The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77564

Guest
Final²'s OS zal jullie 's nachts vast wakker houden haha. Die stam heeft 2 miljoen punten dat je het weet.

SVS heeft dan misschien oorlog met jullie, maar zit niet in de alliantie van Hide and Seek en werkt dus niet met ons samen. Dit heb je zelf bevestigt. SVS levert dan ook geen OS aan ons.
En wat ik zeg, vallen de leden van 300 jullie zo erg lastig? Veel massa's van ze?
 

DeletedUser71739

Guest
Final²'s OS zal jullie 's nachts vast wakker houden haha. Die stam heeft 2 miljoen punten dat je het weet.

SVS heeft dan misschien oorlog met jullie, maar zit niet in de alliantie van Hide and Seek en werkt dus niet met ons samen. Dit heb je zelf bevestigt. SVS levert dan ook geen OS aan ons.
En wat ik zeg, vallen de leden van 300 jullie zo erg lastig? Veel massa's van ze?

Foutje inderdaad, fusie ff vergeten. Het is nu Final en final 2 zal wel opgeheven worden.

Enige waar ik nog eens van wakker lig zijn mijn kinderen ;)
 
Reactiescore
205
Lol? SVS en SVS II sinds wanneer doen die mee aan de oorlog? De nieuwkomer is nog niet goed geïnformeerd.

Edit.


Je vergeet TBR lieve schat.

Ik kan je zo rapportjes geven dat SVS def heeft staan bij C.N.1. SVS edelde ook gewoon mee met C.N.1.
Dus ze doen zowel aanvallend als verdedigend gewoon mee aan de oorlog.

Ja zet TBR er maar bij haha. Een stam waar jullie nota bene de vv hebben van de (voormalige) grootste speler van het stammetje, die jullie vervolgens edelen. Zo kan ik ook wel prima stats scoren. Gelukkig dat je zelf in die stats geloofd.

Klopt jullie staan voor in de stats tegen ons, maar al jullie def en off kan richting front met ons en wij moeten onze def en off verdelen. Verklaar ook maar de oorlog aan die andere stammetjes i.p.v. ze te gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens over die random vv'tjes die jullie overal hebben. 1 vs 1 of all vs all, dan kun je pas correct oordeel geven over de betere stam. Als je dan nog voor staat in stats heb ik er respect voor, nu is het gewoon een zielig wanvertoon.
 
Reactiescore
2.196
Ik kan je zo rapportjes geven dat SVS def heeft staan bij C.N.1. SVS edelde ook gewoon mee met C.N.1.
Dus ze doen zowel aanvallend als verdedigend gewoon mee aan de oorlog.

Ja zet TBR er maar bij haha. Een stam waar jullie nota bene de vv hebben van de (voormalige) grootste speler van het stammetje, die jullie vervolgens edelen. Zo kan ik ook wel prima stats scoren. Gelukkig dat je zelf in die stats geloofd.

Klopt jullie staan voor in de stats tegen ons, maar al jullie def en off kan richting front met ons en wij moeten onze def en off verdelen. Verklaar ook maar de oorlog aan die andere stammetjes i.p.v. ze te gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens over die random vv'tjes die jullie overal hebben. 1 vs 1 of all vs all, dan kun je pas correct oordeel geven over de betere stam. Als je dan nog voor staat in stats heb ik er respect voor, nu is het gewoon een zielig wanvertoon.

Wij hebben niks met SVS te maken? Wat bg's hebben naast ons moeten ze zelf weten, maar als je stats wil laten zien moet je ze of alles apart of SVS eruit houden.
Over banaan, niet vergeten dat de dorpen leeggezet waren.
 
Reactiescore
205
Wij hebben niks met SVS te maken? Wat bg's hebben naast ons moeten ze zelf weten, maar als je stats wil laten zien moet je ze of alles apart over SVS eruit houden.
Over banaan, niet vergeten dat de dorpen leeggezet waren.

Direct misschien niet, indirect wel. Als ik aanvallen krijg van spelers van 4 verschillende stammen, moet er toch ergens een vorm van samenwerking zitten.
Dat de dorpen van banaan leeg gezet zijn veranderd niks aan onze stats.
 
Reactiescore
2.196
Direct misschien niet, indirect wel. Als ik aanvallen krijg van spelers van 4 verschillende stammen, moet er toch ergens een vorm van samenwerking zitten.
Dat de dorpen van banaan leeg gezet zijn veranderd niks aan onze stats.

Banaan zat niet eens meer in TBR toen ik vv had, dus je argument klopt niet.
Wat onze bg's doen moeten ze zelf weten, wij hoeven ons daar niet aan te houden.
 
Reactiescore
205
Banaan zat niet eens meer in TBR toen ik vv had, dus je argument klopt niet.
Wat onze bg's doen moeten ze zelf weten, wij hoeven ons daar niet aan te houden.

Het gaat erom dat jullie dorpen edelen van banaan, terwijl die in TBR zit en niet aan onze kant hoort. Vervolgens komen ze wel bij de stats.
Je tweede argument is makkelijk gezegd. SVS helpt wel mee met gezamenlijke aanvallen met zowel jullie als final en C.N.1. Hoe dat gecoördineerd is kan me weinig schelen, zo ook vreemd zijn als ik dat zou weten. Feit is dat het gebeurt en jullie er de voordelen van ervaren. Maar fijn, zonder SVS scheelt het nu niet zo veel zin de stats:

Zijde 1:
Stammen: Forged, Faith, Final, Final², C.N.1
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 46,908
Kant 2: 33,619
Verschil: 13,289

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,577
Kant 2: 1,233
Verschil: 344

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 363,364,199
Kant 2: 264,663,164
Verschil: 98,701,035

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,609,319
Kant 2: 11,460,894
Verschil: 3,148,425

chart
 

DeletedUser77564

Guest
37adfa99586acd4f3980930e190cb342.png


@Pindakaas

Waarom staan bij jou statistieken:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,577
Kant 2: 1,233
Verschil: 344

Terwijl de statistieken bij oorlogstatistieken iets heel anders zegt?

(Geen aanval, gewoon statistieken vergelijken)
 
Reactiescore
2.196
Tom, je vergeet dat Banaan niet in die stats zit omdat toen Forged dorpen kreeg Banaan al uit TBR was. In deze stats moet je TBR wel inzetten voor de tijd dat TBR jullie bg was. Dat je SVS erin zet boeit me verder niet echt, als die CN of Final helpt dat helpen ze dus wel maar wat je nu weer doet is het verdraaien.

Totaalplaatje staat Sagra idd niet zo slecht:
Zijde 1:
Stammen: Forged, C.N.1, Final, Final², Faith
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 46,909
Kant 2: 33,621
Verschil: 13,288

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,577
Kant 2: 1,233
Verschil: 344

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 363,374,218
Kant 2: 264,682,140
Verschil: 98,692,078

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,609,319
Kant 2: 11,460,894
Verschil: 3,148,425

chart

Tegen Forged wel maar dit is makkelijk te verklaren door ligging

Zijde 1:
Stammen: Forged
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,420
Kant 2: 33,621
Verschil: 28,201

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 218
Kant 2: 26
Verschil: 192

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 49,782,041
Kant 2: 264,682,140
Verschil: 214,900,099

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,043,610
Kant 2: 240,254
Verschil: 1,803,356

chart
 

DeletedUser72576

Guest
en even terugkomen op napoleon: ik heb effectief op het account gespeeld maar ben na 2 weken gestopt ;)

Waarom zet je een account in je handtekening als je er slechts 2 weken op gespeeld hebt? Wat een onzin.

Dan moet jij nog ééns heel goed de geschiedenis van Psycho onder de loep nemen.

Psycho ben ik persoonlijk 1 van de oprichters van en heb er degelijk wel gespeeld, actief tot 1,5 mil pnt ik log nog steeds zo nu en dan op het account:)
sterker nog account staat op MIJN email. :)

Dit kan ik beamen Kenneth. Nemesis speelde gewoon actief op psycho in BaBe toen nog ;)

37adfa99586acd4f3980930e190cb342.png


@Pindakaas

Waarom staan bij jou statistieken:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,577
Kant 2: 1,233
Verschil: 344

Terwijl de statistieken bij oorlogstatistieken iets heel anders zegt?

(Geen aanval, gewoon statistieken vergelijken)

1. Oorlogsstatistieken zijn pas vanaf de oorlog verklaard is
2. Select is niet meegenomen in de statistieken van pinda
 

DeletedUser77390

Guest
Haha, @jimboy, van al die mensen die je had kunnen pakken, pak je weer de verkeerde.
Het is al vaker gezegd, maar als je jezelf niet belachelijk wilt maken kun je beter IG blijven en dit forum aan de grote mensen overlaten :p

En houd al je verwensingen en scheldwoorden maar voor je hoor, voegen vrij weinig toe...
Lulhannes is geen scheldwoord hoor daarom ook de :D:D:D:D:D

Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik zeg hier omdat dit toch grote onzin is:D
 

DeletedUser74016

Guest
@jimboy Bouw alsjeblieft je dorpen uit naar 10k en hou ze niet op 9,2k. Lekker de range van de meeste leden in Sagra binnen groeien. Kunnen we met z'n alle op bezoek bij jou :D
 
Bovenaan