Beste goulash, voor je denkt dat je nog maar ergens op de bal slaat, ocharme.
Spring dorpje? Het spijt me. Het is een dorpje op 80uur van mijn oorspronkelijke cluster, had majella alleen aangevallen zonder triest zijn vriendjes erbij te gaan halen, was er nu niet eens wat minieme defense onderweg.
Ik dank je voor het extra ODD, maar clears zonder kat's/ram sturen op een dorp dat 200k gestacked staat, is gewoon idioot.
Op welke manier je het ook bekijkt.
Als je dat dorp ziet liggen geraakt reina/ladydingens/majella er met ram/kat's voor ik er volle deff dorpen heb
.
En, about my clears, spijtig voor je heb ik 100scouts per clear.
Af en toe zit er eentje tussen van vroeger inderdaad, toen stonden er meer in.
Dus, probeer me daar maar niet om te nemen.
Ga eerst je clears volledig uitbouwen voor je ze gaat zenden
.
"verkeerd beeld op de teller", neen bij elke inc. ga ik meer grijnzen dat jullie tijd en troepen verspillen aan een dorpje dat ik wou weggeven.
Ik heb men doel weer bereikt^^.
En, laten we je nog even met de neus op de feiten drukken hé, mocht ik dat dorp terug hebben, had ik op zen minst edels laten toekomen getimed achter jullie clears die nog 40uurtjes lopen, waarom ik dat niet doe? Dat dorp heeft geen enkel n-u-t.
Goed elk zijn speelstijl he. Ik heb aangetoond dat mijn stijl werkt, en alhoewel jij denkt dat ik een noobaanvaller ben, denk ik daar anders over.
Volgende keer beter, deze ronde is voor ons.
Waaw, beni heeft een pindanoot team rond hem zeker? :^).
Je hebt niets gewonnen, enkel bewezen dat je levenloos met 7 gaat vechten om een dorp(dat 80uur ver ligt) en bewezen dat jullie inderdaad niet normaal kunnen iemand verslaan
.
Maar kijk, jij bent net dezelfde als een .anonymous/majella en andere. Beweren zo goed te zijn, tot het puntje bij het paaltje komt, moet je met 7man 1 speler gaan nemen
. But hey, you'll never get it...
Ik trek tenminste men plan, majella pakt dorp in mijn cluster, binnen de dag is ze het kwijt.
Je kan mss eens men vv doen goulash, kan je het weer helemaal naar de vaantjes helpen voor iemand?
Voor mensen zoals jou heb ik geen greintje respect, jij gaat als het je uitkomt over elke waardigheidsregel alsof het niets is.