Curse VS. Looney Tunes

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Neem een hele speler van LyT over. Nadat ik 6 dorpjes had leaved hij de stam. En dan hebben we het over het stamgevoel van Serve.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Neem een hele speler van LyT over. Nadat ik 6 dorpjes had leaved hij de stam. En dan hebben we het over het stamgevoel van Serve.

Hoeveel dorpen had Dei! van al capone veroverd toen die het opgaf :p
Het is wijzer als je over zulke dingen je mond hou ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel dorpen had Dei! van al capone veroverd toen die het opgaf :p
Het is wijzer als je over zulke dingen je mond hou ;)

Het is beter dat je beter leest voordat je antwoord.
Ik zeg hij LEAVED LyT. Heeft Al Capone Serve geleaved? Nee dus. Grote mond van jou begint een beetje irritant te worden. Opgeven is nooit in mijn zin voorgekomen aangezien ik het daar helemaal niet over heb gehad.

Ben je een beetje mad omdat het bij jou allemaal niet zo lekker loopt man? Je kan weinig anders dan Serve op de meest domme manieren belachelijk proberen te maken.
 

DeletedUser

Guest
Het is beter dat je beter leest voordat je antwoord.
Ik zeg hij LEAVED LyT. Heeft Al Capone Serve geleaved? Nee dus. Grote mond van jou begint een beetje irritant te worden. Opgeven is nooit in mijn zin voorgekomen aangezien ik het daar helemaal niet over heb gehad.

Ben je een beetje mad omdat het bij jou allemaal niet zo lekker loopt man? Je kan weinig anders dan Serve op de meest domme manieren belachelijk proberen te maken.

De speler van al capone is ook geleaved :p:p

Volgens mij ben jij degene die hier mad is en probeerde jij lyt belachelijk te maken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is beter dat je beter leest voordat je antwoord.
Ik zeg hij LEAVED LyT. Heeft Al Capone Serve geleaved? Nee dus. Grote mond van jou begint een beetje irritant te worden. Opgeven is nooit in mijn zin voorgekomen aangezien ik het daar helemaal niet over heb gehad.

Ben je een beetje mad omdat het bij jou allemaal niet zo lekker loopt man? Je kan weinig anders dan Serve op de meest domme manieren belachelijk proberen te maken.
en jij bent enorm in je gat gebeten :p
Laat ramon ramon zijn joch:D:D
 

DeletedUser

Guest
De speler van Al Capone zit er gewoon nog?

Beste mensen, zoals al door BTH aangekondigd in een ander topic heb ik besloten dat het na 7 jaar TW een mooi moment is te stoppen.

Normaalgesproken haat ik het om op te geven, maar ik merk dat de aanvallen van afgelopen dagen en nachten teveel druk leggen op mijn tijd en mijn relatie.
Ik heb nu ca. 220 incomings gehad en de jongens van Dei blijven bijsturen. Ik verwacht niet dat dit spoedig zal ophouden


yep daarom dat hij dit bij jullie op het forum heeft gezet ;)
 
Reactiescore
6
Beste mensen, zoals al door BTH aangekondigd in een ander topic heb ik besloten dat het na 7 jaar TW een mooi moment is te stoppen.

Normaalgesproken haat ik het om op te geven, maar ik merk dat de aanvallen van afgelopen dagen en nachten teveel druk leggen op mijn tijd en mijn relatie.
Ik heb nu ca. 220 incomings gehad en de jongens van Dei blijven bijsturen. Ik verwacht niet dat dit spoedig zal ophouden


yep daarom dat hij dit bij jullie op het forum heeft gezet ;)

Oef dacht even dat jij ging stoppen :p
 

DeletedUser

Guest
Beste mensen, zoals al door BTH aangekondigd in een ander topic heb ik besloten dat het na 7 jaar TW een mooi moment is te stoppen.

Normaalgesproken haat ik het om op te geven, maar ik merk dat de aanvallen van afgelopen dagen en nachten teveel druk leggen op mijn tijd en mijn relatie.
Ik heb nu ca. 220 incomings gehad en de jongens van Dei blijven bijsturen. Ik verwacht niet dat dit spoedig zal ophouden


yep daarom dat hij dit bij jullie op het forum heeft gezet ;)

De speler is gewoon nog aanwezig. Dus wat probeer je nou precies te zeggen?

Je gaat lekker de laatste week nog veel edels over of zit je er bijna doorheen?

Nog genoeg over gelukkig haha! :D Thx mate.
 
Bovenaan