Curse VS. Looney Tunes

Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Stoppen betekent ook wel niet, niet meer spelen. Hij stopt maar logt nog in (facepalm). Dan speelt hij dus nog gewoon aangezien hij inlogt, spreek je jezelf weer enorm tegen voor de zoveelste keer aangezien je al eerder verkondigd hebt dat hij nog inlogt en dus nog speelt, terwijl de mededeling en je eerdere post anders beweerden. Flut argumenten? Mijn argumenten zijn jou argumenten. Denk daar maar eens overna, aangezien je je eigen argumenten nu flut noemt. Ik haal namelijk jouw argumenten aan als een tegenspraak op je eigen woorden.

Hartstikke leuk dat jij een andere betekenis van stoppen gebruikt dan Eucalyptus. Ik vind het storend dat jij als de situatie omtrent Al Capone in jouw hoofd niet klopt, je gelijk de conclusie trekt dat Eucalyptus aan het liegen is, in plaats van dat je om nadere uitleg vraagt. Je bent sinds je post in Top/flopstammen zó ontzettend opzichtig en wanhopig aan het zoeken naar manieren om ons zwart te maken dat ik het bijna grappig ga vinden.
 

DeletedUser

Guest
Hartstikke leuk dat jij een andere betekenis van stoppen gebruikt dan Eucalyptus. Ik vind het storend dat jij als de situatie omtrent Al Capone in jouw hoofd niet klopt, je gelijk de conclusie trekt dat Eucalyptus aan het liegen is, in plaats van dat je om nadere uitleg vraagt. Je bent sinds je post in Top/flopstammen zó ontzettend opzichtig en wanhopig aan het zoeken naar manieren om ons zwart te maken dat ik het bijna grappig ga vinden.

Hartstikke leuk joch, dat jij het bijna grappig vind! :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
Hartstikke leuk dat jij een andere betekenis van stoppen gebruikt dan Eucalyptus. Ik vind het storend dat jij als de situatie omtrent Al Capone in jouw hoofd niet klopt, je gelijk de conclusie trekt dat Eucalyptus aan het liegen is, in plaats van dat je om nadere uitleg vraagt. Je bent sinds je post in Top/flopstammen zó ontzettend opzichtig en wanhopig aan het zoeken naar manieren om ons zwart te maken dat ik het bijna grappig ga vinden.

Dan ben ik toch heel benieuwd welke betekenis jullie aan stoppen geven, aangezien er al eerder beweerd is dat Al Capone gestopt is, het opgegeven had. Euca veranderd hier zijn woorden en daar wijs ik hem op, dat is geen conclusie trekken dat hij liegt die nergens op gebaseerd is maar een feit aanhalen die ik kan aantonen dmv quotes zoals ik al reeds enkele keren deed toen hij zich tegensprak, zijn woorden verdraaide zodat het in zijn eigen straatje viel.

Opzichtig en Wanhopig? :D Bij ons loopt alles op rolletjes, dat is bij jullie toch anders.

Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,422
Kant 2: 1,422
Verschil: 0

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 81
Verschil: 71
 
Reactiescore
2.303
Dan ben ik toch heel benieuwd welke betekenis jullie aan stoppen geven, aangezien er al eerder beweerd is dat Al Capone gestopt is, het opgegeven had. Euca veranderd hier zijn woorden en daar wijs ik hem op, dat is geen conclusie trekken dat hij liegt die nergens op gebaseerd is maar een feit aanhalen die ik kan aantonen dmv quotes zoals ik al reeds enkele keren deed toen hij zich tegensprak, zijn woorden verdraaide zodat het in zijn eigen straatje viel.

Opzichtig en Wanhopig? :D Bij ons loopt alles op rolletjes, dat is bij jullie toch anders.

Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,422
Kant 2: 1,422
Verschil: 0

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 81
Verschil: 71

Wow, je hebt er de dorpen van pulver bijgestoken, shock? :p
Had het zelf hoger verwacht :)

Ik vind het net als Rafinator nogal lachwekkend hoe je steeds ons wilt "afbreken", want jij hebt al zoveel getoond op deze wereld dan de mierenneuker van |D| te zijn? :p
 

DeletedUser68252

Guest
Wow, je hebt er de dorpen van pulver bijgestoken, shock? :p
Had het zelf hoger verwacht :)

Ik vind het net als Rafinator nogal lachwekkend hoe je steeds ons wilt "afbreken", want jij hebt al zoveel getoond op deze wereld dan de mierenneuker van |D| te zijn? :p

Ik die jullie afbreek? Jullie breken jezelf al af, ik hoef hem enkel in te koppen. Als jullie jezelf niet zo enorm veel tegenspreken, jullie woorden verdraaien zodat het jullie uitkomt had je mij nog nergens gehoord. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik die jullie afbreek? Jullie breken jezelf al af, ik hoef hem enkel in te koppen. Als jullie jezelf niet zo enorm veel tegenspreken, jullie woorden verdraaien zodat het jullie uitkomt had je mij nog nergens gehoord. ;)

Waar dan? Er is niks verdraaid. Kruip eens uit die tunnelvisie Lip.
 

DeletedUser

Guest
Dan ben ik toch heel benieuwd welke betekenis jullie aan stoppen geven, aangezien er al eerder beweerd is dat Al Capone gestopt is, het opgegeven had. Euca veranderd hier zijn woorden en daar wijs ik hem op, dat is geen conclusie trekken dat hij liegt die nergens op gebaseerd is maar een feit aanhalen die ik kan aantonen dmv quotes zoals ik al reeds enkele keren deed toen hij zich tegensprak, zijn woorden verdraaide zodat het in zijn eigen straatje viel.

Opzichtig en Wanhopig? :D Bij ons loopt alles op rolletjes, dat is bij jullie toch anders.
Kom maar op met die quotes Liptonia. Je komt tot zover niet verder dan "jullie verdraaien alles".

Haha, je beaamt precies wat ik zeg. De stats van Pulverization gebruiken om te generaliseren naar heel Serve. Want waarom zou je nuanceren als het over Serve gaat? :rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart
Op Pulv na 1 dorp winst. Chapeau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ja, want buiten Pulv hebben jullie ook zovéél aanvallen van |D| gehad. :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, want buiten Pulv hebben jullie ook zovéél aanvallen van |D| gehad. :D

Dan kan hij dat toch aangeven? Voordat ik een bewering maak over |D| of een andere stam zorg ik dat ik dat fatsoenlijk kan onderbouwen, in plaats van met stats die een verkeerd beeld schetsen en klakkeloze aannames die zo positief mogelijk voor je eigen stam uitkomen. Zo kun je P&P voeren maar het niveau waarmee Liptonia dat probeert is schrijnend. Je gaat me toch niet vertellen dat je het met hem eens bent J.?
 

DeletedUser50144

Guest
Hoewel het moddergooien tussen Serve en |D| machtig interessant is, zouden jullie daar niet een apart topic voor kunnen openen? Of is er nog altijd niet officieel de oorlog verklaart tussen beide stammen?

Zou iemand van LyT tekst en uitleg willen geven over de situatie daar? Want er vallen volgens TW stats zware klappen de laatste dagen.

En ook de stats van Curse zijn enig sinds zorgwekkend.

Zal maar een balletje opgooien voor beide partijen... Misschien een idee om vrede te sluiten en samen jullie gemeenschappelijke vijanden aanpakken?


Aan de andere kant... ver van mn bed show.
 

DeletedUser

Guest
Kom maar op met die quotes Liptonia. Je komt tot zover niet verder dan "jullie verdraaien alles".

Haha, je beaamt precies wat ik zeg. De stats van Pulverization gebruiken om te generaliseren naar heel Serve. Want waarom zou je nuanceren als het over Serve gaat? :rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart
Op Pulv na 1 dorp winst. Chapeau.

Er zijn wel meer spelers die dorpjes verliezen heur :D :D :D


Even vergelijken:
Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 82
Verschil: 72

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 94,586
Kant 2: 739,573
Verschil: 644,987

chart

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart

Die 3 verloren dorpen aan pulverization waren gepakt id tijd dat die in Serve zat. Pulverizationstats aftrekkende bekomt met het volgende:
9 dorpen winst, 7 verlies. Dit voor |D|. En als je de verliezen dan nogmaals gaat bekijken, dan zie je dat het vaak faalpogingen van Serve uit zijn om dorpen van |D|(vaak net overgenomen) af te snoepen. Je ziet dan ook de directe counters van |D| erop.

Serve zal zich toch wat meer moeten bewijzen vooraleer |D| stopt met woordelijke aanvallen op Serve.
 
Reactiescore
2.303
Er zijn wel meer spelers die dorpjes verliezen heur :D :D :D


Even vergelijken:
Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10
Kant 2: 82
Verschil: 72

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 94,586
Kant 2: 739,573
Verschil: 644,987

chart

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart

Die 3 verloren dorpen aan pulverization waren gepakt id tijd dat die in Serve zat. Pulverizationstats aftrekkende bekomt met het volgende:
9 dorpen winst, 7 verlies. Dit voor |D|. En als je de verliezen dan nogmaals gaat bekijken, dan zie je dat het vaak faalpogingen van Serve uit zijn om dorpen van |D|(vaak net overgenomen) af te snoepen. Je ziet dan ook de directe counters van |D| erop.

Serve zal zich toch wat meer moeten bewijzen vooraleer |D| stopt met woordelijke aanvallen op Serve.

PlayWithRespect vandaag om 08:57 uurBedanken Citaat
Beste allemaal,

Ik heb na hard werken een BG met |D| geregeld.

Wel zijn er voorwaardens:

Asteria* 01.04.14 08:44
Voorwaarden:
- Onderlinge stammen vallen elkaar niet aan en zullen ook geen targets van de andere partij ondersteunen tegen aanvallen van één van de bondgenoten.
- Bij opzegging van het bondgenootschap geldt er een opzegtermijn van 1 week. Dit betekent dat na opzeggen van het bondgenootschap er nog 1 extra week niet mag worden aangevallen.
- Als iemand van beide partijen de stam verlaat terwijl het bondgenootschap nog actief is, geldt tevens de opzegtermijn van 1 week. Dit om rare verrassingen te voorkomen.
- Nieuwe recruits van beide stammen dienen besproken te worden i.v.m. de edelrichtingen van de stammen.
- Bondgenootschap slaat alléén op spelers uit |D| en Tjoek!. Spelers buiten deze stammen (inclusief PBG's) horen hier niet bij.


Dit zijn de voorwaarden die wij als leiding opgesteld hebben bij deze BG. Enige opmerkingen/toevoegingen?

Met vriendelijke groet,
Jordi | Asteria*




HIER HOUD IEDEREEN ZICH AAN!
Aan zerofarm, STOP met aanvallen enzo :p
[11:28:12] Emile: nice bg! :p
[14:06:03] Fré: jup

Of D kan zijn bg aanvallen, ook altijd tof :p You've been warned Pi and Dei :)

Nuja we weten al langer van fre dat hij zijn pbg's en dergelijke makelijk een mes in de rug steekt...
Wow proficiat met 9 dorpen te hebben van het grote serve, ze wonnen op pulver en denken nu dat heel serve gaat lopen voor de aanvallen...

Maar ik zal niet veel meer zeggen hierover, ik denk dat ik weer een en t ander verdraaid heb volgens sommige spelers, he liptonia.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Of D kan zijn bg aanvallen, ook altijd tof :p You've been warned Pi and Dei :)

Zerofarm is en blijft altijd een target geweest van cheshire, net als dat andersom altijd geweest was. Ik zou ook doorgegaan zijn totdat er afspraken gemaakt waren. :) Die zijn er nu dan ook, zijn geen nieuwe aanvallen bijgekomen naar mijn weten.

Pi en Dei hoeven niks te vrezen. De Werners liggen al lange tijden naast Dei en is altijd prima gegaan qua samenwerking. Beetje rare sneer die je daar neerzet Emile.
 

DeletedUser68252

Guest
Kom maar op met die quotes Liptonia. Je komt tot zover niet verder dan "jullie verdraaien alles".

Haha, je beaamt precies wat ik zeg. De stats van Pulverization gebruiken om te generaliseren naar heel Serve. Want waarom zou je nuanceren als het over Serve gaat? :rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart
Op Pulv na 1 dorp winst. Chapeau.

De stats van Pulv gebruiken om te generaliseren naar Serve? Nee zeker niet, misschien moet je eens op de hoogte gesteld worden door je stam hoe het er bijvoorbeeld vandaag aan toe gaat, dan zou je misschien anders reageren, de huidige edel stats zijn voornamelijk van Pulv idd, maar ook de aanvalsrapporten van onder andere vandaag liegen niet. Ik denk dat dit tekenend is voor heel Serve, als er alzo slecht met 2 accounts is omgegaan in zeer korte tijd.


Waar dan? Er is niks verdraaid. Kruip eens uit die tunnelvisie Lip.

Een klein voorbeeldje dan maar, ;) Stukje over het stoppen van Al Capone.

Eucalyptus Sunrise zei:
En weer kom je met flut redenaties. De speler ZIT nog steeds op het account. Maar deze aardige meneer heeft een hoge functie bij de bank en kon niet online zijn, om die reden kreeg ik de vv, die hij een paar uur daarna weer heeft beëindigt. En ik ben niet de vertegenwoordiger van Serve. Enkel ben ik de beroerdste niet om mijn mening uitgebreid te formuleren.

Hier in het bovenstaande gedeelte beweer je dat Al Capone nog speelt, terwijl je ervoor al lang en breed hebt verwoord dat Al Capone het opgegeven heeft, hij zelf al heeft toegegeven dat hij gestopt is na 7 jaar tw.

Eucalyptus Sunrise zei:
Dit was het EERSTE bericht van de speler. Na dit bericht heb ik de VV genomen en heb ik nog het een en ander kunnen doen. Paar uur later nam hij de VV terug en gaf het op. 7/8 uur lopen Deffen op een account waar niks getagged was, gooit hij zo even weg.

Al Capone zei:
Beste mensen, zoals al door BTH aangekondigd in een ander topic heb ik besloten dat het na 7 jaar TW een mooi moment is te stoppen.

Normaalgesproken haat ik het om op te geven, maar ik merk dat de aanvallen van afgelopen dagen en nachten teveel druk leggen op mijn tijd en mijn relatie.
Ik heb nu ca. 220 incomings gehad en de jongens van Dei blijven bijsturen. Ik verwacht niet dat dit spoedig zal ophouden
 
Reactiescore
2.303
Zerofarm is en blijft altijd een target geweest van cheshire, net als dat andersom altijd geweest was. Ik zou ook doorgegaan zijn totdat er afspraken gemaakt waren. :) Die zijn er nu dan ook, zijn geen nieuwe aanvallen bijgekomen naar mijn weten.

Pi en Dei hoeven niks te vrezen. De Werners liggen al lange tijden naast Dei en is altijd prima gegaan qua samenwerking. Beetje rare sneer die je daar neerzet Emile.

Als er inderdaad geen aanvallen bijgekomen waren jordi had ik zo iets niet geplaats.
Er zijn welgeteld 4 aanvallen bijgekomen.

Ik versta inderdaad deze bg ook niet en in chesire zijn plaats zou ik ook doorgegaan zijn maar dan zou ik al zeker geen bg aangegaan zijn met die stam, net als serve nu een bg met jullie sluit.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Als er inderdaad geen aanvallen bijgekomen waren jordi had ik zo iets niet geplaats.
Er zijn welgeteld 4 aanvallen bijgekomen.

Ik versta inderdaad deze bg ook niet en in chesire zijn plaats zou ik ook doorgegaan zijn maar dan zou ik al zeker geen bg aangegaan zijn met die stam, net als serve nu een bg met jullie sluit.

Ik volg je niet? Sluiten wij een BG?

Dat zou niet moeten gebeuren en dan moet je mij privé benaderen in plaats van dit op het Algemeen Forum te zetten. Dat kan opgelost worden. Dat je hiermee naar het Algemeen Forum komt lijkt me weer wanhopig gedoe zodat wij BG's kwijtraken dan het feit dat je het echt opgelost wilt zien. Ik vind het zwak.
 
Reactiescore
2.303
Ik volg je niet? Sluiten wij een BG?

Dat zou niet moeten gebeuren en dan moet je mij privé benaderen in plaats van dit op het Algemeen Forum te zetten. Dat kan opgelost worden. Dat je hiermee naar het Algemeen Forum komt lijkt me weer wanhopig gedoe zodat wij BG's kwijtraken dan het feit dat je het echt opgelost wilt zien. Ik vind het zwak.

Ik heb inderdaad geen zin om |D| met iedereen een bg aantesluiten om serve te benadelen, lijkt me duidelijk toch?
Hoezo zou ik het dan ook willen oplossen?

Nuja ik zal je privé benaderen, de enige reden dat ik dit op het af zet is omdat liptonia ook continu met zwakke argumenten afkomt, zeg ik eens wat deftig is het zwak...
 

DeletedUser68252

Guest
Ik heb inderdaad geen zin om |D| met iedereen een bg aantesluiten om serve te benadelen, lijkt me duidelijk toch?
Hoezo zou ik het dan ook willen oplossen?

Nuja ik zal je privé benaderen, de enige reden dat ik dit op het af zet is omdat liptonia ook continu met zwakke argumenten afkomt, zeg ik eens wat deftig is het zwak...

Als mijn argumenten zo zwak zijn, zouden jullie ze gemakkelijk kunnen weerleggen, ontkrachten. Echter gebeurd dit niet, zijn ze schijnbaar toch zo zwak niet als jij wilt doen voorkomen. Ik had overigens niet verwacht dat jullie je zo zouden laten kennen door direct jullie frustraties te uiten op het af, feit is gewoon dat je hierin ziet dat Serve op diplomatiek gebied achter de feiten aanloopt. Dat jullie dan nog een counter richting |D| proberen te plaatsen zodat een bg ten einde komt, versterkt mijn stelling nog maar eens, Serve is de meest zwakke, overschatte stam van W36.
 
Bovenaan