom spreekt cryptic je niet aan als wolf?

morgen mensen ga ik een theorie opstellen die jullie zal verbluffen! Ik voel het gewoon :p

Ik ben benieuwd!

Waarom Dragonfriend niet? En hoezo Duncan niet want die zou ook sowieso sportief lunchen.

Of Kenneth zelf :p
 

DeletedUser78769

Guest
~ Vervanging ~

DragonGoesOppai heeft zoals gemeld niet genoeg tijd meer op mee te doen helaas.

Gelukkig had Fam van tevoren al aangegeven vanaf dinsdag te kunnen vervangen.

Bij deze dus: DGO wordt vervangen door famdecibel.
 

DeletedUser65921

Guest
Niet direct nee, maar ik was benieuwd wat de reden is.
Omdat ik het een opvallende manier van zeggen vond.
 
Reactiescore
2.190
Waarom Dragonfriend niet? En hoezo Duncan niet want die zou ook sowieso sportief lunchen.

Het is niet van de lunch dat ik zeg dat een van jullie wof is, het is mijn wofradar die dat zegt. Dat er een ervaren wof inzit kunnen qua ervaring 4 mensen zijn: jij dz draakje hope ik.

DZ half vreselijk makkelijk op mijn stem op jou. Als het zo duidelijk was dan waren er meer op jou gegaan.

Draakje vindt ik niet zo verdacht. Hij heeft op zich makkelijke lynches maar ik weet nog niet wat ik daarvan moet vinden.

Hope heeft nog niks laten zien dus geen idee of hij verdacht is.

Bij jou blijft het opmerken over die post van logjes in mijn hoofd zitten. Elke speler die dat deed terwijl ik meespeelde was wof of fluitspeler.

Over dat je als hoedje ook erg fake overkomt bij iemand verdedigen klopt helemaal maar die combi was voor mij genoeg om toen al te stemmen. Je weet dat ik niet tot dl wacht, geeft enkel meer kans op mislynch en ik weet dat jij je wel verdedigt.

En nu het volgende: waarom heb je andere mensen nodig om mij aan te vallen? Als je mij verdacht vindt, gooi je argumenten en ga niet eerst bij andere proberen te hosselen. Als hoedje heeft dit helemaal geen meerwaarde namelijk.

Still love you
 
Bovenaan