Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

DeletedUser76151

Guest
Mijn beloningen verdwijnen zomaar uit mn inventaris :eek:
 

DeletedUser3368

Guest
Drie keer gedraaid en bij de laatste keer staat hij haast precies in het midden (beetje rechts lijkt het) en kan geen van beiden bovenstaande prijzen claimen. Bug of expres zo gedaan?

a0d71bad2f1d22c571d1ae2354b60cff.png
 

DeletedUser73972

Guest
Zeker dat je 3x hebt gedraaid? Want het lijkt wel of je je gratis draai + 50pp draai hebt gedaan en het rad nog een 3de x gedraaid moet worden :p
 

DeletedUser3368

Guest
Zeker dat je 3x hebt gedraaid? Want het lijkt wel of je je gratis draai + 50pp draai hebt gedaan en het rad nog een 3de x gedraaid moet worden :p

Mijn co heeft in principe gedraaid. We hebben twee prijzen in ieder geval inderdaad geïnd. Maar we hebben wel drie keer gedraaid; gratis draai, evenement en 50pp draai. Zie ook:
07b8d9deb41fb3b7767ea06810a86077.jpg


Zou het wellicht zo kunnen zijn dat hij bij de derde draai op een leeg vakje kwam? En als de pagina opnieuw wordt ververst, wordt hij dan op een standaardpunt bovenaan gezet of laat hij weer zien waar je de draai bent geëindigd?
 

DeletedUser3368

Guest
Mystery voor mezelf opgelost. Minigame was blijkbaar nog niet gedaan en dacht omdat er maar twee van de drie opties waren dat deze wel gedaan was. Blijkbaar onthouden van de vorige keer. Heeft alsnog niet echt geholpen in zijn totaliteit, want er is geen draai aan het rad mee verdient :(
Ik laat geheel hierboven wel staan, mocht iemand net als mij blond zijn en tegen hetzelfde aanlopen.
 

DeletedUser70296

Guest
Merkwaardige spelletjes weer.

Het maakt niet uit in welke volgorde je de kip vangt, en waarom zou je na een of twee stappen de kip al gevangen kunnen hebben? Verder kun je een kip pakken met graan (niet lokken, maar pakken; ik zou handschoenen gebruiken), het meisje dat de kip probeert te vangen heeft een lange broek aan (in de middeleeuwen!), er staan soldaten met wapenrusting midden in een dorp, een zelfs met de helm gesloten, waarom in vredesnaam (bang voor vallende eieren of zo)? Bij het andere spel zijn acrobatiek en jongleren omgewisseld, en hoe komen we aan een olifant? De relatie met edelen lijkt me ook niet zo duidelijk, en het evenement is aangekondigd door een boodschapper van de koning; dan verwacht ik wel meer dan een dorpsactiviteit. En leer spellen: 'edeljaarmarkt' is een woord.

Over de beloningen en het gebruik van pp is al genoeg uitgewijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72576

Guest
Merkwaardige spelletjes weer.

Het maakt niet uit in welke volgorde je de kip vangt, en waarom zou je na een of twee stappen de kip al gevangen kunnen hebben? Verder kun je een kip pakken met graan (niet lokken, maar pakken; ik zou handschoenen gebruiken), het meisje dat de kip probeert te vangen heeft een lange broek aan (in de middeleeuwen!), er staan soldaten met wapenrusting midden in een dorp, een zelfs met de helm gesloten, waarom in vredesnaam (bang voor vallende eieren of zo)? Bij het andere spel zijn acrobatiek en jongleren omgewisseld, en hoe komen we aan een olifant? De relatie met edelen lijkt me ook niet zo duidelijk, en het evenement is aangekondigd door een boodschapper van de koning; dan verwacht ik wel meer dan een dorpsactiviteit. En leer spellen: 'edeljaarmarkt' is een woord.

Over de beloningen en het gebruik van pp is al genoeg uitgewijd.

Wut lol. Is er iemand die naar die plaatjes en de tekst erbij kijkt?
 

DeletedUser20928

Guest
Lekker bijdehand die jaarmarkt....IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!!
Ik won met de edeljaarmarkt een upgrade op mijn Adelshoeve, maar dat werkt helemaal niet op W47 omdat de adelshoeve daar niet upgradable is!!!! :mad: :mad: :mad: :mad::mad::mad:
 

Deleted User - 24028

Guest
Lekker bijdehand die jaarmarkt....IK WIL MIJN GELD TERUG!!!!!!
Ik won met de edeljaarmarkt een upgrade op mijn Adelshoeve, maar dat werkt helemaal niet op W47 omdat de adelshoeve daar niet upgradable is!!!! :mad: :mad: :mad: :mad::mad::mad:

Werkt het ook niet om gewoon je adelshoeve te bouwen ? Naar lvl 1 dus...
 

DeletedUser71618

Guest
181c2e0846baa18b62ebf4547a58b988.png

7637fb913bf2a3a404a5f63af7503c80.png


Boost boost

Volgende event gratis edels of?

Met dit tempo ga ik op W47 de classic speed ver voorbij.

Vandaag binnen 1:13 uur tijd 45 goudmunten geslagen als ik de statistieken van GS-investeringen mag geloven. En dat met 25 dorpen. Reken dat eens door naar 48 uur lang deze bonus. Hoeveel edels heb ik dan? :eek:

TW = doomed.


Edit: binnen 1:25 uur tijd nu 739.200 leem in munten geïnvesteerd. Met 13.2K Leem per munt. Reken maar na :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Fijn dat ze zo'n hoge snelheden toelaten op normale werelden. :D

Kan ook totaal geen verschil uitmaken of het LH is of niet.. *kuch*
 

Deleted User - 24028

Guest
Zaeres je kan met dit event toch al een gratis edel krijgen xd

@de hagenezen. Bepaalde werelden hebben geen meerdere (3) levels adelshoeve maar zoiso heeft elke wereld 1 level. Van daar ook mijn vraag, want ik neem aan / hoop dat je er wel gewoon een adelshoeve mee kan bouwen. Want bouwen is ook upgraden van lvl 0 naar lvl 1. Dat je in werelden waar dit niet kan het niet ineens naar lvl 2 kan doen is niet meer dan logisch.

De vraag is dus heb jij dit getest door het te gebruiken wanneer je geen adelshoeve had, of heb je het proberen gebruiken toen je adelshoeve al lvl 1 was ?
 

DeletedUser67517

Guest
+30GS. via PP +20%GS. via Event. Kosten halveren voor munten via event. TW is ziek. Mensen met Bots wel uitsluiting geven wegens oneerlijk spel (en terecht overigens). Maar anderzijds wel 150% de snelheid verhogen voor de rijke tatta's.
 

DeletedUser76439

Guest
Gratis draai
Bruikbaar
Evenement item
Staat je toe één kaar gratis te draaien aan het rad

Open event

Kopie #1 vervalt: morgen om 18:45
 
Bovenaan