Requiem Vs Area

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Heeft met de nieuwe lay-out te maken, helaas.
 

DeletedUser

Guest
Nu opera nog... Die browser kan echt niet om met deze layout, soms laadt het dit forum echt langs geen kanten.

OT: Quiem is goed bezig! (Wild gokje hoor, ik heb het niet meer echt gevolgd.)
 

DeletedUser

Guest
waarom doet quiem zo stoer met wij nemen wel 20 dorpen over en area maar 4 als het toch zo is dat quiem meer dan 3 keer zo groot is, het zou vreemder zijn als quiem het niet zou doen want wees nou eerlijk quiem is veel groter en hoeft zich alleen maar in het zuiden te concentreren en voor de rest niks, terwijl area zich op alle flanken moet concentreren

Wat zwets jij nou allemaal? ^.^
Je bent wel lekker duidelijk enzo. Dat staat vast.
 

DeletedUser

Guest
Wat zwets jij nou allemaal? ^.^
Je bent wel lekker duidelijk enzo. Dat staat vast.

Het is toch duidelijk en correct wat hij zegt?
Ik snap niet goed wat jij er niet van kunt begrijpen hoor...
Echter is het wel zo dat desondanks het grote voordeel dat Quiem heeft ze dit nog altijd moeten omzetten in acties, en dat doen ze momenteel. Dus daarvoor kudos. Maar is het iets bijzonder? Nee, niet echt.
(Over het stukje van dat Quiem stoer doet laat ik me niet uit, daarvoor heb ik het AF te weinig gevolgd.)

Ook al weet ik het inmiddels, dit vind ik een raar antwoord. Als je iets gaat zeggen op 't AF, zonder dit te beargumenteren, hoe willen mensen dan geloven wat je zegt?

Ik vertrouw mensen buiten mijn stam nooit op hun woord. Zwetsen die mensen veels te veel voor. Dus ga niet de big boy uithangen.
Als je nu weet wat de reden was van hun vertrek dan kan je normaal ook snel het besluit trekken naar waarom ik het hier niet zei.
Maar als je even eerlijk bent: hoe vaak worden hier verhaaltjes verteld zonder enige vorm van argumentatie en toch worden die verhaaltjes vaak als correct beschouwt gewoon omdat de ene persoon het hardste roept?

Dat je mensen buiten je stam niet vertrouwd kan ik begrijpen, maar ik ken jou ook niet dus ik weet ook niet hoe jij met het AF omgaat en dus of je intenties afbreken zijn of simpelweg willen weten hoe de zaken nu echt correct in elkaar zitten. Je mag mij daarvoor altijd een PM sturen ingame (acc = venom), daar zal ik zoiets sneller beantwoorden, o.a. omdat het dan beperkt is tot slechts 2 personen.

Tenslotte vind ik niet echt dat ik de 'big boy' uithang met dat bericht, ik zeg je gewoon dat ik je destijds niet van antwoord wilde dienen en dat mag ik toch? Ik was misschien kortaf maar het was niet onvriendelijk bedoelt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij mag dan eerst nog wel ff posten waar wij dan precies 'stoer' doen...
 

DeletedUser

Guest
waarom doet quiem zo stoer met wij nemen wel 20 dorpen over en area maar 4 als het toch zo is dat quiem meer dan 3 keer zo groot is, het zou vreemder zijn als quiem het niet zou doen want wees nou eerlijk quiem is veel groter en hoeft zich alleen maar in het zuiden te concentreren en voor de rest niks, terwijl area zich op alle flanken moet concentreren


Wat zwets jij nou allemaal? ^.^
Je bent wel lekker duidelijk enzo. Dat staat vast.


Het is toch duidelijk en correct wat hij zegt?
Ik snap niet goed wat jij er niet van kunt begrijpen hoor...
Echter is het wel zo dat desondanks het grote voordeel dat Quiem heeft ze dit nog altijd moeten omzetten in acties, en dat doen ze momenteel. Dus daarvoor kudos. Maar is het iets bijzonder? Nee, niet echt.
(Over het stukje van dat Quiem stoer doet laat ik me niet uit, daarvoor heb ik het AF te weinig gevolgd.)

Wat noem jij duidelijk aan 'wij nemen wel 20 dorpen over en area maar 4'? Wie is 'wij'? Van wie neemt 'wij' 20 dorpen over? 'Area maar 4', waar gaat dat over? Neemt Area maar 4 dorpen over? Van wie? Waarom is dit relevant?

Dan ook nog: Waarover doen we stoer? Wat noemt hij stoer doen?

Tweede deel: 'quiem is veel groter en hoeft zich alleen maar in het zuiden te concentreren en voor de rest niks, terwijl area zich op alle flanken moet concentreren' klopt ook al voor geen meter. Quiem zal ten alle tijden paraat moeten staan voor aanvallen vanuit elke kant van de wereld. Als het niet Area is, dan Nemo. mogelijk, SF., UA1 (waarmee we oorlog hebben?), Creation (die onze noordkant bevolkt?). Wij hebben overal front met redelijk grote, vijandelijke stammen.
Dan daarbij hoeft Area zich niet op alle flanken te concentreren? Voor zover het in de wereld nog bekend is, heeft Area een BG met Nemo.? Dat is al een hele veilig flank erbij.
 

DeletedUser

Guest
Tweede deel: 'quiem is veel groter en hoeft zich alleen maar in het zuiden te concentreren en voor de rest niks, terwijl area zich op alle flanken moet concentreren' klopt ook al voor geen meter. Quiem zal ten alle tijden paraat moeten staan voor aanvallen vanuit elke kant van de wereld. Als het niet Area is, dan Nemo. mogelijk, SF., UA1 (waarmee we oorlog hebben?), Creation (die onze noordkant bevolkt?). Wij hebben overal front met redelijk grote, vijandelijke stammen.
Dan daarbij hoeft Area zich niet op alle flanken te concentreren? Voor zover het in de wereld nog bekend is, heeft Area een BG met Nemo.? Dat is al een hele veilig flank erbij.

Quiem is ruim 3.5x zo groot, hun hoeven zich daarom ook geen zorgen te maken over dat kleinere stammen hun aanvallen want die zijn bang voor hun. Area daarintegen kan door zelf de kleine stammen als prooi worden gezien omdat ze toch al onder vuur liggen door Quiem en hun de resten willen meepikken indien mogelijk. En nee Quiem controleert in principe al het hele noorden en groot gedeelte van het oosten. De paar spelers of kleine stammetjes die daar liggen zullen naderhand onder het gewicht van Quiem worden verpulvert.

Area moet zich duidelijk wel aan alle flanken concentreren met uitzondering op hun aanligging met Nemo, in WWII moest het derde rijk zich ook 360 graden beschermen wat uiteindelijk hun de kop kosten, indien ze zich konden richten op een doel (rusland) hadden wij nu allemaal duits gepraat.

En het is niet echt stoer doen het is meer showen wat voor buit je binnen heb gehaald door middel van stats wat heel normaal is en het moraal hoog houdt.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou jij de ligging van Quiem t.a.v. de stammen 2 t/m 5 eens moeten bekijken. Lijkt me vrij logisch als deze stammen vanzelf bij Quiem uitkomen als enige normale target in hun omgeving. Hun deel tot de rim wordt gecontroleerd door henzelf, dus welke optie is er dan over?
(--> "Kleinere stammen vallen ons niet aan". Area, UA1, SF. zijn drie stammen van een (zo goed als) gelijk kaliber qua puntenaantal. Mogen we niet onderschatten en verwachten dat ze niks uitvoeren, right?)

Als je het kaartje bekijkt met de stammen die ik opnoemde (Clicky)

Klopt natuurlijk wel dat wij als grotere partij ons ook op meerdere doelen kunnen concentreren. Maar ik blijf erbij dat naar mijn mening deze speler wel eens wat duidelijker mag zijn in zijn formulering ^.^
 

DeletedUser

Guest
Dan zou jij de ligging van Quiem t.a.v. de stammen 2 t/m 5 eens moeten bekijken. Lijkt me vrij logisch als deze stammen vanzelf bij Quiem uitkomen als enige normale target in hun omgeving. Hun deel tot de rim wordt gecontroleerd door henzelf, dus welke optie is er dan over?
(--> "Kleinere stammen vallen ons niet aan". Area, UA1, SF. zijn drie stammen van een (zo goed als) gelijk kaliber qua puntenaantal. Mogen we niet onderschatten en verwachten dat ze niks uitvoeren, right?)

Als je het kaartje bekijkt met de stammen die ik opnoemde (Clicky)

Klopt natuurlijk wel dat wij als grotere partij ons ook op meerdere doelen kunnen concentreren. Maar ik blijf erbij dat naar mijn mening deze speler wel eens wat duidelijker mag zijn in zijn formulering ^.^

Heb je een punt, alleen als Quiem het wat moeilijker krijgt, recruiten jullie één of andere speler van die stammen dus zo blijf je bezig ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Heb je een punt, alleen als Quiem het wat moeilijker krijgt, recruiten jullie één of andere speler van die stammen dus zo blijf je bezig ;)

Als iemand solliciteert, die ervaring heeft, geen stamleden in de weg ligt in zowel cluster als in edelrichtingen en goed binnen de stam past.. Why not?

Jij gaat me niet vertellen dat jij het niet zo doen, omdat je het jezelf graag moeilijk maakt. We willen allemaal winnen, en het liefst zo veilig mogelijk.
 

DeletedUser66217

Guest
Jij gaat me niet vertellen dat jij het niet zo doen, omdat je het jezelf graag moeilijk maakt. We willen allemaal winnen, en het liefst zo veilig mogelijk.

Nouja, spelplezier voor beide partijen er in houden lijkt mij ook belangrijk. Ik snap namelijk wel dat spelers die naast jullie liggen en ver weg van hun eigen stam liggen het niet meer zien zitten als jullie blijven rekruteren. Jammer dat je nu laat zien dat Quiem's prestatiedrang hoger ligt dan de drang om nog een uitdaging/lol te hebben.

Heel Quiem spreekt er trouwens anders over, die melden wel allemaal dat het écht fair is. Grappig dat een eigen Quiem lid dit onder uit haalt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb je een punt, alleen als Quiem het wat moeilijker krijgt, recruiten jullie één of andere speler van die stammen dus zo blijf je bezig ;)

Lieverd, hieronder bijgevoegd zie je hoe men aan deze kant van de lijn over heel de situatie denkt. Een beeld zegt meer als duizend woorden nietwaar ;)

Groetjes, Stefie

Ps: Kijk eens even als je wat niveau in deze pic vindt als je inzoomt op je 'citaat'? Ik kon het helaas niet vinden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als iemand solliciteert, die ervaring heeft, geen stamleden in de weg ligt in zowel cluster als in edelrichtingen en goed binnen de stam past.. Why not?

Jij gaat me niet vertellen dat jij het niet zo doen, omdat je het jezelf graag moeilijk maakt. We willen allemaal winnen, en het liefst zo veilig mogelijk.

Ik zou dat niet doen.
Net zoals velen hecht ook ik belang aan het plezier in het spel.
Wat is er leuk aan om een oorlog aan te gaan als je constant er de spanning uithaalt door te recruiten? Simpelweg omdat je maar het kleinste kansje zou lopen om toch niet te kunnen winnen.

Maar dat is het verschil, sommige spelers willen een uitdaging en anderen durven die niet aangaan of kiezen voor de makkelijkste weg. (Hiermee bedoel ik nu niet rechtstreeks jou maar dit is een algemene stelling, dus als je jezelf nu aangesproken voelt is het omdat je jezelf er in herkent.)

Toch ook leuk te zien dat Licor wederom een van de weinige is uit het Quiem kamp die een nuchtere kijk op deze zaak heeft.

Nu goed, het is jullie goed recht om het zo veilig mogelijk te spelen. Het is waarschijnlijk ook slimmer. Maar het is niet de spelwijze die ik hanteer. Niks mis mee toch? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66217

Guest
Ik zou dat niet doen.
Net zoals velen hechten ik aan het plezier in het spel.
Wat is er leuk aan om een oorlog aan te gaan als je constant er de spanning uithaalt door te recruiten? Simpelweg omdat je maar het kleinste kansje zou lopen om toch niet te kunnen winnen.

Maar dat is het verschil, sommige spelers willen een uitdaging en anderen durven die niet aangaan of kiezen voor de makkelijkste weg. (Hiermee bedoel ik nu niet rechtstreeks jou maar dit is een algemene stelling, dus als je jezelf nu aangesproken voelt is het omdat je jezelf er in herkent.)

Toch ook leuk te zien dat Licor wederom een van de weinige is uit het Quiem kamp die een nuchtere kijk op deze zaak heeft.

Nu goed, het is jullie goed recht om het zo veilig mogelijk te spelen. Het is waarschijnlijk ook slimmer. Maar het is niet de spelwijze die ik hanteer. Niks mis mee toch? :)

Ik sluit me hier volledig bij aan.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als iemand solliciteert, die ervaring heeft, geen stamleden in de weg ligt in zowel cluster als in edelrichtingen en goed binnen de stam past.. Why not?

Jij gaat me niet vertellen dat jij het niet zo doen, omdat je het jezelf graag moeilijk maakt. We willen allemaal winnen, en het liefst zo veilig mogelijk.

Vrij zielig recruiten van tegenstanders hoor. En het is nu niet dat die spelers zo goed zijn, maar ja jullie zien punten en dorpen, kijken niet naar het plezier puur naar dat. Is gewoon echt geen mentaliteit, dat weet je beter als wie ook J. Anders zou ik niet zo goed met jouw overeen komen op tw vlak. Jij kan het niet eens zijn.

En zo veilig mogelijk, haha wat een grap man. Wat heb je daar nu aan, we hebben heel de wereld gerecruit, en we zijn gewonnen juij. Kies maar op de manier hoe P speelt of Quiem?

En geloof mij de stammen die ik hebt geleid in de top hadden allesbehalve die mentaliteit. Als er een grotere speler naast ons lag gingen wij die gewoon wegknallen. Maar dat durven jullie blijkbaar gewoon niet, echter hebben jullie dat nog niet bewezen, alleen dat jullie schrik hebben en recruiten.

En goede spelers? Lees mijn eerdere post over die spelers, heet onder de voeten en ze zijn weg.

Lieverd, hieronder bijgevoegd zie je hoe men aan deze kant van de lijn over heel de situatie denkt. Een beeld zegt meer als duizend woorden nietwaar ;)

Groetjes, Stefie

Ps: Kijk eens even als je wat niveau in deze pic vindt als je inzoomt op je 'citaat'? Ik kon het helaas niet vinden:rolleyes:

Damn, wat heb jij een grote mond gekregen? Maar waarom jouw serieus nemen? Je moet nog altijd reageren op mijn post van 2 weken geleden, vroeger ben je gewoon niet serieus te nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Forum is wel stil laatste 1 tot 2 weekjes. :p

Tsja, ik zit met prive problems dus mij zie je niet veel meer ;) Is nu eindelijk over hoop ik dus je zal me weer vaker tegen gaan komen ;)

Ik zal me vanavond eens rustig inlezen op alles ;)
 
Bovenaan