Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

DeletedUser70435

Guest
Heb geen adelshoeve maar kan wel een gratis goudmunt claimen, right :D
 

DeletedUser69459

Guest
+30GS. via PP +20%GS. via Event. Kosten halveren voor munten via event. TW is ziek. Mensen met Bots wel uitsluiting geven wegens oneerlijk spel (en terecht overigens). Maar anderzijds wel 150% de snelheid verhogen voor de rijke tatta's.

Verhoging met 50% is mogelijk, niet 150% ;)

Ik ben geen rijke tata, maar ik heb toch wel die 50% bonus, door 1 maandje 450pp uit te geven dat ik heb verdiend door premiumbeurs(omdat ik nogal wat achtersta ivm groei :p). Daarnaast 3 keer draaien per dag( 2 gratis) en ik heb meestal wel de beste bonussen al gehaald, behalve dubbele bonus van vlag jammer genoeg. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat praktisch iedereen die een beetje tijd in tw steekt, dit kan halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Verhoging met 50% is mogelijk, niet 150% ;)

Ik ben geen rijke tata, maar ik heb toch wel die 50% bonus, door 1 maandje 450pp uit te geven dat ik heb verdiend door premiumbeurs(omdat ik nogal wat achtersta ivm groei :p). Daarnaast 3 keer draaien per dag( 2 gratis) en ik heb meestal wel de beste bonussen al gehaald, behalve dubbele bonus van vlag jammer genoeg. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat praktisch iedereen die een beetje tijd in tw steekt, dit kan halen.

150% omdat je zoveel lagere muntkosten krijgt. Dat is zijn berekening volgens mij. Normaal: 4900 GS per uur, met een hoge muntvlag 22 á 23K leem per munt. Dat kost je rond de 4:45 uur om een goudmunt te verdienen. Met deze boosts en alles bij elkaar kan je aan 7350 GS per uur komen en munten die 13K leem kosten, oftewel ongeveer 1:45 uur per goudmunt. Dat is dus wel zo ongeveer een 150% verhoging van de snelheid van de wereld.

Dit is dan nog exclusief GS-vlaggen gerekend, omdat vlaggen in beide situaties hetzelfde voordeel geven natuurlijk en niet overal gelijk zullen zijn.

Bovendien blijft het dan een geluksspelletje als je weinig PP kán gebruiken, dus dat je de 'beste bonussen' dan wel gehaald hebt zegt meer over jouw geluk dan over hoe het er aan toe gaat.
 

DeletedUser67517

Guest
Danku B. Voor de onderbouwing van mijn post. Ik was weer een beetje lui:p
 
Reactiescore
1.094
Ehm


Ik krijg op de classic aanbiedingen om PP te kopen, waarbij er sprake is van hulp bij het bouwen van edels (verlaging v pakketjes kosten of extra gebouwen). Ik speel o.a. de classic om dit soort ongein te omzeilen. Dus wat is de rede hiervoor ?


Er wordt ook overigens gepromoot met het draaien aan het rad. Terwijl dat Rad er helemaal niet is op de classic. Ik denk dat jullie even de mensen op de classic moeten waarschuwen voor deze promotie acties. En de promotie acties op de classic sluiten. Want anders kopen mensen PP op de classic onder het mom van voordelen, en die krijgen ze wel ( = classic dus zou niet mogen) of niet ( = misleiding) .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser70296

Guest
Vraag: kun je twee soortgelijke bonussen stapelen? Voorbeeld: ik heb +30% grondstoffenproductie, en nog eens (ik heb er zelfs nog een); als ik die twee inzet heb ik 69% verhoging van de grondstoffenproductiesnelheid?
 
Reactiescore
746
Ehm


Ik krijg op de classic aanbiedingen om PP te kopen, waarbij er sprake is van hulp bij het bouwen van edels (verlaging v pakketjes kosten of extra gebouwen). Ik speel o.a. de classic om dit soort ongein te omzeilen. Dus wat is de rede hiervoor ?


Er wordt ook overigens gepromoot met het draaien aan het rad. Terwijl dat Rad er helemaal niet is op de classic. Ik denk dat jullie even de mensen op de classic moeten waarschuwen voor deze promotie acties. En de promotie acties op de classic sluiten. Want anders kopen mensen PP op de classic onder het mom van voordelen, en die krijgen ze wel ( = classic dus zou niet mogen) of niet ( = misleiding) .

Bedankt, we hebben het doorgegeven. Dit lijkt ons inderdaad niet de bedoeling.

Vraag: kun je twee soortgelijke bonussen stapelen? Voorbeeld: ik heb +30% grondstoffenproductie, en nog eens (ik heb er zelfs nog een); als ik die twee inzet heb ik 69% verhoging van de grondstoffenproductiesnelheid?

Op deze manier kan je ze niet opstapelen.
 
Reactiescore
1.094
Bedankt, we hebben het doorgegeven. Dit lijkt ons inderdaad niet de bedoeling.
.

De events staan ook serieus aan. Er zijn accounts met bonussen van kortere bouwtijden die hebben dus daadwerkelijk PP gekocht. Het is echter oneerlijk om die evenementen zomaar nu te sluiten, gezien die mensen PP hebben gekocht door wellicht die promotie evenementen. Zou naar mijn mening een andere oplossing moeten komen.


Wel echt heel jammer dat dit op de classic moet gebeuren...
 
Reactiescore
1.094
Kan even worden bevestigd dat de evenementen op de classic zijn weggehaald? Ik had een support geopend met screenshots waarin duidelijk te zien waren dat deze wel actief zijn.
 

DeletedUser

Guest
Kleine spelers bieden massaal hun gewonnen premium account en Accounts manager aan in ruil voor Pa punten omdat ze toch niet serieus spelen op een wereld. Dat lijkt mij verboden?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Is inderdaad verboden.
 

DeletedUser76439

Guest
Is dit echt verboden? Schenken mag maar ruilen tegen punten dus niet. Op welke regel is dit een overtreding? Welke zijn de straffen hiervoor?
 
Reactiescore
7.931
Edeldecreet
Bruikbaar
Beloning
-10% muntkosten

Duur van beloning: 24:00:00

Toegepast op: Alle dorpen

Kan deze vaker worden gebruikt? Wij hebben er bijvoorbeeld 3, kunnen ze alle 3 tegelijk worden ingezet zodat we 30% korting hebben?
 

DeletedUser62436

Guest
Ik vind dit echt een verschrikkelijk event. Ik heb met kans spelletjes nooit geluk, en dus hier ook niet. Word er gek van :p
 

DeletedUser71523

Guest
Heb elke dag behalve bij dag 1 gehad dat ik pas bij de derde optie mijn gratis kans kreeg. Pech?
 

DeletedUser76439

Guest
Bij de eetweestijd krijgen we de keuze uit taart, varken of kip. Is daar over nagedacht?
 
Reactiescore
151
Heb elke dag behalve bij dag 1 gehad dat ik pas bij de derde optie mijn gratis kans kreeg. Pech?

Ja ik op 2 dagen na ook, ik denk dat het systeem je meer kans geeft hem pas bij de 3e te krijgen :p

En hoezo maakt varken uit?
 
Bovenaan