Curse VS. Looney Tunes

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
hmm, als 2 stammen een gedeeld fora hebben noem ik dat nogtans geen pbg meer..
Het is maar hoe je het bekijkt ;)

Door onze spionnetjes ja:rolleyes2:

Dus omdat die spelers liever naar de stam kwamen die wij hadden gemaakt (ben effe de naam kwijt :S ) zijn het spionnetjes die elite laten vallen?
Ik dacht overigens te zien dat elite gewoon nog bestaat? (voor het weekend in ieder geval wel, 100% zeker weten).

De leden van Elite contacteren sommige leden van |D| zelf om eventueel een PBG voort te zetten omdat ze zelf zeggen dat Elite gevallen is. Pretty much says it all, niet?

Nee zeker niet.. Die spelers moeten lekker zelf weten wat ze willen. Het is dan wel weer jammer natuurlijk dat wij samen willen werken met een stam waarvan de grootste spelers jou eerder os'en dan dat ze je aangevallen hebben. Ons kata-gebruik dan vies te noemen vind ik dan nog niks bij wat jouw marionetten bij Elite hebben uitgevoerd. :)
 

DeletedUser66265

Guest
De leden van Elite contacteren sommige leden van |D| zelf om eventueel een PBG voort te zetten omdat ze zelf zeggen dat Elite gevallen is. Pretty much says it all, niet?

Nee zeker niet.. Die spelers moeten lekker zelf weten wat ze willen. Het is dan wel weer jammer natuurlijk dat wij samen willen werken met een stam waarvan de grootste spelers jou eerder os'en dan dat ze je aangevallen hebben. Ons kata-gebruik dan vies te noemen vind ik dan nog niks bij wat jouw marionetten bij Elite hebben uitgevoerd. :)

ze contacten |D| zelf om er een pbg uit voort te zetten, of tewel er is/was wel een bg.
En volgens mij bestaat elite gewoon nog dus ik snap nog steeds niet wat je probeert te zeggen?

Hmm is dat jammer ja? Ik zou dat liever een fout van jullie willen noemen, dat kan er gebeuren als je heel mijn omgeving ''om hulp'' vraagt. Als je een beetje logisch nadenkt snap je zelf ook wel dat je ze niet allemaal tegen ons kunt krijgen, dus een domme stap van |D| . En daarnaast ook wel lachwekkend dat jullie .elite erbij moesten hebben en ook bata:eek:

Trouwens als we het dan toch over vies hebben, wat jullie met bata hebben gedaan is pas vies.
Dat is letterlijk een stab.
En dat een =pm= lid vlak voor jullie aanvallen zijn deff uit 3 frontdorpen terug trok is zeker ook geen toeval meer?
Daar geloof ik altans niet meer in nu ik zie wat |D| allemaal doet.
 

DeletedUser

Guest
ze contacten |D| zelf om er een pbg uit voort te zetten, of tewel er is/was wel een bg.
En volgens mij bestaat elite gewoon nog dus ik snap nog steeds niet wat je probeert te zeggen?

Hmm is dat jammer ja? Ik zou dat liever een fout van jullie willen noemen, dat kan er gebeuren als je heel mijn omgeving ''om hulp'' vraagt. Als je een beetje logisch nadenkt snap je zelf ook wel dat je ze niet allemaal tegen ons kunt krijgen, dus een domme stap van |D| . En daarnaast ook wel lachwekkend dat jullie .elite erbij moesten hebben en ook bata:eek:

Trouwens als we het dan toch over vies hebben, wat jullie met bata hebben gedaan is pas vies.
Dat is letterlijk een stab.
En dat een =pm= lid vlak voor jullie aanvallen zijn deff uit 3 frontdorpen terug trok is zeker ook geen toeval meer?
Daar geloof ik altans niet meer in nu ik zie wat |D| allemaal doet.

Misschien moet je het gewoon zien als compliment dat wij deze mensen hebben benaderd, in plaats van zo gaan lopen janken op het AF. In een oorlog probeer je het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken, en hierbij kunnen andere te helpen.

Maar laten we reëel zijn, jij doet in feite zelf precies hetzelfde, jij probeert deze mensen aan jou kant te krijgen, en dat is logisch. Wij willen niet dat jij al je def aan onze kant clustert en jij wilt dit wel, dus proberen we allebei de omstanders aan onze kant te krijgen.
En ga nu niet doen alsof Bata en .Elite je serieus hebben aangevallen. Je had/hebt zelf met muffino, die 50% van het front tussen jou en elite had, een PBG. Hij hield deze in stand en vertelde niks aan ons, terwijl duidelijk was dat we gezamenlijk een massa op jou zouden doen. Hier kan ik met mijn gezonde verstand niet bij, maar dit weet hij inmiddels wel.
Dan hebben we nog de andere leden van die stam, en die hebben toch ook verdomd weinig ODA gehaald, weinig edels gestuurd, en bovendien hebben wij weinig tot geen rapportjes gezien van doodgelopen clears of gesnipede edels, terwijl ze zelf wel verklaarden van alles te zijn doodgelopen, zoals bijvoorbeeld van je grote spion Mogart. Bata heeft je misschien aangevallen, aan het eind van vorige week, maar toen stond je al helemaal leeg, want wij hadden inmiddels vrijwel alles al gebasht, en bovendien hij heeft ook nooit een edel op je gestuurd.

Dan maak ik dit ook wel concreet met statistieken, nu ik toch bezig ben:

ODA

ODA van de Penno en Maak That De Katze Wise

ODA .Elite leden

ODA Bata (heet nu OldTimes)

Veroveringen

Zijde 1:
Spelers: .Mentally Disturbed
Zijde 2:
Spelers: De Penno, Maak That De Katze Wise

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 54
Verschil: 42

chart


Zijde 1:
Spelers: .Mentally Disturbed
Zijde 2:
Stammen: .Elite
Spelers: De Penno, Maak That De Katze Wise, OldTimes (dit was Bata)

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14
Kant 2: 58
Verschil: 44

chart

Waarmee zouden we Bata trouwens gestabt hebben volgens jou? Hij heeft nochthans aan mij verklaard dat jij degene was die zijn vertrouwen al een keer beschadigd had, en wij daarintegen niet.

En over die teruggetrokken OS, daar hebben wij nooit om gevraagd, maar misschien zijn er mensen op deze wereld wel zo verstandig dat ze kiezen voor de winnende kant, in plaats van de verliezende, en de schade beperkt houden. Bovendien was het niet eens OS van stamgenoten, en het zou ook wat raar zijn als leden van =PM= jou stacken terwijl Bata jou gaat aanvallen, niet? Om ze dan vervolgens 'verraderlijke droeftoeters' op het AF te noemen, en Bata bang te maken met edelrichtingen van onze stam, terwijl jij hier niks van weet, is in mijn ogen achterbaks, maar jou keuze. Ik zelf baalde ook van het wegtrekken, want hierdoor hebben wij minder ODA, want gebasht hadden we het uiteindelijk toch wel, vroeg of laat.

Kortom, ga niet lopen piepen dat het allemaal de schuld is van anderen, en geef gewoon je verlies toe.
Op mijn beurt wil ik je wel credits geven, want je hebt het ons lang moeilijk gemaakt, en misschien ga je dit ook nog wel een tijdje doen, gezien je nieuwe hobby. Je hebt me in ieder geval bij vlagen toch wel enige kopzorgen bezorgt de afgelopen dagen en je zou bij mij in ieder geval zijn opgenomen in mijn lijstje van 'Met welke 10'.
 

DeletedUser68252

Guest
ze contacten |D| zelf om er een pbg uit voort te zetten, of tewel er is/was wel een bg.
En volgens mij bestaat elite gewoon nog dus ik snap nog steeds niet wat je probeert te zeggen?

Hmm is dat jammer ja? Ik zou dat liever een fout van jullie willen noemen, dat kan er gebeuren als je heel mijn omgeving ''om hulp'' vraagt. Als je een beetje logisch nadenkt snap je zelf ook wel dat je ze niet allemaal tegen ons kunt krijgen, dus een domme stap van |D| . En daarnaast ook wel lachwekkend dat jullie .elite erbij moesten hebben en ook bata:eek:

Trouwens als we het dan toch over vies hebben, wat jullie met bata hebben gedaan is pas vies.
Dat is letterlijk een stab.
En dat een =pm= lid vlak voor jullie aanvallen zijn deff uit 3 frontdorpen terug trok is zeker ook geen toeval meer?
Daar geloof ik altans niet meer in nu ik zie wat |D| allemaal doet.

Diplomatie is een deel van het spel, een grote factor in een oorlog. Ook wel gestateerd als, een goed begin is het halve werk. Waarom zou het zwak zijn om doormiddel van diplomatieke betrekkingen je directe tegenstander het een stukje moeilijkerte maken? Enlighten me.

Als jij zoals ook al erkend is de informatie over de aanvallen had via een Elite lid, is er toch iets misgegaan aan jouw kant lijkt me, anders was Mentally niet zo snel met de grond gelijk gemaakt lijkt me.

Als je ons plaatst als vuile stabbers, onderbouw je statement dan ook met argumenten. Zonder enige argumentatie lijkt het op een wanhopige poging uit frustratie. Nu je het toch over een bepaalde zwakte wilt hebben, erg hoog niveau wat je nu ten toon sprijdt. Clusterfucken door middel van barbaren dorpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik zie dat mijn reactie overbodig is. Helaas kan je nu niet meer trollen maatje. :D
 

DeletedUser66265

Guest
Misschien moet je het gewoon zien als compliment dat wij deze mensen hebben benaderd, in plaats van zo gaan lopen janken op het AF. In een oorlog probeer je het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken, en hierbij kunnen andere te helpen.
als een compliment? Dat mag jij mij dan wel uitleggen na dat deneigrerende gesprek met fré:p
Daarnaast ben ik een niet zo'n goede verliezer, dus als compliment zien is zoiezo al vrij lastig.

Juh, maar dat je het jezelf in een oorlog zo makkelijk mogelijk maakt nemen jullie wel heel serieus:(

Maar laten we reëel zijn, jij doet in feite zelf precies hetzelfde, jij probeert deze mensen aan jou kant te krijgen, en dat is logisch. Wij willen niet dat jij al je def aan onze kant clustert en jij wilt dit wel, dus proberen we allebei de omstanders aan onze kant te krijgen.

Laten we reëel blijven ja, ik viel elite daarvoor al aan dus probeerde ze helemaal niet aan mijn kant te krijgen. Mijn deff stond dus niet al bij jullie geclusterd. Echter gingen jullie naar hun toe om samen te werken, en boden zelfs aan om vv te draaien:eek:

En ga nu niet doen alsof Bata en .Elite je serieus hebben aangevallen. Je had/hebt zelf met muffino, die 50% van het front tussen jou en elite had, een PBG. Hij hield deze in stand en vertelde niks aan ons, terwijl duidelijk was dat we gezamenlijk een massa op jou zouden doen. Hier kan ik met mijn gezonde verstand niet bij, maar dit weet hij inmiddels wel.

Ik doe ook niet alsof bata mij serieus heeft aangevallen?
Bata had ons een belofte gedaan, en die brak hij.
Ik spreek echt niet jan alleman van tw op whapp (eigenlijk heb ik daar amper tw mensen) , maar bata was er 1 van.
Hij heeft toen bepaalde beloftes gedaan en zou ons blijven steuen, kun je je dan voorstellen hoe het is als opeens blijkt dat hij met |D| samenwerkt, alles doorsluist en deff niet levert? Daar kan ik dus met mijn gezonde verstand niet bij.

Dan over dat elite verhaal, muffino was slechts een lid en zat daar al voordat jullie contact met ze opnamen. Hij is een oud stamgenoot en is trouw gebleven aan ons, ik zie niet in wat daar zo laag aan is?
Ja ik wist dat jullie daardoor met elite samen ons gingen aanvallen, maar wat had ik aan die info?


Dan hebben we nog de andere leden van die stam, en die hebben toch ook verdomd weinig ODA gehaald, weinig edels gestuurd, en bovendien hebben wij weinig tot geen rapportjes gezien van doodgelopen clears of gesnipede edels, terwijl ze zelf wel verklaarden van alles te zijn doodgelopen, zoals bijvoorbeeld van je grote spion Mogart. Bata heeft je misschien aangevallen, aan het eind van vorige week, maar toen stond je al helemaal leeg, want wij hadden inmiddels vrijwel alles al gebasht, en bovendien hij heeft ook nooit een edel op je gestuurd.

Dan maak ik dit ook wel concreet met statistieken, nu ik toch bezig ben:

ODA

ODA van de Penno en Maak That De Katze Wise

ODA .Elite leden

ODA Bata (heet nu OldTimes)

Veroveringen

Zijde 1:
Spelers: .Mentally Disturbed
Zijde 2:
Spelers: De Penno, Maak That De Katze Wise

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 54
Verschil: 42

chart


Zijde 1:
Spelers: .Mentally Disturbed
Zijde 2:
Stammen: .Elite
Spelers: De Penno, Maak That De Katze Wise, OldTimes (dit was Bata)

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14
Kant 2: 58
Verschil: 44

chart

Tuurlijk heeft elite weinig oda behaald, denk je nu werkelijk dat ik mij meer op elite dan op |D| ga focussen?
|D| had veel meer slagkracht en kwalitief veel betere spelers, van elite heb ik gewoon alles gedodged en de treintjes geprobeerd te pakken als ik er was. Van |D| hebben we veel meer geblockt..

Waarmee zouden we Bata trouwens gestabt hebben volgens jou? Hij heeft nochthans aan mij verklaard dat jij degene was die zijn vertrouwen al een keer beschadigd had, en wij daarintegen niet.

Dit stuk snap ik echter niet, heb ik ergens beweert dat jullie bata hebben gestabt? Dat bedoelde ik dan nochtans niet.
Ik bedoelde dat bata ONS heeft gestabt.

En over die teruggetrokken OS, daar hebben wij nooit om gevraagd, maar misschien zijn er mensen op deze wereld wel zo verstandig dat ze kiezen voor de winnende kant, in plaats van de verliezende, en de schade beperkt houden.

Ah, een goede definitie hiervoor is zielig spelen en steeds voor de gemakkelijke weg kiezen en naar de winnende kant hollen:eek:

Bovendien was het niet eens OS van stamgenoten, en het zou ook wat raar zijn als leden van =PM= jou stacken terwijl Bata jou gaat aanvallen, niet? Om ze dan vervolgens 'verraderlijke droeftoeters' op het AF te noemen, en Bata bang te maken met edelrichtingen van onze stam, terwijl jij hier niks van weet, is in mijn ogen achterbaks, maar jou keuze. Ik zelf baalde ook van het wegtrekken, want hierdoor hebben wij minder ODA, want gebasht hadden we het uiteindelijk toch wel, vroeg of laat.

Hmm, dat droeftoeters sloeg op meer dan alleen dat os terug trekken, maar vooruit..
Als het alleen al over het os terug trekken ging lijkt het mij alsnog vrij logisch, geef dan gewoon geen deff i.p.v. het zo te spelen..

Oh wij weten jullie edelrichtingen hoor, of naja stijn&frank. Edelrichtingen waren namelijk het grootste probleem waarom zei toen niet in |D| konden komen. Daar heb ik nochtans ook skype quotes voor mocht je daar prive interesse in hebben.

Kortom, ga niet lopen piepen dat het allemaal de schuld is van anderen, en geef gewoon je verlies toe.
Op mijn beurt wil ik je wel credits geven, want je hebt het ons lang moeilijk gemaakt, en misschien ga je dit ook nog wel een tijdje doen, gezien je nieuwe hobby. Je hebt me in ieder geval bij vlagen toch wel enige kopzorgen bezorgt de afgelopen dagen en je zou bij mij in ieder geval zijn opgenomen in mijn lijstje van 'Met welke 10'.

Nu verlies je wel even het punt ter discussie uit het oog i guess.
Ik piep over het af over het trieste gekata van jullie, thats it.
Echter was er een discussie tussen jullie en serve over bg's waarin ik serve gewoon ondersteun omdat jullie hun daar zielig bezig vonden.. lees dat maar eens terug.
Vervolgens was jordy degene die daarop in ging dat ik een castieltje deed (vergelijk me aub niet met die kerel (angry) ), en zo is deze discussie ontstaan.
 

DeletedUser66265

Guest
Diplomatie is een deel van het spel, een grote factor in een oorlog. Ook wel gestateerd als, een goed begin is het halve werk. Waarom zou het zwak zijn om doormiddel van diplomatieke betrekkingen je directe tegenstander het een stukje moeilijkerte maken? Enlighten me.
Ja, hier ben ik het simpelweg mee eens. Het is een deel van het spel waar ik (helaas) erg slecht in ben en dat heeft me extra snel de kop gekost:(
Echter begonnen jullie dus over serve en diplomatie, en daar haakte ik in dat |D| dus wel degelijk veel bezig is met ''bg's'' wat door jullie ontkent werd.

Als jij zoals ook al erkend is de informatie over de aanvallen had via een Elite lid, is er toch iets misgegaan aan jouw kant lijkt me, anders was Mentally niet zo snel met de grond gelijk gemaakt lijkt me.

Hmm ja, want wat voor informatie hadden we precies die nuttig was?
Enige nuttige was dat we nu wisten dat |D| met .elite contact op had genomen en dat muffino ons vertelde achter ons te blijven staan no matter what. Hmm ja, daardoor werden jullie aanvallen echt gemakklijker -,-

Als je ons plaatst als vuile stabbers, onderbouw je statement dan ook met argumenten. Zonder enige argumentatie lijkt het op een wanhopige poging uit frustratie. Nu je het toch over een bepaalde zwakte wilt hebben, erg hoog niveau wat je nu ten toon sprijdt. Clusterfucken door middel van barbaren dorpen.

hoho, ik plaats jullie niet zozeer als vuile stabbers, ik plaats jullie alleen als kata'ers.
Bata noem ik de vuile stabber, en over jullie heb ik alleen gezegt dat jullie veel meer aan diplomatie doen dan jullie tegen serve in dit topic zeiden.

Hmm nja, om te beginnen hebben we het voor het weekend al opgegeven, dus aangezien ik ook het hele weekend moest werken heb ik vanaf toen niet meer gelogd (later alleen nog via mobiel om pm's te beantwoorden).
Mijn medespelers vonden het echter ook oneerlijk hoe jullie het hebben gespeeld en zijn inderdaad met cf's gaan kloten. Dit mag je gerust op mij schuiven mocht je je daar fijn bij voelen, maar weet dat ik niet cf.

En daarnaast lijken die trol cf's me nou niet bepaald van lager niveau dan dat gekata van jullie, dus alsnog kan ik het wel begrijpen.
 

DeletedUser68252

Guest
hoho, ik plaats jullie niet zozeer als vuile stabbers, ik plaats jullie alleen als kata'ers.
Bata noem ik de vuile stabber, en over jullie heb ik alleen gezegt dat jullie veel meer aan diplomatie doen dan jullie tegen serve in dit topic zeiden.

Sorry, verkeerde interpretatie van het onderstaande stukje, ik dacht dat je ons hier beschuldigde.

'wat jullie met bata hebben gedaan is pas vies.
Dat is letterlijk een stab.'

n1i1k1k1i12 zei:
Hmm ja, want wat voor informatie hadden we precies die nuttig was?
Enige nuttige was dat we nu wisten dat |D| met .elite contact op had genomen en dat muffino ons vertelde achter ons te blijven staan no matter what. Hmm ja, daardoor werden jullie aanvallen echt gemakklijker -,-

Je had er misschien geen informatie over de aanval uit kunnen halen, maar zodra je weet dat er een aanval gepland op je staat gaat er bij mij altijd een belletje rinkelen dat ik het account volledig moet nakijken op mogelijke fouten, verbeter punten om me zo goed mogelijk voor te bereiden, hier doelde ik dan ook op.

Hmm nja, om te beginnen hebben we het voor het weekend al opgegeven, dus aangezien ik ook het hele weekend moest werken heb ik vanaf toen niet meer gelogd (later alleen nog via mobiel om pm's te beantwoorden).
Mijn medespelers vonden het echter ook oneerlijk hoe jullie het hebben gespeeld en zijn inderdaad met cf's gaan kloten. Dit mag je gerust op mij schuiven mocht je je daar fijn bij voelen, maar weet dat ik niet cf.

Respectvol spel siert de speler, jammer dat je (ex) medespelers het dan zo willen spelen in plaats van hun verlies te nemen.
 

DeletedUser66265

Guest
Sorry, verkeerde interpretatie van het onderstaande stukje, ik dacht dat je ons hier beschuldigde.





Je had er misschien geen informatie over de aanval uit kunnen halen, maar zodra je weet dat er een aanval gepland op je staat gaat er bij mij altijd een belletje rinkelen dat ik het account volledig moet nakijken op mogelijke fouten, verbeter punten om me zo goed mogelijk voor te bereiden, hier doelde ik dan ook op.



Respectvol spel siert de speler, jammer dat je (ex) medespelers het dan zo willen spelen in plaats van hun verlies te nemen.

Hmm, dat gedeelte met bata heb ik indd vrij slecht verwoord :x
Ik bedoelde in ieder geval dat bata ons stabte en niet dat jullie bata stabte.

Over die aanval wat je zegt, dat lijkt mij vrij voorzich sprekent?
Het lijkt mij logisch dat je in onze situatie steeds het acc naloopt op fouten.

Echter kwam de deff erg traag op gang, en werd dus vlak voordat de aanvallen kwamen deff teruggetrokken en beloofde deff niet verstuurd.

Dan loopt het (aangezien we al te weinig deff hadden) fout..
Misschien dat ik het daar verkeert gespeeld heb, wie zal het zeggen..
Ik werd daar in ieder geval hard gestraft voor het vertrouwen hebben in anderen die allemaal.beloftes.maakten..
En daar baal ik serieus wel van en vind ik triest.
Als je iets belooft/zegt dan houd je je daar ook aan.

Respectvol spel, hmm dat is precies wat ik wilde.
Echter werd dat vanuit |D| afgewezen dus vind ik eigenlijk dat je het recht niet heb om mijn medespelers in deze situatie zwart te maken.
Jullie speelde het namelijk niet bepaald respectvol.

Edit: daarvoor heb ik overigens ook skype quotes en gesprekken die je prive kunt krijgen.
 

DeletedUser66265

Guest
Oh en regenworm, ik ga ook niet ontkennen dat ik ben weggespeeld hoor.
Want simpelweg ben ik weggespeeld ;)

Het gaat meer om hoe/wat/waarom.
En zelfs daar ging het me in eerste instantie niet om, maar dat komt nu ter spraken doordat jullie serve van iets beschuldigen wat jullie zelf ook doen. Echter ontken(n)(d)en jullie dat.
 

DeletedUser

Guest
Oh en regenworm, ik ga ook niet ontkennen dat ik ben weggespeeld hoor.
Want simpelweg ben ik weggespeeld

Het gaat meer om hoe/wat/waarom.
En zelfs daar ging het me in eerste instantie niet om, maar dat komt nu ter spraken doordat jullie serve van iets beschuldigen wat jullie zelf ook doen. Echter ontken(n)(d)en jullie dat.

Heb jij dan problemen met de manieren hoe wij het hebben gedaan of andere stammen/spelers?

Want het enige wat wij hebben gedaan is mensen benaderen om jou aan te vallen. Dit ging dus om .Elite en in een later stadium nog om Bata. Dit was met name omdat eerdere pogingen om jou klein te krijgen niet waren geslaagd, en daarom zei ik ook dat je het misschien als een compliment moest zien dat wij het niet in ons ééntje konden.
Om dan toch nog even terug te komen op mijn punt bij muffino: voor mij is het gewoon heel simpel, en ik definieer het niet zozeer als laag, meer als onbetrouwbaar zijn of gewoon niet nadenken. Als wij als stammen een NAP (geen BG) aangaan met daarbij als doel jou weg te werken, dan neem ik aan dat dit binnen stammen besproken wordt. Als muffino vervolgens had nagedacht had hij kunnen bedenken dat het doel voor hem niet bereikt ging worden, omdat hij een PBG met jou had. Als hij dit vooraf had vermeld dan hadden wij uiteraard de NAP heroverwogen en ik mag toch aannemen dat jij begrijpt dat wij nogal gefrustreerd zijn als tijdens de massa blijkt dat meneer niet meedoet.

Een ander punt waar jij blijkbaar nog steeds moeilijk over doet is het kata'en. Ik ben geen deelnemer aan jou anti-kata-propaganda, ik maak er met liefde gebruik van, en dat geef ik ook toe. Maar als jij vervolgens op het forum de woorden kata'en en laf in 1 zin gebruikt, en er komen vanaf het account waar jij op speelt (en het zal uiteraard je co zijn), ook kata's op onze boer, dan vind ik persoonlijk dat je wat dat betreft iets minder hoog van de toren moet blazen.

Ik vraag me dan toch nog wel af wat jou medespelers dan zo laf vonden van ons spelgedrag en waarom ze het dan nu nog nodig vonden om al die barbaren te edelen? Want kata'en hebben ze toch ook echt zelf gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Veelste veel tekst:eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Heb jij dan problemen met de manieren hoe wij het hebben gedaan of andere stammen/spelers?
Van andere spelers (lees bata) heb ik dat zeker, van jullie ivm kata'en ook al een beetje maar dat is hier al zo vaak te spraken gekomen..

Want het enige wat wij hebben gedaan is mensen benaderen om jou aan te vallen. Dit ging dus om .Elite en in een later stadium nog om Bata. Dit was met name omdat eerdere pogingen om jou klein te krijgen niet waren geslaagd, en daarom zei ik ook dat je het misschien als een compliment moest zien dat wij het niet in ons ééntje konden.

Uhm ja, nogmaals ik kan dat simpelweg niet als een compliment zien omdat ik weggespeeld ben..
Als ik nou nog had bestaan had ik het gedeeltelijk als een compliment gezien, nu niet omdat ik gewoon geen al te beste verliezer ben.


Om dan toch nog even terug te komen op mijn punt bij muffino: voor mij is het gewoon heel simpel, en ik definieer het niet zozeer als laag, meer als onbetrouwbaar zijn of gewoon niet nadenken. Als wij als stammen een NAP (geen BG) aangaan met daarbij als doel jou weg te werken, dan neem ik aan dat dit binnen stammen besproken wordt. Als muffino vervolgens had nagedacht had hij kunnen bedenken dat het doel voor hem niet bereikt ging worden, omdat hij een PBG met jou had. Als hij dit vooraf had vermeld dan hadden wij uiteraard de NAP heroverwogen en ik mag toch aannemen dat jij begrijpt dat wij nogal gefrustreerd zijn als tijdens de massa blijkt dat meneer niet meedoet.

Juh dit begrijp ik, maar hoezo heeft dit betrekking tot mij? Hij heeft zijn keuze gemaakt om ons te blijven steunen (gelukkig maar), daar heb ik verder niet heel veel invloed op?
Daarnaast snap ik wel dat jullie hierdoor gefrustreerd zijn hoor, maar nogmaals dat heeft niks met mij te maken.
Dat heeft te maken dat jullie ons te graag op een makkelijke manier weg wilde spelen en daardoor weinig research hebben gedaan.

Een ander punt waar jij blijkbaar nog steeds moeilijk over doet is het kata'en. Ik ben geen deelnemer aan jou anti-kata-propaganda, ik maak er met liefde gebruik van, en dat geef ik ook toe. Maar als jij vervolgens op het forum de woorden kata'en en laf in 1 zin gebruikt, en er komen vanaf het account waar jij op speelt (en het zal uiteraard je co zijn), ook kata's op onze boer, dan vind ik persoonlijk dat je wat dat betreft iets minder hoog van de toren moet blazen.

Losstaand van het feit of mijn co's of ik die kata aanvallen had gestuurd, hoezo zijn wij hier de gebeten hond?
Jullie beginnen met een sloopmassa, jullie beginnen met boeren kata'en, jullie beginnen met smederijen plat gooien..
Ik neem aan dat je wel snapt dat dat vrij frustrerend is?

Ik heb toen met fré als met jordi geprobeert hier iets over te regelen om het te laten stoppen, simpelweg omdat IK het laag spel en spelverzieking vind, maar fré lachtte mij er bijna om uit en jordi kwam met slappe smoesjes waarom wij blijkbaar voor kata'en hadden gekozen.
Je snapt dan hopelijk ook wel dat er dan iets terug gebeurd van ons account, iets van actie reactie..
Anders was het helemaal een verloren zaak.

Ik vraag me dan toch nog wel af wat jou medespelers dan zo laf vonden van ons spelgedrag en waarom ze het dan nu nog nodig vonden om al die barbaren te edelen? Want kata'en hebben ze toch ook echt zelf gedaan.
dat is heel eenvoudig, zij vonden het jammer dat jullie alles plat moesten kata'en, dat bata ons stabte, en dat JULLIE dmv bb's ons liepen te clusterfucken. Want ja jullie cf'de ons al voordat jullie aanvallen aankwamen, dus ik geef mijn medespelers gelijk dat ze nu (al is het alleen maar om vervelend te zijn) dit doen.
Als het aan mij lag was het gewoon delete, maar ik kan zeer zeker in deze keuze van mijn medespelers komen.
 

DeletedUser

Guest
Juh dit begrijp ik, maar hoezo heeft dit betrekking tot mij? Hij heeft zijn keuze gemaakt om ons te blijven steunen (gelukkig maar), daar heb ik verder niet heel veel invloed op?
Daarnaast snap ik wel dat jullie hierdoor gefrustreerd zijn hoor, maar nogmaals dat heeft niks met mij te maken.
Dat heeft te maken dat jullie ons te graag op een makkelijke manier weg wilde spelen en daardoor weinig research hebben gedaan.

Ik zeg nergens dat het betrekking op jou heeft, maar jij zegt dat wij er niet goed aan hebben gedaan om allemaal andere mensen te gaan benaderen voor een aanval, en ik geef aan dat deze mensen niet meededen, dus dat ze er helemaal niet toe deden. Daarnaast wil ik gewoon mijn onvrede uitten over deze speler, dat mag toch?

Losstaand van het feit of mijn co's of ik die kata aanvallen had gestuurd, hoezo zijn wij hier de gebeten hond?
Jullie beginnen met een sloopmassa, jullie beginnen met boeren kata'en, jullie beginnen met smederijen plat gooien..
Ik neem aan dat je wel snapt dat dat vrij frustrerend is?
Ik heb toen met fré als met jordi geprobeert hier iets over te regelen om het te laten stoppen, simpelweg omdat IK het laag spel en spelverzieking vind, maar fré lachtte mij er bijna om uit en jordi kwam met slappe smoesjes waarom wij blijkbaar voor kata'en hadden gekozen.
Je snapt dan hopelijk ook wel dat er dan iets terug gebeurd van ons account, iets van actie reactie..
Anders was het helemaal een verloren zaak.

Nu kan ik het nog wel een keer zeggen, maar waarschijnlijk lees je weer niet goed. Wat ik zeg is dat ik het krom vind dat ik vaak, te vaak, op het AF van jou moet lezen dat katagebruik laf is, maar dat ik ze vervolgens binnenkrijg van jouw account.
Ik gebruik ze ook maar ga vervolgens niet posten hoe kut ik ze vind. En ik zou dit ook niet eens doen als mijn co ze had gestuurd. Maarja, dat ben ik.
Het is in mijn optiek een beetje gek dat jij het laffe gedrag van jou of je co goed probeert te praten door het als reactie te zien op laf gedrag van ons. Wees dan een kerel en keur of beide acties af, of zorg ervoor dat er geen kata worden gebruikt op je account.

dat is heel eenvoudig, zij vonden het jammer dat jullie alles plat moesten kata'en, dat bata ons stabte, en dat JULLIE dmv bb's ons liepen te clusterfucken. Want ja jullie cf'de ons al voordat jullie aanvallen aankwamen, dus ik geef mijn medespelers gelijk dat ze nu (al is het alleen maar om vervelend te zijn) dit doen.
Als het aan mij lag was het gewoon delete, maar ik kan zeer zeker in deze keuze van mijn medespelers komen.

In mijn ogen is er een verschil tussen één of twee CF pakken voor een massa aanval, en vijf tot tien pakken als je ten val bent gebracht. In eerste instantie gaat het om een bepaalde manier van oorlogsvoering, in het tweede geval is het alleen maar puur ter irritatie/verneuken van iemand zijn cluster.
En waarom CF je ons dan en juist niet Bata, terwijl je vindt dat hij je heeft gestabt? Of nee wacht, dit zet jij natuurlijk ook allemaal weer af tegen ons katagebruik.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik zeg nergens dat het betrekking op jou heeft, maar jij zegt dat wij er niet goed aan hebben gedaan om allemaal andere mensen te gaan benaderen voor een aanval, en ik geef aan dat deze mensen niet meededen, dus dat ze er helemaal niet toe deden. Daarnaast wil ik gewoon mijn onvrede uitten over deze speler, dat mag toch?
excuse moi, omdat je mij steeds quotte dacht ik dat dit als commentaar op mij was bedoeld en daarom snapte ik het niet helemaal;) Tuurlijk mag dat, maar het lijkt mij een researsch fout van |D| en het te graag willen wegspelen van mentally waardoor daar niet goed op gelet is.



Nu kan ik het nog wel een keer zeggen, maar waarschijnlijk lees je weer niet goed. Wat ik zeg is dat ik het krom vind dat ik vaak, te vaak, op het AF van jou moet lezen dat katagebruik laf is, maar dat ik ze vervolgens binnenkrijg van jouw account.
Ik gebruik ze ook maar ga vervolgens niet posten hoe kut ik ze vind. En ik zou dit ook niet eens doen als mijn co ze had gestuurd. Maarja, dat ben ik.
Het is in mijn optiek een beetje gek dat jij het laffe gedrag van jou of je co goed probeert te praten door het als reactie te zien op laf gedrag van ons. Wees dan een kerel en keur of beide acties af, of zorg ervoor dat er geen kata worden gebruikt op je account.

dit stukje, daar komt werkelijk waar jullie halve stam mee aanzetten en dat kan ik maar niet begrijpen.
Ja ik vind kata laf, en dat zal ik blijven volhouden. Ik zal het je d.m.v. een voorbeeld proberen uit te leggen.

Stel jij loopt over straat, en zomaar uit het niets word jij staande gehouden door drie gasten die je uit het niets in elkaar slaan. doe jij 1 niks en laat je je in elkaar slaan waardoor ze het de volgende keer weer doen?
Of doe je 2 verweer je je en (probeer) je ze een lesje te leren?
Volgens de wet zou je 1 moeten doen, want stel je voor dat je ze dood slaat dan kun je nog aangeklaagd worden ook (maarja de wet is krom).
Ik durf er echter heel wat om te verwedden dat je voor optie 2 gaat, het is ''menselijk'' om jezelf te verdedigen.

In de ''volksmond'' zal het afgekeurd worden als je zomaar uit het niets iemand in elkaar slaat, maar als je jezelf verdedigt en terugslaat zal men dat volkomen logisch vinden. En dan kun je blijven zeggen dat je tegen geweld bent, het enige wat je daar deed was namelijk zelfverdediging.

Exact hetzelfde geld voor het kata'en van jullie, ons acc werd lam gekata'd. Door terug te kata'en werd het voor ons ''makkelijker'' (in dit geval niet omdat we niet genoeg slagkracht hadden) en konden we jullie misschien in laten zien dat kata'en triest&vervelend is en dus niet hoort. Om dan nog even door te gaan, doe eens een wilde gok waarom we pact joinde? In eerste instantie niet voor deff dus gok nog maar een keer.

In dit geval blijf ik dus volkomen achter mijn co's staan en wil ik hun kata actie WEL degelijk goedpraten en tegelijk beweren dat ik TEGEN kata'en ben. Overigens ben ik ook bij jullie leiding geweest over dat kata'en en die wilde niks veranderen (dit houd ik kort want heb ik al eerder verteld).

In mijn ogen is er een verschil tussen één of twee CF pakken voor een massa aanval, en vijf tot tien pakken als je ten val bent gebracht. In eerste instantie gaat het om een bepaalde manier van oorlogsvoering, in het tweede geval is het alleen maar puur ter irritatie/verneuken van iemand zijn cluster.
En waarom CF je ons dan en juist niet Bata, terwijl je vindt dat hij je heeft gestabt? Of nee wacht, dit zet jij natuurlijk ook allemaal weer af tegen ons katagebruik.

ik zie werkelijk waar niet het verschil in tussen 2 cf's pakken voor een massa, of met een verloren acc een hele hoop cf's pakken. Sterker nog, die cf's pakken voor de massa zijn nog vervelender want die hadden gebruikt kunnen worden.
De cf's vanaf mentally komen van een acc dat al ''verslagen'' is en toch zeer spoedig op delete gaat dus worden het gewoon weer bb's.

Jup dat klopt, ze doen het puur om jullie te irriteren, als jij nu gaat zeggen dat het daarom laag is ben je enorm hypocriet bezig. Kata'en is ook puur om te irriteren en is bedoeld om ervoor te zorgen dat spelers geen zin meer hebben om door te spelen waardoor je wint (dat heeft fré letterlijk gezegt).

En waarom we jullie cf'en en niet bata? Dat zou ik werkelijk waar niet weten, het zijn namelijk mijn medespelers die toen nog even door gingen puur om jullie te irriteren.
Als ik zou moeten gokken zou ik het gooien op jullie gekata & cf's en aangezien jullie ons edelen en bata niet.
Maar of dit klopt geen idee.
Daarnaast zoals ik al zei staat dit acc op delete dus zullen die cf's snel zat weer bb's worden, denk ook niet dat mijn medespelers het anders gedaan hadden.
 
Bovenaan