Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

DeletedUser7072

Guest
Nu dacht ik toch best wel iets van dit onderwerp te weten, en ik heb toch aardig wat moslims in mijn vriendenkring, maar ik heb toch echt nog nooit gehoord dat een PLAATJE van een varken óók onder "niet halal" verwezen wordt. Bij mijn weten gaat het alléén maar om het eten ervan (en dus ook de bereiding ervan etc.....) maar NIET om het plaatje ervan.

Juist het is alleen maar een plaatje. Met de vermelding smul van het varken of zo iets in die zin. Moest er nu een afbeelding van een hond geweest zijn, eet de hond. zou je dat leuk vinden? Daarom was mijn vraag is daar over nagedacht.

Waarom zou Innogames rekening moeten houden met godsdiensten in hun evenementen? Wat is het volgende? Aankaarten dat Innogames wel rekening houdt met Christelijke feestdagen zoals Kerstmis en Pasen, maar geen oog heeft voor het offerfeest of het suikerfeest?

e2c20b0f59cade13be3c3777f92cf88af84a0df4a83532325cf2940c16f3fd14.jpg


Haha, komop jongens, 3 serieuze reacties terwijl het overduidelijk is dat Cona aan het trollen is :D
 

DeletedUser77014

Guest
Is het nu niet genoeg geweest met die edeljaarmarkten op Wereld 49? Om de 2 weken zo'n **** event.
 

DeletedUser75237

Guest
Wat me vooral tegenstaat is de geluksfactor. Heb dan toch liever het medailles-evenement.
 

DeletedUser71618

Guest
Of geen event, er wordt de laatste tijd wel enorm flink gemolken zeg.
 

DeletedUser5114

Guest
Wat heeft een feedback topic voor zin? Als hier zo vaak verkondigd wordt dat ze dit geldgierige evenement niet meer willen zien maar het toch elke maand zowat wordt terug gebracht.
 

DeletedUser5114

Guest
Naja helemaal weg verwacht ik ook niet, maar dat het elke maand zowat terug komt is toch vrij ridicuul.
 

DeletedUser7072

Guest
Die edelman staat symbool voor innogames.

Bx6UHmb.png


Kijk maar goed, hij lacht iedereen uit en strijkt al het geld op. De Franse revolutie was natuurlijk gericht tegen dit soort uitzuigers.
 

DeletedUser71618

Guest
Mja het topic is bedoelt om het event te verbeteren niet om het weg te stemmen al is vast van invloed op welk event vaker terug komt en welke minder vaak.

Maarja, de eerste versie van het event waarbij vlaggenboosters geintroduceerd werden is er ook redelijk wat kritiek op die vlaggenboost geweest ivm de enorme winsten die je kan halen, al helemaal op w47 limited haul toen. Daar hebben ze op gereageerd met 'we kijken ernaar' en is ook nooit wat uit gekomen. Dat terwijl zulke dingen juist weer kritiek is om het event beter te balanceren; misschien willen ze dat anderzijds wel niet ivm de PP inzet voor de vlaggenboosters, maar toch...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zeg, is er een reden dat die jaarmarkten áltijd ongv een halve week na het beginnen van een nieuwe wereld komen? Het valt nu wel op.
 

DeletedUser78204

Guest
Ugh, Ik hoop dat je op w54 niet kunt betalen met premium voor edeljaarmarkt, om toch wat balans te houden.
-
Gewoon de gratis spins that's it zou goed genoeg zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zeg, is er een reden dat die jaarmarkten áltijd ongv een halve week na het beginnen van een nieuwe wereld komen? Het valt nu wel op.

Ja er is daar een reden voor. Dit event wordt elke 10 dagen gelanceerd. Vandaar dat dit af en toe start net na het starten van een nieuwe wereld. Wat je moet weten is dat ze dit niet expres laten samenvallen met de werelden. Ze moeten alleen zoveel mogelijk events per maand activeren zonder dat de volledige community hun ongenoegen op het Af komt uiten.

Ugh, Ik hoop dat je op w54 niet kunt betalen met premium voor edeljaarmarkt, om toch wat balans te houden.
-
Gewoon de gratis spins that's it zou goed genoeg zijn.

Jij gelooft nog in de paashaas hé?
 

DeletedUser76439

Guest
Dat was lang geleden. Ik hoop dat er mooie bonussen tussen zitten.
 
Bovenaan