DeletedUser25273
Guest
Wow, je bent echt niet de slimste hé .
Toen mijn account naar .tcf is gegaan, was ik er niet. Dat is de beslissing van de speler die het account dan beheerde, zijn volste recht om zijn vrienden te gaan zitten.
En waarom dan in DO! blijven, als er mensen waarmee je goed overeenkomt in .tcf zitten, dat heeft niets met het niveau te maken.
Maar gewoon gezellig kletsen op het forum met mensen die je kan waarderen.
Waarom je geen respect hebt voor je account? Wel, als je zo vragen gaat stellen ga ik inderdaad eentonig worden . Omdat je dan leiders gaat volgen die zonder enig nadenken gerust met andere mensen hun account zullen gaan knoeien.
Als je een beetje respect voor jezelf hebt, keer je zo mensen de rug.
Maar bon, bij GDB zijn ze duidelijk bang voor FR. Daar kunnen ze eisen dat amancho gekickt word omdat hij zijn vriend helpt en er wat, max 20deff dorpen had staan? En dat rechtvaardigt uiteraard ook dat je een account moet gaan verbrassen .
Neen, GDB is een lachwekkend hoopje van zielige spelers bij elkaar die schrik hebben om iets zelf te doen.
(nogmaals gebleken.).
Jij bent majella niet hé . Hij verliest het nog binnen de 12uur . En daar heb ik geen vrienden voor nodig .
Eerst grote bek opzetten & dan met 7man op een dorpje knallen waar ik niets met ben, proficiat .
Het spelletje heet niet voor niks tribalwars. Volgens mij mis jij een beetje de essentie van het spel en loopt iets teveel de grote meneer uit te hangen nu. Ik heb zelden een dergelijke goede samenwerking gezien op TW. In plaats van het af te kraken, zou je er bewondering voor moeten hebben, aangezien dat iets waar veel stammen, inclusief de jouwe, niet toe in staat zijn gebleken. Ik denk ook dat *MLP* dit wel kan bevestigen, aangezien zij het voornaamste slachtoffer van die goede samenwerking zijn.