Complimenten topic

DeletedUser14725

Guest
Mooi dat je dat plaatje hebt gemaakt demo! Hier doe je namelijk een compliment geven aan ons. Noordter weet namelijk een goede tactiek uit te voeren zo als dit spelletje hoort. En god het werkt donders effectief! Jullie zijn namelijk kansloos aan het verliezen!

Lapzwans.
 

DeletedUser25273

Guest
Mooi dat je dat plaatje hebt gemaakt demo! Hier doe je namelijk een compliment geven aan ons. Noordter weet namelijk een goede tactiek uit te voeren zo als dit spelletje hoort. En god het werkt donders effectief! Jullie zijn namelijk kansloos aan het verliezen!

Je bedoelt dat jullie in staat zijn dorpjes te edelen van gestopte spelers? Chapeau! Je hebt mij nooit horen zeggen dat clinic geen goede oorlog voert en helaas hebben we teveel stoppers en opgevers aan jullie zijde en aangezien ik er zelf niet lig, kan ik daar weinig aan veranderen. Jullie kunnen moeilijk beweren dat jullie hard hebben moeten vechten voor de winst die jullie gehaald hebben. Alleen vind jij het nodig om mij in een negatief daglicht te stellen en dan krijg je idd tegengas van me. Leer maar eens wat respect te tonen en je hebt totaal geen idee wat mijn capaciteiten als speler zijn, dus oordeel daar dan ook niet over. Ik denk dat ik mijn sporen als speler meer dan verdiend heb en je hebt mij nergens horen zeggen dat ik makkelijk van NoordTer zal winnen, maar ik ga die uitdaging wel aan, gewoon omdat ik graag tegen goede spelers strijd. Wie de beste is, daar komen we tegen die tijd dat ik aan hem grens dan wel achter. Daarnaast speel ik solo op mijn account, iets wat je van NoordTer moeilijk kunt zeggen.
 

DeletedUser31758

Guest
Mooi dat je dat plaatje hebt gemaakt demo! Hier doe je namelijk een compliment geven aan ons. Noordter weet namelijk een goede tactiek uit te voeren zo als dit spelletje hoort. En god het werkt donders effectief! Jullie zijn namelijk kansloos aan het verliezen!

Ik zie alleen verliezen bij zijn interntjes ;)
 

DeletedUser

Guest
krboem,
noordter heeft zich op deze wereld nog niet echt van zijn goede kant laten zien,
hij heeft de top 3 stammen allemaal al gehad,
is nog geen gevecht aangegaan en is naar GDB gegaan omdat het bij MLP minder liep,
bij NOT is ie in goed overleg weggegaan, dus daar hoor je me niet over klagen,
maar deze stap vind ik erg jammer,
want hij had makkelijk in MLP kunnen blijven en daar zijn dropjes kunnen pakken,
alleen koos ie de makkelijke weg
 

DeletedUser51080

Guest
Owna, dank je voor je originele commentaar, maar even ter verdediging van mijn 'noob' clears.
Stel je deze vraag: is een halve clear een noob clear? Nog nooit een halve clear voor wat edels gezet?
Ik vind dat die zijn er om plat te lopen, waarom maak je anders aanvalstroepen?
Waarom ik halve clears inzet op je dorpje, leg ik direct uit.

Het waarom
Moest iemand geïnteresseerd zijn, owna is zijn springdorpje kwijt.
Waarom de aanval? Je moet maar geen dorpsnamen zetten a la , clear mij dan toch eens of "clearen maar als je durft"
Tjah, dat is er gewoon om vragen .
35 def dorpen stacken + ridder is niet genoeg als je tegen mijn (ons) cluster gaat edelen + zo'n toon gaat aanslaan. Jij hebt mij gemotiveerd om majella een handje te helpen. kost het mij 500 clears, of 1500 dat kan mij op zo'n moment echt geen fluit schelen.

bemerking
Daarnaast een kleine bemerking. Dit keer hadden we (ik) 350 a 500 clears nodig, volgende gelegenheid hou je beter rekening met een clear of 1000 binnen de 20 uur als je wilt gaan springen. Dat zou ik toch doen op die plaats en als ik de voorbije maanden (zie dark) goed had opgelet. Het is niet dat we verlegen zitten om clears met 20+ mil accounts.

Reden geen rammen

Je zat me voorheen uit te lachen dat ik geen rammen gebruik, en wat blijkt nu dat er 100 + def dorpen lopen op dat dorpje dat nu van GDB is.
Jij zou dus rammen meezenden om zo langer onderweg te zijn terwijl de eerste 300 aanvallen toch gedoemd waren tot doodlopen? En dus extra kans te maken op die 100 extra def dorpen? Nu stonden er 35 def dorpen + 1 ridder waarvoor je al ongeveer een 350 tot 500 clears nodig hebt. 135 def dorpen leegbeuken? Zeer lief maar toch bedankt.

basisverdediging
Zelfs al komen er maar 30 def dorpen aan, dan nog vind ik het beter om de basisverdediging (die 35 def dorpen dus) zoveel mogelijk af te zwakken vooraleer er versterkingen zijn, zo heb je meer kans op meer doden. Vergeet niet, 600 a 700 troepen dood per veeg is niet zo heel veel, dat is 0.086% van de totale troepen. , dus daarmee ga je echt geen muurlvltje neerhalen.
Dan ga ik toch liever voor snelheid, en stuur ik alles wat staat te luieren. Zo'n gelegenheid is trouwens ideaal om alles te dumpen wat nog weg moet, want elke inc + op jou teller geeft jou een verkeerd beeld op de teller.

advies
Om af te sluiten nog wat advies:
Wat ik gedaan had in jou plaats, was er 2 scoutdorpen plaatsen, dan ging ik nooit geweten hebben wat er stond en ging ik het ook nooit geprobeerd hebben. Jij mag wel lachen met mijn 'noobclears', maar deze noob heeft geen 500 a 600 scouts per veeg staan. IPV 600 scouts per veeg zoals jij doet, zou ik een groep scoutdorpen invoeren, ik vind dat nuttiger.

Goed elk zijn speelstijl he. Ik heb aangetoond dat mijn stijl werkt, en alhoewel jij denkt dat ik een noobaanvaller ben, denk ik daar anders over.

Volgende keer beter, deze ronde is voor ons.
 

DeletedUser14725

Guest
Beste goulash, voor je denkt dat je nog maar ergens op de bal slaat, ocharme.

Spring dorpje? Het spijt me. Het is een dorpje op 80uur van mijn oorspronkelijke cluster, had majella alleen aangevallen zonder triest zijn vriendjes erbij te gaan halen, was er nu niet eens wat minieme defense onderweg.
Ik dank je voor het extra ODD, maar clears zonder kat's/ram sturen op een dorp dat 200k gestacked staat, is gewoon idioot.
Op welke manier je het ook bekijkt.
Als je dat dorp ziet liggen geraakt reina/ladydingens/majella er met ram/kat's voor ik er volle deff dorpen heb :eek:.

En, about my clears, spijtig voor je heb ik 100scouts per clear.
Af en toe zit er eentje tussen van vroeger inderdaad, toen stonden er meer in.
Dus, probeer me daar maar niet om te nemen.
Ga eerst je clears volledig uitbouwen voor je ze gaat zenden :rolleyes:.

"verkeerd beeld op de teller", neen bij elke inc. ga ik meer grijnzen dat jullie tijd en troepen verspillen aan een dorpje dat ik wou weggeven.
Ik heb men doel weer bereikt^^.

En, laten we je nog even met de neus op de feiten drukken hé, mocht ik dat dorp terug hebben, had ik op zen minst edels laten toekomen getimed achter jullie clears die nog 40uurtjes lopen, waarom ik dat niet doe? Dat dorp heeft geen enkel n-u-t.

Goed elk zijn speelstijl he. Ik heb aangetoond dat mijn stijl werkt, en alhoewel jij denkt dat ik een noobaanvaller ben, denk ik daar anders over.

Volgende keer beter, deze ronde is voor ons.

Waaw, beni heeft een pindanoot team rond hem zeker? :^).
Je hebt niets gewonnen, enkel bewezen dat je levenloos met 7 gaat vechten om een dorp(dat 80uur ver ligt) en bewezen dat jullie inderdaad niet normaal kunnen iemand verslaan ;).

Maar kijk, jij bent net dezelfde als een .anonymous/majella en andere. Beweren zo goed te zijn, tot het puntje bij het paaltje komt, moet je met 7man 1 speler gaan nemen ;). But hey, you'll never get it...
Ik trek tenminste men plan, majella pakt dorp in mijn cluster, binnen de dag is ze het kwijt.

Je kan mss eens men vv doen goulash, kan je het weer helemaal naar de vaantjes helpen voor iemand?
Voor mensen zoals jou heb ik geen greintje respect, jij gaat als het je uitkomt over elke waardigheidsregel alsof het niets is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16297

Guest
Je bedoelt dat jullie in staat zijn dorpjes te edelen van gestopte spelers? Chapeau! Je hebt mij nooit horen zeggen dat clinic geen goede oorlog voert en helaas hebben we teveel stoppers en opgevers aan jullie zijde en aangezien ik er zelf niet lig, kan ik daar weinig aan veranderen. Jullie kunnen moeilijk beweren dat jullie hard hebben moeten vechten voor de winst die jullie gehaald hebben. Alleen vind jij het nodig om mij in een negatief daglicht te stellen en dan krijg je idd tegengas van me. Leer maar eens wat respect te tonen en je hebt totaal geen idee wat mijn capaciteiten als speler zijn, dus oordeel daar dan ook niet over. Ik denk dat ik mijn sporen als speler meer dan verdiend heb en je hebt mij nergens horen zeggen dat ik makkelijk van NoordTer zal winnen, maar ik ga die uitdaging wel aan, gewoon omdat ik graag tegen goede spelers strijd. Wie de beste is, daar komen we tegen die tijd dat ik aan hem grens dan wel achter. Daarnaast speel ik solo op mijn account, iets wat je van NoordTer moeilijk kunt zeggen.

Beetje lastig edelen van actieve spelers als het hele front van jullie geen actieve leden bevat. Maar dat is wereld 6. Ik ken noordter goed genoeg om te weten dat hijj niets om die nummer 1 positie geeft. Als je een beetje naar zijn vroegere positie kIjkt zie je dat hij niet veel anders dan barbaren edelen en simpele spelers kon. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat doen tegen hem. Het is wel zo eerlijk jullie beide succes te wensen. Als deze oorlog er überhaupt komt. Aangezien er daar veel barbaren tussen liggen voor 1 persoon.
 

DeletedUser51186

Guest
Beste goulash
Word het niet eens tijd dat je die naam goed gaat schrijven?

Ik sta achter mijn eigen visie, achter mijn idealen en principes. Die zijn alles behalve zwart-wit. En dat weet geloof ik iedereen hier op W15 wel.

En ik ben zeer TEGEN verraad. Iets wat jij zo ongeveer voorstelde aan Roberty? cluster? waarom zou ik daarnaar kijken? je gaat fuseren met een vijand ... dat is gewoon zeer slappe hap.

Je zal wel hebben gevochten. Maar ga mij nou niet vertellen dat je zo enorm hebt moeten strijden voor al die dorpen die je nu hebt, kan er zo zeker 75 opnoemen hier die harder hebben moeten werken voor hun dorpen hier op W15. en dan tellen we alleen de eerste ... 100? mee

Ik heb niks tegen jou persoonlijk, maar het was wel even iets dat ik vrij apart vond en wat ik dus wel wilde zeggen. Modder gooien? Dat was niet het doel van mijn post. grappig als jij het zo ziet.

Over VV en co, dat is allemaal logisch ... ik zeg alleen dat er wel om werd geschreeuwd ;)

Je draait er een beetje omheen dus daar ga ik niet op reageren. Verraad was het zeker geweest en dat had ik hem aangegeven. Echter had hij hier geen moeite mee tot dat hij gekickd werd. Echter heb ik met mijn stam overlegd voordat ik handelde en ik heb naar mijn stam geluisterd. Aan mijn kant geen verraad. Echter zit roberty nog wel in jou stam. Logisch maar je moet dan niet naar mij gaan wijzen.

Hoe erg ik gevochten heb voor de dorpen die ik heb daar heb jij geen weet van. Aan dat ga ik je niet aan je neus hangen zit je ook niet op te wachten. Uiteraard ging het ene dorpje makkelijker dan het ander maar zo gaat dat nou eenmaal. Ik kan je wel zeggen dat de eerste 90 dorpen niet door mij overgenomen zijn. Ik heb het account namelijk van iemand overgenomen die gestopt is. Hoe dan ook het account waar jij momenteel op speelt heb je ook weinig voor hoeven te doen qua dorpen overnemen. Heb jij daar echt voor hoeven te strijden? Wederom ga je naar een andere wijzen terwijl jezelf niks beters hebt. Betreft je oude account (Nightmare) ken ik het verhaal niet. Maar blijkbaar was je niet heel trots op dat account om het op delete te zetten en barbaar te laten gaan. En hoeveel mensen jij kunt opnoemen die meer moeite hebben moeten doen heb ik geen boodschap aan. Dat is puur gissen omdat je mijn account niet kent en hoe ik aan mijn dorpen ben gekomen.

Voor de rest, ik neem het niet persoonlijk op hoor ;) en als je iets te melden heb moet je het gewoon zeggen. Dan vertel ik je met alle plezier hoe het wel zit. En modder gooien dat was het wel zeker in dit geval ;) Want het was al een gepasseerd station voor mij en roberty. En aangezien je roberty weer in de stam hebt zitten verwacht ik ook geen opmerkingen meer naar mij toe. (Tenzij je hem er ook nog steeds mee confronteert).
 

DeletedUser61161

Guest
3 discussies door elkaar heen?

is dat niet beetje teveel van het goede :p
 

DeletedUser

Guest
Word het niet eens tijd dat je die naam goed gaat schrijven?



Je draait er een beetje omheen dus daar ga ik niet op reageren. Verraad was het zeker geweest en dat had ik hem aangegeven. Echter had hij hier geen moeite mee tot dat hij gekickd werd. Echter heb ik met mijn stam overlegd voordat ik handelde en ik heb naar mijn stam geluisterd. Aan mijn kant geen verraad. Echter zit roberty nog wel in jou stam. Logisch maar je moet dan niet naar mij gaan wijzen.

Hoe erg ik gevochten heb voor de dorpen die ik heb daar heb jij geen weet van. Aan dat ga ik je niet aan je neus hangen zit je ook niet op te wachten. Uiteraard ging het ene dorpje makkelijker dan het ander maar zo gaat dat nou eenmaal. Ik kan je wel zeggen dat de eerste 90 dorpen niet door mij overgenomen zijn. Ik heb het account namelijk van iemand overgenomen die gestopt is. Hoe dan ook het account waar jij momenteel op speelt heb je ook weinig voor hoeven te doen qua dorpen overnemen. Heb jij daar echt voor hoeven te strijden? Wederom ga je naar een andere wijzen terwijl jezelf niks beters hebt. Betreft je oude account (Nightmare) ken ik het verhaal niet. Maar blijkbaar was je niet heel trots op dat account om het op delete te zetten en barbaar te laten gaan. En hoeveel mensen jij kunt opnoemen die meer moeite hebben moeten doen heb ik geen boodschap aan. Dat is puur gissen omdat je mijn account niet kent en hoe ik aan mijn dorpen ben gekomen.

Voor de rest, ik neem het niet persoonlijk op hoor ;) en als je iets te melden heb moet je het gewoon zeggen. Dan vertel ik je met alle plezier hoe het wel zit. En modder gooien dat was het wel zeker in dit geval ;) Want het was al een gepasseerd station voor mij en roberty. En aangezien je roberty weer in de stam hebt zitten verwacht ik ook geen opmerkingen meer naar mij toe. (Tenzij je hem er ook nog steeds mee confronteert).

met alle respect Bantex, maar Falco99 is sinds ik erop zit al wel weer flink gegroeid waarbij de overnames zogoed als geen enkele intern bevatten. Wel de nodige BB dorpen, waaronder die van mijn oude accoun. N1ghtmare.

Ook daar begrijp ik niet waar jij het LEF vandaan haalt dingen te roepen over dit account. Het is op het AF allemaal heel duidelijk uitgelegd waarom dat grijs is en ik betreur het ook enorm dat het grijs is geworden. Net als The White Dog laatst had is ook N1ghtmare destijds gehackt, dit heeft allemaal groot op het AF gestaan dus ik snap niet waar je het lef vandaan haalt hier te gaan vertellen dat ik het op ''delete'' zou hebben gedrukt.

Wat ik zie bij jou account, is een lekker safe ligging om je vriendjes heen, interns van Mac Allen ( waar je later ook nog heel veel BB dorpen van hebt gepakt ) en ook nog interns van andere Sym, POT! etc. etc. spelers. Verder zie ik nog een hele hoop Barbaren en vóór die Barbaren zie ik barweinig vijandelijke overnames, dus zie ik niet in hoe ik moet denken dat deze dorpen eerder van een vijand waren?
Maar je hebt gelijk, ik kan het niet weten, ik ga slechts uit van wat ik zie en wat ik zie is niet bepaald goed.

Wat jij nu weer bij mij doet is een leugen de wereld in smijten en hopen dat mensen erop inhaken. N1ghtmare was MIJN account en iemand heeft dat van me afgenomen. Nu zit ik dus op Falco99 omdat dat in de buurt was van mijn oude account. Wat weet jij van N1ghtmare? Wat weet jij om dat te zeggen wat je hierboven deed?

@ Krboem, houd asjeblieft op nu. Demo73 is hier de beste, en ook op W6. NoordTer zal vast een goede speler zijn. Maar laat hem dat eens BEWIJZEN in plaats van dat constante geintern en overlopen als het hem niet aanstaat. Ik vind dat echt belachelijk en ik vind het nog erger dat je hem nog steunt ook! :s
 

DeletedUser

Guest
Mensen hou er eens op met elkaar af te zeiken wat maakt het uit wie wat edeld we zien wel wie er later zakt of niet meer bestaat toch . :p:p
 

DeletedUser51186

Guest
Weetje Baba ik heb eigenlijk niet zo'n zin om met jou in discussie te gaan. Ik probeer niks de wereld in te helpen het was meer een kansloze aanval op jouw oude account zoals je nu bij mij doet. Maar goed zand erover we moeten nog ffe met elkaar door.

Tot tegen stellen van Axel heb ik daar de puf en de tijd niet voor. Ik hou de eer aan mijzelf...

En zoals Lopje zegt :) we zien wel wie er nog is op deze wereld over een paar jaar.
Punten zeggen niet alles, en twstats al helemaal niet.
 

DeletedUser14725

Guest
Lief dat die ouwe rakker goulash tijd in me wilt steken en men achterfront gaat bestoken. Spijtig dat ik net nu niet mijn account gaan verdedigen. Daarnet router telenet kapot, daar gaat w25. En men terug keer naar 15 om men account te redden.

Ach, laten we hopen dat de vv het goed doet en snel de nieuwe co zen draai vind. Was er liever zelf geweest, maar bon weekje zonder internet (neen ga niet liggen deffen op men bb xd).

En, als goulash dit leest, gaat hij wss nog meer sturen, so be it. Dat is zijn spel. Bon, succes aan de vv'er en langs deze weg bedankt ik degeene die men vv in handen zal krijgen voor het werk dat hij hopelijk gaat doen.

Mvg,jonasr.

@bantex, het is echt niet wie er nog leeft en niet. Ik kies ervoor om zo goed als solo te spelen en als anderen het dan eervol vinden om met 7 op mijn account te gaan smijten, so be it. Dat ze maar eerst grote mond gaan opzetten dat ze het wel alleen kunnen. Er is meer als winnen, het moet fijn blijven. En het is spijtig dat spelers zoals 'goulash' nog steeds steun krijgen in hun lage spel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31758

Guest
Lief dat die ouwe rakker goulash tijd in me wilt steken en men achterfront gaat bestoken. Spijtig dat ik net nu niet mijn account gaan verdedigen. Daarnet router telenet kapot, daar gaat w25. En men terug keer naar 15 om men account te redden.

Ach, laten we hopen dat de vv het goed doet en snel de nieuwe co zen draai vind. Was er liever zelf geweest, maar bon weekje zonder internet (neen ga niet liggen deffen op men bb xd).

En, als goulash dit leest, gaat hij wss nog meer sturen, so be it. Dat is zijn spel. Bon, succes aan de vv'er en langs deze weg bedankt ik degeene die men vv in handen zal krijgen voor het werk dat hij hopelijk gaat doen.

Mvg,jonasr.

@bantex, het is echt niet wie er nog leeft en niet. Ik kies ervoor om zo goed als solo te spelen en als anderen het dan eervol vinden om met 7 op mijn account te gaan smijten, so be it. Dat ze maar eerst grote mond gaan opzetten dat ze het wel alleen kunnen. Er is meer als winnen, het moet fijn blijven. En het is spijtig dat spelers zoals 'goulash' nog steeds steun krijgen in hun lage spel.

1 dorpje deffen is wel heel moeilijk hè :rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
1 dorpje deffen is wel heel moeilijk hè :rolleyes:

Ach man, wat ben jij een lachwekkende figuur.
Mochten ze nu maar 1 dorp aanvallen, zou ik men vv niet afgeven hoor. Dan zou ik rustig opschool wel effe schuiven.
Het eerste de eerste keer na ib dat er nu vv zal gedraait worden op men account. Is wel spijtig, maar bon zelf onder aanval zal ik altijd men eigen plan proberen trekken, enkel zoals nu bij overmacht niet. Ik vind het zeer cynisch dat ik pm's krijg; ik kan je alleen aan, maar toch ga ik men vriendjes erbij halen?
Zelfs al bieden ze me ooit een plaats in een stam aan, gelijk de welke, met golous/benicarlo/eljiiah nooit. Al wie daar bij zit heeft geen respect voor hun eigen account. Mensen die er nog maar aan denken een vv te verkloten, al mag die speler zo nog erge dingen hebben gedaan, zou nooit bij me opkomen. Waarom? Omdat iedereen tijd/geld in zen account stopt en daar blijf je gewoon af.

En bon, aangezien ik een uitgesproken mening heb. Ziet men me liever toch niet. Is ook niet aardig als beni en andere gewoon steeds geconfronteerd worden met hun pindanoot vermogen.
 

DeletedUser31758

Guest
Ach man, wat ben jij een lachwekkende figuur.
Mochten ze nu maar 1 dorp aanvallen, zou ik men vv niet afgeven hoor. Dan zou ik rustig opschool wel effe schuiven.
Het eerste de eerste keer na ib dat er nu vv zal gedraait worden op men account. Is wel spijtig, maar bon zelf onder aanval zal ik altijd men eigen plan proberen trekken, enkel zoals nu bij overmacht niet. Ik vind het zeer cynisch dat ik pm's krijg; ik kan je alleen aan, maar toch ga ik men vriendjes erbij halen?
Zelfs al bieden ze me ooit een plaats in een stam aan, gelijk de welke, met golous/benicarlo/eljiiah nooit. Al wie daar bij zit heeft geen respect voor hun eigen account. Mensen die er nog maar aan denken een vv te verkloten, al mag die speler zo nog erge dingen hebben gedaan, zou nooit bij me opkomen. Waarom? Omdat iedereen tijd/geld in zen account stopt en daar blijf je gewoon af.

En bon, aangezien ik een uitgesproken mening heb. Ziet men me liever toch niet. Is ook niet aardig als beni en andere gewoon steeds geconfronteerd worden met hun pindanoot vermogen.

Volgens mij heb jij iets met pinda's, en het begint een beetje eentonig te worden (zoals al je posts). Als ik een dorp je jouw cluster zou edelen en er 100+ deff in zet zou ik dat dorp niet verliezen aan persoon (in dit geval aan jou). Waarom zou je geen respect voor je account hebben als je in GDB/FR zit. (want ik weet zeker dat je het daar over hebt) GDB en FR zijn 2 stammen Je zit nu in TcF, de stam waar je nooit heen zou gaan. Wat is er eigenlijk met DO! gebeurd? Zag je eindelijk in dat DO! en TfC niet veel in kwaliteiten verschillen?
 

DeletedUser14725

Guest
Volgens mij heb jij iets met pinda's, en het begint een beetje eentonig te worden (zoals al je posts). Als ik een dorp je jouw cluster zou edelen en er 100+ deff in zet zou ik dat dorp niet verliezen aan persoon (in dit geval aan jou). Waarom zou je geen respect voor je account hebben als je in GDB/FR zit. (want ik weet zeker dat je het daar over hebt) GDB en FR zijn 2 stammen Je zit nu in TcF, de stam waar je nooit heen zou gaan. Wat is er eigenlijk met DO! gebeurd? Zag je eindelijk in dat DO! en TfC niet veel in kwaliteiten verschillen?

Wow, je bent echt niet de slimste hé ;).
Toen mijn account naar .tcf is gegaan, was ik er niet. Dat is de beslissing van de speler die het account dan beheerde, zijn volste recht om zijn vrienden te gaan zitten.
En waarom dan in DO! blijven, als er mensen waarmee je goed overeenkomt in .tcf zitten, dat heeft niets met het niveau te maken.
Maar gewoon gezellig kletsen op het forum met mensen die je kan waarderen.

Waarom je geen respect hebt voor je account? Wel, als je zo vragen gaat stellen ga ik inderdaad eentonig worden ;). Omdat je dan leiders gaat volgen die zonder enig nadenken gerust met andere mensen hun account zullen gaan knoeien.
Als je een beetje respect voor jezelf hebt, keer je zo mensen de rug.
Maar bon, bij GDB zijn ze duidelijk bang voor FR. Daar kunnen ze eisen dat amancho gekickt word omdat hij zijn vriend helpt en er wat, max 20deff dorpen had staan? En dat rechtvaardigt uiteraard ook dat je een account moet gaan verbrassen :D.
Neen, GDB is een lachwekkend hoopje van zielige spelers bij elkaar die schrik hebben om iets zelf te doen.
(nogmaals gebleken.).
Jij bent majella niet hé ;). Hij verliest het nog binnen de 12uur ;). En daar heb ik geen vrienden voor nodig :eek:.
Eerst grote bek opzetten & dan met 7man op een dorpje knallen waar ik niets met ben, proficiat :D.
 
Bovenaan