Complimenten topic

DeletedUser61161

Guest
Ik zal zo lang mogelijk de boot blijven afhouden ja.
Zal wel men stam steunen en de persoon onder aanval Os'en.
Maar, een vriend aanvallen, neen.

Mocht GDB/FR mij aanvallen kan ik Brijn/ferry in de rug aanvallen, zal ik niet doen. (Wederzijds vertrouwen laten we het noemen, ik reken er ook op dat zij me niet zullen aanvallen, als ze dat wel doen.. Is het hun keuze.)
Voor mij zijn ze meer dan GDB.

Wel in het geval bv van lopelaz zal ik de tegenstanders van lopelaz van TCF OS geven, maar lopelaz aanvallen heb ik tot nu toe idd ook nog niet gedaan. (Lief blijven he Lopelaz, anders!! :eek:)

lol
wat ben ik dan blij dat ik nog nooit bij jouw in de stam heb gezeten ;)
bij mij gaat stambelang voor BG belang.
maakt niet uit of het vrienden van me zijn met massa's hoor je altijd mee te doen.
 

DeletedUser50691

Guest
lol
wat ben ik dan blij dat ik nog nooit bij jouw in de stam heb gezeten ;)
bij mij gaat stambelang voor BG belang.
maakt niet uit of het vrienden van me zijn met massa's hoor je altijd mee te doen.

Idem dito een aanval hoeft niet altijd om persoonlijke redenen te zijn.
Maar als een vriend bij de vijand zit dan weet hij het risico indien hij blijft gaat hij akkoord met het risico.

Even goeie vrienden en indien hij het wel persoonlijk opvat vraag ik me af of ik hem dan wel een vriend mag noemen...
 

DeletedUser61161

Guest
Idem dito een aanval hoeft niet altijd om persoonlijke redenen te zijn.
Maar als een vriend bij de vijand zit dan weet hij het risico indien hij blijft gaat hij akkoord met het risico.

Even goeie vrienden en indien hij het wel persoonlijk opvat vraag ik me af of ik hem dan wel een vriend mag noemen...

precies ;)
 

DeletedUser14725

Guest
lol
wat ben ik dan blij dat ik nog nooit bij jouw in de stam heb gezeten ;)
bij mij gaat stambelang voor BG belang.
maakt niet uit of het vrienden van me zijn met massa's hoor je altijd mee te doen.

Tja, iedereen zijn eigen mening.
Ik zal personen uit een selecte groep nooit aanvallen.
Zie ik eerder als een mes in de rug steken van die bepaalde mensen.
Ik kan in stam belang genoeg doen dat niet percee tegen die mensen hoeft te zijn.
Ik zal wel een ander doelwit uitkiezen in een massa dan ^^.

En, ik verwacht het ook terug van die mensen dat ze dat doen. Beetje onderling geloof in elkaar, daarom moet je nog niet in dezelfde stam zitten. Als je vanaf in het begin elkaar kent, ga je daar niets aan veranderen, ik toch niet.
Maar iedereen staat daar vrij in zijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Tja, iedereen zijn eigen mening.
Ik zal personen uit een selecte groep nooit aanvallen.
Zie ik eerder als een mes in de rug steken van die bepaalde mensen.
Ik kan in stam belang genoeg doen dat niet percee tegen die mensen hoeft te zijn.
Ik zal wel een ander doelwit uitkiezen in een massa dan ^^.

En, ik verwacht het ook terug van die mensen dat ze dat doen. Beetje onderling geloof in elkaar, daarom moet je nog niet in dezelfde stam zitten. Als je vanaf in het begin elkaar kent, ga je daar niets aan veranderen, ik toch niet.
Maar iedereen staat daar vrij in zijn mening.

dus je verwacht dat ze het ook terug doen? xD

Beetje naief?
Ik verwacht van me leden dat ze mee doen met de stam massa ongeacht op wie hij is zolang maar in het belang is van me stam
 

DeletedUser14725

Guest
dus je verwacht dat ze het ook terug doen? xD

Beetje naief?
Ik verwacht van me leden dat ze mee doen met de stam massa ongeacht op wie hij is zolang maar in het belang is van me stam

Je kan dat naief noemen ja. Maar, ik ben er vrij overtuigd dat de meeste me ook niet zullen aanvallen.
Het is mijn speelstijl, en daar ga ik niet van afwijken :p. Wat andere doen is hun zaak. Ik ga men vrienden niet aanvallen, dan kan je ze beter niet te vriend houden :p.
 

DeletedUser

Guest
dus je verwacht dat ze het ook terug doen? xD

Beetje naief?
Ik verwacht van me leden dat ze mee doen met de stam massa ongeacht op wie hij is zolang maar in het belang is van me stam

Ik zal meedoen met elke massa maar alleen een massa op OwnageZor1 zal ik niet meedoen en hem niet aanvallen.:)
 

DeletedUser14725

Guest
Ik zal meedoen met elke massa maar alleen een massa op OwnageZor1 zal ik niet meedoen en hem niet aanvallen.:)

Oh you cutie :$ haha. +1 voor jou!
:rolleyes:
Ach, ik ben gewoon een speciaal geval haha :D.

Ofwel haat je me zoals Benicarlo omdat je niet met men humor om kan & jezelf niet kan verdedigen (zou het ook niet leuk vinden telkens het onderspit in een gesprek te moeten delven), ofwel kom je met me overeen haha :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
dus daarom heb ik nooit vrienden gehad buiten de stam xd

nu snap ik het dus ;)
 

DeletedUser14725

Guest

DeletedUser

Guest
Pahah, Ik vind het zo kortzichtige mening allemaal.
Er zijn genoeg andere dingen om het stambelang te dienen ipv je vrienden te gaan aanvallen :).

Maar bon. Genoeg erover.

+1 voor de verliezen van Bantex. Niet verwacht dat roberty het zo goed ging doen.

http://nl.twstats.com/nl15/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=30377&type=all&oldtribe=28431&newtribe=-1&min=&max=&timerange=

complimenten aan Bantex idd dat hij er 32 kan verliezen op 1 dag terwijl we nog amper zijn aangekomen :p :eek:
 

DeletedUser51186

Guest
complimenten aan baba dat ze pas 32 dorpen hebben overgenomen terwijl ik niet eens online ben geweest
 

DeletedUser25273

Guest
complimenten aan baba dat ze pas 32 dorpen hebben overgenomen terwijl ik niet eens online ben geweest

Al ben je niet online geweest, je account was in ieder geval niet goed voorbereid op een aanval of wel dan?
 

DeletedUser14725

Guest
complimenten aan baba dat ze pas 32 dorpen hebben overgenomen terwijl ik niet eens online ben geweest

32 is toch niet niks denk ik.
Zeker als het geen verrassing was dat roberty ging aanvallen...
@demo, aan de rapportjes te zien was er niemand aanwezig, ook menige att dorpjes gecleared.

+1 voor goelous & de 1tegen1 ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
complimenten aan baba dat ze pas 32 dorpen hebben overgenomen terwijl ik niet eens online ben geweest

die complimenten maak je aan mij?

Jij bent er 32 kwijt hoor ... je account stond ENORM zwak en SLECHT verdedigt voor een eventuele aanval. En het is niet bij die 32 gebleven ... vandaag stijgt de teller ook nog. Dus je hebt nog de kans gehad jezelf beter op te stellen ook.
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan baba dat hij in elk actief topic een comment heeft kunnen maken over hoe zijn stammetje 50 dorpen van Bantex heeft gepakt.....
 

DeletedUser

Guest
complimenten aan baba dat hij in elk actief topic een comment heeft kunnen maken over hoe zijn stammetje 50 dorpen van Bantex heeft gepakt.....

bedankt ;)

complimenten aan jou dat jij hier mij complimenten aan het geven bent maar er geen reet aan doet ;)
 

DeletedUser14725

Guest
complimenten aan baba dat hij in elk actief topic een comment heeft kunnen maken over hoe zijn stammetje 50 dorpen van Bantex heeft gepakt.....

Ach, kom op, het is toch schattig dat hij zo trots is op zijn leden ^^.
Sebas is a cutiepie haha :p.
 
Bovenaan