Complimenten topic

DeletedUser25273

Guest
Wow, je bent echt niet de slimste hé ;).
Toen mijn account naar .tcf is gegaan, was ik er niet. Dat is de beslissing van de speler die het account dan beheerde, zijn volste recht om zijn vrienden te gaan zitten.
En waarom dan in DO! blijven, als er mensen waarmee je goed overeenkomt in .tcf zitten, dat heeft niets met het niveau te maken.
Maar gewoon gezellig kletsen op het forum met mensen die je kan waarderen.

Waarom je geen respect hebt voor je account? Wel, als je zo vragen gaat stellen ga ik inderdaad eentonig worden ;). Omdat je dan leiders gaat volgen die zonder enig nadenken gerust met andere mensen hun account zullen gaan knoeien.
Als je een beetje respect voor jezelf hebt, keer je zo mensen de rug.
Maar bon, bij GDB zijn ze duidelijk bang voor FR. Daar kunnen ze eisen dat amancho gekickt word omdat hij zijn vriend helpt en er wat, max 20deff dorpen had staan? En dat rechtvaardigt uiteraard ook dat je een account moet gaan verbrassen :D.
Neen, GDB is een lachwekkend hoopje van zielige spelers bij elkaar die schrik hebben om iets zelf te doen.
(nogmaals gebleken.).
Jij bent majella niet hé ;). Hij verliest het nog binnen de 12uur ;). En daar heb ik geen vrienden voor nodig :eek:.
Eerst grote bek opzetten & dan met 7man op een dorpje knallen waar ik niets met ben, proficiat :D.

Het spelletje heet niet voor niks tribalwars. Volgens mij mis jij een beetje de essentie van het spel en loopt iets teveel de grote meneer uit te hangen nu. Ik heb zelden een dergelijke goede samenwerking gezien op TW. In plaats van het af te kraken, zou je er bewondering voor moeten hebben, aangezien dat iets waar veel stammen, inclusief de jouwe, niet toe in staat zijn gebleken. Ik denk ook dat *MLP* dit wel kan bevestigen, aangezien zij het voornaamste slachtoffer van die goede samenwerking zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wow, je bent echt niet de slimste hé ;).
Toen mijn account naar .tcf is gegaan, was ik er niet. Dat is de beslissing van de speler die het account dan beheerde, zijn volste recht om zijn vrienden te gaan zitten.
En waarom dan in DO! blijven, als er mensen waarmee je goed overeenkomt in .tcf zitten, dat heeft niets met het niveau te maken.
Maar gewoon gezellig kletsen op het forum met mensen die je kan waarderen.

Waarom je geen respect hebt voor je account? Wel, als je zo vragen gaat stellen ga ik inderdaad eentonig worden ;). Omdat je dan leiders gaat volgen die zonder enig nadenken gerust met andere mensen hun account zullen gaan knoeien.
Als je een beetje respect voor jezelf hebt, keer je zo mensen de rug.
Maar bon, bij GDB zijn ze duidelijk bang voor FR. Daar kunnen ze eisen dat amancho gekickt word omdat hij zijn vriend helpt en er wat, max 20deff dorpen had staan? En dat rechtvaardigt uiteraard ook dat je een account moet gaan verbrassen :D.
Neen, GDB is een lachwekkend hoopje van zielige spelers bij elkaar die schrik hebben om iets zelf te doen.
(nogmaals gebleken.).
Jij bent majella niet hé ;). Hij verliest het nog binnen de 12uur ;). En daar heb ik geen vrienden voor nodig :eek:.
Eerst grote bek opzetten & dan met 7man op een dorpje knallen waar ik niets met ben, proficiat :D.

wil niet veel roepen maar def bij de vijand zetten is bij elke stam kick, als het er nou 20 zijn of 300.
def bij de vijand is def bij de vijand en dat is verraad.:rolleyes:
 

DeletedUser14725

Guest
wil niet veel roepen maar def bij de vijand zetten is bij elke stam kick, als het er nou 20 zijn of 300.
def bij de vijand is def bij de vijand en dat is verraad.:rolleyes:

Nogmaals, dark1111 was geen vijand van GDB.
En, daarbij... Wilt dat zeggen dat je plannen moet smeden om het account te proberen verkloten? Neen.
Nog, is .tcf. een vijand van GDB.

En daarbij, mocht NOT ferrybroeren gaan aanvallen, zou ik hem helpen. GDB of niet...
Waarom? Vrienden zal ik helpen, buiten stammen om zelfs.

Het spelletje heet niet voor niks tribalwars. Volgens mij mis jij een beetje de essentie van het spel en loopt iets teveel de grote meneer uit te hangen nu. Ik heb zelden een dergelijke goede samenwerking gezien op TW. In plaats van het af te kraken, zou je er bewondering voor moeten hebben, aangezien dat iets waar veel stammen, inclusief de jouwe, niet toe in staat zijn gebleken. Ik denk ook dat *MLP* dit wel kan bevestigen, aangezien zij het voornaamste slachtoffer van die goede samenwerking zijn.

Goede samenwerking?
Als men in FR zit te zeggen van, die speler & die speler zien we niet als GDB en zullen we aanvallen als we erbij komen?
Eerlijk... GDB is niets meer dan een moedeloze hoop zieligaards.

Essentie van het spel? Ik zou er niet minder om kunnen geven eigenlijk, na alles ik gezien heb in w15 draait het spel voormij eerder om plezier maken dan wat anders. En, daarbij heb ik geleerd dat iedereen andere waarden heeft en dat ik me ook niet moet verlagen toch het niveau van een benicarlo.
Als mensen hem willen volgen, so be it. Maar dan verliezen ze men respect.

een compliment voor ownagezor als die zwijgt.

anders -1
+1 voor je veelzeggende handtekening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Faal.

als je niks over mij weet gooi je het maar op de handtekening.
nee dan ben je goed bezig :S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31758

Guest
Wow, je bent echt niet de slimste hé ;).
Toen mijn account naar .tcf is gegaan, was ik er niet. Dat is de beslissing van de speler die het account dan beheerde, zijn volste recht om zijn vrienden te gaan zitten.
En waarom dan in DO! blijven, als er mensen waarmee je goed overeenkomt in .tcf zitten, dat heeft niets met het niveau te maken.
Maar gewoon gezellig kletsen op het forum met mensen die je kan waarderen.

Waarom je geen respect hebt voor je account? Wel, als je zo vragen gaat stellen ga ik inderdaad eentonig worden ;). Omdat je dan leiders gaat volgen die zonder enig nadenken gerust met andere mensen hun account zullen gaan knoeien.
Als je een beetje respect voor jezelf hebt, keer je zo mensen de rug.
Maar bon, bij GDB zijn ze duidelijk bang voor FR. Daar kunnen ze eisen dat amancho gekickt word omdat hij zijn vriend helpt en er wat, max 20deff dorpen had staan? En dat rechtvaardigt uiteraard ook dat je een account moet gaan verbrassen :D.
Neen, GDB is een lachwekkend hoopje van zielige spelers bij elkaar die schrik hebben om iets zelf te doen.
(nogmaals gebleken.).
Jij bent majella niet hé ;). Hij verliest het nog binnen de 12uur ;). En daar heb ik geen vrienden voor nodig :eek:.
Eerst grote bek opzetten & dan met 7man op een dorpje knallen waar ik niets met ben, proficiat :D.

De slimste ben ik niet maar wel best slim ;)
Als alle acties van het account niet door jou genomen zijn enz, en het een beetje vaag is of je nog wel speeld, waarom kom je hier dan nog zeuren? Wat er met amancho gebeurd is en de beslissingen van GDB kan je ook een goede BG noemen, maar jij wil alles wat FR doet toch negatief zien omdat je persoonlijk een probleem hebt hebt beni.
En over het dorpje met 7 man aanvallen: de weg erheen maakt niet uit zolang het resultaat goed is. Ze hebben het dorp + ze hebben wat van je deff gemold dat er toch iets langer over doet dan een clear opbouwen.
 

DeletedUser31758

Guest
Nogmaals, dark1111 was geen vijand van GDB.
En, daarbij... Wilt dat zeggen dat je plannen moet smeden om het account te proberen verkloten? Neen.
Nog, is .tcf. een vijand van GDB.

En daarbij, mocht NOT ferrybroeren gaan aanvallen, zou ik hem helpen. GDB of niet...
Waarom? Vrienden zal ik helpen, buiten stammen om zelfs.



Goede samenwerking?
Als men in FR zit te zeggen van, die speler & die speler zien we niet als GDB en zullen we aanvallen als we erbij komen?
Eerlijk... GDB is niets meer dan een moedeloze hoop zieligaards.

Essentie van het spel? Ik zou er niet minder om kunnen geven eigenlijk, na alles ik gezien heb in w15 draait het spel voormij eerder om plezier maken dan wat anders. En, daarbij heb ik geleerd dat iedereen andere waarden heeft en dat ik me ook niet moet verlagen toch het niveau van een benicarlo.
Als mensen hem willen volgen, so be it. Maar dan verliezen ze men respect.


+1 voor je veelzeggende handtekening.
DARK was geen vijand van GDB maar wel van een goede BG, wat is een BG die je vijand ondersteund? Beetje nutteloos, dat moet zelf jij snappen. Als je nog wilt dat ik het uitleg zal ik ht graag voor je doen.

Heeft TfC een BG met NOT!? Anders is je punt over ferry ook ongeldig.

Het is een ERG goede samenwerking als 6+ man samenwerken ;)
 

DeletedUser14725

Guest
DARK was geen vijand van GDB maar wel van een goede BG, wat is een BG die je vijand ondersteund? Beetje nutteloos, dat moet zelf jij snappen. Als je nog wilt dat ik het uitleg zal ik ht graag voor je doen.

Heeft TfC een BG met NOT!? Anders is je punt over ferry ook ongeldig.

Het is een ERG goede samenwerking als 6+ man samenwerken ;)

Wow, je bent idd niet van de snuggerste :(.
Ik doelde net, inderdaad als die een BG zouden hebben, zelfs al zouden stammen rechtstreeks vijand zijn, zou ik niet deelnamen aan een aanval tov ferry of andere. Waarom? Vrienden zijn vrienden, gelijke welke stam ze zitten. Lopelaz kan er van mee spreken denk ik, ik heb al talloze keren de aanvraag gehad om hem aan te vallen, tcf ligt in oorlog met hem. Ik hou me op de achtergrond.

En laten we duidelijk zijn over dark1111, het was een vijand van een BG ja,
maar, je had een kleine stam tegen een veel grotere, ik zou enkel maar wat meer tegenstand toejuichen mocht ik fr/gdb zijn. Neen, gaan ze een drama maken over 20 dorpen :eek:. Kom, dan ben je wel erg triest.

Wat er met amancho gebeurd is en de beslissingen van GDB kan je ook een goede BG noemen, maar jij wil alles wat FR doet toch negatief zien omdat je persoonlijk een probleem hebt hebt beni.
En over het dorpje met 7 man aanvallen: de weg erheen maakt niet uit zolang het resultaat goed is. Ze hebben het dorp + ze hebben wat van je deff gemold dat er toch iets langer over doet dan een clear opbouwen.

"een goede BG", kuch. Ik heb nooit gezegd dat een kick onterecht was hé, ik snap ze daar ergens een beetje in, al reageren ze ongeloofelijk met teveel emoties om iets wat eigenlijk een storm in een glas water is.
Wat ik wel ongelooflijk dom vind, is het feit dat men goedkeurt dat er met accounts word geknoeid. Dat kan je in gelijk welke situatie niet goed praten.
 

DeletedUser31758

Guest
Wow, je bent idd niet van de snuggerste :(.
Ik doelde net, inderdaad als die een BG zouden hebben, zelfs al zouden stammen rechtstreeks vijand zijn, zou ik niet deelnamen aan een aanval tov ferry of andere. Waarom? Vrienden zijn vrienden, gelijke welke stam ze zitten. Lopelaz kan er van mee spreken denk ik, ik heb al talloze keren de aanvraag gehad om hem aan te vallen, tcf ligt in oorlog met hem. Ik hou me op de achtergrond.

En laten we duidelijk zijn over dark1111, het was een vijand van een BG ja,
maar, je had een kleine stam tegen een veel grotere, ik zou enkel maar wat meer tegenstand toejuichen mocht ik fr/gdb zijn. Neen, gaan ze een drama maken over 20 dorpen :eek:. Kom, dan ben je wel erg triest.



"een goede BG", kuch. Ik heb nooit gezegd dat een kick onterecht was hé, ik snap ze daar ergens een beetje in, al reageren ze ongeloofelijk met teveel emoties om iets wat eigenlijk een storm in een glas water is.
Wat ik wel ongelooflijk dom vind, is het feit dat men goedkeurt dat er met accounts word geknoeid. Dat kan je in gelijk welke situatie niet goed praten.

Ik weet niet waarom je denkt dat ik niet slim zou zijn? Waarschijnlijk zeg je het gewoon op stoer te doen op het internet, raar om over iemand te beginnen als het ergens anders over gaat.

Het is toch ook niet dat je Lopalaz ondersteund? Je vergelijkt het alleen met situaties die er niet zijn.

En nu ben je het dus ineens eens met de beslissing om Amancho te kicken... dat heb je ook nooit laten merken, het enige wat van jouw richting kwam was dat er iets mis was met GDB + FR. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Olie 100.53 Kopen 100.4 Short
Goud 1749.75 Kopen 1749.16 Short
Aardgas 3.575 Kopen 3.570 Short
Zilver 32.849 Kopen 32.790 Short
Suiker 23.73 Kopen 23.69 Short
Pinda's 25.40 kopen 26.80 short

beleggen in pindas schijnt een goede belegging te zijn
ik kan aandelen , put opties voor jullie reserveren
wie ?
 

DeletedUser31758

Guest
Own zal wel gedesinteresseerd zijn, hij kan niet stoppen over pinda's. ;)
 

DeletedUser14725

Guest
Olie 100.53 Kopen 100.4 Short
Goud 1749.75 Kopen 1749.16 Short
Aardgas 3.575 Kopen 3.570 Short
Zilver 32.849 Kopen 32.790 Short
Suiker 23.73 Kopen 23.69 Short
Pinda's 25.40 kopen 26.80 short

beleggen in pindas schijnt een goede belegging te zijn
ik kan aandelen , put opties voor jullie reserveren
wie ?

Haha, ouwe beni. +60 en nog op een spelletje de hele dag ;).
Weet je, je verwacht van ouwe mensen dat ze minder serieus gaan zijn & net iets meer ervaring/verstand gaan hebben.
Volgens mij zit jij echt al in je dementie fase, want je speelt en verdedigd jezelf als een klein kindje.

n nu ben je het dus ineens eens met de beslissing om Amancho te kicken... dat heb je ook nooit laten merken, het enige wat van jouw richting kwam was dat er iets mis was met GDB + FR.

Ik weet niet waarom je denkt dat ik niet slim zou zijn? Waarschijnlijk zeg je het gewoon op stoer te doen op het internet, raar om over iemand te beginnen als het ergens anders over gaat.

Joenge, ben jou nou echt achter.... Wat er mis is is het knoeien met de vv van amancho, niet percee het kicken.
Zucht.
Je bent echt hopeloos & niet slim omdat ik dat al 100x heb gezegd. Ik ben in vorige posts hierboven ook nooit beginnen zagen op het kicken. Neen, ik vind het gedacht/intentie om met een vv te gaan knoeien absurd. Duidelijk?

En ja heel 'stoer' is dat :^).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mag ik hier een advertentie plaatsten ?


Gezocht: Gezellige kinderoppas, met initiatief en humor.
betaling in overleg.
moet ook verstand van T.W hebben
om mij te helpen met het spel , ben er niet zo goed in :)
 

DeletedUser50691

Guest
mag ik hier een advertentie plaatsten ?


Gezocht: Gezellige kinderoppas, met initiatief en humor.
betaling in overleg.
moet ook verstand van T.W hebben
om mij te helpen met het spel , ben er niet zo goed in :)

ach druiloor leeg jij ook nog :D
 

DeletedUser14725

Guest

He Les <3. Ging jij geen seconde meer verspillen aan dit spelletje? :p.

Gezocht: Gezellige kinderoppas, met initiatief en humor.
betaling in overleg.
moet ook verstand van T.W hebben
om mij te helpen met het spel , ben er niet zo goed in

Jij & iemand met humor? Dan botst het ;). Want als iemand een grapje maakt tegen je, ga je helemaal boos worden. ;).
Maar bon, met je tw-leven mag men niet lachen, dat is juist :D.
 

DeletedUser61161

Guest
hey Own dus als ik het goed begrijp val jij geen tw vriend aan?

dus ook niet als er een massa op een tw vriend of rl vriend komt?

wil ff zekerheid of ik het goed gelezen heb ;)
 

DeletedUser14725

Guest
hey Own dus als ik het goed begrijp val jij geen tw vriend aan?
dus ook niet als er een massa op een tw vriend of rl vriend komt?
wil ff zekerheid of ik het goed gelezen heb ;)

Ik zal zo lang mogelijk de boot blijven afhouden ja.
Zal wel men stam steunen en de persoon onder aanval Os'en.
Maar, een vriend aanvallen, neen.

Mocht GDB/FR mij aanvallen kan ik Brijn/ferry in de rug aanvallen, zal ik niet doen. (Wederzijds vertrouwen laten we het noemen, ik reken er ook op dat zij me niet zullen aanvallen, als ze dat wel doen.. Is het hun keuze.)
Voor mij zijn ze meer dan GDB.

Wel in het geval bv van lopelaz zal ik de tegenstanders van lopelaz van TCF OS geven, maar lopelaz aanvallen heb ik tot nu toe idd ook nog niet gedaan. (Lief blijven he Lopelaz, anders!! :eek:)
 
Bovenaan