The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser44403

Guest
Andere reden van het grote verschil in dorpen is ook dat wij onze verloren accounts niet dumpen voor de stats.
Nee inderdaad. Jullie maakten die accounts gwn zelf klein zodat wij er nietmeer aankonden ;).
(Nom Nom Nom & Toto Riina als voornaamste voorbeelden =))
 
Reactiescore
205
@Napoleon Bonaparte. Wat loop jij nou steeds te zeuren? Ga naar je eigen wereld. Sukkeltje!

Gelijk heeft die. Jullie hebben het jezelf lekker makkelijk gemaakt en kunnen jullie fijn op één front richten. Het kwantiteitsverschil is bijna 4x zo groot, dus zouden jullie ook 4x zoveel dorpen veroverd moeten hebben. Valt nog tegen:

Zijde 1:
Stammen: Forged, C.N.1, Final, Faith, SVS, SVS II
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 58,018
Kant 2: 33,593
Verschil: 24,425

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,653
Kant 2: 1,424
Verschil: 229

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 438,491,620
Kant 2: 264,422,965
Verschil: 174,068,655

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,259,259
Kant 2: 13,147,297
Verschil: 2,111,962

chart
 

DeletedUser71739

Guest
Nee inderdaad. Jullie maakten die accounts gwn zelf klein zodat wij er nietmeer aankonden ;).
(Nom Nom Nom & Toto Riina als voornaamste voorbeelden =))

Dit toont meer respect naar een lid dan kicken als er niet goed gedeft word. Een account klein maken is trouwens ook niet zomaar gedaan.

En de stats van alleen Sagra zijn ondanks de situatie op casual 2 echt zo slecht niet.
 

DeletedUser25759

Guest
het is wel een feit dat jullie de grotere spelers hebben van casual 2...
er word wel serieus verdedigd bij sagra en dat mag ook gezegd worden!

en even terugkomen op napoleon: ik heb effectief op het account gespeeld maar ben na 2 weken gestopt ;)
 

DeletedUser70174

Guest
het is wel een feit dat jullie de grotere spelers hebben van casual 2...
er word wel serieus verdedigd bij sagra en dat mag ook gezegd worden!

en even terugkomen op napoleon: ik heb effectief op het account gespeeld maar ben na 2 weken gestopt ;)

In het eerste gedeelte moet ik je toch ongelijk geven. De top 25 en al helemaal de top50 is niet meer wat het een half jaar geleden was...

En bedankt voor het compliment :)
 
Reactiescore
2.193
Haha musketiers..

Veel voor jullie BG's doen wat een grap, weet wel beter. het feit blijft dat er nog steeds geklaagd wordt bij sagra over bepaalde spelers van forged en hun beleid ;)

Zal ongetwijfeld wel niks van waar zijn dan, tijd zal het leren. :p

Laten we het erop houden dat meerdere spelers van forged steeds meer uitgekotst worden door aso en respectloos gedrag;) Uiteraard zal dit wel ontkend worden, dat geeft ook helemaal niet.

de tijd zal ons leren dat forged gaat vallen, onvermijdelijk ^^

Net zoveel respect als een acc in je AF zetten waar je niet speelt? Je speelt niet op Psycho, je medespeler speelt op Psycho.
 

DeletedUser71739

Guest
Je vergeet TBR lieve schat.

Jij vergeet dat ze niet meer aan onze kant staan. Ze doen helaas nog wel mee in de stats.

Svs doet niet mee in Hide and Seek maar hebben al oorlog met svs lang voor Forged.
 
Reactiescore
2.193
Jij vergeet dat ze niet meer aan onze kant staan. Ze doen helaas nog wel mee in de stats.

Svs doet niet mee in Hide and Seek maar hebben al oorlog met svs lang voor Forged.

Dat heeft niks met deze stats te maken ;) SVS is niet onze bg, dus die kan je er in deze stats niet instoppen. TBR was jullie bg, dus in die tijd dat ze bg waren zouden ze ook in de stats moeten.

Ik sta nog steeds op die uitleg te wachten? Of is het gooien van woorden zonder waarde je motto?
 

DeletedUser76756

Guest
Jij vergeet dat ze niet meer aan onze kant staan. Ze doen helaas nog wel mee in de stats.

Je bedoeld dat ik vergeet dat Sagra ze heeft laten vallen omdat Maurits bij de vijand solliciteerde. Dat noem ik pas respect voor BG's hebben.

Svs doet niet mee in Hide and Seek maar hebben al oorlog met svs lang voor Forged.
Als ze niet mee doen, hoef je ze ook niet mee te nemen in de stats. "Windowdressen" noemen we dat.
 

DeletedUser77564

Guest
respect is weer ver te zoeken...... de reacties hier zeggen al genoeg hoe het intern ook bij jullie gaat :D

en Marcelver, is tot het einde gebleven. en met einde bedoel ik dan tot het einde van de vv periode, we hadden hem dus al veel eerder kunnen kicken.

hoe wij het weten van die eventuele kick, zou jij moeten weten Jimboy ;) of heb je je stamgenootjes toch niet zo onder controle als dat je zelf denkt? ;)

Hebben we weer eens last van een spion toevallig?

Forged gaat volgens mij zelfs beter om met haar BG's dan Sagra. Dat zie je bijvoorbeeld aan dat Sagra enkel -TBR- en DR als vriendjes kunnen krijgen. Die staan ook nog eens enorm negatief qua dorpen, dus veel OS zullen die wel niet krijgen van Sagra. Dat doet Forged toch beter, want Sagra valt ons zo weinig aan dat we genoeg OS naar onze BG's kunnen sturen. Uiteraard hebben we ook nog het deel waarbij Sagra hun BG Lord Banaan (stam -TBR-) aanviel, naar wat ik in doorgestuurde PM's las zag Lord Banaan dit zelf niet aankomen.

Sagra zal vast wel weer propaganderen over dat we niet respectvol zijn tegenover onze BG's ofzo, maar aangezien ik die fora kan lezen en Sagra als het goed is niet :rolleyes: kan ik toch zeggen dat het onwaar is. Ook leuk dat als Sagra iets zegt het 'Sagra tegen de wereld is (dus Sagra tegen alle allianties aan onze zijde) en zij dus mooi even hun BG's achterwegen laten zodra ze slecht presteren.
 

DeletedUser71739

Guest
Ik sta nog steeds op die uitleg te wachten? Of is het gooien van woorden zonder waarde je motto?

Het antwoord komt maar zeker maar heb nog een leven naast tw. Ik moet hiervoor even aantal dingen uit archieven en dergelijke halen, kost wat tijd ;)

Je bedoeld dat ik vergeet dat Sagra ze heeft laten vallen omdat Maurits bij de vijand solliciteerde. Dat noem ik pas respect voor BG's hebben.


Als ze niet mee doen, hoef je ze ook niet mee te nemen in de stats. "Windowdressen" noemen we dat.

Jij weet heel goed dat het anders in elkaar zit met Maurits. Maurits heeft nooit deel uitgemaakt van Sagra.

Svs doet wel degelijk mee, ze staan alleen niet in de oorlogstats.

Huidige situatie is... ongeacht of ze in Hide and Seek zitten,

Zijde 1:
Stammen: Sagra, DR2, DR, TBR
Zijde 2:
Stammen: Forged, C.N.1, SVS, SVS II, Final, Final², Faith, 300

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 36,204
Kant 2: 66,050
Verschil: 29,846

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,476
Kant 2: 2,292
Verschil: 816

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 287,396,969
Kant 2: 488,051,475
Verschil: 200,654,506

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,615,295
Kant 2: 21,322,506
Verschil: 7,707,211

chart
 

DeletedUser77564

Guest
*gaapt*

- Dat jullie oorlog voeren met SVS naast ons is je eigen probleem, rook maar een vredespijp met ze
- Hoeveel aanvallen hebben jullie van Faith gehad?
- Final² kan jullie nog geeneens aanvallen, die zal de uitkomst van de oorlog niet bepalen
- 300? Die ene speler? Jullie moeten echt minder oorlog maken met andere stammen. Maar goed, die ene speler zal jullie het vast moeilijk maken

Leuk dat zoveel stammen aan onze kant staan, maar het lijkt aanzienlijk erger dan het is. Gewoon niet zoveel vijanden maken, misschien beter met BG's omgaan? :p
 

DeletedUser71739

Guest
*zucht*

Final2 en svs kunnen prima os leveren naar andere spelers.

Dat de leden uit 300 met jullie samenwerken is geen geheim hoor.

En minder oorlog maken met stammen? Dat zeg jij die met M gefuseerd is die juist hele wereld de oorlog verklaarde alleen voor de stats.
 

DeletedUser74557

Guest
Net zoveel respect als een acc in je AF zetten waar je niet speelt? Je speelt niet op Psycho, je medespeler speelt op Psycho.

Dan moet jij nog ééns heel goed de geschiedenis van Psycho onder de loep nemen.

Psycho ben ik persoonlijk 1 van de oprichters van en heb er degelijk wel gespeeld, actief tot 1,5 mil pnt ik log nog steeds zo nu en dan op het account:)
sterker nog account staat op MIJN email. :)
 
Bovenaan