The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser74557

Guest
wat een liefde hier zeg xD

goedemorgen deze mooie morgen, iemand nog wat zinnigs te melden? :D
 

DeletedUser71739

Guest
Niet echt, ben alleen wel benieuwd hoe het met ALBA en raoul gaat. :p
 

DeletedUser77260

Guest
Haha, in tegenstelling tot verschillende andere spelers/ stemmen, denken wij wel na ;)
(heel af en toe dan)

Net voordat ik de CF's van toto wou wegwerken hebben jullie dat acc kapot gebombardeerd, jammer weer ;)

Draait daar om winnen he :p. Denk niet dat er heel veel liefde is en het hun boeit dat het ex bg was.

Zelfs Forged. kan 12 mill niet zo snel pakken :p, Maar Faith claimt en pakt lekker, natuurlijk, ex lid enzo :)
 

DeletedUser71739

Guest
Forged misschien niet maar 300 wel :p

Raoul is ook lekker aan het deffen trouwens, ben benieuwd wanneer hij gekickt gaat worden uit cn1.
 

DeletedUser25759

Guest
geen zorgen word aan gewerkt.
wij staan nog altijd ver positief voor dus komt wel in orde
 

DeletedUser

Guest
#rip de speler die beweert op flex te hebben gespeeld maar er nooit heeft gespeeld
 

DeletedUser74557

Guest
De vraag is niet of ALBA bllijft bestaan, maar zou raoul1 blijven bestaan? ;)

Ze deffen daar echt deftig ;)
 

DeletedUser76756

Guest
#rip aan Forged!

991f8b36ceed28ed3f74000034fae9c3.png


Droom maar lekker verder. Jullie stam heeft (1051/33) = 31.8484x meer dorpen verloren als ons! Rip aan Sagra!
 

DeletedUser77564

Guest
Raoul1 zit niet in Forged, dus helaas staat Kyro's uitspraak niet erg stevig zoals mijn goede vriend Herjan hierboven goed kan uitleggen ;D
 

DeletedUser71739

Guest
991f8b36ceed28ed3f74000034fae9c3.png


Droom maar lekker verder. Jullie stam heeft (1051/33) = 31.8484x meer dorpen verloren als ons! Rip aan Sagra!

Dat komt omdat wij druk met cn1 en final zijn. Voor het geval jullie het nog niet wisten vechten wij bijna tegen de hele wereld en moeten we keuzes maken.

Mijn uitspraak was te herleiden aan de post erboven. Het zegt niets over hoe het nu staat maar over hoe ik het graag zie ;-)
Begrijpend lezen blijft een probleem he :p
 
Bovenaan