Curse VS. Looney Tunes

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik heb inderdaad geen zin om |D| met iedereen een bg aantesluiten om serve te benadelen, lijkt me duidelijk toch?
Hoezo zou ik het dan ook willen oplossen?

Nuja ik zal je privé benaderen, de enige reden dat ik dit op het af zet is omdat liptonia ook continu met zwakke argumenten afkomt, zeg ik eens wat deftig is het zwak...

De zaken die Liptonia bespreekt zijn toch wel heel anders van kern dan die jij nu aankaart. Liptonia heeft het over stats, kata-gebruik en dergelijke.. Onderwerpen die zeer discutabel zijn en daarmee prima voor een forum. Jij bespreekt hier een diplomatisch geval wat naar mijn zien zeker meer thuishoort in mijn inbox.
 

DeletedUser69813

Guest
jullie zitten beide fout, gezien dit het 'Curse VS. Looney Tunes' topic is en niet het '|D| VS. Serve' topic is.

just sayin'
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Als iemand begint over mijn stam ga ik gewoon reageren, ongeacht welk topic het is.

Just sayin'.
 

DeletedUser

Guest
PlayWithRespect vandaag om 08:57 uurBedanken Citaat
Beste allemaal,

Ik heb na hard werken een BG met |D| geregeld.

Wel zijn er voorwaardens:

Asteria* 01.04.14 08:44
Voorwaarden:
- Onderlinge stammen vallen elkaar niet aan en zullen ook geen targets van de andere partij ondersteunen tegen aanvallen van één van de bondgenoten.
- Bij opzegging van het bondgenootschap geldt er een opzegtermijn van 1 week. Dit betekent dat na opzeggen van het bondgenootschap er nog 1 extra week niet mag worden aangevallen.
- Als iemand van beide partijen de stam verlaat terwijl het bondgenootschap nog actief is, geldt tevens de opzegtermijn van 1 week. Dit om rare verrassingen te voorkomen.
- Nieuwe recruits van beide stammen dienen besproken te worden i.v.m. de edelrichtingen van de stammen.
- Bondgenootschap slaat alléén op spelers uit |D| en Tjoek!. Spelers buiten deze stammen (inclusief PBG's) horen hier niet bij.


Dit zijn de voorwaarden die wij als leiding opgesteld hebben bij deze BG. Enige opmerkingen/toevoegingen?

Met vriendelijke groet,
Jordi | Asteria*




HIER HOUD IEDEREEN ZICH AAN!
Aan zerofarm, STOP met aanvallen enzo :p
[11:28:12] Emile: nice bg! :p
[14:06:03] Fré: jup

Of D kan zijn bg aanvallen, ook altijd tof :p You've been warned Pi and Dei :)

Nuja we weten al langer van fre dat hij zijn pbg's en dergelijke makelijk een mes in de rug steekt...
Wow proficiat met 9 dorpen te hebben van het grote serve, ze wonnen op pulver en denken nu dat heel serve gaat lopen voor de aanvallen...

Maar ik zal niet veel meer zeggen hierover, ik denk dat ik weer een en t ander verdraaid heb volgens sommige spelers, he liptonia.

Ik heb inderdaad geen zin om |D| met iedereen een bg aantesluiten om serve te benadelen, lijkt me duidelijk toch?
Hoezo zou ik het dan ook willen oplossen?

Nuja ik zal je privé benaderen, de enige reden dat ik dit op het af zet is omdat liptonia ook continu met zwakke argumenten afkomt, zeg ik eens wat deftig is het zwak...

Dus emile, jij hebt schrik dat wij BG afsluiten met een dergelijk klein stammetje, ter welke de reden jou onduidelijk is? Dat naast het feit dat Serve iedereen contacteert die maar edels kan hebben om zelf een massa op poten te zetten? Of is het nu gewoon weer je onmacht die je uit omdat een 'kutco' van je stamleden zich weeral laat in de grond boren zonder enige vv?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus emile, jij hebt schrik dat wij BG afsluiten met een dergelijk klein stammetje, ter welke de reden jou onduidelijk is? Dat naast het feit dat Serve iedereen contacteert die maar edels kan hebben om zelf een massa op poten te zetten? Of is het nu gewoon weer je onmacht die je uit omdat een 'kutco' van je stamleden zich weeral laat in de grond boren zonder enige vv?:rolleyes:

Ik lees dit en eigenlijk wil ik me erbuiten houden..
Maar nevermind :p

Ik weet niet in hoeverre Serve recht van spreken heeft als het gaat over een stam een mes in de rug steken. Ik praat hier over een stam, niet over individuen. Maar het is algemeen bekend dat Serve ook aan zwartmaken doet, en mensen aan het lijntje houdt. Verder zal ik mij niet in deze discussie mengen, maar ik wou het toch even gezegd hebben :p
 

DeletedUser57683

Guest
jullie zitten beide fout, gezien dit het 'Curse VS. Looney Tunes' topic is en niet het '|D| VS. Serve' topic is.

just sayin'

Curse en LyT zijn het amper waard om zoveel AF ruimte in beslag te nemen :p
Dus zullen andere stammen wat van die ruimte moeten overnemen he :D
 

DeletedUser

Guest
De stats van Pulv gebruiken om te generaliseren naar Serve? Nee zeker niet, misschien moet je eens op de hoogte gesteld worden door je stam hoe het er bijvoorbeeld vandaag aan toe gaat, dan zou je misschien anders reageren, de huidige edel stats zijn voornamelijk van Pulv idd, maar ook de aanvalsrapporten van onder andere vandaag liegen niet. Ik denk dat dit tekenend is voor heel Serve, als er alzo slecht met 2 accounts is omgegaan in zeer korte tijd.




Een klein voorbeeldje dan maar, ;) Stukje over het stoppen van Al Capone.



Hier in het bovenstaande gedeelte beweer je dat Al Capone nog speelt, terwijl je ervoor al lang en breed hebt verwoord dat Al Capone het opgegeven heeft, hij zelf al heeft toegegeven dat hij gestopt is na 7 jaar tw.

(Facepalm) Ik heb al meerdere keren uitleg hierover gegeven. Dat jij zo lang doorgaat op een onderwerp wat nergens over gaat zegt meer over jou dan over mij ;)
 

DeletedUser68252

Guest
(Facepalm) Ik heb al meerdere keren uitleg hierover gegeven. Dat jij zo lang doorgaat op een onderwerp wat nergens over gaat zegt meer over jou dan over mij ;)

Nergens uitleg terug te vinden, ook niet nadat ik vroeg wat volgens jullie dan de betekenis van stoppen is. ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Dus emile, jij hebt schrik dat wij BG afsluiten met een dergelijk klein stammetje, ter welke de reden jou onduidelijk is? Dat naast het feit dat Serve iedereen contacteert die maar edels kan hebben om zelf een massa op poten te zetten? Of is het nu gewoon weer je onmacht die je uit omdat een 'kutco' van je stamleden zich weeral laat in de grond boren zonder enige vv?:rolleyes:

Als ik hem was zou ik daar wel schrik van hebben ja, want jullie zijn bevriend met de halve wereld volgens mij;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Als ik hem was zou ik daar wel schrik van hebben ja, want jullie zijn bevriend met de halve wereld volgens mij;)

Sowieso niet wat meer BG's dan jou ja. Jij recruiteert ze allemaal weg Castiel style! :D
 

DeletedUser66265

Guest
Sowieso niet wat meer BG's dan jou ja. Jij recruiteert ze allemaal weg Castiel style! :D

zoiezo niet? Mijn halve omgeving een samenwerking aanvragen vind ik er toch verdacht veel op lijken:p

En recruit mijn bg's weg?
Even to the point, de stam waar ik eerst in zat was simpelweg geen toekomst voor, maar de bg's die we met die stam hadden ben ik later niet mee in een stam gegaan hoor. Later zijn we een nieuwe stam begonnen met spelers waar we tot dat moment niet/amper contact mee hadden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
zoiezo niet? Mijn halve omgeving een samenwerking aanvragen vind ik er toch verdacht veel op lijken:p

En recruit mijn bg's weg?
Even to the point, de stam waar ik eerst in zat was simpelweg geen toekomst voor, maar de bg's die we met die stam hadden ben ik later niet mee in een stam gegaan hoor. Later zijn we een nieuwe stam begonnen met spelers waar we tot dat moment niet/amper contact mee hadden.

Nou, dan snap je net zo goed dat als je duidelijk geen kennis van zaken hebt dat je net zo goed niks kan zeggen. :D

BG #1: Pi. Geen grens mee.
BG #2: Dei. Heeft slechts één speler grens mee en dat is Werner, deze werkt prima samen met ze.
Dan de nieuwe BG van vandaag, hebben we wat meer raakvlak mee. Maar goed, dat is dan de enige en het raakvlak valt alsnog heel erg mee.

Dus fyi: die halve omgeving waar wij vriendjes mee worden: klopt weinig van. :)
 

DeletedUser66265

Guest
Nou, dan snap je net zo goed dat als je duidelijk geen kennis van zaken hebt dat je net zo goed niks kan zeggen. :D

BG #1: Pi. Geen grens mee.
BG #2: Dei. Heeft slechts één speler grens mee en dat is Werner, deze werkt prima samen met ze.
Dan de nieuwe BG van vandaag, hebben we wat meer raakvlak mee. Maar goed, dat is dan de enige en het raakvlak valt alsnog heel erg mee.

Dus fyi: die halve omgeving waar wij vriendjes mee worden: klopt weinig van. :)

ik doelde nog niet eens op die bg's, maar ook die bg's hebben jullie dus..
Dat zijn zo'n beetje de betere stammen op deze wereld:p
Dat is pas castiel stijl trouwens:eek::eek:

Ik doelde meer op .elite & bata.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
ik doelde nog niet eens op die bg's, maar ook die bg's hebben jullie dus..
Dat zijn zo'n beetje de betere stammen op deze wereld:p
Dat is pas castiel stijl trouwens:eek::eek:

Ik doelde meer op .elite & bata.

Persoonlijke BG's moet iedereen zelf weten. Dat heeft op stammengebied niks mee. Mensen kunnen nog steeds PBG's hebben met 1 lid in de stam terwijl de stam een massa op hem uitvoert, bij wijze van spreken.

Elite is praktisch gezien gevallen, wat door jouw spionnetjes komt. :) Jammer van de stam, want ze lieten op Aurelia Cotta goed teamwork zien.
 

DeletedUser66265

Guest
Persoonlijke BG's moet iedereen zelf weten. Dat heeft op stammengebied niks mee. Mensen kunnen nog steeds PBG's hebben met 1 lid in de stam terwijl de stam een massa op hem uitvoert, bij wijze van spreken.

Elite is praktisch gezien gevallen, wat door jouw spionnetjes komt. :) Jammer van de stam, want ze lieten op Aurelia Cotta goed teamwork zien.

hmm, als 2 stammen een gedeeld fora hebben noem ik dat nogtans geen pbg meer..
Het is maar hoe je het bekijkt ;)

Door onze spionnetjes ja:rolleyes2:

Dus omdat die spelers liever naar de stam kwamen die wij hadden gemaakt (ben effe de naam kwijt :S ) zijn het spionnetjes die elite laten vallen?
Ik dacht overigens te zien dat elite gewoon nog bestaat? (voor het weekend in ieder geval wel, 100% zeker weten).
 

DeletedUser

Guest
Kom maar op met die quotes Liptonia. Je komt tot zover niet verder dan "jullie verdraaien alles".

Haha, je beaamt precies wat ik zeg. De stats van Pulverization gebruiken om te generaliseren naar heel Serve. Want waarom zou je nuanceren als het over Serve gaat? :rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: Pulverization
Zijde 2:
Stammen: |D|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 73
Verschil: 70

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,124
Kant 2: 654,844
Verschil: 626,720

chart
Op Pulv na 1 dorp winst. Chapeau.

Lol ik vind deze wel heel grappig.
Jullie doen net alsof pulv niet in serve zat :p
Daarnaast kan je zeer zeker generaliseren want pulv is niet het enige account in serve die gevallen is of slecht gedaan heeft (al capone, dacapital)
Dusja dat zijn al 3 accounts met slechte stats.
En wat nog erger is is dat serve blijkbaar er niets tegen in te brengen heeft
 

DeletedUser

Guest
Lol ik vind deze wel heel grappig.
Jullie doen net alsof pulv niet in serve zat :p
Daarnaast kan je zeer zeker generaliseren want pulv is niet het enige account in serve die gevallen is of slecht gedaan heeft (al capone, dacapital)
Dusja dat zijn al 3 accounts met slechte stats.
En wat nog erger is is dat serve blijkbaar er niets tegen in te brengen heeft

Heb jij ooit naar de kaart gekeken? Wil er best eentje voor je maken, dan snap je waarom we weinig terug kunnen doen.
 
Bovenaan