Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
haha

Die groeiende gewassen was wel een leuke prijs

Met deze ga ik nog veel plezier beleven denkik
603bcbd0c131ef9eee220f604f2097bd.png
 

DeletedUser76439

Guest
Filantroop (Hout - Level 1)


Geef een premium abonnement aan 1 speler!

Vlag beloning: -10% muntkosten

Bekijk je prestaties


Op wereld 47 kreeg ik enkele aanvallen waaronder 5 met edel. Omdat ik naar casual3 wou heb ik dan mijn gratis premium geactiveerd. Een van de item's die ik gekregen heb kon ik niet plaatsen omdat ik nog geen 5 dorpen had. Dus schenk ik dit item dit leverde mij een vlag op.

Nu in ruil voor deze tip wil ik dat iedereen zijn ongebruikte item aan mij schenkt. Natuurlijk schenk ik dat dan terug.

Schenkbare item zijn Account Manager, Farm-assistent en Premium Account.

Premium Account item zou ik wel zelf niet schenken.
 

DeletedUser20928

Guest
Is niet halal. Dus ik als moslim klik daar niet op. Dus ik heb nooit prijs hiermee.

Nu dacht ik toch best wel iets van dit onderwerp te weten, en ik heb toch aardig wat moslims in mijn vriendenkring, maar ik heb toch echt nog nooit gehoord dat een PLAATJE van een varken óók onder "niet halal" verwezen wordt. Bij mijn weten gaat het alléén maar om het eten ervan (en dus ook de bereiding ervan etc.....) maar NIET om het plaatje ervan.
 

DeletedUser76439

Guest
Juist het is alleen maar een plaatje. Met de vermelding smul van het varken of zo iets in die zin. Moest er nu een afbeelding van een hond geweest zijn, eet de hond. zou je dat leuk vinden? Daarom was mijn vraag is daar over nagedacht.
 

DeletedUser69459

Guest
Waarom zou Innogames rekening moeten houden met godsdiensten in hun evenementen? Wat is het volgende? Aankaarten dat Innogames wel rekening houdt met Christelijke feestdagen zoals Kerstmis en Pasen, maar geen oog heeft voor het offerfeest of het suikerfeest?
 
Reactiescore
1.075
Waarom zou Innogames rekening moeten houden met godsdiensten in hun evenementen? Wat is het volgende? Aankaarten dat Innogames wel rekening houdt met Christelijke feestdagen zoals Kerstmis en Pasen, maar geen oog heeft voor het offerfeest of het suikerfeest?

mekka steden maken.

Deze steden zijn te heidens.
 
Reactiescore
1.145
Waarom zou Innogames rekening moeten houden met godsdiensten in hun evenementen? Wat is het volgende? Aankaarten dat Innogames wel rekening houdt met Christelijke feestdagen zoals Kerstmis en Pasen, maar geen oog heeft voor het offerfeest of het suikerfeest?

Niemand zegt dat het moet echter ieder met een beetje gezond verstand snapt dat ze een zo groot mogelijk publiek willen aanspreken zeker aangezien dit spel vrij groot is in Turkije of de verenigde arabische emiraten.
 

DeletedUser5114

Guest
Wanneer je hier in gaat toegeven, blijft het aan de gang waar is de grens? eerst begint het bij de islaam uiteindelijk kom je bij elke goddienst in de wereld die zich buiten gesloten voelt. Je kunt niet iedereen tevreden krijgen hierin, beste is gewoon om er niet aan te beginnen.
 

DeletedUser63648

Guest
Het speelt zich gewoon in de middeleeuwen in west europa af, dus trolls houd maar op; Dat is ook de gedachte vanuit Inno
 
Reactiescore
746
Om even het duidelijk te maken:
In de moslimlanden is er mee rekening gehouden, en zij hebben een andere afbeelding gekregen.

Echter kunnen we onmogelijk rekening houden met minderheden in overwegend katholieke landen (Nederland en België) op het vlak van events, als we dit voor alles moeten doen kunnen we beter alle events afschaffen want dan is er altijd wel iemand die reden tot klagen heeft ;)

Verder is InnoGames een Duits bedrijf, in een Katholiek land. Ook zij kiezen er dus voor om de Duitse feestdagen te volgen.
 

DeletedUser69459

Guest
Eergisteren las ik wel een artikel dat er meer praktiserende moslims zijn dan katholieken in dit Belgie :p 600 000 tegenover 250 000 dacht ik dat het was.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Eergisteren las ik wel een artikel dat er meer praktiserende moslims zijn dan katholieken in dit Belgie :p 600 000 tegenover 250 000 dacht ik dat het was.

Feit is wel dat veel mensen in zowel Nederland als België nog steeds katholiek worden opgevoed. Denk daar maar eens over na. We zijn niet praktiserend katholiek, dat klopt.
 

DeletedUser

Guest
Hoe zijn we in godesnaam op een "moslim" discussie gekomen in een online spelletje??
 

DeletedUser

Guest
Heel leuk event waarmee ik weer wat PP heb bespaard.

In eerste instantie dacht ik items gekregen te hebben, die helemaal niet toepasselijk zouden zijn voor de wereld waarin ik speel.
Gelukkig heb ik alle items kunnen gebruiken.

Zolang zo'n evenement niet te vaak voorkomt, ben ik tevreden.
 

DeletedUser76439

Guest
Bedankt tribalwars omdat je mij deze keer geen varken liet eten.

De verkregen premium item kan niet meer geschonken worden. Maar dat was op de tribalwars.net server ook al zo vorige keer.
 
Bovenaan