[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser74597

Guest
Goeden avond allemaal, lig ziek op bed en heb niet echt grondig kunnen lezen vandaag
Dus weet niet op wie ik stem.vandaag
 

DeletedUser78878

Guest
Ik ga toch maar voor Castiel. Als mensen hem toch een kans willen geven morgen wil ik het best wel zien dan.
 
Reactiescore
93
Dus je sterft liever als goedje dan te claimen? Natuurlijk als een welp er is, is het ook voorbij. Maar beter 10% kans op leven als goedje dan 0%?

Net als Hopeful heb ik moeite met stemmen, ookal zou ik graag al stemmen.
-Ik begrijp de redenen rond RD507, maar het overtuigt me niet helemaal om erop te gaan stemmen.
-Gijs lijkt een aantal goeie punten naar voor te brengen rond Castiel, samen met eerdere verdenkingen en bevestigingen hierop stijgt hij in m'n lijstje.
- Zolang PlanB (@.TimeforplanB ) niet reageert blijf ik hem verdacht vinden.
- TUTM krijgt voordeel van de twijfel rond z'n activiteit dat hem verdacht maakte, er is vandaag niet veel gebeurt om hem meer verdacht te maken, ligt mss ook aan de mindere activiteit vandaag(?)
-DragonGoesOppai: Zoals eerder vermeld nog niet gehoord en enkel de minimumposts aanwezig. (Is niet de enige, maar vind ik het gemakkelijkst terug te vinden). Door gebrek aan activiteit is het natuurlijk moeilijk om daar iets van te maken...


Vanwege deze post ga ik mijn stem zetten op RozeEenhoorn. Lijkt hierin heel erg te zoeken naar een claim van Castiel. Zeker aangezien hij vorig potje welp was (ondanks dat ie geen welp-actie heeft kunnen doen), weet hij wel wat een claim voor risico heeft voor degene die hem doet. Desondanks probeert hij Castiel toch te laten claimen


RozeEenhoorn
 

DeletedUser78878

Guest
Vanwege deze post ga ik mijn stem zetten op RozeEenhoorn. Lijkt hierin heel erg te zoeken naar een claim van Castiel. Zeker aangezien hij vorig potje welp was (ondanks dat ie geen welp-actie heeft kunnen doen), weet hij wel wat een claim voor risico heeft voor degene die hem doet. Desondanks probeert hij Castiel toch te laten claimen


RozeEenhoorn
Zo kan je die redenering bij iedereen maken, dat wou ik al eerder aanhalen maar daarvoor ga ik mij niet inhouden. Zo zou ik op jou kunnen gaan stemmen omdat je me forceert om te claimen :p

Iedereen z'n stem op een goedje forceert iemand om potentieel te claimen. Ik vind zijn reactie niet geloofwaardig over het claimen, lijkt juist eerder dat hij niet wil gepakt worden op liegen rond zijn claim.

Een bijkomend ding is dat toen hij mijn mentor was en ik gelyncht werd hij me vertelde dat ik als laatste kans kon zeggen dat ze goed fout waren, dat ik morgen zou bewijzen en als allerlaatste redmiddel claimen.
 

DeletedUser70854

Guest
Euh waarom ben ik verdacht? Vanwege 'mijn posts'?
Dragonwoman
 

DeletedUser65921

Guest
Zou je nu willen switchen? Ik ben naarmate de minuten vorderen steeds minder zeker ervan omdat niemand tegen is

Als het over RD gaat ben ik nog steeds tegen hem als lynch.
Ik blijf erbij dat hij volgens mij gewoon op dezelfde manier speelde als hij me aansprak op whapp met vragen vorig potje.

Maar dat is natuurlijk iets waar jullie weinig inzage in kunnen hebben, dus erg overtuigend is het niet gok ik.
 

DeletedUser70854

Guest
Mijn uitleg komt morgen; herinner me eraan (@famdecibel :D) maar ben er bijna zeker van hiermee een wolfje te hebben.
 

DeletedUser69459

Guest
En tunnelen is wofs? Sowieso gooi ik nooit heel mijn gedachtengang in topic dusja ik zit nu op 1 iemand maar ik vind Gijs heel makkelijk meegaan op castiel.

Je ander argument was dat ik fout zat met Nits. Dus iemand hoeft zich niet te verdedigen :) ja na zijn flippen dacht ik ook dat hij wss hoedje was maar ik ga dat gedrag van niet verdedigen niet belonen.

Het valt me idd ook op dat Gijs wel heel makkelijk op Castiel gaat en dat hij direct zijn stempel wilt drukken op het spel.
 
Reactiescore
93
Zo kan je die redenering bij iedereen maken, dat wou ik al eerder aanhalen maar daarvoor ga ik mij niet inhouden. Zo zou ik op jou kunnen gaan stemmen omdat je me forceert om te claimen :p

Iedereen z'n stem op een goedje forceert iemand om potentieel te claimen. Ik vind zijn reactie niet geloofwaardig over het claimen, lijkt juist eerder dat hij niet wil gepakt worden op liegen rond zijn claim.

Een bijkomend ding is dat toen hij mijn mentor was en ik gelyncht werd hij me vertelde dat ik als laatste kans kon zeggen dat ze goed fout waren, dat ik morgen zou bewijzen en als allerlaatste redmiddel claimen.
Mijn mentor zei in principe juist nooit claimen. Zo zie je maar weer, iedereen heeft een eigen manier van spelen. En mensen nemen dan weer (delen van) de manier van spelen van hun mentor over :p
 

DeletedUser65921

Guest
Euh waarom ben ik verdacht? Vanwege 'mijn posts'?
Dragonwoman

Vanwege het feit dat je direct opduikt als je naam genoemd wordt, er een vage uitleg over geeft en er anders niet bent.
Achtergrondwolfje imo

En dan nog een random stem erbij ook, ben benieuwd naar je reden morgen, want dragonwoman is ook één van mijn verdachten.
 

DeletedUser77898

Guest
Ben net thuis. Bedankt voor het vertrouwen mensen. Morgen ga ik een theorie opstellen ondanks dat ik een dag weg ben en zal mijn stem uitleggen van vandaag!! Anders mogen jullie op me stemmen als ik dat niet doe want dan verdien ik dat
 
Bovenaan