The New "Hide and Seek" World Order

Reactiescore
205
37adfa99586acd4f3980930e190cb342.png


@Pindakaas

Waarom staan bij jou statistieken:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,577
Kant 2: 1,233
Verschil: 344

Terwijl de statistieken bij oorlogstatistieken iets heel anders zegt?

(Geen aanval, gewoon statistieken vergelijken)

Ik heb sowieso het gevoel dat de stats ingame niet kloppen, nu ik het allemaal een beetje bekeken heb. Wij hebben ook 2 oorlogsverklaringen lopen met zowel C.N.1 als Faith, dus daar zou het aan kunnen liggen.
 

DeletedUser77390

Guest
@jimboy Bouw alsjeblieft je dorpen uit naar 10k en hou ze niet op 9,2k. Lekker de range van de meeste leden in Sagra binnen groeien. Kunnen we met z'n alle op bezoek bij jou :D
Jij kunt mij toch aanvallen? netzoals genoeg leden...

Ik zal een volgende keer letten om mijn taal, maar bedoelde het niet verkeerd hoor. ;)
Laten we maar ophouden met gezeur of bepaalde dingen, de stats zeggen genoeg lijkt me
 

DeletedUser

Guest
@Napoleon Bonaparte. Wat loop jij nou steeds te zeuren? Ga naar je eigen wereld. Sukkeltje!


Ze moeten eerst nog even oefenen voor ze Forged. aanpakken ;)



Wie ben jij eigenlijk? Je kwam voor een account en blijft om je ongeïnformeerde mening te delen?
Jongens, ik heb gewoon een account hier. Doe es lief voordat je aanvallen krijgt??
het is wel een feit dat jullie de grotere spelers hebben van casual 2...
er word wel serieus verdedigd bij sagra en dat mag ook gezegd worden!

en even terugkomen op napoleon: ik heb effectief op het account gespeeld maar ben na 2 weken gestopt ;)

Gast, je gaat geen account in je handtekening zetten van 10mil+ als je er 2 weken hebt gespeeld. Ik ken je niet eens.
 

DeletedUser77260

Guest
Haha musketiers..

Veel voor jullie BG's doen wat een grap, weet wel beter. het feit blijft dat er nog steeds geklaagd wordt bij sagra over bepaalde spelers van forged en hun beleid ;)

Zal ongetwijfeld wel niks van waar zijn dan, tijd zal het leren. :p

Laten we het erop houden dat meerdere spelers van forged steeds meer uitgekotst worden door aso en respectloos gedrag;) Uiteraard zal dit wel ontkend worden, dat geeft ook helemaal niet.

de tijd zal ons leren dat forged gaat vallen, onvermijdelijk ^^

Tsja, als ze wel het lef hebben om naar jullie te rennen en te huilen, moeten ze misschien maar even nadenken. Ik sta altijd open voor commentaar en ga er dan ook vol voor om het op te lossen. Maar blijkbaar is informatie delen aan de vijand the way to go tegenwoordig..

Gelijk heeft die. Jullie hebben het jezelf lekker makkelijk gemaakt en kunnen jullie fijn op één front richten. Het kwantiteitsverschil is bijna 4x zo groot, dus zouden jullie ook 4x zoveel dorpen veroverd moeten hebben. Valt nog tegen:

Zijde 1:
Stammen: Forged, C.N.1, Final, Faith, SVS, SVS II
Zijde 2:
Stammen: Sagra, DR, DR2

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 58,018
Kant 2: 33,593
Verschil: 24,425

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,653
Kant 2: 1,424
Verschil: 229

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 438,491,620
Kant 2: 264,422,965
Verschil: 174,068,655

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,259,259
Kant 2: 13,147,297
Verschil: 2,111,962

chart

Ik snap wat je probeert te zeggen, maar ben het met je oneens. De ligging is niet persé in jullie nadeel. Jullie liggen centraal, met veel front, maar ook een kern waar ik als clusterliefhebber U tegen zeg. Vol met def, zoals die die bij Danny staat, en dat wordt goed gebruikt. Dus nee, ik denk niet dat wij dan automatisch zo veel meer dorpen hoeven te hebben.

Jongens, ik heb gewoon een account hier. Doe es lief voordat je aanvallen krijgt??


Gast, je gaat geen account in je handtekening zetten van 10mil+ als je er 2 weken hebt gespeeld. Ik ken je niet eens.

Ah, gezellig, excuus dan voor mijn opmerking, ik vind het erg irritant als mensen van andere werelden gewoon maar komen stoken :)

Welk account?
 

DeletedUser70174

Guest
Ik snap wat je probeert te zeggen, maar ben het met je oneens. De ligging is niet persé in jullie nadeel. Jullie liggen centraal, met veel front, maar ook een kern waar ik als clusterliefhebber U tegen zeg. Vol met def, zoals die die bij Danny staat, en dat wordt goed gebruikt. Dus nee, ik denk niet dat wij dan automatisch zo veel meer dorpen hoeven te hebben.

Feit blijft wel dat wij maar heel weinig echte safe hebben. Veel mensen liggen toch wel in de range van iemand die met jullie samenspeelt. Dat betekend natuurlijk niet dat je ongelijk hebt als je zegt dat wij als een baas deffen :cool:

Wie is er zo stom geweest om jou toe te laten?
Praat eens met musketiers, misschien krijgen zei het nog voor elkaar jou wat sociale vaardigheden bij te brengen :S
 

DeletedUser

Guest
Wie is er zo stom geweest om jou toe te laten?

Slimmere mensen dan de gene die jou als leider hebben (rofl)
Tsja, als ze wel het lef hebben om naar jullie te rennen en te huilen, moeten ze misschien maar even nadenken. Ik sta altijd open voor commentaar en ga er dan ook vol voor om het op te lossen. Maar blijkbaar is informatie delen aan de vijand the way to go tegenwoordig..



Ik snap wat je probeert te zeggen, maar ben het met je oneens. De ligging is niet persé in jullie nadeel. Jullie liggen centraal, met veel front, maar ook een kern waar ik als clusterliefhebber U tegen zeg. Vol met def, zoals die die bij Danny staat, en dat wordt goed gebruikt. Dus nee, ik denk niet dat wij dan automatisch zo veel meer dorpen hoeven te hebben.



Ah, gezellig, excuus dan voor mijn opmerking, ik vind het erg irritant als mensen van andere werelden gewoon maar komen stoken :)

Welk account?

Discus :)
 

DeletedUser74557

Guest
Tsja, als ze wel het lef hebben om naar jullie te rennen en te huilen, moeten ze misschien maar even nadenken. Ik sta altijd open voor commentaar en ga er dan ook vol voor om het op te lossen. Maar blijkbaar is informatie delen aan de vijand the way to go tegenwoordig..

Er zal ergens iets niet goed zitten als ze hiermee niet intern aan komen zetten, geen iedee :)


Even voor de duidelijkheid, het is geen spionnen gebeuren oid. Maar man wat wordt er een hoop geklaagd en gal gespuugd xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.196
Wanneer ben jij begonnen op casual 2?

Edit
15th July 2016


Ik kan het je wel uitleggen maar is ver voor jou tijd. Tijd van M. , Insane, Requiem! en Against The Odds

En dat maakt wat uit? Wil ik het nog weten en als je het niet uitlegt is het puur gebakken lucht.
 

DeletedUser71739

Guest
omdat je geen geduld hebt zul je het met een halfgebakken antwoord moeten doen.

In die tijd zijn er bij de genoemde vijanden leden ontslagen omdat ze teveel verloren en slecht waren voor de stats. Ik heb alles nog niet boven water om specifieker te zijn maar dat komt door jou opdringerigheid.

Toto, bignoob en kingfox zitten/zat nog in Sagra tot laatste moment. Eenmaal in Sagra dan hoor je tot de familie en dat blijft tot het eind ongeacht er beslissingen gemaakt zijn die slecht uitpakken. Als het gaat om valsspelen of stabben hanteert Sagra natuurlijk een ander beleid.

Als ik nog iets vergeet vergeef me en fris mijn geheugen even op :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70174

Guest
Ik vrees dat er dan toch binnenkort een azijntekort zal ontstaan...
Verbaas me dagelijks over hoe die gozer zich gedraagt!

Misschien levert een goed gesprek met Morloch wat op ;)
 
Bovenaan