Wereld zonder Co's

DeletedUser58654

Guest
Vergeet niet dat in sommige extreme gevallen er mensen zijn die bv. 1 jaar bij de vader wonen en dan 1 jaar bij de moeder.
Dit is echter extreem en komt niet veel voor.

Al kan het ook serieus voor problemen zorgen wanneer het om de week is.
Ik denk echter niet dat co ouderschap voor problemen kan zorgen omdat het toch wel duidelijk is dat het geen 2 spelers zijn?
Als er 3 dagen op het ene ip wordt ingelogd en dan 4 dagen op een ander, is het snel duidelijk dat er geen 2 personen zijn.

Al kunnen spelers hier wel misbruik van maken door bv. het volgende te doen:
Speler A is vooral van maandag tot vrijdag de hele dag online. Echter kan hij niet veel in het weekend online zijn dus laat hij een andere speler spelen op die dagen.
Echter worden er overal wel regels overtreden, dus ik denk niet dat bovenstaand voorbeeld zo'n probleem zal worden.

Ja oke, hiermee zou ik eventueel kunnen leven.
 

DeletedUser59653

Guest
@Communism

Het is helemaal niet egoitsch wat ik zeg.

Als je gescheiden ouders hebt zul je gewoon moeten kiezen waar je het meest online bent.
Met de 75% zou je @moeders huis altijd wel even kijken en alles snel regelen maar dan moet je van te voren alles een beetje uitgedacht hebben.
Wanneer er een massa of wat is en je kan er niet op kun je altijd nog VV aanvragen.

Een persoon die denkt dat dit niet voor hem te doen is kan gewoon een andere wereld kiezen waar wel co's zijn.
Klinkt hard maar is een van de weinige oplossingen zonder dat je de regels van privacy schendt.

En ik had ook liever anders gewild. Misschien dat voor gescheiden ouders de mensen met 2 ip adressen hun tijden van inloggen altijd naar iemand moeten sturen die kijkt of de tijd haalbaal is bij de afstand er tussen. Dan geef jij namelijk zelf die informatie weg en je kan moeilijk je eigen privacy schenden :D
 

DeletedUser62399

Guest
het is echt niet zo dat als je een massa krijgt dat je 24/7 online moet zijn :S de gene die massa krijgt is niet de enige met een leven he :s
 

DeletedUser5071

Guest
Ik woon in 3 huizen, en op school ook nog eens.
Dus 4 IP (en IP veranderd dan steeds weer)

Helemaal geschift! En onmogelijk om te doen...
 

DeletedUser

Guest
Je kunt niet zeggen tegen de mensen die deze wereld niet kunnen spelen: helaas.

Dit is buitengewoon egoïstisch.
Kijk jongen, de enige manier om een wereld zonder co-play te krijgen, is door het mogelijk te maken met slechts 1 IP te spelen, jullie beginnen dan over gescheiden ouders, enzovoorts... Maar dan is het voor jou dus sowieso al onmogelijk om op zo'n wereld te spelen, daarom dus zo'n hele wereld niet doen, terwijl er misschien wel vraag naar is? Dat is pas buitengewoon egoistisch. ;)

Examens, drukte, kun je plannen. Je kunt zelfs later starten. Met een goeie rim-start kom je nog steeds in de top.

Maar hier houdt je bewust mensen buiten, die ZOWIEZO op méér dan 1 IP spelen.

Ik vind het een wezenlijk verschil.

Je houdt niet bewust mensen buiten, het is een bijkomend gevolg van een speciale regel... Misschien snap je het niet, maar het is bedoeld om co-playing niet mogelijk te maken op die specifieke wereld, dat heeft niks met mensen bewust buiten houden te maken, slimmerik.
 

DeletedUser

Guest
kijk jongen, de enige manier om een wereld zonder co-play te krijgen, is door het mogelijk te maken met slechts 1 ip te spelen, jullie beginnen dan over gescheiden ouders, enzovoorts... Maar dan is het voor jou dus sowieso al onmogelijk om op zo'n wereld te spelen, daarom dus zo'n hele wereld niet doen, terwijl er misschien wel vraag naar is? Dat is pas buitengewoon egoistisch. ;)



je houdt niet bewust mensen buiten, het is een bijkomend gevolg van een speciale regel... Misschien snap je het niet, maar het is bedoeld om co-playing niet mogelijk te maken op die specifieke wereld, dat heeft niks met mensen bewust buiten houden te maken, slimmerik.

|
|
v

account vanaf ip x >> logt in om 18.37 & logt uit om 20.45
account vanaf ip y >> logt in om 20.46

hier zie je duidelijk dat het om een co-spelers account gaat.

Maar wanneer je dit ziet:

Account vanaf ip x >> logt in om 18.37 & logt uit om 20.45
account vanaf ip y >> logt in om 21.37

en je kan ongeveer aan ip zien vanaf waar er gespeeld is, en de reistijd zou dan ongeveer een halfuur zijn (van x naar y), dan kan je er in principe vanuit gaan dat het niet om een co-spelers account gaat.
 

DeletedUser

Guest
@Communism

Het is helemaal niet egoitsch wat ik zeg.

Als je gescheiden ouders hebt zul je gewoon moeten kiezen waar je het meest online bent.
Met de 75% zou je @moeders huis altijd wel even kijken en alles snel regelen maar dan moet je van te voren alles een beetje uitgedacht hebben.
Wanneer er een massa of wat is en je kan er niet op kun je altijd nog VV aanvragen.

Een persoon die denkt dat dit niet voor hem te doen is kan gewoon een andere wereld kiezen waar wel co's zijn.
Klinkt hard maar is een van de weinige oplossingen zonder dat je de regels van privacy schendt.

En ik had ook liever anders gewild. Misschien dat voor gescheiden ouders de mensen met 2 ip adressen hun tijden van inloggen altijd naar iemand moeten sturen die kijkt of de tijd haalbaal is bij de afstand er tussen. Dan geef jij namelijk zelf die informatie weg en je kan moeilijk je eigen privacy schenden :D
ooit gehoord van mensen die de router vaak uitzetten. Dan krijg je een nieuw ip adres. Bovendien wisselen sommige providers hun ip adres elke dag. Die mensen sluit je dan bij voorbaat uit, want tegen de grondwet indruist
 

DeletedUser

Guest
ooit gehoord van mensen die de router vaak uitzetten. Dan krijg je een nieuw ip adres. Bovendien wisselen sommige providers hun ip adres elke dag. Die mensen sluit je dan bij voorbaat uit, want tegen de grondwet indruist

Ehmm, volgens mij verander je daarmee alleen je local IP, en niet de IP die naar buiten gaat via het modem...
 

DeletedUser

Guest
ooit gehoord van mensen die de router vaak uitzetten. Dan krijg je een nieuw ip adres. Bovendien wisselen sommige providers hun ip adres elke dag. Die mensen sluit je dan bij voorbaat uit, want tegen de grondwet indruist

Tegen welke grondwet zou dat ingaan dan? Niet tegen die van Nederland hoor, je mag mensen best uitsluiten op basis van bij welke internetprovider ze zitten hoor... :rolleyes:
 

DeletedUser5071

Guest
Tegen welke grondwet zou dat ingaan dan? Niet tegen die van Nederland hoor, je mag mensen best uitsluiten op basis van bij welke internetprovider ze zitten hoor... :rolleyes:

De GrondWet van InnoLand.
Wist je niet dat ze een groot deel van Duitsland in hun macht hebben en daar een eigen staat zijn begonnen?
 
Reactiescore
38
Ik vind het ook een goed idee.

Het no-life excuus vind ik waardeloos, want iedereen heeft tegenwoordig een smartphone waarmee ze overdag tw volgen.
Wie van ons heeft er snachts nog nooit zijn wekker gezet om een edel te versturen? Vroeger begon men met def troepen bij een eerste dorp, nu begint men met aanvalstroepen, want iedereen is non stop online en gaat dodgen + backtimen bij een aanval.

Denk eens dieper na, is het correct dat de persoon die als eerste aanvalt, verliest? Was de aanval niet de beste verdediging?
Met 4 op een account, dat verziekt tw. Ik leg het beter uit.

Stamgevoel

Als mensen met meedere op een account spelen, dan moeten ze hun stam niet zo goed kennen. Op hun account zitten er immers al genoeg 'vrienden'. De stam is tegenwoordig enkel nog een plaats om te stoefen met mooie buiten / aanvallen en om te lachen met 'noobjes' die 'help, ze edelen mij!' os aanvragen doen op het forum. Is er een mooie belofte van een andere stam dan zijn dit soort spelers op 1,2,3 weg. Wie zet zich nog hard in voor zijn stam?
Met 1 speler op een account, dan moet je met je stamgenoten praten om het sociale contact te hebben.
Dit spel was toch Tribalwars? Niet Solowars. Reageer maar, maar ik geloof er 100% in dat het backstabben / spion flink zou verminderen als je puur 1 speler per account had. Denk er even over na.

Inkomsten
Dit kan ik kort houden. 3 spelers die elk op een eigen account pa betalen of 1 account waar 3 mensen pa delen.
RARARA, hoe komt het dat innogames betalende pa functies invoert? Als we hen kunnen verzekeren dat er meer spelers afzonderlijk pa kopen, wie weet laten ze dan op die wereld de betalende functies weg? Een leuk uitgangspunt voor onze community manager om te onderhandelen!

belangenvermenging
Persoon A van account X speelt op w 3
Persoon B van account X speelt op w4
Persoon C van account X speelt op w 5

Persoon A van account Y speelt op w 3

Wie kan mij verzekeren dat persoon A van account X niet met persoon A van account Y gaat praten op msn? En dan kom ik terug bij mijn veiligheid.

Diefstal
Ik draai al een tijdje mee, en lees geregeld verhalen a la : Ik nam een nieuwe co aan, en al mijn PA punten zijn weg. De support moet daar achteraan en moet er tijd in steken. Minder co's = Minder diefstal.

Wachtwoordveiligheid
Hoe meer co's , hoe groter het risico.

gebant door dubbelaccounten
Hoe meer co's, hoe meer kans dat er iemand op dezelfde internetverbinding fouten maakt.

Besluit

Ik draai al een lange tijd mee op de tw comunity. Op w 19 had ik op het thatswhatshesaid account een hoop co's en ik kan je zeggen: Nooit in mijn tw jaren heb ik zoveel problemen gehad als met dat account. Ikzelf ben er na 5 maanden uitgestapt, maar die andere mannen halen dingen uit in jou naam, waar jij achteraf de post en problemen voor krijgt.

Intussen ben ik een overtuigde solo speler.
Pirattack zijn voorstel vind ik zacht uitgedrukt zeer interessant. Solo spelen zonder VV zal het backstabben verminderen en het stamgevoel terugbrengen.
Een kans voor tw.nl om enkele waarden van vroeger terug in de verf te zetten. Ondanks mijn tww reportertijd en mijn vlotte pen heb ik moeite om onder woorden te brengen wat ik precies wil zeggen. Er is iets verdwenen in het spel over de jaren heen. Het enige wat nu telt is de getallen , aantallen, (mede gestimuleerd door al die awards) waar we vroeger veel liever foto-oorlog of moppen vertelden in het Cafe.

Prachtig idee!

B U M P !

Sorry voor de bump, maar dit is en blijft een geniale post...
 

DeletedUser

Guest
we vergeten met zijn allen één ding. hoe graag ik dit idee ook uitgevoerd zou willen hebben, er kan misbruik gepleegd worden. mensen met een nonstop aanstaande computer kunnen via teamviewer dan altijd inloggen en spelen met één ip-adres.
 

DeletedUser

Guest
we vergeten met zijn allen één ding. hoe graag ik dit idee ook uitgevoerd zou willen hebben, er kan misbruik gepleegd worden. mensen met een nonstop aanstaande computer kunnen via teamviewer dan altijd inloggen en spelen met één ip-adres.

Ssssssstt !
Nou verpest je het voordeel voor de slimme mensen xd
 

DeletedUser

Guest
Gohja, gwn zorgen dat je je co's zorgvuldig kiest en dat lukt allemaal wel :)
 

DeletedUser

Guest
je begrijpt dat spelers zoals jullie zijn een reden dat een wereld tegenwoordig zoveel minder is als de eerste 10 werelden.
 

DeletedUser62448

Guest
Ideaal idee.

Ikzelf speel al altijd zonder co.
hierbij haal ik altijd nog de top 100 in elke wereld waar ik start.
Het is gewoon op de goede momenten online zijn.

je kunt 2 uur achter elkaar online zijn, maar ook om de 2 uur 10 minuutjes;)

Voor de mensen die tegen een wereld zonder co's is.
Moeten gewoon niet zeuren, blijkbaar kunnen ze niks berijken zonder co's;)

hier zie je eindelijk hoe men individueel kan handelen.
Bijna alle accounts hebben minimaal 2 co's.
Individueel zouden ze namelijk niet ver komen;)

& Mensen die niet kunnen, moeten hier gewoon niet beginnen.
Er zijn genoeg werelden, er komen er steeds sneller meer bij.
Spelen jullie op al die werelden? ik neem aan dat men er wel eens wat overslaat.
Dus waarom zou je deze wereld als die er zal komen niet overslaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
Ideaal idee.

Ikzelf speel al altijd zonder co.
hierbij haal ik altijd nog de top 100 in elke wereld waar ik start.
Het is gewoon op de goede momenten online zijn.

je kunt 2 uur achter elkaar online zijn, maar ook om de 2 uur 10 minuutjes;)

Voor de mensen die tegen een wereld zonder co's is.
Moeten gewoon niet zeuren, blijkbaar kunnen ze niks berijken zonder co's;)

hier zie je eindelijk hoe men individueel kan handelen.
Bijna alle accounts hebben minimaal 2 co's.
Individueel zouden ze namelijk niet ver komen;)

& Mensen die niet kunnen, moeten hier gewoon niet beginnen.
Er zijn genoeg werelden, er komen er steeds sneller meer bij.
Spelen jullie op al die werelden? ik neem aan dat men er wel eens wat overslaat.
Dus waarom zou je deze wereld als die er zal komen niet overslaan?


pro hoor
 
Bovenaan