The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser71739

Guest

7b533ba516c0a4748258ff9b5ff82850.png


Het zal iedereen niet ontgaan zijn dat er een nieuwe massastam gevormd is op Casual 2.
Deze massa stam leeft onder de naam Forged, Nunquam Intereo en heeft momenteel 31 leden. Door de hoeveelheid leden hebben ze ons de eerste plaats afgenomen maar theoretisch gezien zijn wij natuurlijk nog de grootste met een puntengemiddelde van 9.5 miljoen. In deze nieuwe oorlog zal de tijd leren wie het sterkste is en wie de werelddominantie naar zich toe zal trekken.

Leden van M kunnen zich proberen te verstoppen in een massa stam maar de leden van Sagra en Select zullen jullie vinden.

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10
Wie niet weg is, is gezien!


Sagra

Er is voor deze korte oorlogsverklaring gekozen omdat onze vijanden na korte tijd opsplitsen en fuseren.
Hoop dat we deze keer echt een stam kunnen verslaan zonder dat ze vroegtijdig hun stam opheffen.

Hou het respectvol!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70174

Guest
Het topic waar we allemaal lang op hebben gewacht.

Dat het maar een leuke, eerlijke oorlog mag worden met veel bullshit en geklets :)
 

DeletedUser77260

Guest
Hehehahahihi, DR als BG, begint al gelijk weer goed bij Sagra ;)
 

DeletedUser71739

Guest
Lol, nieuwe bondgenoot? Of hebben julllie nieuwe defense slaafjes gevonden?

we wisten al maanden dat jullie samenwerkten met DR!

Onze samenwerkingen hebben een hele andere insteek als bij die van jullie. Wij respecteren onze bg's.

DR hahahaha en dan klagen ze als wij allianties hebben met andere stammen.

Cn1 verklaard DR de oorlog meer hoef ik niet te zeggen denk ik. Wij helpen deze mannen gewoon graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
dat puntengemiddelde zal jullie waarschijnlijk een vreselijk voordeel geven :p
Wel lache dat DR ineens mee doet, we hebben nu wel een wereld oorlog ontketend ^^
Is casual 2 toch niet zo saai meer!
 

DeletedUser71739

Guest
dat puntengemiddelde zal jullie waarschijnlijk een vreselijk voordeel geven :p

Dit geeft in zoverre voordeel dat Sagra maar uit 19 leden bestaat wat snelheid en samenwerken vele male makkelijker maakt.

Niet persé van jou hypocriet, maar wel van sagra zelf om dit te doen. Wij worden ervoor afgebrand :p

Zoals ik al eerder aangaf is onze insteek heel anders. Jullie zijn gezamenlijke vijanden van ons dus waarom niet samenwerken. Cn1 verklaard DR de oorlog omdat ze met ons praten via Pm. Jullie zetten iedereen op tegen Sagra om gezamenlijke vijanden te creëren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77124

Guest
Zoals ik al eerder aangaf is onze insteek heel anders. Jullie zijn gezamenlijke vijanden van ons dus waarom niet samenwerken. Cn1 verklaard DR de oorlog omdat ze met ons praten via Pm. Jullie zetten iedereen op tegen Sagra om gezamenlijke vijanden te creëren.

Nee, wij merken dat andere stammen net zo'n hekel aan jullie heeft als wij. We werken dus op precies dezelfde manier.
 

DeletedUser71739

Guest
Daar denken wij wel anders over, als er stammen zijn die echt een hekel aan ons hebben is dat omdat ze niet kunnen hebben dat we lang nummer 1 hebben gestaan. Nu wij 2de staan kan het tij nog wel eens keren ;)

Sagra is sinds het vertrek van Kemmert een hele andere stam geworden. Iedereen heeft altijd ons respect gekregen en we spelen op een eerlijke manier. Dat stammen ons niet mogen zal niet persoonlijk zijn.
 

DeletedUser77389

Guest
Mag ik vragen waarom jullie bloodbad niet in de stam doen als hij net dorpen aan het verliezen is van sagra? (kan goede reden zijn dus niet wild opvatten dit.)
 

DeletedUser76226

Guest
Hallo,

Ik las dit topic even, en zag dat er aardig wat commentaar op is dat DR meedoet. Maar waarom, onze stam is misschien wat kleiner dan de andere stammen maar het gaat om de kwaliteit van de spelers.

Wij hebben als stam diverse oorlogen gevoerd, ook tegen stammen die veel groter waren dan ons. En tot nu toe altijd gewonnen. Kijk ook maar is bij Ranglijst --> Stammenoorlogen. (In het bestand een print screen van onze gevoerde oorlogen.

En ook in de oorlog tegen C.N.1 hebben we al binnen korte tijd enkele dorpen mogen veroveren.

Ook was er commentaar op dat Sagra een Bondgenootschap met DR heeft. Daar is toch helemaal niks mis mee. Ik heb als leider al sinds vorig jaar goede contacten met Kyro (Later ook met .Nemesis). En er is ook nog nooit sprake geweest van enige dwang of wat er ook op zo mogen lijken.

Met vriendelijke groet,

roverR|Leider van DR en DR2
 

Bijlagen

  • Oorlogen.png
    Oorlogen.png
    534,3 KB · Weergaven: 19

DeletedUser62436

Guest
Denk dat dat dus ook het gene is waar meeste mensen aan twijfelen, de kwaliteit van jullie spelers :p

Niet te vergeten dat jij. Leider van jouw stam, niet al te lang geleden nog gesolliciteerd hebt bij M. :eek:
Lekkere leider ben je... als je de mogelijkheid heb zo je stam dumpen om bij een grotere, betere stam te kunnen komen. Dan vraag ik me idd toch wel af wat jouw woord nou waard is
 

DeletedUser76226

Guest
Beste Full-time,

Ik heb inderdaad in het verleden gevraagd of ik terecht kon in de stam M. Dat is ondertussen alweer iets van 4 maanden geleden.

Ik had toen der tijd de mede-leider ervan op de hoogte gebracht, en hij zou dan mijn functie overnemen. En daarvoor had ik al op het stammenforum aangegeven dat ik misschien zou vertrekken. Dus alles en iedereen bij ons in de stam wist ervan.

Dus dan kan je niet zeggen dat ik mijn stam wou dumpen.
Ik had toen een afwijzing van jullie gekregen (Die niet al te beleefd was). En nu ben ik blij dat ik dus ben afgewezen.

En hoe het er nu voor staat bij ons blijf ik voor de rest van de spelwereld bij DR.

Met vriendelijke groet,

roverR | Leider van DR en DR2
 

DeletedUser62436

Guest
Goed dat je het hun hebt laten weten. Wat mij betreft erg dom dat ze jou als leider hebben aangehouden.
Ik zou iig niet achter een leider staan die zijn eigen stam wilt verlaten... En zeker niet als die dan afgewezen wordt en dan maar toch als leider wilt blijven xD
 

DeletedUser71739

Guest
Dit was mij nog onbekend maar als Rover geen respect had getoond naar zijn stam toen die tijd dan hadden ze hem echt niet meer geaccepteerd als leider. Ik weet dat de stam goed draait dus Rover zal het netjes besproken hebben met zijn leden.
 

DeletedUser62436

Guest
Dit was mij nog onbekend maar als Rover geen respect had getoond naar zijn stam toen die tijd dan hadden ze hem echt niet meer geaccepteerd als leider. Ik weet dat de stam goed draait dus Rover zal het netjes besproken hebben met zijn leden.

Ik geloof best dat hij dat netjes besproken zou hebben. Maar het blijft een rare stap van hem wat mij betreft.
als leider ga je niet zomaar bij een stam solliciteren die nog is ver weg ligt ook.
 
Bovenaan