Curse VS. Looney Tunes

DeletedUser72835

Guest
Bij deze is de oorlog verklaar tussen Curse & LyT.
Op het eerste zicht lijkt dit een onmogelijk zaak voor ons (Curse) (zie foto)
MAAR! LyT speelt zeer defensief. De enige aanvaller van hun is demarkie die alle cleartjes verzend.
Voor de rest zijn ze te pakken. Tot nu toe staan wij (Curse) aan kop. Valt nog te zien voor hoe lang.


Overzichtje:
Curse (blauw) LyT (rood)


We hebben al een aantal BG's gevonden die mee willen doen tegen LyT, nog geïnteresseerde? PM me op W36 => BeKaii
 

DeletedUser44415

Guest
We hebben al een aantal BG's gevonden die mee willen doen tegen LyT, nog geïnteresseerde? PM me op W36 => BeKaii

Noob, niets te be-argumenteren hierop door wijze van aanvraag achter bg's op een stam waar jullie oorlog mee hebben. Go LyT!
 

DeletedUser72835

Guest
Noob, niets te be-argumenteren hierop door wijze van aanvraag achter bg's op een stam waar jullie oorlog mee hebben. Go LyT!

Vanwaar zo onvolwassen? Het is toch normaal dat een stam die 3x zo klein is om een beetje hulp vraagt? Of moeten we ons anders gewoon meteen overgeven? Denk na voor je zomaar iets gaat schreeuwen.
 

DeletedUser63354

Guest
Benkov is zwaar defensief en daarnaast een dikke pa noob :eek:
 

DeletedUser44415

Guest
Vanwaar zo onvolwassen? Het is toch normaal dat een stam die 3x zo klein is om een beetje hulp vraagt? Of moeten we ons anders gewoon meteen overgeven? Denk na voor je zomaar iets gaat schreeuwen.

Het is lame & het blijft lame. Jij maakt een oorlogstopic op, & jij gaat schreeuwen achter hulp... Zeg eens wat er volwassen is? + je hebt al enkele bg's? Come on... bij deze is het al 3 stammen tegen 1.
 

DeletedUser72835

Guest
Het is lame & het blijft lame. Jij maakt een oorlogstopic op, & jij gaat schreeuwen achter hulp... Zeg eens wat er volwassen is?

Kom kom, dit is voor niets nodig. Ik wou het gewoon even op het AF smijten, ik heb niet geschreeuwd naar hulp, ik heb het in een spoiler gezet, het is bedoeld als een PS'je. Als je dat lame vindt, dat is je volste recht :)
 

DeletedUser44415

Guest
Kom kom, dit is voor niets nodig. Ik wou het gewoon even op het AF smijten, ik heb niet geschreeuwd naar hulp, ik heb het in een spoiler gezet, het is bedoeld als een PS'je. Als je dat lame vindt, dat is je volste recht :)

Het is & het blijft lame omdat jullie hetzelf niet zullen kunnen aanhalen, & daarom als ps uitgevoert. Geen propaganda nodig & zie hierop dus al snel een slotje op. Bye bye
 

DeletedUser72835

Guest
Het is & het blijft lame omdat jullie hetzelf niet zullen kunnen aanhalen, & daarom als ps uitgevoert. Geen propaganda nodig & zie hierop dus al snel een slotje op. Bye bye

Oké dat is jouw mening, fijn dat ik die nu weet :) Bedankt alvast om jou POV ter zake te brengen :)
Prettige dag verder!
 

DeletedUser60969

Guest
Het is & het blijft lame omdat jullie hetzelf niet zullen kunnen aanhalen, & daarom als ps uitgevoert. Geen propaganda nodig & zie hierop dus al snel een slotje op. Bye bye

Toch leuke topic zo? Als iemand een lastige ligging heeft is het Curse wel. Ben benieuwd hoe de oorlog gaat lopen, als ze op deze manier nog een BG kan strikken in een oorlog waar de statistieken slecht lijken voor ze is het te proberen? Denk persoonlijk dat het nog een best leuke oorlog kan worden :)
 

DeletedUser72835

Guest
Toch leuke topic zo? Als iemand een lastige ligging heeft is het Curse wel. Ben benieuwd hoe de oorlog gaat lopen, als ze op deze manier nog een BG kan strikken in een oorlog waar de statistieken slecht lijken voor ze is het te proberen? Denk persoonlijk dat het nog een best leuke oorlog kan worden :)

Eindelijk iemand die mij begrijpt! Top!
 

DeletedUser

Guest
Curse voelt zich heel wat zeg dat ze dit durven neer te zetten :p
Maar met meerdere tegen 1 ja zo moeten we verdedigen heh ;)
bijv. time, curse, (serve regelmatig)
 

DeletedUser72835

Guest
Curse voelt zich heel wat zeg dat ze dit durven neer te zetten :p
Maar met meerdere tegen 1 ja zo moeten we verdedigen heh ;)
bijv. time, curse, (serve regelmatig)

Wij hebben de oorlog niet verklaard hé, dat waren jullie ;)
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: LyT, LyT²
Zijde 2:
Stammen: Curse

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 98
Kant 2: 30
Verschil: 68

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 7
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 582,121
Kant 2: 93,264
Verschil: 488,857

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 42,837
Kant 2: 28,268
Verschil: 14,569

chart
 
Bovenaan