The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser16343

Guest
Elke keer als ik dit forum lees denk ik bij me eigen werkt jullie medicatie wel de 17e gaan we het mee maken wie er over een maand nog overleeft het is sagra & Dr vs de wereld good luck
 

DeletedUser74219

Guest
Elke keer als ik dit forum lees denk ik bij me eigen werkt jullie medicatie wel de 17e gaan we het mee maken wie er over een maand nog overleeft het is sagra & Dr vs de wereld good luck
Maar eerst !!!!!!!!
14730642_1855327234713864_4973615263124553728_n.jpg
 
Reactiescore
660
Sagra sterk genoeg? je bedoeld ongelooflijk geholpen door Forged, de grootste vijand van toen. Waardoor ineens niet meer de hele wereld tegen jullie was.
Jij maakt ook alles mooier dan het is he.
Niet iedereen houd daarvan, onthoud dat goed. Kan belangrijk zijn ;)

Soms ben jij ook eens grappig, meestal niet maar nu wel. Met kleine stukje geschiedenis kan je ze helemaal draaien, anders geef ik een volledig verslag en dan komen er andere mensen als debiel uit.
 

DeletedUser16343

Guest
Die gok durven ze niet aan de dood eenvoudige reden dat ze liever zo hun dorpen blijven afstaan .

Let s play a game my baby girl !
 

DeletedUser71739

Guest
Eindelijk is het dan zover, succes allemaal.

Het is zo ver... Eindelijk kan klein en groot genieten van deze wereld

17/05 De dag dat de wereld een heel andere betekenis kreeg.

Lang was de Sagrada Familia aan de macht. Zij heerste met veel edelmannen en defensieve krachten. Voor een lange tijd hebben de omliggende gebieden dit geaccepteerd maar in de ondergrondse groeperingen waren de mensen het niet eens met deze wereldmacht. Zij sloten hun handen ineen en gingen samenwerken.

Samen willen zij de macht.
Samen willen zij de Sagrada Familia zien verdwijnen.
Zij verschuiven de machten.
It's time, time for the New World Order


Sagra, aquí venimos! y no esto no es broma
1f604.png
 

DeletedUser71298

Guest
Eindelijk is het dan zover, succes allemaal.

Het is zo ver... Eindelijk kan klein en groot genieten van deze wereld

17/05 De dag dat de wereld een heel andere betekenis kreeg.

Lang was de Sagrada Familia aan de macht. Zij heerste met veel edelmannen en defensieve krachten. Voor een lange tijd hebben de omliggende gebieden dit geaccepteerd maar in de ondergrondse groeperingen waren de mensen het niet eens met deze wereldmacht. Zij sloten hun handen ineen en gingen samenwerken.

Samen willen zij de macht.
Samen willen zij de Sagrada Familia zien verdwijnen.
Zij verschuiven de machten.
It's time, time for the New World Order


Sagra, aquí venimos! y no esto no es broma
1f604.png

Nieuwe topic is hier te vinden:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/the-new-world-order.198133/
 

DeletedUser74219

Guest
denk dat iedereen lekker een poar doet nemen op een terasje heerlijk
 
Bovenaan