(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser880

Guest
shadows warrior hou op met deze kinderachtigheid..

en gillio het was echt niet nodig hier een topic over te openen, Dit heb je zeker gedaan omdat er leden bang waren en jouw stam leavden, zo zie je maar weer waar OvD op slaat.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waar jullie twee (Ironclauw en Shadows Warrior) mee bezig zijn maar mijn respect voor jullie en indirect de stammen daalt per minuut met dit soort gezeik en acties. Had serieus meer verwacht van (ex) RB leiders, blijkbaar kunnen we terecht de conclusie trekken dat Rebirth in W3 niet kan tippen aan de professionele houding van RB in W2.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is een groote bulsh!t ik weet van niks maar jij weet precies alle detaills hoe wat en wanneer en dan laat je mij ervoor opdraaien als je denkt de plezante uit te hangen is het serieus mislukt.

Als je iets misdoet moet je dat kunnen toegeven, dit is exact DE reden waarom je niet in onze stam thuishoort

@ Janmelle

Waarom betrek je mij hierbij??

Ik post zoiets niet
Ik kom niet met leugens af
Vraag aan de mensen die mij kennen van op w2 van RB en die kunnen beamen dat daar geen probleem was met mij.

Het probleem ligt dus ook niet bij mij.
En omdat de Naam RB hier al genoeg door het slijk getrokken is gaan we wellicht van naam veranderen.
 

DeletedUser

Guest
shadows warrior hou op met deze kinderachtigheid..

en gillio het was echt niet nodig hier een topic over te openen, Dit heb je zeker gedaan omdat er leden bang waren en jouw stam leavden, zo zie je maar weer waar OvD op slaat.

Vind het zelf eigenlijk wel een leuk topic. Je wordt niet elke dag in hetzelfde rijtje als RB en Axis genoemd. :eek:
 

DeletedUser1864

Guest
Dit is een groote bulsh!t ik weet van niks maar jij weet precies alle detaills hoe wat en wanneer en dan laat je mij ervoor opdraaien als je denkt de plezante uit te hangen is het serieus mislukt.

Als je iets misdoet moet je dat kunnen toegeven, dit is exact DE reden waarom je niet in onze stam thuishoort

@ Janmelle

Waarom betrek je mij hierbij??

Ik post zoiets niet
Ik kom niet met leugens af
Vraag aan de mensen die mij kennen van op w2 van RB en die kunnen beamen dat daar geen probleem was met mij.

Het probleem ligt dus ook niet bij mij.
En omdat de Naam RB hier al genoeg door het slijk getrokken is gaan we wellicht van naam veranderen.



wrm blijf je mij toch van alles de schuld geven? om je "reputatie" te redden?
 

DeletedUser

Guest
@ Janmelle

Waarom betrek je mij hierbij??

Ik post zoiets niet
Ik kom niet met leugens af
Vraag aan de mensen die mij kennen van op w2 van RB en die kunnen beamen dat daar geen probleem was met mij.

Het probleem ligt dus ook niet bij mij.
En omdat de Naam RB hier al genoeg door het slijk getrokken is gaan we wellicht van naam veranderen.

Ironclaw, ik betrek jou erin omdat het aldoor een discussie tussen jou en je broer(tje) is.. T's niet dat de andere stammen jou of je broer door het slijk halen maar dat doen jullie zelf.

Verder zie ik zelf ook wel dat jij de topics niet start, alleen t's continu een welles-nietus tussen jou en je broer(tje). Ik denk dat jullie gewoon dit ff flink moeten uitvechten offline en dan hier weer richten op het spel...

Vind het zelf eigenlijk wel een leuk topic. Je wordt niet elke dag in hetzelfde rijtje als RB en Axis genoemd. :eek:

Hiermee heb je met CM dan ook de hoogte punt in het bestaan bereikt :D

En omdat de Naam RB hier al genoeg door het slijk getrokken is gaan we wellicht van naam veranderen.

Zolang jij en je broer(tje) niet het eens worden helpt dat niet want dan word je nieuwe naam wel het slijk ingetrokken.. Enne ik denk wanneer je gewoon ff weer op goede voet komt met je broer(tje) en de rellen tussen hem en jou voorbij zijn dat het "slijk" dan wel weer van RB afdruipt binnen een paar dagen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ironclaw, ik betrek jou erin omdat het aldoor een discussie tussen jou en je broer(tje) is.. T's niet dat de andere stammen jou of je broer door het slijk halen maar dat doen jullie zelf.

Verder zie ik zelf ook wel dat jij de topics niet start, alleen t's continu een welles-nietus tussen jou en je broer(tje). Ik denk dat jullie gewoon dit ff flink moeten uitvechten offline en dan hier weer richten op het spel...


Het zijn niet de andere stammen het is mijn broer dit RB door het slijk haalt.
Wat moet ik dan doen???
Zeggen ja je leugens kloppen:rolleyes: ??
Ik kan er niks aan doen dat hij zo onvolwassen is.
 

DeletedUser659

Guest
Ik zal in ieder geval mijn (CM) aandeel hierin ontkennen. Wel leuk dat we in één adem met .RB. en Axis worden genoemd, al is maar de vraag of zij dit rijtje ook erkennen.

1) Wij zijn bondgenoten van BALL. Een leider van BALL is al eerder naar me toegestapt met het gerucht dat wij een aanval op de beramen. Dit heb ik toen ontkent en dat doe ik nu weer. Ik heb veel berichten van leden waarin ze positief commentaar geven op BALL. Deze berichten zijn van vóór deze geruchten, namelijk van toen de beslissing genomen moest worden om een BND met ze te nemen. Ik kan deze hier posten. Verder hebben we er ook totaal geen baat bij om BALL aan te vallen. Ze liggen niet voor ons in de weg maar zitten wel dichtbij genoeg om ons te helpen in conflicten.

2) HOT.. Nog nooit contact met één van hun leiders gehad, laat staan een lid van hun. Ze liggen dan ook totaal niet in onze buurt. Kijk maar op Deze kaart. Zou niet weten wat we tegen hun moeten beginnen.

3) 0vd. Gillio, een tijdje geleden vroeg je me nog of we een BND konden afsluiten. Je was zo onder de indruk van het feit dat wij een BND niet zien als "slechts een naampje op elkaars lijst". Toen zei ik: "leuk Gillio, maar je ligt ontiegelijk ver van ons weg". We liggen erg ver van elkaar weg. Ik wens jullie succes op K45, wij doen ons werk op K55.

Met Axis en .RB. hebben we nauwelijks een band. We hebben met wat .RB. leden wel redelijk wat berichtjes uitgewisseld, maar dat ging nooit over al te grote zaken. Meestal wat aardigheidjes over en weer en ééns een klein conflictje (iemand wilde een lid van ons farmen).
Ik hoor het nog wel.

Edit: Heb je dit gerucht toevallig van TT. gehoord?

(geen zin om de laatste posts te leze)


ik geef roenneman gelijk dat er geen aanvalle worde geplant, ik zie in ieder geval NIKS daarover op het forum bij ons
 

DeletedUser

Guest
Ik als leider van TT. kan jullie gerust meedelen dat wij op dit moment geen enkele aanval beramen op welke stam dan ook en evenmin deze geruchten rondsturen want volgens mij hebben wij daar niet veel baat bij...

Ik heb al enkele andere geruchten opgevangen in verband met aanvallen die BALL beramen op andere stammen maar deze ben ik niet van plan hier te posten ;)

Enja RB, als je ieder gerucht moet geloven wille die iedere stam aanvallen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft shadows warrior een beetje een hekel aan zijn broer Ironclaw en nu probeer shadows via allerlei rare geruchten ironclaw zwart te maken. Maar stop alsjeblieft shadows warrior. je bent echt irritant.
 

DeletedUser1864

Guest
Volgens mij heeft shadows warrior een beetje een hekel aan zijn broer Ironclaw en nu probeer shadows via allerlei rare geruchten ironclaw zwart te maken. Maar stop alsjeblieft shadows warrior. je bent echt irritant.

ik zou zeggen dat het eerder omgekeerd is.... maar niemand gelooft mij:(
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet om eerlijk te zijn. je bent een idioot. spijt me dat ik het zeg:rolleyes: maar het is wel zo.
 

DeletedUser1864

Guest
ELK woord dat ik hier heb gezegt is waar, bewijs het tegendeel?
 

DeletedUser

Guest
nou. jij zit niet in een van die stammen en Jzzl is bijvoorbeeld axis en die weet meer dan zo een noob als jij ik zal een paar argumenten geven
1. je hebt een beetje hekel aan je broer
2. Er zitten geen diplomatieke relaties tussen beijvoorbeeld CM en die andere.
3. Je hebt zelf geen bewijzen.
4. je maakt alleen maar leugens.
nou ga echt weg of ik geef je aan.
 

DeletedUser1864

Guest
nou. jij zit niet in een van die stammen en Jzzl is bijvoorbeeld axis en die weet meer dan zo een noob als jij ik zal een paar argumenten geven
1. je hebt een beetje hekel aan je broer
2. Er zitten geen diplomatieke relaties tussen beijvoorbeeld CM en die andere.
3. Je hebt zelf geen bewijzen.
4. je maakt alleen maar leugens.
nou ga echt weg of ik geef je aan.

waarom is iedereen hier zo (sorry) dom om ironclaw te geloven....
en nee ik haatte mijn broer ni tot nu:mad:
 

DeletedUser

Guest
Omdat jij een kleuter van 3 bent die al 2 topics gemaakt heb en er meteen bij zit. jij laat die ideeen zien. Ironclaw reageert niet meteen maar na een tijdje en die zijn goed geargumenteerd enz....
daarom misschien?
 

DeletedUser

Guest
Ja, het is waar, Axis gaat binnenkort een grote aanval uitvoeren op alles en iedereen :rolleyes:
 
Bovenaan