[Speeltopic] WvW #288

Deleted User - 2075062

Guest
Het is niet van de lunch dat ik zeg dat een van jullie wof is, het is mijn wofradar die dat zegt. Dat er een ervaren wof inzit kunnen qua ervaring 4 mensen zijn: jij dz draakje hope ik.

DZ half vreselijk makkelijk op mijn stem op jou. Als het zo duidelijk was dan waren er meer op jou gegaan.

Draakje vindt ik niet zo verdacht. Hij heeft op zich makkelijke lynches maar ik weet nog niet wat ik daarvan moet vinden.

Hope heeft nog niks laten zien dus geen idee of hij verdacht is.

Bij jou blijft het opmerken over die post van logjes in mijn hoofd zitten. Elke speler die dat deed terwijl ik meespeelde was wof of fluitspeler.

Over dat je als hoedje ook erg fake overkomt bij iemand verdedigen klopt helemaal maar die combi was voor mij genoeg om toen al te stemmen. Je weet dat ik niet tot dl wacht, geeft enkel meer kans op mislynch en ik weet dat jij je wel verdedigt.

En nu het volgende: waarom heb je andere mensen nodig om mij aan te vallen? Als je mij verdacht vindt, gooi je argumenten en ga niet eerst bij andere proberen te hosselen. Als hoedje heeft dit helemaal geen meerwaarde namelijk.

Still love you

Je wolfradar kan afgaan bij mij maar ik ben simpelweg geen wolf dit potje. En jij weet net zo goed als ik dat je wolfradar altijd afgaat bij mijn spel ongeacht welke rol ik heb. Dat je het vaak goed hebt gehad komt dan ook omdat ik vaak wolf ben geweest he. Niet dit potje tho, en ik hoop dat je dat in gaat zien vandaag en je pijlen op een ander gaat zetten.

Indien jij gewoon goed bent hebben we je nodig als goedjes en dan hebben we er ook baat bij niet achter elkaar aan te gaan jagen.

Post van logjes niet me slimste post, als ik daardoor lynch word is dat een enorm domme actie geweest. Maar dan lynchen jullie wel een goedje.

Wat betreft jou aanvallen, dat was helemaal niet me doel. Dat je het zo opvat begrijp ik maar zoals ik op dag 1 al zei denk ik dat je goed bent omdat je gewoon je normale spel vertoont. Koppig als altijd.

Ik wil daarnaast is even wat dingen zeggen die mij opvallen aan @Hopeful
Ik krijg sterk de indruk dat Hopeful een slechtje is aangezien hij erg makkelijk overal tussendoor glijdt. Hij zegt niet heel veel maar net genoeg om wel gewoon "actief" mee te doen aan het potje. Maar maakt wel een opmerking over dat Pieter DO kan zijn terwijl dit gewoon eigenlijk een goede mogelijkheid was en je de Welp hier dus een kans biedt iemand te welpen. Pieter als lunch dag 1 was namelijk een sportieve geweest en dus is dat aannemelijk.

Dat in combinatie met het makkelijke stemmen en het niet op de voorgrond willen komen terwijl hij dat normaal zeker niet schroomt zet mij ertoe aan voor nu Hopeful te zeggen.

Naast Hope zet ik enorme twijfels bij TUTM, hij is dan wel actief door Arlena maar toch zit dat me niet helemaal lekker. Hij is vaker actiever geweest als slechtje dan als goedje. Naast dit heeft hij 2 makkelijke stemmen geplaatst maar wilde hij niet met de meute meelopen op RD. Dit vind ik in zijn geval vreemd want dit doet jij normaal wel vaak wanneer er veel op 1 speler wordt gestemd. Lijkt me nu dat hij wist dat er goedje gestemd werd en niet een goedjeslynch op zijn naam wilde hebben.

Meningen aub :)
 

DeletedUser76198

Guest
Je wolfradar kan afgaan bij mij maar ik ben simpelweg geen wolf dit potje. En jij weet net zo goed als ik dat je wolfradar altijd afgaat bij mijn spel ongeacht welke rol ik heb. Dat je het vaak goed hebt gehad komt dan ook omdat ik vaak wolf ben geweest he. Niet dit potje tho, en ik hoop dat je dat in gaat zien vandaag en je pijlen op een ander gaat zetten.

Indien jij gewoon goed bent hebben we je nodig als goedjes en dan hebben we er ook baat bij niet achter elkaar aan te gaan jagen.

Post van logjes niet me slimste post, als ik daardoor lynch word is dat een enorm domme actie geweest. Maar dan lynchen jullie wel een goedje.

Wat betreft jou aanvallen, dat was helemaal niet me doel. Dat je het zo opvat begrijp ik maar zoals ik op dag 1 al zei denk ik dat je goed bent omdat je gewoon je normale spel vertoont. Koppig als altijd.

Ik wil daarnaast is even wat dingen zeggen die mij opvallen aan @Hopeful
Ik krijg sterk de indruk dat Hopeful een slechtje is aangezien hij erg makkelijk overal tussendoor glijdt. Hij zegt niet heel veel maar net genoeg om wel gewoon "actief" mee te doen aan het potje. Maar maakt wel een opmerking over dat Pieter DO kan zijn terwijl dit gewoon eigenlijk een goede mogelijkheid was en je de Welp hier dus een kans biedt iemand te welpen. Pieter als lunch dag 1 was namelijk een sportieve geweest en dus is dat aannemelijk.

Dat in combinatie met het makkelijke stemmen en het niet op de voorgrond willen komen terwijl hij dat normaal zeker niet schroomt zet mij ertoe aan voor nu Hopeful te zeggen.

Naast Hope zet ik enorme twijfels bij TUTM, hij is dan wel actief door Arlena maar toch zit dat me niet helemaal lekker. Hij is vaker actiever geweest als slechtje dan als goedje. Naast dit heeft hij 2 makkelijke stemmen geplaatst maar wilde hij niet met de meute meelopen op RD. Dit vind ik in zijn geval vreemd want dit doet jij normaal wel vaak wanneer er veel op 1 speler wordt gestemd. Lijkt me nu dat hij wist dat er goedje gestemd werd en niet een goedjeslynch op zijn naam wilde hebben.

Meningen aub :)

Ik vind hem vooral motivatieloos overkomen. Het klopt dat dit vaak samengaat met wof zijn van Hope maar hij beloofde vandaag wel gewoon aanwezig te zijn. Dus ik wacht zeker eerst even af wat hij te zeggen heeft.
 

DeletedUser17472

Guest
Goedemorgen allemaal. Ik ga even bijlezen (is wat intensiever dan meelezen). Ik had dit potje laten schieten omdat ik druk ben deze week, maar wil niet zeggen dat ik er helemaal niet ben. Vanavond zal ik wel vroeg komen met mijn stem (al eerder zodat diegene zich kan verdedigen), maar om kwart voor 7 ben ik echt weg. Morgen zal ik er mobile zijn en zal ik dus minder snel reageren.
Maar... iemand dood laten gaan vond ik erger dan een ietsje minder actieve fam.

Tot laters :)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben nog maar een klein stukje op weg met lezen. Toch zet ik al wel een lynch neer. Pierre the Pieter

Waarom zal een ieder zich afvragen.
- het vorige potje vind ik dat Pieter goed heeft meegedaan. Hij heeft niet zitten trollen. Ook dit potje trollt hij niet, maar hij is veel te inactief. Houdt zich op de achtergrond. Ik heb hem daar gisteren op aangesproken op discord (kan iedereen teruglezen). Hij heeft mij een belofte gedaan vandaag (dus vanmiddag) actief mee te doen. Ik heb hem gezegd dat hij zich moet gaan verdedigen en zelf met verdenkingen moet komen. Doet hij dat niet, dan zal ik een week tegen hem zwijgen (en geloof me, voor Pieter is dat erg).
Ik verwacht dus vanmiddag iets van hem en anders is hij het niet waard om in het spel te blijven en dan zie ik het als spelbederf.

Voor nu dus Pieter.
 

DeletedUser65921

Guest
Wat vind jij van Time ?

Ik vind Time eigenlijk redelijk afwezig dit potje. Ik weet dat hij er is enzo, maar in de hoofddiscussie heeft hij zich zeer weinig gemengd en redelijk neutraal gehouden. Wat als burgemeester niet echt de beste optie is imo.

Maar hij probeert dan wel, met een theorie op NITS en op jou activiteit te creëren (waarna hij naar de achtergrond verdwijnt). Theorieën an sich is wel niks mis mee, maar door dat 'verdwijngedrag' weet ik niet goed wat ik van hem moet vinden.

Je wolfradar kan afgaan bij mij maar ik ben simpelweg geen wolf dit potje. En jij weet net zo goed als ik dat je wolfradar altijd afgaat bij mijn spel ongeacht welke rol ik heb. Dat je het vaak goed hebt gehad komt dan ook omdat ik vaak wolf ben geweest he. Niet dit potje tho, en ik hoop dat je dat in gaat zien vandaag en je pijlen op een ander gaat zetten.

Indien jij gewoon goed bent hebben we je nodig als goedjes en dan hebben we er ook baat bij niet achter elkaar aan te gaan jagen.

Post van logjes niet me slimste post, als ik daardoor lynch word is dat een enorm domme actie geweest. Maar dan lynchen jullie wel een goedje.

Wat betreft jou aanvallen, dat was helemaal niet me doel. Dat je het zo opvat begrijp ik maar zoals ik op dag 1 al zei denk ik dat je goed bent omdat je gewoon je normale spel vertoont. Koppig als altijd.

Ik wil daarnaast is even wat dingen zeggen die mij opvallen aan @Hopeful
Ik krijg sterk de indruk dat Hopeful een slechtje is aangezien hij erg makkelijk overal tussendoor glijdt. Hij zegt niet heel veel maar net genoeg om wel gewoon "actief" mee te doen aan het potje. Maar maakt wel een opmerking over dat Pieter DO kan zijn terwijl dit gewoon eigenlijk een goede mogelijkheid was en je de Welp hier dus een kans biedt iemand te welpen. Pieter als lunch dag 1 was namelijk een sportieve geweest en dus is dat aannemelijk.

Dat in combinatie met het makkelijke stemmen en het niet op de voorgrond willen komen terwijl hij dat normaal zeker niet schroomt zet mij ertoe aan voor nu Hopeful te zeggen.

Naast Hope zet ik enorme twijfels bij TUTM, hij is dan wel actief door Arlena maar toch zit dat me niet helemaal lekker. Hij is vaker actiever geweest als slechtje dan als goedje. Naast dit heeft hij 2 makkelijke stemmen geplaatst maar wilde hij niet met de meute meelopen op RD. Dit vind ik in zijn geval vreemd want dit doet jij normaal wel vaak wanneer er veel op 1 speler wordt gestemd. Lijkt me nu dat hij wist dat er goedje gestemd werd en niet een goedjeslynch op zijn naam wilde hebben.

Meningen aub :)

De twee dingen die je hier zegt ben ik wel akkoord mee.
Zeker van hopeful, meerdere mensen hebben hem ook al om zijn mening gevraagd maar veel is er nog niet van gekomen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Castiel je maakt jezelf alleen maar verdachter voor me zo :rolleyes:

Maar maakt wel een opmerking over dat Pieter DO kan zijn terwijl dit gewoon eigenlijk een goede mogelijkheid was en je de Welp hier dus een kans biedt iemand te welpen. Pieter als lunch dag 1 was namelijk een sportieve geweest en dus is dat aannemelijk.

Je gaat hier serieus op in? Echt?

Ik heb nog nooit zo obvious getrolld als in die paar posts. Waarom zou ik ooit toegeven dat Pieter de lunch was en hij dus waarschijnlijk DO is? Het was een grap, en stiekem hoopte ik dat de welp het serieus op zou vatten en zo een actie zou verspillen.

Dat in combinatie met het makkelijke stemmen en het niet op de voorgrond willen komen terwijl hij dat normaal zeker niet schroomt zet mij ertoe aan voor nu Hopeful te zeggen.

Heb je ook gelezen waarom ik minder actief ben dan gepland?

Maandag had ik m’n date, door stress amper geslapen en ‘s avonds enorme vertraging met de trein. Gister m’n eerste werkdag en weer slecht geslapen - ‘s avonds kroegentocht. In m’n vrije tijd die ik had, was ik te moe om aan WvW te denken. Nu ben ik echter uitgerust en klaar om door te gaan.

Vind deze theorie echt te makkelijk van je, ik ben beter gewend :D
 

DeletedUser65921

Guest
Castiel

Prima lynch voor vandaag. Kom er straks op terug.

Je begon sterk Gijs maar het vervolg is wel wat ontgoochelend.

Btw iemand tijd en zin om alle stemmen van gisteren (en dan vooral die op RD en castiel) te gaan oplijsten?
Anders hoop ik dat ik er zelf tijd voor vind.
 

DeletedUser77898

Guest
Hoofdverdachte: Castiel

Verklaring: Ten eerste, hij staat op 7. 80% wolfkans dus. Waarschijnlijk zal niemand dit niet serieus nemen dus nu de echte reden :p


Normaalgesproken is Castiel dag 1 al vrij actief voor het BM schap. Deze keer leek het wel alsof hij die toch niet helemaal zou willen. BM stemmen op hem werden niet geliked waar dat normaal wel gebeurt. Krijg het gevoel alsof Castiel off the radar wilde blijven dag 1 (wat ook gelukt is). Deze zin is daar wel het voorbeeld van van Castiel:


“Hahaha dat potje was geniaal :p En ik snap je beweegreden heel goed hoor waarom je niet op mij wil stemmen. Kan enkel zeggen dat dat op dit potje niet van toepassing is”


Castiel die het zo makkelijk opgeeft? Maar waarom? Dus gaan we verder kijken.


Hij zet zijn BM stem op Time. Mocht hij wolf zijn, vind ik dat de makkelijkste keuze. Time is namelijk wolvenvanger maar reageert ook vrij snel op mensen wanneer ze iets doen wat niet in zijn straatje ligt. Dus opnieuw haalt Castiel de aandacht van zich af. Bovendien was op dat moment al duidelijk dat Time BM ging worden dus zo bijzonder was deze stem niet naast dat hij onopvallend was.


Vervolgens:


Jammer ... Maar snap je wel want er is serieus heel weinig waar we wat mee kunnen. Alles teruggelezen net en zie Dragonfriend enorm veel trollen. Time trollt maar wil daarmee wel iets bereiken en veel nieuwe spelers stellen veel vragen en maken lijstjes en geven overzicht.


Ik vind dat Time enigsinds moeite doet voor een lynchstem zo op dag 1 maar vind het onvoldoende om te volgen. Nog uurtje om alles te bekijken!


Nog een post om onder de radar te blijven. Normaal gaat Castiel op dag 1 toch iets anders erin dan gewoonweg niks zeggen in een post.


Daarna:

Vind jij mensen al concreet verdacht dan? Zie vooral veel trolls hier en daar etc. etc.


Weer vragen naar wat iemand anders vindt. Zelf 0 inbreng hebben. Dit is absoluut wolven gedrag. Daarna volgt Castiel zijn stem op mij, die niet meer van mij af wordt gehaald ondanks een heel erg duidelijke log die zijn “reden” compleet weghaalt. Nog erger is dat hij hier niet op reageert, terwijl hij als goedje gelijk in zou zien, dat dit best wel prima evidence is om het zo maar te zeggen. Alweer een minpunt dus voor Castiel.


Dan weer een opvallende zin:


PS, denk niet dat we goed zitten met NITS hoor mensen ... Vind dat er weer HEEL makkelijk meegelopen wordt. Zo pissig word je niet als de verdenking terecht is.


Dit zegt Castiel 1 minuut voor de deadline. HEBBEN WE HIER DAN UBERHAUPT IETS AAN? Nee natuurlijk niet. Weer zo’n nutteloze zin, die de meesten zelf al hadden kunnen raden en vanuit het wolvenkamp was het uiteraard 100% zeker. Wist jij meer Castiel?


Volgende nutteloze info:

Nou pure kutdag dus ... Maar wel veel informatie met alle niet stemmers en meeloopstemmen en noem maar op.


Lunch is ideaal en een lekkere win :) wil de opties best opnoemen als mensen ernaar vragen maar net teruggekeken en het kan niet de infectiewolf zijn gelukkig :)


Veel informatie zogenaamd, maar alter is hier 0,0 mee gedaan. Waarom een pure kutdag? Normaalgesproken gaan er dag 1 2 goedjes uit (grootste kans) en nu maar 1. Daarna compleet omdraaien en het een “lekkere win” noemen. Vervolgens wil Castiel wel informatie gaan geven aan iedereen over hoe het spel werkt…….. yeah right.


Dan probeert Castiel mij te zeggen dat logjes niet toegestaan zijn. Ik denk persoonlijk inderdaad niet dat hij mij dood wilde laten vallen, maar ik denk wel dat hij het enorm jammer vond om zijn theorie niet te kunnen blijven handhaven op mij. Een enorm slechte theorie over dat ik normaalgesproken als wolf (WAT IK 1 X BEN GEWEEST) actief ben. (TERWIJL IK TOEN INACTIEF WAS). Dus dat slaat echt 3x nergens op en dat weet Castiel zelf als de beste want hij zat toen bij mij in het wolventeam. Wel enorm grappig om te zien dat hij dan vandaag letterlijk hierop verder durft te gaan en dit nogmaals gaat benoemen…..


Vervolgens noemt Castiel een aantal feiten op zonder daar werkelijk iets mee te zeggen. Hij vraagt telkens om anderen hiernaar te laten kijken, maar geeft zelf 0 conclusies en durft niet het touw in handen te nemen. Dat is niet hoe Castiel als goedje speelt!!


En dan komt het:


Meerdere mensen verdenken Castiel. Dit leek mij niet gespeeld en daarom verwacht ik dat DZ en Dragonfriend goedjes zijn. Castiel opent de stemming op RD. Dan is de vraag: wie lopen er allemaal mee uit het wolvenkamp?


Cryptic als 1e à die vind ik dit potje sws al verdacht overkomen. Daar ga ik later vandaag verder onderzoek naar doen. Heeft vorige x een mega post gemaakt zonder eigenlijk iets te durven zeggen of enige inhoud… Verder heb ik hem nog met weinig dingen zien komen. Hij staat bij mij zeker op verdachte nummer 2.


Vervolgens gaat Hopeful mee op RD als 2e zonder enige verdere uitleg?!?... Moet wel zeggen dat me dit niet wolfs lijkt, omdat hope weet dat hij hier niet mee weg gaat komen normaal. Die is dan wel actiever een geeft een normale uitleg…


Laila als 3e, maar die was welp


Loyal op RD al 4e, krijg ik ook een enorm slecht gevoel over dit potje. Daar volgt meer over later vandaag.


Time als 5e, vind ik vrij vreemd. Waarom alsnog meelopen daar? Sws niet iets wat je als slechtje zou doen, of was dit de bedoeling?!


Pietvannl als 6e, nog geen mening over die gast die geen namen kan spellen


Saphira had ergens ook nog gestemd op RD, heb nog te weinig naar deze speler gekeken om iets te kunnen zeggen.


Nog een interessant puntje: RozeEenhoorn gaat op Castiel terwijl die al heel duidelijk geen lynch meer zal worden. Dit zegt nog niet zoveel, maar vind ik wel opvallend. Ga ik verder naar kijken vandaag.


Nou voorlopig heb ik wel genoeg getypt…. Castiel duidelijk een wolf voor mij. Als ik dit fout heb, heeft het geen zin meer om zulke lange posts te maken en alles uit te gaan zoeken…. Dus we gaan het zien vandaag hopelijk. Doei wolf Castiel
 

Deleted User - 2075062

Guest
Well, als jullie het zo gaan spelen. Ik ben een speciaaltje. Dus als jullie mij willen lynchen moeten jullie dat maar lekker doen maar ben dan lynch je een goed speciaaltje die zeker nog van nut kan zijn.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Vervolgens gaat Hopeful mee op RD als 2e zonder enige verdere uitleg?!?... Moet wel zeggen dat me dit niet wolfs lijkt, omdat hope weet dat hij hier niet mee weg gaat komen normaal. Die is dan wel actiever een geeft een normale uitleg…

Ik stemde op RD zonder toelichting, omdat ik bij hem op dag 1 al twijfels had en tegen de tijd dat ik stemde ik niet meer thuis was en geen idee had wat te doen.

Vandaag krijg je een onderbouwde stem van me ;)
 

DeletedUser76198

Guest
Loyal op RD al 4e, krijg ik ook een enorm slecht gevoel over dit potje. Daar volgt meer over later vandaag.

Meeloopstem was voor mij heel makkelijk omdat ik connectie tutm en RD als mogelijkheid zag. Vanwege eerder uitgelegde redenenen
 
Reactiescore
93
Je begon sterk Gijs maar het vervolg is wel wat ontgoochelend.

Btw iemand tijd en zin om alle stemmen van gisteren (en dan vooral die op RD en castiel) te gaan oplijsten?
Anders hoop ik dat ik er zelf tijd voor vind.
Ik zal hier vanmiddag mee bezig gaan. Ik zal ook mijn best doen om de tijden erbij te zetten voor meer informatie
 

DeletedUser77898

Guest
Meeloopstem was voor mij heel makkelijk omdat ik connectie tutm en RD als mogelijkheid zag. Vanwege eerder uitgelegde redenenen
ja nou die connectie heb je dus compleet verkeerd gezien. Zijn beide goedjes. Wat vind je van Castiel?
 

DeletedUser77898

Guest
Well, als jullie het zo gaan spelen. Ik ben een speciaaltje. Dus als jullie mij willen lynchen moeten jullie dat maar lekker doen maar ben dan lynch je een goed speciaaltje die zeker nog van nut kan zijn.
een speciale wolf? Voorlopig ben je anders 100% nutteloos en ik moet je verdediging gemist hebben?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Je kan je ook..... hoe heet dat ook alweer?

Ohja.
Verdedigen.

Ik heb me gister op alles dat gezegd is verdedigt maar ga dit niet blijven doen. Als jullie niet willen luisteren dan moeten jullie maar blind blijven staren op mij en zien dat jullie vanavond een speciaaltje lynchen.

Ik heb vanavond pas weer tijd maar vond het nodig nu vast deze claim te plaatsen omdat jullie gewoon NIET willen luisteren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb me gister op alles dat gezegd is verdedigt maar ga dit niet blijven doen. Als jullie niet willen luisteren dan moeten jullie maar blind blijven staren op mij en zien dat jullie vanavond een speciaaltje lynchen.

Ik heb vanavond pas weer tijd maar vond het nodig nu vast deze claim te plaatsen omdat jullie gewoon NIET willen luisteren.

oke ga je dan ook nog wat doen met mijn antwoord op je theorie of laat je je stem lekker staan?
 
Bovenaan